Cześć
Z przyczyn ode mnie niezależnych, musiałem pożegnać się z forum opartym o phpBB by Przemo (które nie jest już od dawna rozwijane i aktualizowane). Dokonałem więc migracji na zwykłe phpBB 3. Migracja taka niesie za sobą spore ryzyko (utrata postów, utrata użytkowników, uszkodzenie bazy danych itp.. Na szczęście udało mi się uniknąć tych problemów.

Pozostał tylko jeden problem, a mianowicie Wasze hasła. W phpBB by Przemo hasła te były inaczej kodowane, niż są w phpBB 3. Dlatego też Wasze hasła nie działają. Proszę więc podczas logowania o skorzystanie z opcji "Zapomniałem hasła". Otrzymacie wówczas w mailu instrukcje resetu hasła. W razie problemów, proszę o kontakt ze mną pod adresem konraf@aztec.pl

Airbus A320 - Aerosoft

Dział poświęcony płatnym samolotom i śmigłowcom (czyli opinie, recenzje, poradniki). Z problemami technicznymi proszę do działu Problemy Techniczne-Samoloty.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

Awatar użytkownika
Mateo
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 118
Rejestracja: śr 23 kwie, 2008 11:08
Skąd jesteś: EPKK

Airbus A320 - Aerosoft

Post autor: Mateo »

Przeglądając dzisiaj forum AirSimmera natknąłem się na taki oto link:
http://www.forum.aerosoft.com/index.php ... 27250&st=0

Szczerze mówiąc zdziwiło mnie to, że Aerosoft wydaje Airbusa, bo jakoś cicho o tym było, a pierwsze posty są z początku lipca. Ciekawe co z tego projektu wyjdzie. Wreszcie jakiś ruch wśród Airbusów do FSa.

P.S. Z początku lipca, wiem że nie jest to świeża wiadomość, ale ja o tym nic nie wiedziałem, być może inni również. To już się dowiedzą :wink:

Pozdrawiam,
MW.
Obrazek

Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2773
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Tia, najpierw jakiś nowy symulator, teraz Airbus. Zobaczymy.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta

Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2744
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Szczerze mówiąc nie widzi mi się ten Arbuz, chwalą się VC, brakiem panelu 2D, no i "oczywiście" FSX only...
http://www.forum.aerosoft.com/index.php?showtopic=27250&st=40&p=171075&#entry171075 pisze:Yes, the external model will be 5 times more complex then FS2004 could handle and the VC at least 4 times too complex for FS2004. Internally we do not do FS2004 aircraft anymore because the limitations are just to great.
Użytkownicy też są nieźli, jeden płacze, że nie chce czekać 10 min. na ustawienie IRS i chce latać jak w defaultach, drugi chce as real.
O systemach na razie nie powiedzieli nic. Ciekawe co z tego zrobią, czy maszynę do latania, czy do oglądania i screenowania...
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG Z390 TOMAHAWK, i5 9600K, 2x16GB dual, GTX1080, W10, P3D 4.5

KaEn
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 217
Rejestracja: śr 08 paź, 2008 15:49
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: KaEn »

W tym temacie przyznają, że pod względem skomplikowania obsługi to ma być coś pomiędzy default a PMDG - czyli będzie sporo "kompromisów"
http://www.forum.aerosoft.com/index.php?showtopic=25956
...the aircraft is aimed to be without getting into massive details.
Obrazek
Core2Duo E8400 | GA-EP45-D3SL | 2x2GB DDR2 PC8500 | GF 9800GT/1GB | Win 7 64-bit | FS2004 | FSX

Awatar użytkownika
Mateo
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 118
Rejestracja: śr 23 kwie, 2008 11:08
Skąd jesteś: EPKK

Post autor: Mateo »

A da się tak iść na "kompromisy" w Airbusie? ;) No chyba że to będzie kolejny, którego obsługa nie będzie przypominała Airbusowej. Tylko w takim razie skoro
...the aircraft is aimed to be without getting into massive details.
to jaki jest sens robienia takiego samolotu?
Obrazek

PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2855
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Na pewno jakaś grupa użytkowników się skusi - w końcu ktoś kupuje np. produkty CLS czy Alphasimu, które z rzeczywistością mają niewiele wspólnego, za to dobrze wyglądają na screenach.

Awatar użytkownika
Kasztan
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 308
Rejestracja: wt 02 paź, 2007 15:53
Skąd jesteś: EPGD

Post autor: Kasztan »

Taa grunt, że beczki będzie robił


Jak kiedyś na forum Aerosoftu była dosyć burzliwa dyskusja, to stanęło po niej na tym, że dla ambitniejszych użytkowników jest AirSimmer, a dla tych nastawionych na tryb zręcznościowy jest Aerosoft.

W zasadzie dobrze, że będą na rynku dwa produkty odpowiadające skrajnym grupom użytkowników.
AMD Phenom II x4 965 3.6ghz
Gigabyte Gf460GTX
4GB DDR2 RAM
Viśta Wio Biznes

Awatar użytkownika
some1
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 242
Rejestracja: śr 05 paź, 2005 18:20
Skąd jesteś: Pruszków

Post autor: some1 »

Mateo pisze: to jaki jest sens robienia takiego samolotu?
Duży. Podejrzewam że Aerosoft sprzeda go tyle samo albo więcej niż airsimmer. Po 1 będzie ze 3 razy tańszy. Po 2 będzie do FSX, do FS9 kupują dodatki już tylko harkorowcy. Po 3 robi go Aerosoft, a ta firma ma dużą możliwość promocji. Po 4 Aerosoft mimo wszystko nie robi chłamu i nie ma go co porównywać z Alphasim czy CLS. Na dobrą sprawę współczynnik jakość / cena mają chyba najlepszy ze wszystkich producentów.

Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2773
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Poza tym tak na dobrą sprawę nie wiemy jakie są wyniki sprzedaży np. "hardcorowych" samolotów typu Maddog 2008, a jakie modeli prostych. Czuję jednak, że proporcje nie są równe i więcej mają dodatki prostsze.
Nie ma co się oszukiwać, że Maddoga czy LevelD kupują pasjonaci...tacy jak my ale są też mniej zaawansowani użytkownicy FS, dla ktorych taki Maddog i LD są za trudne i którzy chętnie sięgną po dodatek nieco lepszy, niż default ale też sporo łatwiejszy w obsłudze niż taki LevelD czy Maddog. Takim pewnie będzie Airbus od Aerosoft.

No chyba, że Aerosoft ma taki potencjał, że w krótkim czasie zrobi samolot podobny jakościowo do tego, jaki robi Airsimmer.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta

PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2855
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Po 4 Aerosoft mimo wszystko nie robi chłamu i nie ma go co porównywać z Alphasim czy CLS.
Alphasim oraz CLS były przykładem pewnej strategii robienia płatnych dodatków do FSa (na jednym końcu skali te firmy, na drugim PMDG czy AirSimer, litościwie pomijając np. Abacusa), nie bezpośrednim porównaniem do produktu Aerosoftu, który celuje gdzieś w okolicy środka.

Olbi
Cadet
Cadet
Posty: 24
Rejestracja: czw 08 maja, 2008 23:32
Skąd jesteś: Perth Uk

Post autor: Olbi »

Bleh nie podoba mi sie , popatrzcie na nowsze screeny na drugiej stronie w vc na ND jest odbicie reki co mi sie nie zbyt podoba 800,000 polygnow huh ? Jezeli zrobia to komaptybline z FSBUSem,Opencockpits bez danych kompilkacji to moze to bedzie plusem.

Do Moderatorow
Przepraszam za kompletny brak Polskich znakow ale siedze w hiszpanskiej kafejce i sie ciesze ze myslnik znalazlem :D .

Pozdrawiam Olbi

KaEn
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 217
Rejestracja: śr 08 paź, 2008 15:49
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: KaEn »

Znane są już bliższe szczegóły, data premiery i cena.
Airbus X - preview

Jak dla mnie to z racji tego, że AirSimmer trochę dostał zadyszki, ten Airbus może być kolejnym poważnym powodem (obok 757 LDS i NGX PMDG) do podjęcia bardziej zdecydowanych kroków w celu finalnej przesiadki na FSX. Mając w perspektywie upgrade systemów do wersji advanced latem, to może być hit! Czekam z niecierpliwością na premierę i pierwsze recenzje.
Obrazek
Core2Duo E8400 | GA-EP45-D3SL | 2x2GB DDR2 PC8500 | GF 9800GT/1GB | Win 7 64-bit | FS2004 | FSX

witt
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 60
Rejestracja: wt 08 gru, 2009 15:44
Skąd jesteś: EPOD

Post autor: witt »

Wygląda świetnie. Jeśli recenzje będą pozytywne, to ten "arbuzek" znajdzie na mojej liście zakupów. Zastanawia mnie tylko to:
Lateral Flight planning (allowing to enter flight plan, airport, runways, waypoints, cruise alt, SIDs & STARs not used)

Czyżby brak obsługi SID'ów i STAR'ów? Pozdrawiam

KaEn
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 217
Rejestracja: śr 08 paź, 2008 15:49
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: KaEn »

Tak, wersja która ma mieć premierę teraz nie będzie używała gotowych SID/STAR, bo będzie przewidziana do poruszania się w środowisku związanym z ATC wbudowanym w FSX, co nie oznacza, że nie będzie można sobie ręcznie procedur wklepać (AIRAC od Navigraph). Będzie też uproszczona VNAV. Nie wiadomo na czym będzie polegało rozszerzenie funkcjonalności systemów w dodatku planowanym na lato, ale podejrzewam, że te dwie rzeczy mogą się w nim pokazać.
Obrazek
Core2Duo E8400 | GA-EP45-D3SL | 2x2GB DDR2 PC8500 | GF 9800GT/1GB | Win 7 64-bit | FS2004 | FSX

oops2k
Cadet
Cadet
Posty: 32
Rejestracja: ndz 07 lut, 2010 18:17
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: oops2k »

Wszystko fajnie. Tylko jak to tak bedzie wygladac w rzeczywistosci to trzeba bedzie kupic komputer za 5000zl :D

witt
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 60
Rejestracja: wt 08 gru, 2009 15:44
Skąd jesteś: EPOD

Post autor: witt »

Masz odpowiedź na swoje "pytanie":
Easy on FPS

Awatar użytkownika
trendus
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 91
Rejestracja: wt 17 lip, 2007 19:50
Skąd jesteś: EPGD

Post autor: trendus »

Czyli że ta druga wersja będzie bardziej hardcorowa a ta pierwsza bardziej dla noobów?
Obrazek

witt
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 60
Rejestracja: wt 08 gru, 2009 15:44
Skąd jesteś: EPOD

Post autor: witt »

Ta pierwsza wersja ma być czymś pomiędzy defaultowym a bardziej zaawansowanymi samolotami, a druga ma być bardziej zaawansowana, ale niestety nie podali jak bardzo.

Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2744
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Pojawił się kolejny filmik promujący tego Airbusa - http://www.youtube.com/watch?v=mOI9O1jJgCI
Co ja w tym widzę:
- niska jakość tekstur zewnętrznych;
- 3:38 - brak działającego FBW i ograniczenia bank angle;
- 6:05 - tzw. autoland, który przypiernicza samolotem o pas, czyli FS default. Brak flare, brak chociaż prostego zmniejszania V/S wraz z wysokością nad pasem.

Kolejny samolot screenshot-type.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG Z390 TOMAHAWK, i5 9600K, 2x16GB dual, GTX1080, W10, P3D 4.5

mbucholski
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 283
Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
Skąd jesteś: Maastricht

Post autor: mbucholski »

- 0:12 - bzdurne stwierdzenie.

Z tym "superb exterior detail" faktycznie przesadzili. Filmik jest cwaniacki; to, co najciekawsze, poprzerywali i dali co innego.

Yeroon
Cadet
Cadet
Posty: 30
Rejestracja: wt 16 lut, 2010 19:36
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Yeroon »

witt pisze:Ta pierwsza wersja ma być czymś pomiędzy defaultowym a bardziej zaawansowanymi samolotami, a druga ma być bardziej zaawansowana, ale niestety nie podali jak bardzo.
Co to ma znaczyć? Coś pomiędzy zaawansowanym a defaultowym? Nie lećmy w kulki ludzie. Nauczenie się obsługi pilotażu "skomplikowanej" maszyny nie jest barierą nie do przeskoczenia dla ogarniętego człowieka. Polata takim "półprofesjonalnym", nabierze złych nawyków i tyle dobrego z tego będzie. Powinni bardziej skupić się na zrobieniu porządnych maszyn które realistycznie odwzorowują lot.
Już nie taki początkujący pasjonat lotnictwa.

st1322
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 175
Rejestracja: pn 10 sie, 2009 15:56
Skąd jesteś: ELLX

Post autor: st1322 »

Dziwna sprawa, na ich forum ludzie sei zachwycaja a w PL jak zwykle narzekaja - zwlaszcza jak nie maja zadnej dobrej alternatywy - to jedno. A drugie to ze jak by sie poczytalo, to by sie wiedzialo ze wszystkie zdjecia oraz filmy to nadal wersja beta - nie dopracowana. Ba, jest nawet na forum kilka postow co jest zle i bedzie wygladalo inaczej...

A na koniec dodam, ze powinniscie sie jeszcze przyczepic do tego ze filmiki sa przyspieszone, dzieki temi unika sie efktu klatkowania. Jak kopac to na calego.

Skomentujcie prosze jak wyjdzie i polatacie tym.
Yeroon pisze:
witt pisze:Ta pierwsza wersja ma być czymś pomiędzy defaultowym a bardziej zaawansowanymi samolotami, a druga ma być bardziej zaawansowana, ale niestety nie podali jak bardzo.
Co to ma znaczyć? Coś pomiędzy zaawansowanym a defaultowym? Nie lećmy w kulki ludzie. Nauczenie się obsługi pilotażu "skomplikowanej" maszyny nie jest barierą nie do przeskoczenia dla ogarniętego człowieka. Polata takim "półprofesjonalnym", nabierze złych nawyków i tyle dobrego z tego będzie. Powinni bardziej skupić się na zrobieniu porządnych maszyn które realistycznie odwzorowują lot.
Jakich zlych nawykow? i do czego, do symulacji, bo chyba nikt nie wsiadzie do prawdziwego i nie zacznei latac. Polata tym, potem kupi zaawansowany produkt od np Sim Labs i poprawi swoja wiedze. I tyle. Nie chesz, nie kupuj.
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez st1322, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2744
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

A co, mamy się cieszyć, że Aerosoft ma zamiar wypuścić gniota dla kasy?
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG Z390 TOMAHAWK, i5 9600K, 2x16GB dual, GTX1080, W10, P3D 4.5

Sterixx
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 64
Rejestracja: sob 03 mar, 2007 13:44
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: Sterixx »

Po cholere odwzorowane systemy ?? Teraz panuje epoka "for fun"

st1322
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 175
Rejestracja: pn 10 sie, 2009 15:56
Skąd jesteś: ELLX

Post autor: st1322 »

RzEmYk pisze:A co, mamy się cieszyć, że Aerosoft ma zamiar wypuścić gniota dla kasy?
Czemu gniota? Od poczatku pisali co to bedzie za produkt i do jakich ludzi/odbiorcow bedzie skierowany. Mathijs zaznaczyl ze ludzi poszukujacych wrazen takich jakie w sa zanane w PMDG odsyla do innego producenta.

Zazdroscisz im czy jak? Zrob lepszy produkt - ocenimy.

PS
Odczuwasz dodatkowy dreszcz emocji gdy włączasz chłodzenie cargo bay w FSXie?
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez st1322, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2744
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Wręcz przeciwnie, smucę się, że nie ma naprawdę dobrego, dopracowanego Airbusa 320 pod FSa.
A odczuwam dreszczyk emocji, gdy to co sobie klikam, działa tak jak w rzeczywistości, a nie jak w bajce dla dzieci.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG Z390 TOMAHAWK, i5 9600K, 2x16GB dual, GTX1080, W10, P3D 4.5

Awatar użytkownika
seba_epll
Cadet
Cadet
Posty: 14
Rejestracja: wt 04 maja, 2010 17:59
Skąd jesteś: EPLL

Post autor: seba_epll »

A mnie się podoba zapowiedź, nawet złożyłem tzw pre-order. :))
Pozdrawiam
Seba_EPLL
Intel Core 2 Guad CPU Q8300,RAM 4GB, GeForce GTX260, System Win 7 Pro wersja 64Bit

Microsoft Flight Simulator X Deluxe Edition SP1 i SP2

Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2773
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

st1322 pisze: Odczuwasz dodatkowy dreszcz emocji gdy włączasz chłodzenie cargo bay w FSXie?
No ba, żeby tylko dreszczyk.

A poważnie, po kiego robić samolot, tylko ciut lepszy od default? Ok, niech robią jak lubią ale kto to ma kupić? Początkującemu starczy to, co ma w FSX w default. Ktoś bardziej zaawansowany raczej chciałby bardziej zaawansowanego samolotu.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta

PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2855
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Wbrew pozorom to się może dobrze sprzedać, w końcu firmy robiące płatne dodatki "lite" (przykładowo CLS) mają się nieźle, a użytkownicy chcą uproszczeń. Przykładowo, Razbam niedawno wypuścił A-7 - teraz będą wydawać pacza, by m.in. usunąć możliwośći uszkodzenia silnika, z którymi użytkownicy nie potrafili sobie poradzić (choć fakt, do samolotu mogliby dodać instrukcję obsługi). Inna ilustracja zjawiska to FW-190 Classics Hangar - jakiś czas po premierze dodano do niego mały programik, pozwalający wyłączyć konieczność zarządzania układem paliwowym i uszkodzenia systemów - ściągnęło go 80% użytkowników.

st1322
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 175
Rejestracja: pn 10 sie, 2009 15:56
Skąd jesteś: ELLX

Post autor: st1322 »

Panowie, przeciez napisali na ich forum po co. Serio. Mi tez to sie srednio podoba bo nie ma tego i tamtego, dlatego nie wiem czy kupie czy nie. Czekam na PMDG 737 ale dzis przeczytalem i ifly i... robi sie off topic :)

Chesz - kup. Nie chcesz - nie kupuj, ale powstrzymaj sie z krytykow typu, gniot bo nie ma advanced VNAV :)

Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2744
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Aerosoft pochwalił się nowymi screenami oraz... częściami manuala.
Z ciekawostek:
a) będzie możliwość oglądania za pomocą przeglądarki statusu lotu Airbusa.
TRACKING YOUR FLIGHT ON YOUR SMARTPHONE
We all know how long a flight can be and how tedious it is to sit and wait for the miles to tick off. You have a life, you need to eat, watch TV. But you still like to keep an eye on your flight.
Źle, dobrze... chyba dobrze, w końcu będzie można zabrać ze sobą komórkę/net-/laptopa do kibelka na dłuższe posiedzenie i zerkać jak arbuz leci ;),
b) manual pisany pod "Kenny from Texas", z masą obrazków, żeby nie przemęczyć odbiorcy,
c) ustawianie TA w zakładce... TAKE OFF łącznie z prędkościami "V". Dawno nie latałem Arbuzkiem, ale nie przypominam sobie, żebym to tam wpisywał,
d) MCDU - zgodnie z przewidywaniami - skopane. Trasę wprowadza się nie jak na Arbuzka przystało metodą kliknięcia na punkt i wpisania drogi/fixa, tylko jak w Boeingowej zakładce LEGS. Czyli metodą: FIX, wprowadzić, FIX, wprowadzić...
e) problemy z obsługą przepustnicy przypisanej w FSUIPC,
Nie wiadomo skąd MCDU będzie czerpał dane nawigacyjne. Coś mi mówi, że będzie to FSowy AIRAC...

No, ale chociaż Aerosoft się przyznał co do grupy docelowej:
In our test we saw that people with little or no experience managed to fly the aircraft nearly perfect after just a few hours of use.
Poszli w ilość odbiorców... Szkoda. Ta pogoń za kasą nas kiedyś pozabija...
The Aerosoft Airbus X does not claim to be the most complex, the most realistic or the most demanding aircraft simulation. But it allows you to fly the Airbus in normal operation with a high degree of realism at a modest price and with great fluidity!
Jak to ma być high degree, to Levelek jest już Mt. Everest, a Maddog, to już kosmos...

I tak, będę narzekał, bo po Aerosofcie spodziewałem się, że będzie to jakość, a nie jakoś. A screenami z mierzeniem overhead mnie nie przekonają...
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG Z390 TOMAHAWK, i5 9600K, 2x16GB dual, GTX1080, W10, P3D 4.5

Awatar użytkownika
sww
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 110
Rejestracja: wt 06 paź, 2009 09:37
Skąd jesteś: znienacka

Post autor: sww »

RzEmYk pisze: a) będzie możliwość oglądania za pomocą przeglądarki statusu lotu Airbusa.
Źle, dobrze... chyba dobrze, w końcu będzie można zabrać ze sobą komórkę/net-/laptopa do kibelka na dłuższe posiedzenie i zerkać jak arbuz leci ;),
Teraz też się da. Jest kilka metod - bluetooth, widefs, itp.
Centrum Szkolenia Pilotów - (prawie) wszystko o wirtualnym lataniu

st1322
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 175
Rejestracja: pn 10 sie, 2009 15:56
Skąd jesteś: ELLX

Post autor: st1322 »

RzEmYk pisze: Nie wiadomo skąd MCDU będzie czerpał dane nawigacyjne. Coś mi mówi, że będzie to FSowy AIRAC...
Polaczony z flight plannerem z FSa ale mozna updatetowac baze poprzez Navigraph... wszytsko na forum jest napisane, trzeba chciec tylko poczytac - wypadalo do pozniejszej krytyki.

A co do grupy docelowej. No, panie kolego, o tym to trabia zanim pierwsza linijka kodu zostala napisana. Dodam ze zakladaja ze bedzie wersja advanced (SID/STAR), ale o tym dowiemy sie pod koniec roku - moze :)

marcpro
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 189
Rejestracja: czw 18 paź, 2007 23:05
Skąd jesteś: EPSO

Post autor: marcpro »

Już jest:
AIRBUS od AEROSOFT

Wygląd zewnętrzyny całkiem niezły.

Ciekawe tylko jak to lata?
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.

Awatar użytkownika
tidit
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 744
Rejestracja: czw 16 gru, 2004 17:05
Skąd jesteś: EPBC

Post autor: tidit »

Wow, 40 euro za samolocik oparty na defaultowym GPSie? Powodzenia.

PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2855
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Chyba nie:
Navigation: Uses updatable Navigraph navigation database.

Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2744
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Ale co z tego, że Navigraph skoro ich tzw. MCDU nie obsługuje SIDów/STARów ani nawet dróg lotniczych?
http://www.forum.aerosoft.com/index.php?showtopic=37704
Niezłe są też known issues:
http://www.forum.aerosoft.com/index.php?showtopic=37730
2. Speed tape should start at 30 knots (now 40)
No tak, to jest bardzo trudno rozpoznawalny bug...
http://www.airliners.net/photo/TAM/Airb ... 1699808/L/ ://
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG Z390 TOMAHAWK, i5 9600K, 2x16GB dual, GTX1080, W10, P3D 4.5

Awatar użytkownika
Kasztan
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 308
Rejestracja: wt 02 paź, 2007 15:53
Skąd jesteś: EPGD

Post autor: Kasztan »

I tak odniesie sukces rynkowy - niestety 8-)

Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2744
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Widać odbiorcy celują bardziej w casual niż w reality...
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG Z390 TOMAHAWK, i5 9600K, 2x16GB dual, GTX1080, W10, P3D 4.5

KaEn
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 217
Rejestracja: śr 08 paź, 2008 15:49
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: KaEn »

Jak już ktoś tu słusznie zauważył... Skąd to Wasze zdziwienie? Od pierwszych postów na forum Aerofostu na temat tego Airbusa było wiadomo, że to konkurencja dla produktów pokroju CLS, a nie PMDG ;) Ich piaskownica i ich zabawki. Wydali produkt na wskroś KOMERCYJNY i jestem na 100% pewien, że okaże się kasowym sukcesem. Nie jestem ani trochę zainteresowany zakupem tego Airbusa, ale nie mam zamiaru się naśmiewać z Aerosoftu, bo sprawę od początku stawiali jasno i uczciwie.
Obrazek
Core2Duo E8400 | GA-EP45-D3SL | 2x2GB DDR2 PC8500 | GF 9800GT/1GB | Win 7 64-bit | FS2004 | FSX

ODPOWIEDZ