Airbus A320 - Aerosoft |
Autor |
Wiadomość |
Mateo
Light Planes Captain


Imię: Mateusz
Dołączył: 23 Kwi 2008 Posty: 118 Skąd: EPKK
|
Wysłany: Czw 06 Sie, 2009 14:18 Airbus A320 - Aerosoft
|
|
|
Przeglądając dzisiaj forum AirSimmera natknąłem się na taki oto link:
http://www.forum.aerosoft...opic=27250&st=0
Szczerze mówiąc zdziwiło mnie to, że Aerosoft wydaje Airbusa, bo jakoś cicho o tym było, a pierwsze posty są z początku lipca. Ciekawe co z tego projektu wyjdzie. Wreszcie jakiś ruch wśród Airbusów do FSa.
P.S. Z początku lipca, wiem że nie jest to świeża wiadomość, ale ja o tym nic nie wiedziałem, być może inni również. To już się dowiedzą :wink:
Pozdrawiam,
MW. |
_________________
 |
|
|
|
 |
konraf
Administrator


Imię: Bartek
Dołączył: 05 Lut 2004 Posty: 2871 Skąd: EPPO
|
Wysłany: Czw 06 Sie, 2009 14:20
|
|
|
Tia, najpierw jakiś nowy symulator, teraz Airbus. Zobaczymy. |
_________________ Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta |
|
|
|
 |
RzEmYk
Moderator


Imię: Krzysiek
Dołączył: 18 Lut 2005 Posty: 2790 Skąd: KDA
|
Wysłany: Czw 06 Sie, 2009 15:17
|
|
|
Szczerze mówiąc nie widzi mi się ten Arbuz, chwalą się VC, brakiem panelu 2D, no i "oczywiście" FSX only...
http://www.forum.aerosoft...75entry171075 napisał/a: | Yes, the external model will be 5 times more complex then FS2004 could handle and the VC at least 4 times too complex for FS2004. Internally we do not do FS2004 aircraft anymore because the limitations are just to great. |
Użytkownicy też są nieźli, jeden płacze, że nie chce czekać 10 min. na ustawienie IRS i chce latać jak w defaultach, drugi chce as real.
O systemach na razie nie powiedzieli nic. Ciekawe co z tego zrobią, czy maszynę do latania, czy do oglądania i screenowania... |
_________________ Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX1080, W7 64b SP1, P3D 4.5 |
|
|
|
 |
KaEn
Turboprop Captain

Imię: Krzysiek
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 224 Skąd: EPWA
|
Wysłany: Czw 06 Sie, 2009 16:24
|
|
|
W tym temacie przyznają, że pod względem skomplikowania obsługi to ma być coś pomiędzy default a PMDG - czyli będzie sporo "kompromisów"
http://www.forum.aerosoft...showtopic=25956
Cytat: | ...the aircraft is aimed to be without getting into massive details. |
|
_________________
Core2Duo E8400 | GA-EP45-D3SL | 2x2GB DDR2 PC8500 | GF 9800GT/1GB | Win 7 64-bit | FS2004 | FSX |
|
|
|
 |
Mateo
Light Planes Captain


Imię: Mateusz
Dołączył: 23 Kwi 2008 Posty: 118 Skąd: EPKK
|
Wysłany: Czw 06 Sie, 2009 16:45
|
|
|
A da się tak iść na "kompromisy" w Airbusie? No chyba że to będzie kolejny, którego obsługa nie będzie przypominała Airbusowej. Tylko w takim razie skoro
Cytat: |
...the aircraft is aimed to be without getting into massive details.
|
to jaki jest sens robienia takiego samolotu? |
_________________
 |
|
|
|
 |
PZL Belfegor
Moderator

Imię: Dymitr Osiński
Dołączył: 19 Lut 2005 Posty: 2881 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 06 Sie, 2009 16:54
|
|
|
Na pewno jakaś grupa użytkowników się skusi - w końcu ktoś kupuje np. produkty CLS czy Alphasimu, które z rzeczywistością mają niewiele wspólnego, za to dobrze wyglądają na screenach. |
|
|
|
 |
Kasztan
Jet 1st Officer


Imię: Mateusz
Dołączył: 02 Paź 2007 Posty: 312 Skąd: EPGD
|
Wysłany: Czw 06 Sie, 2009 17:10
|
|
|
Taa grunt, że beczki będzie robił
Jak kiedyś na forum Aerosoftu była dosyć burzliwa dyskusja, to stanęło po niej na tym, że dla ambitniejszych użytkowników jest AirSimmer, a dla tych nastawionych na tryb zręcznościowy jest Aerosoft.
W zasadzie dobrze, że będą na rynku dwa produkty odpowiadające skrajnym grupom użytkowników. |
_________________ AMD Phenom II x4 965 3.6ghz
Gigabyte Gf460GTX
4GB DDR2 RAM
Viśta Wio Biznes |
|
|
|
 |
some1
Jet 1st Officer


Imię: Michał
Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 257 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 06 Sie, 2009 19:21
|
|
|
Mateo napisał/a: |
to jaki jest sens robienia takiego samolotu? |
Duży. Podejrzewam że Aerosoft sprzeda go tyle samo albo więcej niż airsimmer. Po 1 będzie ze 3 razy tańszy. Po 2 będzie do FSX, do FS9 kupują dodatki już tylko harkorowcy. Po 3 robi go Aerosoft, a ta firma ma dużą możliwość promocji. Po 4 Aerosoft mimo wszystko nie robi chłamu i nie ma go co porównywać z Alphasim czy CLS. Na dobrą sprawę współczynnik jakość / cena mają chyba najlepszy ze wszystkich producentów. |
|
|
|
 |
konraf
Administrator


Imię: Bartek
Dołączył: 05 Lut 2004 Posty: 2871 Skąd: EPPO
|
Wysłany: Czw 06 Sie, 2009 19:37
|
|
|
Poza tym tak na dobrą sprawę nie wiemy jakie są wyniki sprzedaży np. "hardcorowych" samolotów typu Maddog 2008, a jakie modeli prostych. Czuję jednak, że proporcje nie są równe i więcej mają dodatki prostsze.
Nie ma co się oszukiwać, że Maddoga czy LevelD kupują pasjonaci...tacy jak my ale są też mniej zaawansowani użytkownicy FS, dla ktorych taki Maddog i LD są za trudne i którzy chętnie sięgną po dodatek nieco lepszy, niż default ale też sporo łatwiejszy w obsłudze niż taki LevelD czy Maddog. Takim pewnie będzie Airbus od Aerosoft.
No chyba, że Aerosoft ma taki potencjał, że w krótkim czasie zrobi samolot podobny jakościowo do tego, jaki robi Airsimmer. |
_________________ Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta |
|
|
|
 |
PZL Belfegor
Moderator

Imię: Dymitr Osiński
Dołączył: 19 Lut 2005 Posty: 2881 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 06 Sie, 2009 19:47
|
|
|
Cytat: | Po 4 Aerosoft mimo wszystko nie robi chłamu i nie ma go co porównywać z Alphasim czy CLS. |
Alphasim oraz CLS były przykładem pewnej strategii robienia płatnych dodatków do FSa (na jednym końcu skali te firmy, na drugim PMDG czy AirSimer, litościwie pomijając np. Abacusa), nie bezpośrednim porównaniem do produktu Aerosoftu, który celuje gdzieś w okolicy środka. |
|
|
|
 |
Olbi
Cadet

Imię: Maciek
Dołączył: 08 Maj 2008 Posty: 24 Skąd: Perth Uk
|
Wysłany: Czw 06 Sie, 2009 21:49
|
|
|
Bleh nie podoba mi sie , popatrzcie na nowsze screeny na drugiej stronie w vc na ND jest odbicie reki co mi sie nie zbyt podoba 800,000 polygnow huh ? Jezeli zrobia to komaptybline z FSBUSem,Opencockpits bez danych kompilkacji to moze to bedzie plusem.
Do Moderatorow
Przepraszam za kompletny brak Polskich znakow ale siedze w hiszpanskiej kafejce i sie ciesze ze myslnik znalazlem .
Pozdrawiam Olbi |
|
|
|
 |
KaEn
Turboprop Captain

Imię: Krzysiek
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 224 Skąd: EPWA
|
Wysłany: Czw 18 Mar, 2010 10:34
|
|
|
Znane są już bliższe szczegóły, data premiery i cena.
Airbus X - preview
Jak dla mnie to z racji tego, że AirSimmer trochę dostał zadyszki, ten Airbus może być kolejnym poważnym powodem (obok 757 LDS i NGX PMDG) do podjęcia bardziej zdecydowanych kroków w celu finalnej przesiadki na FSX. Mając w perspektywie upgrade systemów do wersji advanced latem, to może być hit! Czekam z niecierpliwością na premierę i pierwsze recenzje. |
_________________
Core2Duo E8400 | GA-EP45-D3SL | 2x2GB DDR2 PC8500 | GF 9800GT/1GB | Win 7 64-bit | FS2004 | FSX |
|
|
|
 |
witt
Light Planes Captain

Imię: Piotr
Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 60 Skąd: EPOD
|
Wysłany: Czw 18 Mar, 2010 11:08
|
|
|
Wygląda świetnie. Jeśli recenzje będą pozytywne, to ten "arbuzek" znajdzie na mojej liście zakupów. Zastanawia mnie tylko to:
Cytat: | Lateral Flight planning (allowing to enter flight plan, airport, runways, waypoints, cruise alt, SIDs & STARs not used) |
Czyżby brak obsługi SID'ów i STAR'ów? Pozdrawiam |
|
|
|
 |
KaEn
Turboprop Captain

Imię: Krzysiek
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 224 Skąd: EPWA
|
Wysłany: Czw 18 Mar, 2010 12:48
|
|
|
Tak, wersja która ma mieć premierę teraz nie będzie używała gotowych SID/STAR, bo będzie przewidziana do poruszania się w środowisku związanym z ATC wbudowanym w FSX, co nie oznacza, że nie będzie można sobie ręcznie procedur wklepać (AIRAC od Navigraph). Będzie też uproszczona VNAV. Nie wiadomo na czym będzie polegało rozszerzenie funkcjonalności systemów w dodatku planowanym na lato, ale podejrzewam, że te dwie rzeczy mogą się w nim pokazać. |
_________________
Core2Duo E8400 | GA-EP45-D3SL | 2x2GB DDR2 PC8500 | GF 9800GT/1GB | Win 7 64-bit | FS2004 | FSX |
|
|
|
 |
oops2k
Cadet

Imię: Maciek
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 43 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 18 Mar, 2010 14:42
|
|
|
Wszystko fajnie. Tylko jak to tak bedzie wygladac w rzeczywistosci to trzeba bedzie kupic komputer za 5000zl |
|
|
|
 |
witt
Light Planes Captain

Imię: Piotr
Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 60 Skąd: EPOD
|
Wysłany: Czw 18 Mar, 2010 15:07
|
|
|
Masz odpowiedź na swoje "pytanie": |
|
|
|
 |
trendus
Light Planes Captain


Imię: Kuba
Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 91 Skąd: EPGD
|
Wysłany: Czw 18 Mar, 2010 18:19
|
|
|
Czyli że ta druga wersja będzie bardziej hardcorowa a ta pierwsza bardziej dla noobów? |
_________________
 |
|
|
|
 |
witt
Light Planes Captain

Imię: Piotr
Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 60 Skąd: EPOD
|
Wysłany: Czw 18 Mar, 2010 18:34
|
|
|
Ta pierwsza wersja ma być czymś pomiędzy defaultowym a bardziej zaawansowanymi samolotami, a druga ma być bardziej zaawansowana, ale niestety nie podali jak bardzo. |
|
|
|
 |
RzEmYk
Moderator


Imię: Krzysiek
Dołączył: 18 Lut 2005 Posty: 2790 Skąd: KDA
|
Wysłany: Pią 20 Sie, 2010 19:21
|
|
|
Pojawił się kolejny filmik promujący tego Airbusa - http://www.youtube.com/watch?v=mOI9O1jJgCI
Co ja w tym widzę:
- niska jakość tekstur zewnętrznych;
- 3:38 - brak działającego FBW i ograniczenia bank angle;
- 6:05 - tzw. autoland, który przypiernicza samolotem o pas, czyli FS default. Brak flare, brak chociaż prostego zmniejszania V/S wraz z wysokością nad pasem.
Kolejny samolot screenshot-type. |
_________________ Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX1080, W7 64b SP1, P3D 4.5 |
|
|
|
 |
mbucholski
Jet 1st Officer

Imię: Mateusz
Dołączył: 25 Cze 2010 Posty: 284 Skąd: Maastricht
|
Wysłany: Pią 20 Sie, 2010 19:30
|
|
|
- 0:12 - bzdurne stwierdzenie.
Z tym "superb exterior detail" faktycznie przesadzili. Filmik jest cwaniacki; to, co najciekawsze, poprzerywali i dali co innego. |
|
|
|
 |
Yeroon
Cadet

Imię: Andrzej
Dołączył: 16 Lut 2010 Posty: 30 Skąd: EPWR
|
Wysłany: Pią 20 Sie, 2010 19:59
|
|
|
witt napisał/a: | Ta pierwsza wersja ma być czymś pomiędzy defaultowym a bardziej zaawansowanymi samolotami, a druga ma być bardziej zaawansowana, ale niestety nie podali jak bardzo. |
Co to ma znaczyć? Coś pomiędzy zaawansowanym a defaultowym? Nie lećmy w kulki ludzie. Nauczenie się obsługi pilotażu "skomplikowanej" maszyny nie jest barierą nie do przeskoczenia dla ogarniętego człowieka. Polata takim "półprofesjonalnym", nabierze złych nawyków i tyle dobrego z tego będzie. Powinni bardziej skupić się na zrobieniu porządnych maszyn które realistycznie odwzorowują lot. |
_________________ Już nie taki początkujący pasjonat lotnictwa. |
|
|
|
 |
st1322
Turboprop Captain

Imię: Tomek
Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 175 Skąd: ELLX
|
Wysłany: Pią 20 Sie, 2010 20:28
|
|
|
Dziwna sprawa, na ich forum ludzie sei zachwycaja a w PL jak zwykle narzekaja - zwlaszcza jak nie maja zadnej dobrej alternatywy - to jedno. A drugie to ze jak by sie poczytalo, to by sie wiedzialo ze wszystkie zdjecia oraz filmy to nadal wersja beta - nie dopracowana. Ba, jest nawet na forum kilka postow co jest zle i bedzie wygladalo inaczej...
A na koniec dodam, ze powinniscie sie jeszcze przyczepic do tego ze filmiki sa przyspieszone, dzieki temi unika sie efktu klatkowania. Jak kopac to na calego.
Skomentujcie prosze jak wyjdzie i polatacie tym.
Yeroon napisał/a: | witt napisał/a: | Ta pierwsza wersja ma być czymś pomiędzy defaultowym a bardziej zaawansowanymi samolotami, a druga ma być bardziej zaawansowana, ale niestety nie podali jak bardzo. |
Co to ma znaczyć? Coś pomiędzy zaawansowanym a defaultowym? Nie lećmy w kulki ludzie. Nauczenie się obsługi pilotażu "skomplikowanej" maszyny nie jest barierą nie do przeskoczenia dla ogarniętego człowieka. Polata takim "półprofesjonalnym", nabierze złych nawyków i tyle dobrego z tego będzie. Powinni bardziej skupić się na zrobieniu porządnych maszyn które realistycznie odwzorowują lot. |
Jakich zlych nawykow? i do czego, do symulacji, bo chyba nikt nie wsiadzie do prawdziwego i nie zacznei latac. Polata tym, potem kupi zaawansowany produkt od np Sim Labs i poprawi swoja wiedze. I tyle. Nie chesz, nie kupuj. |
|
|
|
 |
RzEmYk
Moderator


Imię: Krzysiek
Dołączył: 18 Lut 2005 Posty: 2790 Skąd: KDA
|
Wysłany: Pią 20 Sie, 2010 20:29
|
|
|
A co, mamy się cieszyć, że Aerosoft ma zamiar wypuścić gniota dla kasy? |
_________________ Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX1080, W7 64b SP1, P3D 4.5 |
|
|
|
 |
Sterixx
Light Planes Captain

Imię: Adrian
Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 64 Skąd: EPKT
|
Wysłany: Pią 20 Sie, 2010 20:33
|
|
|
Po cholere odwzorowane systemy ?? Teraz panuje epoka "for fun" |
|
|
|
 |
st1322
Turboprop Captain

Imię: Tomek
Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 175 Skąd: ELLX
|
Wysłany: Pią 20 Sie, 2010 21:01
|
|
|
RzEmYk napisał/a: | A co, mamy się cieszyć, że Aerosoft ma zamiar wypuścić gniota dla kasy? |
Czemu gniota? Od poczatku pisali co to bedzie za produkt i do jakich ludzi/odbiorcow bedzie skierowany. Mathijs zaznaczyl ze ludzi poszukujacych wrazen takich jakie w sa zanane w PMDG odsyla do innego producenta.
Zazdroscisz im czy jak? Zrob lepszy produkt - ocenimy.
PS
Odczuwasz dodatkowy dreszcz emocji gdy włączasz chłodzenie cargo bay w FSXie? |
|
|
|
 |
RzEmYk
Moderator


Imię: Krzysiek
Dołączył: 18 Lut 2005 Posty: 2790 Skąd: KDA
|
Wysłany: Pią 20 Sie, 2010 21:06
|
|
|
Wręcz przeciwnie, smucę się, że nie ma naprawdę dobrego, dopracowanego Airbusa 320 pod FSa.
A odczuwam dreszczyk emocji, gdy to co sobie klikam, działa tak jak w rzeczywistości, a nie jak w bajce dla dzieci. |
_________________ Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX1080, W7 64b SP1, P3D 4.5 |
|
|
|
 |
seba_epll
Cadet


Imię: Sebastian
Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 14 Skąd: EPLL
|
Wysłany: Pią 20 Sie, 2010 21:09
|
|
|
A mnie się podoba zapowiedź, nawet złożyłem tzw pre-order. ) |
_________________ Pozdrawiam
Seba_EPLL
Intel Core 2 Guad CPU Q8300,RAM 4GB, GeForce GTX260, System Win 7 Pro wersja 64Bit
Microsoft Flight Simulator X Deluxe Edition SP1 i SP2 |
|
|
|
 |
konraf
Administrator


Imię: Bartek
Dołączył: 05 Lut 2004 Posty: 2871 Skąd: EPPO
|
Wysłany: Pią 20 Sie, 2010 21:13
|
|
|
st1322 napisał/a: |
Odczuwasz dodatkowy dreszcz emocji gdy włączasz chłodzenie cargo bay w FSXie? |
No ba, żeby tylko dreszczyk.
A poważnie, po kiego robić samolot, tylko ciut lepszy od default? Ok, niech robią jak lubią ale kto to ma kupić? Początkującemu starczy to, co ma w FSX w default. Ktoś bardziej zaawansowany raczej chciałby bardziej zaawansowanego samolotu. |
_________________ Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta |
|
|
|
 |
PZL Belfegor
Moderator

Imię: Dymitr Osiński
Dołączył: 19 Lut 2005 Posty: 2881 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 20 Sie, 2010 21:27
|
|
|
Wbrew pozorom to się może dobrze sprzedać, w końcu firmy robiące płatne dodatki "lite" (przykładowo CLS) mają się nieźle, a użytkownicy chcą uproszczeń. Przykładowo, Razbam niedawno wypuścił A-7 - teraz będą wydawać pacza, by m.in. usunąć możliwośći uszkodzenia silnika, z którymi użytkownicy nie potrafili sobie poradzić (choć fakt, do samolotu mogliby dodać instrukcję obsługi). Inna ilustracja zjawiska to FW-190 Classics Hangar - jakiś czas po premierze dodano do niego mały programik, pozwalający wyłączyć konieczność zarządzania układem paliwowym i uszkodzenia systemów - ściągnęło go 80% użytkowników. |
|
|
|
 |
st1322
Turboprop Captain

Imię: Tomek
Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 175 Skąd: ELLX
|
Wysłany: Pią 20 Sie, 2010 21:28
|
|
|
Panowie, przeciez napisali na ich forum po co. Serio. Mi tez to sie srednio podoba bo nie ma tego i tamtego, dlatego nie wiem czy kupie czy nie. Czekam na PMDG 737 ale dzis przeczytalem i ifly i... robi sie off topic
Chesz - kup. Nie chcesz - nie kupuj, ale powstrzymaj sie z krytykow typu, gniot bo nie ma advanced VNAV |
|
|
|
 |
RzEmYk
Moderator


Imię: Krzysiek
Dołączył: 18 Lut 2005 Posty: 2790 Skąd: KDA
|
Wysłany: Pon 23 Sie, 2010 21:23
|
|
|
Aerosoft pochwalił się nowymi screenami oraz... częściami manuala.
Z ciekawostek:
a) będzie możliwość oglądania za pomocą przeglądarki statusu lotu Airbusa.
Cytat: | TRACKING YOUR FLIGHT ON YOUR SMARTPHONE
We all know how long a flight can be and how tedious it is to sit and wait for the miles to tick off. You have a life, you need to eat, watch TV. But you still like to keep an eye on your flight. |
Źle, dobrze... chyba dobrze, w końcu będzie można zabrać ze sobą komórkę/net-/laptopa do kibelka na dłuższe posiedzenie i zerkać jak arbuz leci ,
b) manual pisany pod "Kenny from Texas", z masą obrazków, żeby nie przemęczyć odbiorcy,
c) ustawianie TA w zakładce... TAKE OFF łącznie z prędkościami "V". Dawno nie latałem Arbuzkiem, ale nie przypominam sobie, żebym to tam wpisywał,
d) MCDU - zgodnie z przewidywaniami - skopane. Trasę wprowadza się nie jak na Arbuzka przystało metodą kliknięcia na punkt i wpisania drogi/fixa, tylko jak w Boeingowej zakładce LEGS. Czyli metodą: FIX, wprowadzić, FIX, wprowadzić...
e) problemy z obsługą przepustnicy przypisanej w FSUIPC,
Nie wiadomo skąd MCDU będzie czerpał dane nawigacyjne. Coś mi mówi, że będzie to FSowy AIRAC...
No, ale chociaż Aerosoft się przyznał co do grupy docelowej:
Cytat: | In our test we saw that people with little or no experience managed to fly the aircraft nearly perfect after just a few hours of use. | Poszli w ilość odbiorców... Szkoda. Ta pogoń za kasą nas kiedyś pozabija...
Cytat: | The Aerosoft Airbus X does not claim to be the most complex, the most realistic or the most demanding aircraft simulation. But it allows you to fly the Airbus in normal operation with a high degree of realism at a modest price and with great fluidity! | Jak to ma być high degree, to Levelek jest już Mt. Everest, a Maddog, to już kosmos...
I tak, będę narzekał, bo po Aerosofcie spodziewałem się, że będzie to jakość, a nie jakoś. A screenami z mierzeniem overhead mnie nie przekonają... |
_________________ Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX1080, W7 64b SP1, P3D 4.5 |
|
|
|
 |
sww
Light Planes Captain


Imię: wawax
Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 110 Skąd: znienacka
|
Wysłany: Pon 23 Sie, 2010 22:59
|
|
|
RzEmYk napisał/a: |
a) będzie możliwość oglądania za pomocą przeglądarki statusu lotu Airbusa.
Źle, dobrze... chyba dobrze, w końcu będzie można zabrać ze sobą komórkę/net-/laptopa do kibelka na dłuższe posiedzenie i zerkać jak arbuz leci ,
|
Teraz też się da. Jest kilka metod - bluetooth, widefs, itp. |
_________________ Centrum Szkolenia Pilotów - (prawie) wszystko o wirtualnym lataniu |
|
|
|
 |
st1322
Turboprop Captain

Imię: Tomek
Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 175 Skąd: ELLX
|
Wysłany: Wto 24 Sie, 2010 20:18
|
|
|
RzEmYk napisał/a: |
Nie wiadomo skąd MCDU będzie czerpał dane nawigacyjne. Coś mi mówi, że będzie to FSowy AIRAC...
|
Polaczony z flight plannerem z FSa ale mozna updatetowac baze poprzez Navigraph... wszytsko na forum jest napisane, trzeba chciec tylko poczytac - wypadalo do pozniejszej krytyki.
A co do grupy docelowej. No, panie kolego, o tym to trabia zanim pierwsza linijka kodu zostala napisana. Dodam ze zakladaja ze bedzie wersja advanced (SID/STAR), ale o tym dowiemy sie pod koniec roku - moze |
|
|
|
 |
marcpro
Turboprop Captain

Imię: Marcin
Dołączył: 18 Paź 2007 Posty: 192 Skąd: EPSO
|
Wysłany: Pią 03 Wrz, 2010 07:13
|
|
|
Już jest:
AIRBUS od AEROSOFT
Wygląd zewnętrzyny całkiem niezły.
Ciekawe tylko jak to lata? |
_________________ Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3. |
|
|
|
 |
tidit
Jet Captain


Imię: Filip
Dołączył: 16 Gru 2004 Posty: 750 Skąd: EPBC
|
Wysłany: Pią 03 Wrz, 2010 08:33
|
|
|
Wow, 40 euro za samolocik oparty na defaultowym GPSie? Powodzenia. |
|
|
|
 |
PZL Belfegor
Moderator

Imię: Dymitr Osiński
Dołączył: 19 Lut 2005 Posty: 2881 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 03 Wrz, 2010 12:38
|
|
|
Chyba nie:
Cytat: | Navigation: Uses updatable Navigraph navigation database. |
|
|
|
|
 |
RzEmYk
Moderator


Imię: Krzysiek
Dołączył: 18 Lut 2005 Posty: 2790 Skąd: KDA
|
|
|
|
 |
Kasztan
Jet 1st Officer


Imię: Mateusz
Dołączył: 02 Paź 2007 Posty: 312 Skąd: EPGD
|
Wysłany: Pią 03 Wrz, 2010 20:48
|
|
|
I tak odniesie sukces rynkowy - niestety |
|
|
|
 |
RzEmYk
Moderator


Imię: Krzysiek
Dołączył: 18 Lut 2005 Posty: 2790 Skąd: KDA
|
Wysłany: Pią 03 Wrz, 2010 20:58
|
|
|
Widać odbiorcy celują bardziej w casual niż w reality... |
_________________ Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX1080, W7 64b SP1, P3D 4.5 |
|
|
|
 |
KaEn
Turboprop Captain

Imię: Krzysiek
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 224 Skąd: EPWA
|
Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010 11:50
|
|
|
Jak już ktoś tu słusznie zauważył... Skąd to Wasze zdziwienie? Od pierwszych postów na forum Aerofostu na temat tego Airbusa było wiadomo, że to konkurencja dla produktów pokroju CLS, a nie PMDG Ich piaskownica i ich zabawki. Wydali produkt na wskroś KOMERCYJNY i jestem na 100% pewien, że okaże się kasowym sukcesem. Nie jestem ani trochę zainteresowany zakupem tego Airbusa, ale nie mam zamiaru się naśmiewać z Aerosoftu, bo sprawę od początku stawiali jasno i uczciwie. |
_________________
Core2Duo E8400 | GA-EP45-D3SL | 2x2GB DDR2 PC8500 | GF 9800GT/1GB | Win 7 64-bit | FS2004 | FSX |
|
|
|
 |
|