Airbus A320 - Aerosoft
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
Airbus A320 - Aerosoft
Przeglądając dzisiaj forum AirSimmera natknąłem się na taki oto link:
http://www.forum.aerosoft.com/index.php ... 27250&st=0
Szczerze mówiąc zdziwiło mnie to, że Aerosoft wydaje Airbusa, bo jakoś cicho o tym było, a pierwsze posty są z początku lipca. Ciekawe co z tego projektu wyjdzie. Wreszcie jakiś ruch wśród Airbusów do FSa.
P.S. Z początku lipca, wiem że nie jest to świeża wiadomość, ale ja o tym nic nie wiedziałem, być może inni również. To już się dowiedzą
Pozdrawiam,
MW.
http://www.forum.aerosoft.com/index.php ... 27250&st=0
Szczerze mówiąc zdziwiło mnie to, że Aerosoft wydaje Airbusa, bo jakoś cicho o tym było, a pierwsze posty są z początku lipca. Ciekawe co z tego projektu wyjdzie. Wreszcie jakiś ruch wśród Airbusów do FSa.
P.S. Z początku lipca, wiem że nie jest to świeża wiadomość, ale ja o tym nic nie wiedziałem, być może inni również. To już się dowiedzą
Pozdrawiam,
MW.
Tia, najpierw jakiś nowy symulator, teraz Airbus. Zobaczymy.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Szczerze mówiąc nie widzi mi się ten Arbuz, chwalą się VC, brakiem panelu 2D, no i "oczywiście" FSX only...
O systemach na razie nie powiedzieli nic. Ciekawe co z tego zrobią, czy maszynę do latania, czy do oglądania i screenowania...
Użytkownicy też są nieźli, jeden płacze, że nie chce czekać 10 min. na ustawienie IRS i chce latać jak w defaultach, drugi chce as real.http://www.forum.aerosoft.com/index.php?showtopic=27250&st=40&p=171075&#entry171075 pisze:Yes, the external model will be 5 times more complex then FS2004 could handle and the VC at least 4 times too complex for FS2004. Internally we do not do FS2004 aircraft anymore because the limitations are just to great.
O systemach na razie nie powiedzieli nic. Ciekawe co z tego zrobią, czy maszynę do latania, czy do oglądania i screenowania...
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
W tym temacie przyznają, że pod względem skomplikowania obsługi to ma być coś pomiędzy default a PMDG - czyli będzie sporo "kompromisów"
http://www.forum.aerosoft.com/index.php?showtopic=25956
http://www.forum.aerosoft.com/index.php?showtopic=25956
...the aircraft is aimed to be without getting into massive details.
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Taa grunt, że beczki będzie robił
Jak kiedyś na forum Aerosoftu była dosyć burzliwa dyskusja, to stanęło po niej na tym, że dla ambitniejszych użytkowników jest AirSimmer, a dla tych nastawionych na tryb zręcznościowy jest Aerosoft.
W zasadzie dobrze, że będą na rynku dwa produkty odpowiadające skrajnym grupom użytkowników.
Jak kiedyś na forum Aerosoftu była dosyć burzliwa dyskusja, to stanęło po niej na tym, że dla ambitniejszych użytkowników jest AirSimmer, a dla tych nastawionych na tryb zręcznościowy jest Aerosoft.
W zasadzie dobrze, że będą na rynku dwa produkty odpowiadające skrajnym grupom użytkowników.
AMD Phenom II x4 965 3.6ghz
Gigabyte Gf460GTX
4GB DDR2 RAM
Viśta Wio Biznes
Gigabyte Gf460GTX
4GB DDR2 RAM
Viśta Wio Biznes
Duży. Podejrzewam że Aerosoft sprzeda go tyle samo albo więcej niż airsimmer. Po 1 będzie ze 3 razy tańszy. Po 2 będzie do FSX, do FS9 kupują dodatki już tylko harkorowcy. Po 3 robi go Aerosoft, a ta firma ma dużą możliwość promocji. Po 4 Aerosoft mimo wszystko nie robi chłamu i nie ma go co porównywać z Alphasim czy CLS. Na dobrą sprawę współczynnik jakość / cena mają chyba najlepszy ze wszystkich producentów.Mateo pisze: to jaki jest sens robienia takiego samolotu?
Poza tym tak na dobrą sprawę nie wiemy jakie są wyniki sprzedaży np. "hardcorowych" samolotów typu Maddog 2008, a jakie modeli prostych. Czuję jednak, że proporcje nie są równe i więcej mają dodatki prostsze.
Nie ma co się oszukiwać, że Maddoga czy LevelD kupują pasjonaci...tacy jak my ale są też mniej zaawansowani użytkownicy FS, dla ktorych taki Maddog i LD są za trudne i którzy chętnie sięgną po dodatek nieco lepszy, niż default ale też sporo łatwiejszy w obsłudze niż taki LevelD czy Maddog. Takim pewnie będzie Airbus od Aerosoft.
No chyba, że Aerosoft ma taki potencjał, że w krótkim czasie zrobi samolot podobny jakościowo do tego, jaki robi Airsimmer.
Nie ma co się oszukiwać, że Maddoga czy LevelD kupują pasjonaci...tacy jak my ale są też mniej zaawansowani użytkownicy FS, dla ktorych taki Maddog i LD są za trudne i którzy chętnie sięgną po dodatek nieco lepszy, niż default ale też sporo łatwiejszy w obsłudze niż taki LevelD czy Maddog. Takim pewnie będzie Airbus od Aerosoft.
No chyba, że Aerosoft ma taki potencjał, że w krótkim czasie zrobi samolot podobny jakościowo do tego, jaki robi Airsimmer.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Alphasim oraz CLS były przykładem pewnej strategii robienia płatnych dodatków do FSa (na jednym końcu skali te firmy, na drugim PMDG czy AirSimer, litościwie pomijając np. Abacusa), nie bezpośrednim porównaniem do produktu Aerosoftu, który celuje gdzieś w okolicy środka.Po 4 Aerosoft mimo wszystko nie robi chłamu i nie ma go co porównywać z Alphasim czy CLS.
Bleh nie podoba mi sie , popatrzcie na nowsze screeny na drugiej stronie w vc na ND jest odbicie reki co mi sie nie zbyt podoba 800,000 polygnow huh ? Jezeli zrobia to komaptybline z FSBUSem,Opencockpits bez danych kompilkacji to moze to bedzie plusem.
Do Moderatorow
Przepraszam za kompletny brak Polskich znakow ale siedze w hiszpanskiej kafejce i sie ciesze ze myslnik znalazlem .
Pozdrawiam Olbi
Do Moderatorow
Przepraszam za kompletny brak Polskich znakow ale siedze w hiszpanskiej kafejce i sie ciesze ze myslnik znalazlem .
Pozdrawiam Olbi
Znane są już bliższe szczegóły, data premiery i cena.
Airbus X - preview
Jak dla mnie to z racji tego, że AirSimmer trochę dostał zadyszki, ten Airbus może być kolejnym poważnym powodem (obok 757 LDS i NGX PMDG) do podjęcia bardziej zdecydowanych kroków w celu finalnej przesiadki na FSX. Mając w perspektywie upgrade systemów do wersji advanced latem, to może być hit! Czekam z niecierpliwością na premierę i pierwsze recenzje.
Airbus X - preview
Jak dla mnie to z racji tego, że AirSimmer trochę dostał zadyszki, ten Airbus może być kolejnym poważnym powodem (obok 757 LDS i NGX PMDG) do podjęcia bardziej zdecydowanych kroków w celu finalnej przesiadki na FSX. Mając w perspektywie upgrade systemów do wersji advanced latem, to może być hit! Czekam z niecierpliwością na premierę i pierwsze recenzje.
Tak, wersja która ma mieć premierę teraz nie będzie używała gotowych SID/STAR, bo będzie przewidziana do poruszania się w środowisku związanym z ATC wbudowanym w FSX, co nie oznacza, że nie będzie można sobie ręcznie procedur wklepać (AIRAC od Navigraph). Będzie też uproszczona VNAV. Nie wiadomo na czym będzie polegało rozszerzenie funkcjonalności systemów w dodatku planowanym na lato, ale podejrzewam, że te dwie rzeczy mogą się w nim pokazać.
Pojawił się kolejny filmik promujący tego Airbusa - http://www.youtube.com/watch?v=mOI9O1jJgCI
Co ja w tym widzę:
- niska jakość tekstur zewnętrznych;
- 3:38 - brak działającego FBW i ograniczenia bank angle;
- 6:05 - tzw. autoland, który przypiernicza samolotem o pas, czyli FS default. Brak flare, brak chociaż prostego zmniejszania V/S wraz z wysokością nad pasem.
Kolejny samolot screenshot-type.
Co ja w tym widzę:
- niska jakość tekstur zewnętrznych;
- 3:38 - brak działającego FBW i ograniczenia bank angle;
- 6:05 - tzw. autoland, który przypiernicza samolotem o pas, czyli FS default. Brak flare, brak chociaż prostego zmniejszania V/S wraz z wysokością nad pasem.
Kolejny samolot screenshot-type.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
-
- Jet 1st Officer
- Posty: 283
- Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
- Skąd jesteś: Maastricht
Co to ma znaczyć? Coś pomiędzy zaawansowanym a defaultowym? Nie lećmy w kulki ludzie. Nauczenie się obsługi pilotażu "skomplikowanej" maszyny nie jest barierą nie do przeskoczenia dla ogarniętego człowieka. Polata takim "półprofesjonalnym", nabierze złych nawyków i tyle dobrego z tego będzie. Powinni bardziej skupić się na zrobieniu porządnych maszyn które realistycznie odwzorowują lot.witt pisze:Ta pierwsza wersja ma być czymś pomiędzy defaultowym a bardziej zaawansowanymi samolotami, a druga ma być bardziej zaawansowana, ale niestety nie podali jak bardzo.
Już nie taki początkujący pasjonat lotnictwa.
Dziwna sprawa, na ich forum ludzie sei zachwycaja a w PL jak zwykle narzekaja - zwlaszcza jak nie maja zadnej dobrej alternatywy - to jedno. A drugie to ze jak by sie poczytalo, to by sie wiedzialo ze wszystkie zdjecia oraz filmy to nadal wersja beta - nie dopracowana. Ba, jest nawet na forum kilka postow co jest zle i bedzie wygladalo inaczej...
A na koniec dodam, ze powinniscie sie jeszcze przyczepic do tego ze filmiki sa przyspieszone, dzieki temi unika sie efktu klatkowania. Jak kopac to na calego.
Skomentujcie prosze jak wyjdzie i polatacie tym.
A na koniec dodam, ze powinniscie sie jeszcze przyczepic do tego ze filmiki sa przyspieszone, dzieki temi unika sie efktu klatkowania. Jak kopac to na calego.
Skomentujcie prosze jak wyjdzie i polatacie tym.
Jakich zlych nawykow? i do czego, do symulacji, bo chyba nikt nie wsiadzie do prawdziwego i nie zacznei latac. Polata tym, potem kupi zaawansowany produkt od np Sim Labs i poprawi swoja wiedze. I tyle. Nie chesz, nie kupuj.Yeroon pisze:Co to ma znaczyć? Coś pomiędzy zaawansowanym a defaultowym? Nie lećmy w kulki ludzie. Nauczenie się obsługi pilotażu "skomplikowanej" maszyny nie jest barierą nie do przeskoczenia dla ogarniętego człowieka. Polata takim "półprofesjonalnym", nabierze złych nawyków i tyle dobrego z tego będzie. Powinni bardziej skupić się na zrobieniu porządnych maszyn które realistycznie odwzorowują lot.witt pisze:Ta pierwsza wersja ma być czymś pomiędzy defaultowym a bardziej zaawansowanymi samolotami, a druga ma być bardziej zaawansowana, ale niestety nie podali jak bardzo.
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez st1322, łącznie zmieniany 1 raz.
Czemu gniota? Od poczatku pisali co to bedzie za produkt i do jakich ludzi/odbiorcow bedzie skierowany. Mathijs zaznaczyl ze ludzi poszukujacych wrazen takich jakie w sa zanane w PMDG odsyla do innego producenta.RzEmYk pisze:A co, mamy się cieszyć, że Aerosoft ma zamiar wypuścić gniota dla kasy?
Zazdroscisz im czy jak? Zrob lepszy produkt - ocenimy.
PS
Odczuwasz dodatkowy dreszcz emocji gdy włączasz chłodzenie cargo bay w FSXie?
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez st1322, łącznie zmieniany 1 raz.
Wręcz przeciwnie, smucę się, że nie ma naprawdę dobrego, dopracowanego Airbusa 320 pod FSa.
A odczuwam dreszczyk emocji, gdy to co sobie klikam, działa tak jak w rzeczywistości, a nie jak w bajce dla dzieci.
A odczuwam dreszczyk emocji, gdy to co sobie klikam, działa tak jak w rzeczywistości, a nie jak w bajce dla dzieci.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
No ba, żeby tylko dreszczyk.st1322 pisze: Odczuwasz dodatkowy dreszcz emocji gdy włączasz chłodzenie cargo bay w FSXie?
A poważnie, po kiego robić samolot, tylko ciut lepszy od default? Ok, niech robią jak lubią ale kto to ma kupić? Początkującemu starczy to, co ma w FSX w default. Ktoś bardziej zaawansowany raczej chciałby bardziej zaawansowanego samolotu.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Wbrew pozorom to się może dobrze sprzedać, w końcu firmy robiące płatne dodatki "lite" (przykładowo CLS) mają się nieźle, a użytkownicy chcą uproszczeń. Przykładowo, Razbam niedawno wypuścił A-7 - teraz będą wydawać pacza, by m.in. usunąć możliwośći uszkodzenia silnika, z którymi użytkownicy nie potrafili sobie poradzić (choć fakt, do samolotu mogliby dodać instrukcję obsługi). Inna ilustracja zjawiska to FW-190 Classics Hangar - jakiś czas po premierze dodano do niego mały programik, pozwalający wyłączyć konieczność zarządzania układem paliwowym i uszkodzenia systemów - ściągnęło go 80% użytkowników.
Panowie, przeciez napisali na ich forum po co. Serio. Mi tez to sie srednio podoba bo nie ma tego i tamtego, dlatego nie wiem czy kupie czy nie. Czekam na PMDG 737 ale dzis przeczytalem i ifly i... robi sie off topic
Chesz - kup. Nie chcesz - nie kupuj, ale powstrzymaj sie z krytykow typu, gniot bo nie ma advanced VNAV
Chesz - kup. Nie chcesz - nie kupuj, ale powstrzymaj sie z krytykow typu, gniot bo nie ma advanced VNAV
Aerosoft pochwalił się nowymi screenami oraz... częściami manuala.
Z ciekawostek:
a) będzie możliwość oglądania za pomocą przeglądarki statusu lotu Airbusa.
b) manual pisany pod "Kenny from Texas", z masą obrazków, żeby nie przemęczyć odbiorcy,
c) ustawianie TA w zakładce... TAKE OFF łącznie z prędkościami "V". Dawno nie latałem Arbuzkiem, ale nie przypominam sobie, żebym to tam wpisywał,
d) MCDU - zgodnie z przewidywaniami - skopane. Trasę wprowadza się nie jak na Arbuzka przystało metodą kliknięcia na punkt i wpisania drogi/fixa, tylko jak w Boeingowej zakładce LEGS. Czyli metodą: FIX, wprowadzić, FIX, wprowadzić...
e) problemy z obsługą przepustnicy przypisanej w FSUIPC,
Nie wiadomo skąd MCDU będzie czerpał dane nawigacyjne. Coś mi mówi, że będzie to FSowy AIRAC...
No, ale chociaż Aerosoft się przyznał co do grupy docelowej:
I tak, będę narzekał, bo po Aerosofcie spodziewałem się, że będzie to jakość, a nie jakoś. A screenami z mierzeniem overhead mnie nie przekonają...
Z ciekawostek:
a) będzie możliwość oglądania za pomocą przeglądarki statusu lotu Airbusa.
Źle, dobrze... chyba dobrze, w końcu będzie można zabrać ze sobą komórkę/net-/laptopa do kibelka na dłuższe posiedzenie i zerkać jak arbuz leci ,TRACKING YOUR FLIGHT ON YOUR SMARTPHONE
We all know how long a flight can be and how tedious it is to sit and wait for the miles to tick off. You have a life, you need to eat, watch TV. But you still like to keep an eye on your flight.
b) manual pisany pod "Kenny from Texas", z masą obrazków, żeby nie przemęczyć odbiorcy,
c) ustawianie TA w zakładce... TAKE OFF łącznie z prędkościami "V". Dawno nie latałem Arbuzkiem, ale nie przypominam sobie, żebym to tam wpisywał,
d) MCDU - zgodnie z przewidywaniami - skopane. Trasę wprowadza się nie jak na Arbuzka przystało metodą kliknięcia na punkt i wpisania drogi/fixa, tylko jak w Boeingowej zakładce LEGS. Czyli metodą: FIX, wprowadzić, FIX, wprowadzić...
e) problemy z obsługą przepustnicy przypisanej w FSUIPC,
Nie wiadomo skąd MCDU będzie czerpał dane nawigacyjne. Coś mi mówi, że będzie to FSowy AIRAC...
No, ale chociaż Aerosoft się przyznał co do grupy docelowej:
Poszli w ilość odbiorców... Szkoda. Ta pogoń za kasą nas kiedyś pozabija...In our test we saw that people with little or no experience managed to fly the aircraft nearly perfect after just a few hours of use.
Jak to ma być high degree, to Levelek jest już Mt. Everest, a Maddog, to już kosmos...The Aerosoft Airbus X does not claim to be the most complex, the most realistic or the most demanding aircraft simulation. But it allows you to fly the Airbus in normal operation with a high degree of realism at a modest price and with great fluidity!
I tak, będę narzekał, bo po Aerosofcie spodziewałem się, że będzie to jakość, a nie jakoś. A screenami z mierzeniem overhead mnie nie przekonają...
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Teraz też się da. Jest kilka metod - bluetooth, widefs, itp.RzEmYk pisze: a) będzie możliwość oglądania za pomocą przeglądarki statusu lotu Airbusa.
Źle, dobrze... chyba dobrze, w końcu będzie można zabrać ze sobą komórkę/net-/laptopa do kibelka na dłuższe posiedzenie i zerkać jak arbuz leci ,
Centrum Szkolenia Pilotów - (prawie) wszystko o wirtualnym lataniu
Polaczony z flight plannerem z FSa ale mozna updatetowac baze poprzez Navigraph... wszytsko na forum jest napisane, trzeba chciec tylko poczytac - wypadalo do pozniejszej krytyki.RzEmYk pisze: Nie wiadomo skąd MCDU będzie czerpał dane nawigacyjne. Coś mi mówi, że będzie to FSowy AIRAC...
A co do grupy docelowej. No, panie kolego, o tym to trabia zanim pierwsza linijka kodu zostala napisana. Dodam ze zakladaja ze bedzie wersja advanced (SID/STAR), ale o tym dowiemy sie pod koniec roku - moze
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Ale co z tego, że Navigraph skoro ich tzw. MCDU nie obsługuje SIDów/STARów ani nawet dróg lotniczych?
http://www.forum.aerosoft.com/index.php?showtopic=37704
Niezłe są też known issues:
http://www.forum.aerosoft.com/index.php?showtopic=37730
http://www.airliners.net/photo/TAM/Airb ... 1699808/L/
http://www.forum.aerosoft.com/index.php?showtopic=37704
Niezłe są też known issues:
http://www.forum.aerosoft.com/index.php?showtopic=37730
No tak, to jest bardzo trudno rozpoznawalny bug...2. Speed tape should start at 30 knots (now 40)
http://www.airliners.net/photo/TAM/Airb ... 1699808/L/
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Jak już ktoś tu słusznie zauważył... Skąd to Wasze zdziwienie? Od pierwszych postów na forum Aerofostu na temat tego Airbusa było wiadomo, że to konkurencja dla produktów pokroju CLS, a nie PMDG Ich piaskownica i ich zabawki. Wydali produkt na wskroś KOMERCYJNY i jestem na 100% pewien, że okaże się kasowym sukcesem. Nie jestem ani trochę zainteresowany zakupem tego Airbusa, ale nie mam zamiaru się naśmiewać z Aerosoftu, bo sprawę od początku stawiali jasno i uczciwie.