Airbus A320 - Aerosoft

Dział poświęcony płatnym samolotom i śmigłowcom (czyli opinie, recenzje, poradniki). Z problemami technicznymi proszę do działu Problemy Techniczne-Samoloty.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

st1322
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 174
Rejestracja: pn 10 sie, 2009 15:56
Skąd jesteś: ELLX

Post autor: st1322 »

i ja sie zgodze z opina ze jest to prosty produkt i ze nikt tego nie ukrywal od poczatku. Przyznaje ze bylem(jestem) nim zainteresowany ale w chwili obecnej sie zastanawiam - kilku opcji mi brakuje.
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez st1322, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Awatar użytkownika
slysy
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 123
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 19:11
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: slysy »

Witam szanownych Kolegów!
Otóż sam nie do końca siebie rozumiejąc, ja wielki miłośnik Arbuzów i jak najwierniejszej symulacji wszystkiego co działa w samolocie...kupiłem tego Aerosofta i powiem Wam że nie żałuję.
Oczywiście, Airsimmer professional to to nie jest, ale z dodatkiem AivlaSoft EFB da się tym normalnie latać na VATSIM z sidami i starmi włącznie.
Do zakupu skłonił mnie fakt iż w końcu postanowiłem się przesiąść na FSX a tutaj arbuzowa pustynia. Wilco odstrasza mnie wyglądem, nie mogę się przekonać do wyglądu paneli, dla mnie koszmar. Postanowiłem wieć zaryzykować 40 Jurków i jestem zadowolony.
Największą zaletą tego dodatku jest moim zdaniem jego klimat. Kokpit zrobiony jest po prostu rewelacyjnie, podświetlenie - rewelacja. Jako że miałem okazję posmakować prawdziwego symulatora A320 Lufthansy, tutaj patrząc na każdą gałkę (choć jest to tylko obraz na ekranie) czuję się jakbym był z powrotem w kabinie! miód!
Dodatek jest w miarę przyjazny dla FPS-ów a wygląda rewelacyjnie.
Po cichu oczywiście liczę na wydanie apgrejdu do wersji professional która ma się ukazać, wtedy to będzie już prawdziwa bomba.
Reasumując polecam tego Arbuza, nie jest taki zły jak go tu na forum wymalowano...
Obrazek
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Tylko, że AivlaSoft EFB jest płatny i dość drogi.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Awatar użytkownika
slysy
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 123
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 19:11
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: slysy »

Owszem, płatny ale sam w sobie też rewelacyjny! Pozatym nie tylko do Aerosoftowskiego Arbuza :-)
Obrazek
Jaruzel666
Cadet
Cadet
Posty: 4
Rejestracja: pn 15 lis, 2010 21:41
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: Jaruzel666 »

Gdzie znajdują się pliki odpowiadające za światła w tym samolocie?
BlueExpressTom
Cadet
Cadet
Posty: 47
Rejestracja: wt 13 paź, 2009 16:46
Skąd jesteś: Iława/EPGD

Post autor: BlueExpressTom »

Czy w tym a320 od aerosoft działa już FMC? Mam na myśli zakładkę z trasą + sidy i stary.
Ostatnio zmieniony sob 08 sty, 2011 19:46 przez BlueExpressTom, łącznie zmieniany 1 raz.
st1322
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 174
Rejestracja: pn 10 sie, 2009 15:56
Skąd jesteś: ELLX

Post autor: st1322 »

Jakis czas temu ukazala sie informacja na forum Aerosoftu ze prace nad lepsza wersja FMC juz ruszyly. Beda upragnione SID i STAR - oraz zaawansowane VNAV - czyli po prostu bedzie tak jak powinno byc od poczatku.
marcpro
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 189
Rejestracja: czw 18 paź, 2007 23:05
Skąd jesteś: EPSO

Post autor: marcpro »

st1322 pisze:Jakis czas temu ukazala sie informacja na forum Aerosoftu ze prace nad lepsza wersja FMC juz ruszyly. Beda upragnione SID i STAR - oraz zaawansowane VNAV - czyli po prostu bedzie tak jak powinno byc od poczatku.
Zgadza sie.
Ma powstać Airbus X v2.

Więcej informacji tutaj.
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Matt
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 124
Rejestracja: pn 25 sie, 2008 02:58
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: Matt »

The new version will have these changes
Full implementation of the MCDU functions (so added SIDs, STARs, routes, VNAV)
-Complete rewrite of the FBW system (not using any FSX functions, so unfortunately loosing compatibility with many hardware addons)
-Includes second engine type
-Reworked NAV display
-Adding of two more models and 24+ more liveries
-New very innovative checklist (showing all incorrect switches and allowing them to be corrected from inside the checklist, in other words, clicking on the 'complete pre-flight checklist' button will actually complete it.
-More (hundreds) and better sounds
-Inclusion of several add-ins created by customers.
Moze bedzie czym polatac w koncu, bo z FSLabs cisza zdaje sie.
Sonix
Cadet
Cadet
Posty: 5
Rejestracja: wt 03 maja, 2011 17:08
Skąd jesteś: Łódź

[FSX] Airbus X A320/321 Aerosoft - Master Warn.

Post autor: Sonix »

Witajcie. :) Od dnia dzisiejszego jestem szczęśliwym (... no nie do końca) posiadaczem Airbusa X A320 od Aerosoftu. Wszystko było by piękne gdybym tylko umiał tym latać... :roll:
W czym rzecz, otóż samolot nie reaguje na ruch przepustnicy (klawisz F4 po przytrzymaniu działa, ale wyskakuje MASTER WARN, ciąg nadal jest ale czuję że po pewnym czasie samolot traci moc. Poza tym nie mam zamiaru lecieć z Warszawy do Londynu z palcem na F4...), włączanie świateł lądowania także nie działa.
Wątpię by Aerosoft zapomniał o tak ważnej rzeczy, o dziwo o wycieraczkach nie zapomnieli. :evil:
Moja przygoda z FSX'em trwa już rok, może to zbyt krótko, by wzbić się tą maszyną w powietrze. :?
Proszę o jakieś rady, może ktoś także zakupił ten samolot. Widziałem też darmowa wersję w internecie - czemu nie zacząłem od niej w celu sprawdzenia produktu. :/

Pozdrawiam,
[EPLL]Straff

Edit - Master warn zależał od wypuszczenia klap. Lecz nadal występuje problem z przepustnicą...
Ostatnio zmieniony sob 24 gru, 2011 10:25 przez Sonix, łącznie zmieniany 1 raz.
grzesdrob22
Cadet
Cadet
Posty: 9
Rejestracja: pn 12 lip, 2010 11:00
Skąd jesteś: EPWR

Airbus x problem

Post autor: grzesdrob22 »

Witam
Dzisiaj stałem się posiadaczem dodatku Airbus x firmy aerosoft. Co do wykonania nie mam żadnych zastrzeżeń - piękny kokpit i malowania. Ale niestety mam problemy z lataniem, ponieważ

- Nie idzie ustawić autopilota. Da się jedynie zablokować i odblokować, ale nie da się zmienić wartości.
- Niektóre "przekrętła" np. przybliżenie ND można przekręcić tylko w jedną stronę. W drugą nie reaguje.
- Po zakończeniu lotu FSX się wyłącza. Strasznie mnie to denerwuje.
- W powietrzu nie reaguje ster kierunku

Nie sprawdzałem jeszcze FMC.

Wyczytałem, że problem był poruszany na forum aerosoft, ale nic nie udało mi się znaleźć.

Mój komputer: Intel Core 2 Duo E7500 2,93 GHc, 2gb ramu, Karta graficzna Nvidia Gforce GTS250, Windows 7 ultimate 32 - bitowy

Pozdrawiam i dziękuję z góry :D
Sonix
Cadet
Cadet
Posty: 5
Rejestracja: wt 03 maja, 2011 17:08
Skąd jesteś: Łódź

Post autor: Sonix »

W tych Airbusach stosowany jest system kontroli lotu przez komputer. Jeśli uzna on Twój ruch za błędny (narażenie życia, uszkodzenie systemów itd) nie wykona go.

Może firma Aerosoft o tym także pomyślała. Sam mam z tym samolotem nie lada problemy.
Awatar użytkownika
Bubi
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 63
Rejestracja: śr 26 maja, 2004 19:27
Skąd jesteś: EPKK/EPGD

Post autor: Bubi »

Witam.
A samolocik czasem nie z torrentów? Jaka darmowa wersja?

Po pierwsze:
Światła lądowania na przedniej goleni znajdują się na Overhead Panel. U mnie nie włączają się po włączeniu przycisku ''L''. Trzeba ręcznie.
Po drugie:
Przepustnica działa! Pod warunkiem że nie latasz na klawiaturze. Bo akurat tej opcji nie sprawdzałem.
Po trzecie:
Autopilot także działa. Wszystkich funkcji jeszcze nie obczaiłem.
Ale Panowie...
Macie manuala to czytać. Jak ktoś nie wie gdzie są światła do lądowania, to sorry. :D

Wesołych Świąt
Krzysiek
Ostatnio zmieniony sob 24 gru, 2011 10:24 przez Bubi, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Intel Core Duo 3,15 Ghz,4Gb Ram Geil Ultra, P5B Deluxe Asus,ATI HD6770,T-Fligt Hotas X
Awatar użytkownika
ummagumma
Cadet
Cadet
Posty: 34
Rejestracja: pt 05 wrz, 2008 16:47
Skąd jesteś: EGAA

Post autor: ummagumma »

Witam,

Rowniez jestem uzytkownikiem Arbuza X od jakiegos tygodnia. ver. 1.22 (o ile mnie pamiec nie myli).

Znalazlem fajny post oraz pliki modyfikujace samolot:
http://forum.aerosoft.com/index.php?/to ... fbw-v08f2/

Polecam z czystym sercem.

Do tej pory bylem maniakiem Wilco, jakby nie bylo, tego "skielbaszonego dodatku" ale zmodyfikowany Arbuz X "RZONDZI" :)

Jeszcze nie ogarnalem w calosci tego samolotu ale po pierwszych probnych lotach naprawde jestem pod wrazeniem.

Jesli wersja X 2, jak zapowiadaja, ma byc jeszcze lepsza to napewno kupuje ja rowniez.
FSX,W 7 64, AMD FX8120, Sapphire HD5770, 8G RAM. Logitech G940, Logitech z906, Logitech G930, Samsung 46' LED Full HD, Airbus Extended X 1.10, GEX, REX, Opus, AES, UTX, UT2
KubaGuzik
Cadet
Cadet
Posty: 2
Rejestracja: czw 29 mar, 2012 11:47
Skąd jesteś: Łódź

Airbus 320 X od Aerosoft

Post autor: KubaGuzik »

Witam wszystkich.


Zazwyczaj latałem B738 od PMDG, obsługa nie sprawiała mi kłopotu.

Chciałem się zapoznać teraz z A320 X i powiem, że mam nie lada kłopot z autopilotem.
Kiedy chcę go załączyć po starcie (wys. 3000ft) to jedynie przycisk załączający zapala się na zielono tylko na chwilkę, po czym gaśnie. Samolot unosi się troszkę w górę i nic poza tym. Co źle robię i co powinienem zrobić ? Dlaczego autopilot nie działa? W B738 NGX nie miewam takich kłopotów. Dzięki za porady.
Tomek1158
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 292
Rejestracja: wt 26 kwie, 2011 11:02
Skąd jesteś: EGCN

Post autor: Tomek1158 »

Airbus to całkowicie inny samolot od Boeinga, więc i jego obsługa jest inna.
Na wszystkie twoje pytania jest jedna odpowiedź. Przeczytaj manual bo bez tego nie polatasz.
This, the mojave desert is the final resting place of thousands of unemployed aircraft. For the old ones, the best future they can look forward to is reincarnation as a coke can. - Bruce Dickinson
KubaGuzik
Cadet
Cadet
Posty: 2
Rejestracja: czw 29 mar, 2012 11:47
Skąd jesteś: Łódź

Post autor: KubaGuzik »

Sęk właśnie w tym, że nie mam manuala. I ciężko mi go ściągnąć. Dysponujesz linkiem ?
Tomek1158
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 292
Rejestracja: wt 26 kwie, 2011 11:02
Skąd jesteś: EGCN

Post autor: Tomek1158 »

A nie został dostarczony razem z samolotem?
This, the mojave desert is the final resting place of thousands of unemployed aircraft. For the old ones, the best future they can look forward to is reincarnation as a coke can. - Bruce Dickinson
Awatar użytkownika
slysy
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 123
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 19:11
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: slysy »

Z innej beczki, na forum Aerosoftu jest dobre malowanie SP-IAC w barwach OLT Express Poland, polecam!
Obrazek
Kirow
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 275
Rejestracja: wt 06 maja, 2008 08:20
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Kirow »

Airbus X Extended Edition - data wydania ustalona na 12.07.2012. Pożyjemy - zobaczymy ;)
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Tomek1158
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 292
Rejestracja: wt 26 kwie, 2011 11:02
Skąd jesteś: EGCN

Post autor: Tomek1158 »

Sczerze watpie, ze ten samolot kiedykolwiek wyjdzie. Pewnie znowu powiedza, ze w ich przypadku dotrzymanie daty jest niemożliwe i przesuna o rok i tak w kolko.
Ostatnio zmieniony wt 18 wrz, 2012 14:22 przez Tomek1158, łącznie zmieniany 2 razy.
This, the mojave desert is the final resting place of thousands of unemployed aircraft. For the old ones, the best future they can look forward to is reincarnation as a coke can. - Bruce Dickinson
Awatar użytkownika
djmarcel
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 51
Rejestracja: śr 03 mar, 2010 22:25
Skąd jesteś: Gdańsk

WXR w Airbus X

Post autor: djmarcel »

Nigdzie nie mogę znaleźć informacji czy w Airbus X jest aktywny weather radar? Proszę szczęśliwych posiadaczy o odpowiedź w tym temacie. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Nie wiem czy zadowoli Cię odpowiedź od nieposiadacza - radaru nie ma.
Awatar użytkownika
djmarcel
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 51
Rejestracja: śr 03 mar, 2010 22:25
Skąd jesteś: Gdańsk

Malowanie Wizz w Airbus X

Post autor: djmarcel »

Dziękuję za poprzednią odpowiedź. Teraz szukam sprawdzonego malowania Wizzair do Airbus X. Wszystkie malowania, które do tej pory znalazłem, nawet te z forum Aerosoft-u powodują to, że przy wczytywaniu modelu w FSX symulator się zawiesza i wychodzi do Windowsa. Po sprawdzeniu wszystkich możliwości doszedłem do wniosku, że jest to problem malowania ponieważ inne malowania np. Small Planet działają bez zarzutu. Z góry dziękuję za pomoc.
Oleeek
Cadet
Cadet
Posty: 30
Rejestracja: ndz 17 cze, 2012 11:06
Skąd jesteś: EPKM, EPKT

Post autor: Oleeek »

Z tej strony malowanie WizzAir'a mi działo, więc Tobie też powinno :D
http://forum.aerosoft.com/index.php?/to ... -a320-iae/
Awatar użytkownika
slysy
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 123
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 19:11
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: slysy »

Extended wydany!!! Niestety mam nocny dyżur, szlag by to...
Obrazek
Tomek1158
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 292
Rejestracja: wt 26 kwie, 2011 11:02
Skąd jesteś: EGCN

Post autor: Tomek1158 »

I tak na razie nie idzie kupić, bo strona się zacina... W tym tempie to za tydzień go dopiero odpalę.
Ostatnio zmieniony pn 17 gru, 2012 21:06 przez Tomek1158, łącznie zmieniany 1 raz.
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Strona Aerosoftu to nie jedyne miejsce, gdzie można nabyć ten samolot.
Tomek1158
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 292
Rejestracja: wt 26 kwie, 2011 11:02
Skąd jesteś: EGCN

Post autor: Tomek1158 »

Bardzo możliwe, ale już stamtąd jakoś udało się go wziąć. Na pierwszy rzut oka jakość "PMDG". Lata świetnie, pięknie bierze zakręty, wszystko jak należy. A na drugi rzut muszę sobie go przypomnieć, bo półtora roku nie latałem, żadnym arbuzem.

Pisz poprawnie.

Edit:
Sorry, ale od 5 lat mieszkam w Anglii więc raz, że z ortografii dobry nie jestem, a dwa, że mi podkreśla dosłownie wszystkie słowa napisane po polsku.
Ostatnio zmieniony wt 18 gru, 2012 18:59 przez Tomek1158, łącznie zmieniany 4 razy.
Kirow
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 275
Rejestracja: wt 06 maja, 2008 08:20
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Kirow »

A ja właśnie lecę. Na pierwszy rzut oka rewelka- wszystko o dziwo działa jak powinno. Natomiast z moim G940 ustawionym przez FSUIPCa poległem na konfiguracji throttli. Poddałem się i włączyłem pojedynczą oś do obu silników przez FSXa.
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
kowalski89
Cadet
Cadet
Posty: 30
Rejestracja: śr 06 maja, 2009 11:03
Skąd jesteś: Gdańsk

Post autor: kowalski89 »

Już po pierwszym locie...Wprost niesamowity! MCDU obługiwany przez smartfon działa świetnie(choć na SII trochę mały ekran przeszkadza-na tablecie musi działać super.) Ładnie trzyma kierunek,ścieżkę. FBW też ciekawie rozwiązany. Z klatkowaniem też nie mam strasznego problemu choć komp już powoli do wymiany. Jedyne co zauważyłem to przy przyspieszaniu czasu(ach ta niecierpliwość w oczekiwaniu na TOD :P) powyżej 4x samolot totalnie gubi ścieżkę,wysokość itd. choć może być to spowodowane kompem a nie softem. Dodatkowo przy zakupie mamy najnowszy airac od aerosoftu. Nie jestem mega specjalistą ale na trasie ENTO-EPGD procedurki wydawały się ok.


Jednym słowem bajka! Wart każdego eurocenta!

Pozdrawiam serdecznie
Kirow
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 275
Rejestracja: wt 06 maja, 2008 08:20
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Kirow »

Bodajże w FAQ napisali, że nie obsługuje nic więcej poza czasem 1x i będzie się kaszanił.
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Sorry, ale od 5 lat mieszkam w Anglii więc raz, że z ortografii dobry nie jestem, a dwa, że mi podkreśla dosłownie wszystkie słowa napisane po polsku.
Możesz skorzystać z przeglądarki, która umożliwia wybór słownika, wkleić do programu wyposażonego w moduł sprawdzania pisowni, czy choćby użyć normalnego słownika.
kowalski89
Cadet
Cadet
Posty: 30
Rejestracja: śr 06 maja, 2009 11:03
Skąd jesteś: Gdańsk

Post autor: kowalski89 »

Bodajże w FAQ napisali, że nie obsługuje nic więcej poza czasem 1x i będzie się kaszanił.
U mnie dało radę na 2x i choć trochę topornie mu to szło (lekko po lewej od ścieżki ale trzymał wysokość i kierunek) to jednak dało się latać.
Natomiast z moim G940 ustawionym przez FSUIPCa poległem na konfiguracji throttli. Poddałem się i włączyłem pojedynczą oś do obu silników przez FSXa.
Ten sam problem(choć inny joy). Szybki rzut oka na forum AS to parę osób zgłasza problem z przepustnicami więc widocznie ten samolot tak ma. U mnie pomogło przypisanie w FSUIPC "axis throttle 1 set" i "axis throttle 2 set" (czy jakoś tak) pod przepustnicę. Bo z kolei przypisanie pod "axis throttle set"(bez numerka) nie dawało żadnych rezultatów.
Kirow
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 275
Rejestracja: wt 06 maja, 2008 08:20
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Kirow »

No właśnie u mnie takie przypisanie nie działa, ale co ja tam siedziałem nad tym... z godzinkę zaledwie ;)
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
kowalski89
Cadet
Cadet
Posty: 30
Rejestracja: śr 06 maja, 2009 11:03
Skąd jesteś: Gdańsk

Post autor: kowalski89 »

Kirow pisze:No właśnie u mnie takie przypisanie nie działa, ale co ja tam siedziałem nad tym... z godzinkę zaledwie ;)
Spróbuj tego: aerosoft forum
Ostatnio zmieniony wt 18 gru, 2012 19:53 przez kowalski89, łącznie zmieniany 1 raz.
Kirow
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 275
Rejestracja: wt 06 maja, 2008 08:20
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Kirow »

Właśnie poczytałem i już działa. Kolejna rzecz to przypisanie rewersu do oddzielnej osi...
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Awatar użytkownika
slysy
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 123
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 19:11
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: slysy »

Ja też już po pierwszych lotach - nie jest źle.
Z zawodowego mojego lekkiego zboczenia zwracam zawsze szczególną uwagę na sprawy performance-owe, jak samolot liczy prędkości, utrzymuje itp. W przypadku tego Airbusa jest zdecydowanie dobrze, samolot przyspiesza jak trzeba, wyliczane na zewnętrznym programie (PEP z realnego lotnictwa Airbusowy program) prędkości V1 Vr V2 można z powodzeniem stosować w produkcie Aerosoftu. Tak samo wyliczane przez samolot prędkości Vapp i VLS przy założonych masach pokrywają się z tymi z PEP-a a samolot ładnie je w trybie managed utrzymuje. Wygląda więc iż w końcu mamy Airbusa pod FSX...
Obrazek
ODPOWIEDZ