Airbus A320 - Aerosoft
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
i ja sie zgodze z opina ze jest to prosty produkt i ze nikt tego nie ukrywal od poczatku. Przyznaje ze bylem(jestem) nim zainteresowany ale w chwili obecnej sie zastanawiam - kilku opcji mi brakuje.
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez st1322, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.forum.aerosoft.com/index.php?showtopic=38188 - pierwszy patch.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Witam szanownych Kolegów!
Otóż sam nie do końca siebie rozumiejąc, ja wielki miłośnik Arbuzów i jak najwierniejszej symulacji wszystkiego co działa w samolocie...kupiłem tego Aerosofta i powiem Wam że nie żałuję.
Oczywiście, Airsimmer professional to to nie jest, ale z dodatkiem AivlaSoft EFB da się tym normalnie latać na VATSIM z sidami i starmi włącznie.
Do zakupu skłonił mnie fakt iż w końcu postanowiłem się przesiąść na FSX a tutaj arbuzowa pustynia. Wilco odstrasza mnie wyglądem, nie mogę się przekonać do wyglądu paneli, dla mnie koszmar. Postanowiłem wieć zaryzykować 40 Jurków i jestem zadowolony.
Największą zaletą tego dodatku jest moim zdaniem jego klimat. Kokpit zrobiony jest po prostu rewelacyjnie, podświetlenie - rewelacja. Jako że miałem okazję posmakować prawdziwego symulatora A320 Lufthansy, tutaj patrząc na każdą gałkę (choć jest to tylko obraz na ekranie) czuję się jakbym był z powrotem w kabinie! miód!
Dodatek jest w miarę przyjazny dla FPS-ów a wygląda rewelacyjnie.
Po cichu oczywiście liczę na wydanie apgrejdu do wersji professional która ma się ukazać, wtedy to będzie już prawdziwa bomba.
Reasumując polecam tego Arbuza, nie jest taki zły jak go tu na forum wymalowano...
Otóż sam nie do końca siebie rozumiejąc, ja wielki miłośnik Arbuzów i jak najwierniejszej symulacji wszystkiego co działa w samolocie...kupiłem tego Aerosofta i powiem Wam że nie żałuję.
Oczywiście, Airsimmer professional to to nie jest, ale z dodatkiem AivlaSoft EFB da się tym normalnie latać na VATSIM z sidami i starmi włącznie.
Do zakupu skłonił mnie fakt iż w końcu postanowiłem się przesiąść na FSX a tutaj arbuzowa pustynia. Wilco odstrasza mnie wyglądem, nie mogę się przekonać do wyglądu paneli, dla mnie koszmar. Postanowiłem wieć zaryzykować 40 Jurków i jestem zadowolony.
Największą zaletą tego dodatku jest moim zdaniem jego klimat. Kokpit zrobiony jest po prostu rewelacyjnie, podświetlenie - rewelacja. Jako że miałem okazję posmakować prawdziwego symulatora A320 Lufthansy, tutaj patrząc na każdą gałkę (choć jest to tylko obraz na ekranie) czuję się jakbym był z powrotem w kabinie! miód!
Dodatek jest w miarę przyjazny dla FPS-ów a wygląda rewelacyjnie.
Po cichu oczywiście liczę na wydanie apgrejdu do wersji professional która ma się ukazać, wtedy to będzie już prawdziwa bomba.
Reasumując polecam tego Arbuza, nie jest taki zły jak go tu na forum wymalowano...
Tylko, że AivlaSoft EFB jest płatny i dość drogi.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
-
- Cadet
- Posty: 4
- Rejestracja: pn 15 lis, 2010 21:41
- Skąd jesteś: Warszawa
-
- Cadet
- Posty: 47
- Rejestracja: wt 13 paź, 2009 16:46
- Skąd jesteś: Iława/EPGD
Czy w tym a320 od aerosoft działa już FMC? Mam na myśli zakładkę z trasą + sidy i stary.
Ostatnio zmieniony sob 08 sty, 2011 19:46 przez BlueExpressTom, łącznie zmieniany 1 raz.
Zgadza sie.st1322 pisze:Jakis czas temu ukazala sie informacja na forum Aerosoftu ze prace nad lepsza wersja FMC juz ruszyly. Beda upragnione SID i STAR - oraz zaawansowane VNAV - czyli po prostu bedzie tak jak powinno byc od poczatku.
Ma powstać Airbus X v2.
Więcej informacji tutaj.
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
"Airbus X Extended" preview.
http://forum.aerosoft.com/index.php/top ... d-preview/
http://forum.aerosoft.com/index.php/top ... d-preview/
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Moze bedzie czym polatac w koncu, bo z FSLabs cisza zdaje sie.The new version will have these changes
Full implementation of the MCDU functions (so added SIDs, STARs, routes, VNAV)
-Complete rewrite of the FBW system (not using any FSX functions, so unfortunately loosing compatibility with many hardware addons)
-Includes second engine type
-Reworked NAV display
-Adding of two more models and 24+ more liveries
-New very innovative checklist (showing all incorrect switches and allowing them to be corrected from inside the checklist, in other words, clicking on the 'complete pre-flight checklist' button will actually complete it.
-More (hundreds) and better sounds
-Inclusion of several add-ins created by customers.
[FSX] Airbus X A320/321 Aerosoft - Master Warn.
Witajcie. Od dnia dzisiejszego jestem szczęśliwym (... no nie do końca) posiadaczem Airbusa X A320 od Aerosoftu. Wszystko było by piękne gdybym tylko umiał tym latać...
W czym rzecz, otóż samolot nie reaguje na ruch przepustnicy (klawisz F4 po przytrzymaniu działa, ale wyskakuje MASTER WARN, ciąg nadal jest ale czuję że po pewnym czasie samolot traci moc. Poza tym nie mam zamiaru lecieć z Warszawy do Londynu z palcem na F4...), włączanie świateł lądowania także nie działa.
Wątpię by Aerosoft zapomniał o tak ważnej rzeczy, o dziwo o wycieraczkach nie zapomnieli.
Moja przygoda z FSX'em trwa już rok, może to zbyt krótko, by wzbić się tą maszyną w powietrze.
Proszę o jakieś rady, może ktoś także zakupił ten samolot. Widziałem też darmowa wersję w internecie - czemu nie zacząłem od niej w celu sprawdzenia produktu. :/
Pozdrawiam,
[EPLL]Straff
Edit - Master warn zależał od wypuszczenia klap. Lecz nadal występuje problem z przepustnicą...
W czym rzecz, otóż samolot nie reaguje na ruch przepustnicy (klawisz F4 po przytrzymaniu działa, ale wyskakuje MASTER WARN, ciąg nadal jest ale czuję że po pewnym czasie samolot traci moc. Poza tym nie mam zamiaru lecieć z Warszawy do Londynu z palcem na F4...), włączanie świateł lądowania także nie działa.
Wątpię by Aerosoft zapomniał o tak ważnej rzeczy, o dziwo o wycieraczkach nie zapomnieli.
Moja przygoda z FSX'em trwa już rok, może to zbyt krótko, by wzbić się tą maszyną w powietrze.
Proszę o jakieś rady, może ktoś także zakupił ten samolot. Widziałem też darmowa wersję w internecie - czemu nie zacząłem od niej w celu sprawdzenia produktu. :/
Pozdrawiam,
[EPLL]Straff
Edit - Master warn zależał od wypuszczenia klap. Lecz nadal występuje problem z przepustnicą...
Ostatnio zmieniony sob 24 gru, 2011 10:25 przez Sonix, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Cadet
- Posty: 9
- Rejestracja: pn 12 lip, 2010 11:00
- Skąd jesteś: EPWR
Airbus x problem
Witam
Dzisiaj stałem się posiadaczem dodatku Airbus x firmy aerosoft. Co do wykonania nie mam żadnych zastrzeżeń - piękny kokpit i malowania. Ale niestety mam problemy z lataniem, ponieważ
- Nie idzie ustawić autopilota. Da się jedynie zablokować i odblokować, ale nie da się zmienić wartości.
- Niektóre "przekrętła" np. przybliżenie ND można przekręcić tylko w jedną stronę. W drugą nie reaguje.
- Po zakończeniu lotu FSX się wyłącza. Strasznie mnie to denerwuje.
- W powietrzu nie reaguje ster kierunku
Nie sprawdzałem jeszcze FMC.
Wyczytałem, że problem był poruszany na forum aerosoft, ale nic nie udało mi się znaleźć.
Mój komputer: Intel Core 2 Duo E7500 2,93 GHc, 2gb ramu, Karta graficzna Nvidia Gforce GTS250, Windows 7 ultimate 32 - bitowy
Pozdrawiam i dziękuję z góry
Dzisiaj stałem się posiadaczem dodatku Airbus x firmy aerosoft. Co do wykonania nie mam żadnych zastrzeżeń - piękny kokpit i malowania. Ale niestety mam problemy z lataniem, ponieważ
- Nie idzie ustawić autopilota. Da się jedynie zablokować i odblokować, ale nie da się zmienić wartości.
- Niektóre "przekrętła" np. przybliżenie ND można przekręcić tylko w jedną stronę. W drugą nie reaguje.
- Po zakończeniu lotu FSX się wyłącza. Strasznie mnie to denerwuje.
- W powietrzu nie reaguje ster kierunku
Nie sprawdzałem jeszcze FMC.
Wyczytałem, że problem był poruszany na forum aerosoft, ale nic nie udało mi się znaleźć.
Mój komputer: Intel Core 2 Duo E7500 2,93 GHc, 2gb ramu, Karta graficzna Nvidia Gforce GTS250, Windows 7 ultimate 32 - bitowy
Pozdrawiam i dziękuję z góry
Witam.
A samolocik czasem nie z torrentów? Jaka darmowa wersja?
Po pierwsze:
Światła lądowania na przedniej goleni znajdują się na Overhead Panel. U mnie nie włączają się po włączeniu przycisku ''L''. Trzeba ręcznie.
Po drugie:
Przepustnica działa! Pod warunkiem że nie latasz na klawiaturze. Bo akurat tej opcji nie sprawdzałem.
Po trzecie:
Autopilot także działa. Wszystkich funkcji jeszcze nie obczaiłem.
Ale Panowie...
Macie manuala to czytać. Jak ktoś nie wie gdzie są światła do lądowania, to sorry.
Wesołych Świąt
Krzysiek
A samolocik czasem nie z torrentów? Jaka darmowa wersja?
Po pierwsze:
Światła lądowania na przedniej goleni znajdują się na Overhead Panel. U mnie nie włączają się po włączeniu przycisku ''L''. Trzeba ręcznie.
Po drugie:
Przepustnica działa! Pod warunkiem że nie latasz na klawiaturze. Bo akurat tej opcji nie sprawdzałem.
Po trzecie:
Autopilot także działa. Wszystkich funkcji jeszcze nie obczaiłem.
Ale Panowie...
Macie manuala to czytać. Jak ktoś nie wie gdzie są światła do lądowania, to sorry.
Wesołych Świąt
Krzysiek
Ostatnio zmieniony sob 24 gru, 2011 10:24 przez Bubi, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam,
Rowniez jestem uzytkownikiem Arbuza X od jakiegos tygodnia. ver. 1.22 (o ile mnie pamiec nie myli).
Znalazlem fajny post oraz pliki modyfikujace samolot:
http://forum.aerosoft.com/index.php?/to ... fbw-v08f2/
Polecam z czystym sercem.
Do tej pory bylem maniakiem Wilco, jakby nie bylo, tego "skielbaszonego dodatku" ale zmodyfikowany Arbuz X "RZONDZI"
Jeszcze nie ogarnalem w calosci tego samolotu ale po pierwszych probnych lotach naprawde jestem pod wrazeniem.
Jesli wersja X 2, jak zapowiadaja, ma byc jeszcze lepsza to napewno kupuje ja rowniez.
Rowniez jestem uzytkownikiem Arbuza X od jakiegos tygodnia. ver. 1.22 (o ile mnie pamiec nie myli).
Znalazlem fajny post oraz pliki modyfikujace samolot:
http://forum.aerosoft.com/index.php?/to ... fbw-v08f2/
Polecam z czystym sercem.
Do tej pory bylem maniakiem Wilco, jakby nie bylo, tego "skielbaszonego dodatku" ale zmodyfikowany Arbuz X "RZONDZI"
Jeszcze nie ogarnalem w calosci tego samolotu ale po pierwszych probnych lotach naprawde jestem pod wrazeniem.
Jesli wersja X 2, jak zapowiadaja, ma byc jeszcze lepsza to napewno kupuje ja rowniez.
FSX,W 7 64, AMD FX8120, Sapphire HD5770, 8G RAM. Logitech G940, Logitech z906, Logitech G930, Samsung 46' LED Full HD, Airbus Extended X 1.10, GEX, REX, Opus, AES, UTX, UT2
Airbus 320 X od Aerosoft
Witam wszystkich.
Zazwyczaj latałem B738 od PMDG, obsługa nie sprawiała mi kłopotu.
Chciałem się zapoznać teraz z A320 X i powiem, że mam nie lada kłopot z autopilotem.
Kiedy chcę go załączyć po starcie (wys. 3000ft) to jedynie przycisk załączający zapala się na zielono tylko na chwilkę, po czym gaśnie. Samolot unosi się troszkę w górę i nic poza tym. Co źle robię i co powinienem zrobić ? Dlaczego autopilot nie działa? W B738 NGX nie miewam takich kłopotów. Dzięki za porady.
Zazwyczaj latałem B738 od PMDG, obsługa nie sprawiała mi kłopotu.
Chciałem się zapoznać teraz z A320 X i powiem, że mam nie lada kłopot z autopilotem.
Kiedy chcę go załączyć po starcie (wys. 3000ft) to jedynie przycisk załączający zapala się na zielono tylko na chwilkę, po czym gaśnie. Samolot unosi się troszkę w górę i nic poza tym. Co źle robię i co powinienem zrobić ? Dlaczego autopilot nie działa? W B738 NGX nie miewam takich kłopotów. Dzięki za porady.
Airbus to całkowicie inny samolot od Boeinga, więc i jego obsługa jest inna.
Na wszystkie twoje pytania jest jedna odpowiedź. Przeczytaj manual bo bez tego nie polatasz.
Na wszystkie twoje pytania jest jedna odpowiedź. Przeczytaj manual bo bez tego nie polatasz.
This, the mojave desert is the final resting place of thousands of unemployed aircraft. For the old ones, the best future they can look forward to is reincarnation as a coke can. - Bruce Dickinson
Sczerze watpie, ze ten samolot kiedykolwiek wyjdzie. Pewnie znowu powiedza, ze w ich przypadku dotrzymanie daty jest niemożliwe i przesuna o rok i tak w kolko.
Ostatnio zmieniony wt 18 wrz, 2012 14:22 przez Tomek1158, łącznie zmieniany 2 razy.
This, the mojave desert is the final resting place of thousands of unemployed aircraft. For the old ones, the best future they can look forward to is reincarnation as a coke can. - Bruce Dickinson
WXR w Airbus X
Nigdzie nie mogę znaleźć informacji czy w Airbus X jest aktywny weather radar? Proszę szczęśliwych posiadaczy o odpowiedź w tym temacie. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Malowanie Wizz w Airbus X
Dziękuję za poprzednią odpowiedź. Teraz szukam sprawdzonego malowania Wizzair do Airbus X. Wszystkie malowania, które do tej pory znalazłem, nawet te z forum Aerosoft-u powodują to, że przy wczytywaniu modelu w FSX symulator się zawiesza i wychodzi do Windowsa. Po sprawdzeniu wszystkich możliwości doszedłem do wniosku, że jest to problem malowania ponieważ inne malowania np. Small Planet działają bez zarzutu. Z góry dziękuję za pomoc.
Z tej strony malowanie WizzAir'a mi działo, więc Tobie też powinno
http://forum.aerosoft.com/index.php?/to ... -a320-iae/
http://forum.aerosoft.com/index.php?/to ... -a320-iae/
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Bardzo możliwe, ale już stamtąd jakoś udało się go wziąć. Na pierwszy rzut oka jakość "PMDG". Lata świetnie, pięknie bierze zakręty, wszystko jak należy. A na drugi rzut muszę sobie go przypomnieć, bo półtora roku nie latałem, żadnym arbuzem.
Pisz poprawnie.
Edit:
Sorry, ale od 5 lat mieszkam w Anglii więc raz, że z ortografii dobry nie jestem, a dwa, że mi podkreśla dosłownie wszystkie słowa napisane po polsku.
Pisz poprawnie.
Edit:
Sorry, ale od 5 lat mieszkam w Anglii więc raz, że z ortografii dobry nie jestem, a dwa, że mi podkreśla dosłownie wszystkie słowa napisane po polsku.
Ostatnio zmieniony wt 18 gru, 2012 18:59 przez Tomek1158, łącznie zmieniany 4 razy.
A ja właśnie lecę. Na pierwszy rzut oka rewelka- wszystko o dziwo działa jak powinno. Natomiast z moim G940 ustawionym przez FSUIPCa poległem na konfiguracji throttli. Poddałem się i włączyłem pojedynczą oś do obu silników przez FSXa.
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
-
- Cadet
- Posty: 30
- Rejestracja: śr 06 maja, 2009 11:03
- Skąd jesteś: Gdańsk
Już po pierwszym locie...Wprost niesamowity! MCDU obługiwany przez smartfon działa świetnie(choć na SII trochę mały ekran przeszkadza-na tablecie musi działać super.) Ładnie trzyma kierunek,ścieżkę. FBW też ciekawie rozwiązany. Z klatkowaniem też nie mam strasznego problemu choć komp już powoli do wymiany. Jedyne co zauważyłem to przy przyspieszaniu czasu(ach ta niecierpliwość w oczekiwaniu na TOD ) powyżej 4x samolot totalnie gubi ścieżkę,wysokość itd. choć może być to spowodowane kompem a nie softem. Dodatkowo przy zakupie mamy najnowszy airac od aerosoftu. Nie jestem mega specjalistą ale na trasie ENTO-EPGD procedurki wydawały się ok.
Jednym słowem bajka! Wart każdego eurocenta!
Pozdrawiam serdecznie
Jednym słowem bajka! Wart każdego eurocenta!
Pozdrawiam serdecznie
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Możesz skorzystać z przeglądarki, która umożliwia wybór słownika, wkleić do programu wyposażonego w moduł sprawdzania pisowni, czy choćby użyć normalnego słownika.Sorry, ale od 5 lat mieszkam w Anglii więc raz, że z ortografii dobry nie jestem, a dwa, że mi podkreśla dosłownie wszystkie słowa napisane po polsku.
-
- Cadet
- Posty: 30
- Rejestracja: śr 06 maja, 2009 11:03
- Skąd jesteś: Gdańsk
U mnie dało radę na 2x i choć trochę topornie mu to szło (lekko po lewej od ścieżki ale trzymał wysokość i kierunek) to jednak dało się latać.Bodajże w FAQ napisali, że nie obsługuje nic więcej poza czasem 1x i będzie się kaszanił.
Ten sam problem(choć inny joy). Szybki rzut oka na forum AS to parę osób zgłasza problem z przepustnicami więc widocznie ten samolot tak ma. U mnie pomogło przypisanie w FSUIPC "axis throttle 1 set" i "axis throttle 2 set" (czy jakoś tak) pod przepustnicę. Bo z kolei przypisanie pod "axis throttle set"(bez numerka) nie dawało żadnych rezultatów.Natomiast z moim G940 ustawionym przez FSUIPCa poległem na konfiguracji throttli. Poddałem się i włączyłem pojedynczą oś do obu silników przez FSXa.
-
- Cadet
- Posty: 30
- Rejestracja: śr 06 maja, 2009 11:03
- Skąd jesteś: Gdańsk
Spróbuj tego: aerosoft forumKirow pisze:No właśnie u mnie takie przypisanie nie działa, ale co ja tam siedziałem nad tym... z godzinkę zaledwie
Ostatnio zmieniony wt 18 gru, 2012 19:53 przez kowalski89, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja też już po pierwszych lotach - nie jest źle.
Z zawodowego mojego lekkiego zboczenia zwracam zawsze szczególną uwagę na sprawy performance-owe, jak samolot liczy prędkości, utrzymuje itp. W przypadku tego Airbusa jest zdecydowanie dobrze, samolot przyspiesza jak trzeba, wyliczane na zewnętrznym programie (PEP z realnego lotnictwa Airbusowy program) prędkości V1 Vr V2 można z powodzeniem stosować w produkcie Aerosoftu. Tak samo wyliczane przez samolot prędkości Vapp i VLS przy założonych masach pokrywają się z tymi z PEP-a a samolot ładnie je w trybie managed utrzymuje. Wygląda więc iż w końcu mamy Airbusa pod FSX...
Z zawodowego mojego lekkiego zboczenia zwracam zawsze szczególną uwagę na sprawy performance-owe, jak samolot liczy prędkości, utrzymuje itp. W przypadku tego Airbusa jest zdecydowanie dobrze, samolot przyspiesza jak trzeba, wyliczane na zewnętrznym programie (PEP z realnego lotnictwa Airbusowy program) prędkości V1 Vr V2 można z powodzeniem stosować w produkcie Aerosoftu. Tak samo wyliczane przez samolot prędkości Vapp i VLS przy założonych masach pokrywają się z tymi z PEP-a a samolot ładnie je w trybie managed utrzymuje. Wygląda więc iż w końcu mamy Airbusa pod FSX...