Aztec.pl - Forum Dyskusyjne Strona Główna Aztec.pl - Forum Dyskusyjne
pasjonatów wirtualnego latania

FAQFAQ Regulamin  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[FSX] PMDG 737NGX
Autor Wiadomość
PZL Belfegor
Moderator


Imię: Dymitr Osiński
Dołączył: 19 Lut 2005
Posty: 2881
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 20 Lip, 2013 22:24   

Nie, gdyby wchodziła, to na pewno by się tym pochwalili. ER, BBJ i wersje wojskowe mają się kiedyś ukazać jako kolejne płatne dodatki.
 
 
Ultor
Turboprop Captain


Imię: Tomek
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 236
Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 20 Lip, 2013 22:33   

Szkoda. Pewnie je wypuszczą po 777...
 
 
adiks7
Turboprop Captain


Imię: Mariusz
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 178
Skąd: Mińsk EPMM
Wysłany: Wto 23 Lip, 2013 12:05   

Witam, problem dotyczy nie tylko tego samolotu ale i innych mające funkcjonalne FMC, chciałem wykonać lot z tureckiego lotniska Antalya na Cypr Ercan, i w bazie FMC nie mam tego lotniska, w samym FSX też nie było ale ściągnąłem z avsimu, AIRAC 1306, na vroute znalazłem jeden plan lotu. Czy w bazie airac nie powinno być tego lotniska?
_________________
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
 
 
mbucholski
Jet 1st Officer


Imię: Mateusz
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 284
Skąd: Maastricht
Wysłany: Śro 24 Lip, 2013 15:29   

U mnie w 1307 też nie ma.
 
 
RzEmYk
Moderator



Imię: Krzysiek
Dołączył: 18 Lut 2005
Posty: 2785
Skąd: KDA
Wysłany: Śro 24 Lip, 2013 16:25   

Odkąd to Avsim udostępnia (w miarę aktualną) bazę AIRAC?
_________________
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX1080, W7 64b SP1, P3D 4.5
 
 
pawel-d
Turboprop Captain



Imię: Paweł Dragan
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 181
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Śro 24 Lip, 2013 17:14   

Ja zrozumiałem, że kolega pobrał scenerię lotniska, nie bazę nawigacyjną. Można się ew. przyczepić do poprawności zdania.
A kwestie braku lotniska na oficjalnych listach ICAO wyjaśnia trochę angielska wikipedia. Jakieś sprawy z przynależnością państwową terenu na którym leży (Turcja vs Cypr). Faktycznie brakuje lotniska w bazie jak i w FS-ie.
_________________
Paweł Dragan
Gdańsk
 
 
marcinmmm
Light Planes Captain


Imię: Marcin
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 80
Skąd: Szczecin
Wysłany: Wto 12 Lis, 2013 17:00   

I Sprzęt
płyta główna: Gigabyte F2A88XM-HD3 FM2
procesor: Athlonll X4 750K FM2 3,4GHz (podkręcony 4,0 GHz)
pamięć: Kingston 2x4GB DDR3-1866 HX
karta graficzna:Gigabyte RHD7870 2GB DDR5 256bit PCIE2.0

II Oprogramowanie
system operacyjny: Windows 7
symulator: FSX SP1 SP2
dodatkowe oprogramowanie do symulatora: Squawk Box 4
zainstalowane dodatki: Aerosoft Airbus X Extended

III Opis pytania
Mam komputer wymieniony powyżej. Jak będzie chodził na nim 727 NGX? Będzie płynnie czy z lekkimi zacięciami?

[ Dodano: Pon 02 Gru, 2013 20:27 ]
Pytałem tylko, bo może ktoś ma podobny sprzęt jak mój i posiada PMDG 737.
 
 
pawel-d
Turboprop Captain



Imię: Paweł Dragan
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 181
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon 02 Gru, 2013 20:51   

Ja przez dość długo działałem na podobnym sprzęcie - konkretnie procesor athlon II x4 945 - 3,0GHz. Nie wiem jak się ma do twojego, ale twój jest szybciej taktowany i podkręcony.
Spokojnie latałem, najgorzej było na bardziej obleganych lotniskach (Franfurt, Londyn itp) - korzystam z Ultimate Traffic 2 i to on najbardziej obciążał (z 20-25fps robiło się 13-15). W najgorszych momentach miałem właśnie tak ok 15fps. Rezygnowałem głównie z autogenu, to pomagało. Spore obciążenie to chmury, ale z tych raczej nie rezygnowałem. Wszystko zależy od dodatków, ponoć jest różnica z jakiego silnika pogodowego korzystasz. W moim przypadku latanie online było płynniejsze od offline z trafikiem UT2.
W zasadzie zawsze udawało mi się uzyskiwać ok 20fps w trakcie lotu i to dawało wystarczającą płynność i dobrą kontrolę nad samolotem. Spadki większe były na płycie, między samolotami AI.
_________________
Paweł Dragan
Gdańsk
 
 
marcinmmm
Light Planes Captain


Imię: Marcin
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 80
Skąd: Szczecin
Wysłany: Czw 05 Gru, 2013 20:51   

Dzięki za odpowiedź. Może sobie sprawię takiego PMDG, skoro tak chodził.

[ Dodano: Sob 21 Gru, 2013 19:20 ]
Witam.
Mam pewien problem z PMDG 737. Dlaczego w VC mam rozmyte napisy? A jak mocno przybliżę to jest wszystko OK. Proszę o pomoc.

[ Dodano: Sob 21 Gru, 2013 19:20 ]
Witam.
Mam pewien problem z PMDG 737. Dlaczego w VC mam rozmyte napisy? A jak mocno przybliżę to jest wszystko OK. Proszę o pomoc.
 
 
wojtek_84
Jet Captain



Imię: Wojciech
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 943
Skąd: EPKT
Wysłany: Sob 21 Gru, 2013 19:30   

Jak masz ustawiony wpis TEXTURE_MAX_LOAD?
_________________
CalypteAviation.com [PL] / facebook.com/CalypteAviation / C-Aviation.net [EN]
 
 
marcinmmm
Light Planes Captain


Imię: Marcin
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 80
Skąd: Szczecin
Wysłany: Sob 21 Gru, 2013 19:36   

1024
 
 
wojtek_84
Jet Captain



Imię: Wojciech
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 943
Skąd: EPKT
Wysłany: Sob 21 Gru, 2013 20:14   

A cośrobiłeś z teksturami czy masz oryginalne? Spróbuj przestawić na 4096, ale w NGX powinny działać niezależnie od tego ustawienia.
_________________
CalypteAviation.com [PL] / facebook.com/CalypteAviation / C-Aviation.net [EN]
 
 
PZL Belfegor
Moderator


Imię: Dymitr Osiński
Dołączył: 19 Lut 2005
Posty: 2881
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 21 Gru, 2013 20:32   

Tekstury VC w NGX mają mipmapy (sprawdziłem - być może któraś aktualizacja to zmieniła, bo według znalezionych w sieci informacji VC mipmap nie ma), więc ustawienie TEXTURE_MAX_LOAD wpływa na ich wyświetlanie (również sprawdziłem). Wyostrzanie się przy przybliżaniu brzmi jak zmiana mipmapy na taką o większej rozdzielczości. Rozwiązaniem jest wpis 4096 we wspomnianej linijce (bądź 2048, bo tylko do wirtualnego kokpitu NGX wystarczy) albo wyłączenie mipmap. W pierwszym przypadku zmiana mipmap nadal będzie następować, ale przynajmniej dostępnych będzie więcej poziomów.
 
 
adiks7
Turboprop Captain


Imię: Mariusz
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 178
Skąd: Mińsk EPMM
Wysłany: Czw 21 Sie, 2014 13:43   

Witam, czy da się skonfigurować samolot na 184 miejsca w jednej klasie? Bo u mnie max to 174, chodzi 737-8.
_________________
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
 
 
PZL Belfegor
Moderator


Imię: Dymitr Osiński
Dołączył: 19 Lut 2005
Posty: 2881
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 21 Sie, 2014 14:14   

W 737-800 PMDG dostępne są dwie konfiguracje kabiny, jednoklasowa dla 174 pasażerów i dwuklasowa dla 162 pasażerów, z odpowiednimi dla nich wyglądem modelu zewnętrznego i opcjami w FMC. Możesz jednak tak dobrać masę ładunku, by w przybliżeniu odpowiadała konfiguracji dla 184 pasażerów.
http://forum.avsim.net/to...oad-pax-number/
 
 
adiks7
Turboprop Captain


Imię: Mariusz
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 178
Skąd: Mińsk EPMM
Wysłany: Wto 26 Sie, 2014 13:41   

Dzięki, a może podpowiesz jak wczytać zapisane trasy, po wprowadzeniu zaznaczyłem SAVE, ale jak to wczytać? W zakładce CO ROUTE wpisuje np. EPWAEPKK i wyskakuje invalid entry
_________________
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
 
 
PZL Belfegor
Moderator


Imię: Dymitr Osiński
Dołączył: 19 Lut 2005
Posty: 2881
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 26 Sie, 2014 21:44   

Jeśli wpisanie nazwy zapisanej trasy nie działa (być może ma ona inna nazwę, niż myślisz - np. z przyrostkiem), możesz nie wpisać nic i kliknąć w LSK koło pola coroute - zobaczysz wtedy spis tras, jakie masz do wyboru.
 
 
marcinmmm
Light Planes Captain


Imię: Marcin
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 80
Skąd: Szczecin
Wysłany: Sob 30 Sie, 2014 18:23   

Co zrobić z wiadomością ,,dual fmc op restored" ?

Edit:
Ok kliknąłem CLR
 
 
PZL Belfegor
Moderator


Imię: Dymitr Osiński
Dołączył: 19 Lut 2005
Posty: 2881
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 30 Sie, 2014 18:59   

Choćby wpisać w wyszukiwarkę.
 
 
marcinmmm
Light Planes Captain


Imię: Marcin
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 80
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 31 Sie, 2014 18:18   

Mam ostatnio problem z PMDG. Gdy uruchamiam samolot i dochodzę do konfiguracji IRS to nie mogę wejść w zakładkę FMC żeby wpisać pozycję a na dodatek nie uruchamiają mi się niektóre wyświetlacze. Czy ktoś wie co z tym zrobić?
 
 
adiks7
Turboprop Captain


Imię: Mariusz
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 178
Skąd: Mińsk EPMM
Wysłany: Pon 22 Wrz, 2014 11:50   

Podłącz zasilanie samolotu Ground, lub uruchom APU i prąd z generatorów, wtedy ustawisz pozycję samolotu. Oczywiście wcześniej uruchom IRS w pozycje NAV.
Ja mam inny problem, wydaje mi się że samolot uruchamiam cały czas w takiej samej kolejności jednak nieraz nie mogę uzbroić LNAV, dopiero gdy znajduje się w powietrzu mogę to zrobić, VNAV zawsze mogę uzbroić na ziemi, nie wiecie od czego to zależy?
_________________
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
 
 
PZL Belfegor
Moderator


Imię: Dymitr Osiński
Dołączył: 19 Lut 2005
Posty: 2881
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 22 Wrz, 2014 14:45   

 
 
adiks7
Turboprop Captain


Imię: Mariusz
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 178
Skąd: Mińsk EPMM
Wysłany: Śro 24 Wrz, 2014 11:46   

Dziękuje, ale czy można prosić po polsku?
_________________
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
 
 
PZL Belfegor
Moderator


Imię: Dymitr Osiński
Dołączył: 19 Lut 2005
Posty: 2881
Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 24 Wrz, 2014 13:40   

Moja propozycja tłumaczenia wygląda tak:
Kryteria uzbrajania trybu LNAV na ziemi:
• w planie lotu znajduje się pas odlotu
• w FMC jest aktywna trasa
• kąt linii drogi pierwszego odcinka trasy różni się od kierunku pasa o nie więcej niż 5 stopni
• tryb LNAV wybrany przed TO/GA.
... • LNAV staje się aktywny powyżej 50 stóp nad ziemią
[opcja - limit kąta przechylenia powyżej 200 stóp nad ziemią to 30 stopni]
[opcja - FCC Honeywell -708 i kolejne]
... • limit kąta przechylenia to 8 stopni poniżej 200 stóp i 30 powyżej 200 stóp nad ziemią.

Moja propozycja postępowania natomiast zaleca próbę samodzielnego tłumaczenia - tekst wprawdzie zawiera sformułowania techniczne, ale to mniej niż 10 krótkich linijek, można się wspomóc OCR, translatorami i słownikami.
 
 
robs85
Cadet


Imię: Robert
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 12
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pią 26 Wrz, 2014 06:38   

Witam,
Podepnę się pod temat. Potrzebuję małej pomocy z PMDG 737NGX, mianowicie zainstalowałem dodatek na moim FSX i wszystko było by super gdyby nie fakt że nie wszystko działa.. Tak naprawde w kokpicie nic nie działa.. Nie mogę nic włączyć, nie mam nic na wyświetlaczy (silniki są włączone), nie mogę nacisnąc żadnego przycisku.. Czy potrzebuję jeszcze coś zainstalować, czy może zrobiłem coś nie tak..
Z góry dziękuję za pomoc!
 
 
Misiok
Cadet


Imię: Wojtek
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 28
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: Pią 26 Wrz, 2014 08:37   

Zakładam, że masz zainstalowany FSX + SP2 lub dodatek Acceleration.
Zainstalowałeś również SP1c do PMDG?
 
 
robs85
Cadet


Imię: Robert
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 12
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pią 26 Wrz, 2014 08:51   

Misiok napisał/a:
Zakładam, że masz zainstalowany FSX + SP2 lub dodatek Acceleration.
Zainstalowałeś również SP1c do PMDG?


Mam SP1c do PMDG ale mam FSX z SP1, może to jest powód..
 
 
Misiok
Cadet


Imię: Wojtek
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 28
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: Pią 26 Wrz, 2014 09:40   

W wymaganiach do PMDG jest jasno określone - FSX + SP2 lub Acceleration
 
 
PZL Belfegor
Moderator


Imię: Dymitr Osiński
Dołączył: 19 Lut 2005
Posty: 2881
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 26 Wrz, 2014 14:06   

Przeczytaj o analogicznym problemie: http://lotnictwo.net.pl/7..._cokolwiek.html (forum inne, ale nazwy wypowiadających się cokolwiek znajome).
Następnym razem podaj potrzebne informacje: http://www.aztec.pl/forum...p=112129#112129 - wersja FS-a jest bardzo istotna, jeśli chodzi o działanie dodatków.
 
 
Szybowiec
Light Planes Captain


Imię: Tomek
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 50
Skąd: LFKC
Wysłany: Nie 19 Paź, 2014 20:41   

Mam zamiar wrócić do latania na VATSIM po 3 letniej przerwie. Rozważam zakup 737NG lub A320 od Aerosoftu. Dawniej latałem na serii A320 od Wilco i 737 z tej samej stajni. Proszę o wypowiedzi osób znających oba samoloty. Przy doradzaniu proszę wziąć również pod uwagą mój sprzęt: Intel i5 3,1 GH, Nvidia GT645/2 GB DDR3, 8GB RAM.
 
 
Zgredd
Turboprop Captain


Imię: Zgredd
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 190
Skąd: EPPO
Wysłany: Pon 20 Paź, 2014 21:09   

Posiadam obydwa. Obydwa znakomite. 737 symuluje oczywiście więcej systemów, lecz A320 został zaprojektowany w ten sposób, aby odzwierciedlał codzienną pracę pilota- posiada zatem wszystkie systemy, aby wykonywać normalne operacje, a nie ma awarii itp.
Może w ten sposób:

PMDG:
+więcej systemów -prawie wszystko co możliwe
-bardziej obciążający komputer
-droższy

Aerosoft:
+interaktywny copilot + checklisty
+unikatowy, autentycznie działający z każdym silnikiem pogodowym RADAR
+w pakiecie darmowy RAAS od FS2Crew (tylko dla airbusa)
+mniej obciążający zasoby komputera
+niższa cena
+zapowiedziany działający CPDLC gauge, kiedy tylko VATSIM sam zaopatrzy się w to
(+)wbudowany program do wyświetlania MCDU na tablecie/smartfonie (aczkolwiek działa to jak dla mnie bardzo topornie- polecam płatny dodatek od VirtualAvionics - także dla PMDG)
-systemy tylko dla standard operations
-niektóre odwzorowane systemy nie działają tak realistycznie jak w PMDG (np. czas rozruchu silników, oświetlenie kokpitu
-na niektórych komputerach radar pogodowy powoduje potężny spadek FPS - jak Aerosoft twierdzi jest to grupa zaledwie ok. 50 osób (niestety współtworzę tę grupę :( )
Radar pogodowy można jednak wyłączyć- wówczas klatki są w normie

Reasumując - jeśli nie zależy Ci na procedurach i systemach awaryjnych to obydwa samoloty są znakomite. Kieruj się wówczas swoim osobistym zamiłowaniem do Airbusa lub Boeinga. Obydwa powinny spełnić oczekiwania.
 
 
RzEmYk
Moderator



Imię: Krzysiek
Dołączył: 18 Lut 2005
Posty: 2785
Skąd: KDA
Wysłany: Pon 20 Paź, 2014 21:18   

Zgredd napisał/a:
+w pakiecie darmowy RAAS od FS2Crew (tylko dla airbusa)

A za darmo do każdego samolotu: http://www.aztec.pl/forum...p=117469#117469
_________________
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX1080, W7 64b SP1, P3D 4.5
 
 
Szybowiec
Light Planes Captain


Imię: Tomek
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 50
Skąd: LFKC
Wysłany: Pon 20 Paź, 2014 21:44   

Dzięki Zgredd za pomoc i dość wyczerpującą odpowiedz. Swoją drogą to myślałem, że 737 również ma zaimplantowany radar pogodowy.
 
 
piotrku
Cadet


Imię: Piotr
Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 21
Skąd: Myślenice
Wysłany: Śro 22 Paź, 2014 12:45   

@Szybowiec NGX będzie miał WX radar (do działania będzie potrzebny ASN tak jak w przypadku T7) ale nie wiadomo kiedy...
Chyba, że w kwestii daty wydania coś się zmieniło...

- Piotrek.
 
 
Szybowiec
Light Planes Captain


Imię: Tomek
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 50
Skąd: LFKC
Wysłany: Śro 22 Paź, 2014 13:26   

Zakupiłem właśnie 737 NGX. Przy wyborze kierowałem się dużą ilością klikania, które mnie czeka i które tak lubię. Radar który 737 ma, a który ja brałem za radar pogodowy, okazał się być radarem terenu. Przede mną sporo trenowania i lotów na sucho.
 
 
adiks7
Turboprop Captain


Imię: Mariusz
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 178
Skąd: Mińsk EPMM
Wysłany: Wto 17 Lut, 2015 16:00   

Jak to jest ze wskazaniem wiatru, latam ostatnio tylko NGX, więc nie pamiętam jak z innymi samolotami. O co mi chodzi, otóż startuje z pasa 02, wiatr mam z kierunku 118 na ND i strzałkę w lewo, natomiast przy rozpędzaniu samolotu na pasie cały czas spycha na prawo, a ja pracuje sterem kierunku w lewo, chyba powinno być na odwrót, skoro mam wiatr ze 118, powinno samolot spychać w lewo gdy startuje z 02.
_________________
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
 
 
PZL Belfegor
Moderator


Imię: Dymitr Osiński
Dołączył: 19 Lut 2005
Posty: 2881
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 17 Lut, 2015 16:50   

Nie, tak powinno być - efekt "kurka na wietrze" (weathercocking).
https://books.google.pl/books?id=Qp18AwAAQBAJ&pg=PT44&lpg=PT44&dq=weathercocking+crosswind&source=bl&ots=liSB9WZSbp&sig=XIoNo99nn6uKhKD2KIzNZ3U0bnk&hl=pl&sa=X&ei=6GLjVJuhDcXvasHXgYgF&ved=0CF0Q6AEwBw#v=onepage&q=weathercocking%20crosswind&f=false
 
 
adiks7
Turboprop Captain


Imię: Mariusz
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 178
Skąd: Mińsk EPMM
Wysłany: Wto 17 Lut, 2015 17:13   

Nie za wiele zrozumiałem, z angielskiego ale mowa o drifcie, więc domyślam się że chodzi o to że wiatr bije o największą powierzchnię czyli ogon, co z tym idzie narzuca tył(ogon) na lewo a dziób na prawo, tak? Jest tam mowa o silnym wietrze i słabym, czy przy słabym nie ma tego efektu?
_________________
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
 
 
PZL Belfegor
Moderator


Imię: Dymitr Osiński
Dołączył: 19 Lut 2005
Posty: 2881
Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 18 Lut, 2015 23:28   

Tak, mniej więcej o to chodzi. We fragmencie na ten temat jest napisane "any crosswind", czyli każdy wiatr boczny. Wzmianka o silnym wietrze dotyczy wskazówki, by w takiej sytuacji przekręcić wolant w stronę wiatru, zapobiegając unoszeniu się skrzydła nawietrznego.
 
 
leszek81
Light Planes Captain



Imię: Leszek
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 115
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 07 Mar, 2015 09:39   Update NGX (SP1D)

Panowie,

Wyczytałem właśnie na forum PMDG że dostępny jest nowy update do NGX, zwany SP1D. Problem jest taki, że nie można po prostu ściągnąć łatki, a trzeba ponownie ściągnąć cały installer. Z nowości kompatybilność z FSX:SE oraz P3D (od wersji 2.2 do 2.5) oraz radar pogodowy (pod warunkiem, że ma się ASN)
Niestety dość niejasno opisana jest procedura instalacji. Jedni piszą, że wystarczy "nainstallować" nową na starą, u innych to nie zadziałało i trzeba odinstalować PMDG kompletnie i zainstalować nową wersję. Zważywszy na ilość skofigurowanych rzeczy trochęsię boję takiej operacji :) Ale postaram się spróbować wkrótce.
Dla tych, co kupili na płycie albo gdzieś indziej rozwiązanie ma byćdostępne wkrótce. Zupdate'owana wersja jest dostępna póki co tylko bezpośrednio na stronie PMDG.

pozdrowienia,
Leszek
_________________
i7 4770 4,2GHz, ASUS MAXIMUS VI FORMULA, Z87, GeForce GTX 780, FSX, ASN i wiele wiele innych :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Configured by konraf

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania identyfikatora sesji użytkownika. Dzięki temu plikowi będziesz zalogowany w serwisie przez cały czas przebywania w witrynie bądź do momentu wylogowania się. Możesz zrezygnować ze zbierania informacji poprzez pliki cookies, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki - niemniej w takim przypadku nie gwarantujemy poprawnego działania serwisu.