Aztec.pl - Forum Dyskusyjne Strona Główna Aztec.pl - Forum Dyskusyjne
pasjonatów wirtualnego latania

FAQFAQ Regulamin  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Traffic 360 i fsx ( samoloty ai) - dlaczego znikają?
Autor Wiadomość
damien
Cadet


Imię: damien
Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 2
Skąd: Powidz
Wysłany: Nie 07 Lut, 2016 19:48   Traffic 360 i fsx ( samoloty ai) - dlaczego znikają?

Witam,

Posiadam w/w w temacie produkty i mam pytanie dlaczego samoloty ai znikają. Przykładowo wybieram samolot lini AIR BERLIN (AI) i lecę nim z Warszawy do Berlina, tyle że pare kilometrów od granic administracyjnych warszawy samolot znikł. Dlaczego? Czy jest możliwość abym zobaczył całą podróż?

I jeszcze a pro po dodatku traffic 360 pytanie:
Dlaczego plany lotów utworzone w tym dodatku nie są wprowadzone do fsx? Nie widzę ich w traffic explorator z FSX SDK. To samo z postojem samolotów ai. Zmieniłem przykładowo postój embrajera z GATE na CARGO, ale po załadowaniu fsx samolot jest w dotychczasowym miejscu. Na czym polega problem? :?

[ Dodano: Pon 08 Lut, 2016 17:42 ]
A pro po pierwszego zagadnienia, przeprowadziłem test to znaczy, goniłem lecący przede mną samolot ai i co ciekawe zobaczyłem cały flight planner. Dlaczego więc samoloty ai, gdy nie są zbyt blisko playera samolota znikają? Może i owszem fsx ma plany ai w pamięci, ale nie pokazuje je w realu. Czy można temu jakoś zaradzić?
 
 
lockheed200304
Cadet


Imię: Tomasz
Dołączył: 28 Maj 2015
Posty: 24
Skąd: EPKK
Wysłany: Wto 09 Lut, 2016 12:39   

To, że traffic w pewnej odległości od ciebie znika jest normalne, gdyby fsx generował traffic na całym świecie, a nie tylko w bliskiej odległości od ciebie to... boję się, że żaden komputer nie podołał by takiemu wyzwaniu. ;) Bo na przykład gdy ty jesteś gdzieś nad Europą, to po jakie licho traffic ma się generować w Australii? Zmniejszało by to tylko liczbę klatek, których w fsx-sie i tak zbyt dużo nie ma.
 
 
damien
Cadet


Imię: damien
Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 2
Skąd: Powidz
Wysłany: Wto 09 Lut, 2016 15:39   

Szkoda,

Rozumiem co do FPS -ów, jednak mogłoby być tak jak teraz, tyle że traffic mógłby być zależny i tworzony w obrębie na jaki samolot skierowana jest kamera. W obecnym przypadku, gdy samolot ai wylatuje z obszary gracza kamera skierowana na niego (na samolot ai) przechodzi na inny airplane, a tak obraz mógłby być niezmienny z taką samą ilością FPS -ów. Hmm ale to kwestia oprogramowania i chyba niewiele tu zdziałam.

2. Czy ktoś posiada traffic 360? Jak należy skonfigurować ten dodatek, jak stworzyć flight planner w programie, aby był widoczny w fsx?

[ Dodano: Śro 10 Lut, 2016 19:52 ]
Gdzie są zapisane plany lotów ai? W fsx bez trafiic 360, można przecież zauważyć samoloty pasażerskie kierowane na różne lotniska. Dodatek traffic 360, czy ut2 dodają mnóstwo nowych tras, tylko gdzie są one zapisane. Sprawdzić mogę jedynie podczas rozgrywki w tools/ traffic explorer, ale są tam w wykazie tylko kursy wygenerowane przez fsx o określonej porze z zachowaniem pewnej ilości ai. Chciałbym niektóre loty zmodyfikować, ale np. w traffic 360 jest tylko garstka lotów, które i tak jak wcześniej wspomniałem nie mogę ujżeć.

[ Dodano: Czw 11 Lut, 2016 20:52 ]
UFF....
Uporałem się z tym zagadnieniem. Trzeba było coś tam odhaczyć i zaznaczyć własny databuilder traffic, w każdym razie samoloty są na swoim miejscu.

Jednak problemy się nie zakończyły.
Przykładowo zrobiłem flight planner dla lotniska Modlin od Drzewiecki Design. I pojawia się problem z ATC. Samolot AI linii RAYNAIR (IFR) w momencie uzyskania zgody na wjazd na pas i start otrzymuje odpowiedź zwrotną: ...... redback correct. Contact ground ....... co ma się znowu połączyć z "ziemią"?. W tym momencie samolot ai przestaje reagować i po kilku minutach znika bez startu w daleką podróż. Czy to błąd lotniska czy komunikacji ATC?

[ Dodano: Pon 07 Mar, 2016 22:12 ]
Taka ciekawostka...

Zauważyłem jeśli długo samolot ai nie ma zgody na start to po ok 5 min. znika bez śladu, ale jest na to rada szczegóły na http://www.fsdeveloper.co...inally.198259/.
Faktycznie, przynajmniej u mnie samoloty dłużej są zauważalne. Ciekawe czy w tym pliku aiplayer.dll można coś zmienić a propo mojego pierwszego posta ( cały lot ai- flight planner).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Configured by konraf

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania identyfikatora sesji użytkownika. Dzięki temu plikowi będziesz zalogowany w serwisie przez cały czas przebywania w witrynie bądź do momentu wylogowania się. Możesz zrezygnować ze zbierania informacji poprzez pliki cookies, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki - niemniej w takim przypadku nie gwarantujemy poprawnego działania serwisu.