A320 od Airsimmer
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
A320 od Airsimmer
A320 od Airsimmer - zapowiada się naprawdę nieźle:
http://flightdeckproductions.com/
Jeżeli ten dodatek będzie taki sam jak dla Maddog - to już zamawiam.
http://flightdeckproductions.com/
Jeżeli ten dodatek będzie taki sam jak dla Maddog - to już zamawiam.
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez marcpro, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Projekt jest ciągle "żywy".
Na forum co miesiąc (zawsze 28 dnia każdego miesiąca) ukazuje się post o tym co został ukończone w danym miesiącu, nad czym obecnie pracują a co jeszcze zostało do zrobienia.
Myślę że już niedługo zostanie ogłoszona data wydania ich busa.
Na forum co miesiąc (zawsze 28 dnia każdego miesiąca) ukazuje się post o tym co został ukończone w danym miesiącu, nad czym obecnie pracują a co jeszcze zostało do zrobienia.
Myślę że już niedługo zostanie ogłoszona data wydania ich busa.
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Ależ ja nie twierdzę, że ten projekt umarł, tylko jego rozwój trwa już ładny szmat czasu. Newslettera dostaję od czerwca 2006 (właśnie sprawdziłem) i progres projektu obserwuję z niemałym dreszczykiem, bo ta pozycja najprawdopodobniej będzie pierwszą dzięki której będę musiał się uczyć innych systemów niż Boeinga Z wielką radością przyjąłem informację że flightdeck przygotowuje kurs dla tego samolotu, bo to oczywista oznaka, że premiera jest już bliżej niż dalej.
Właśnie podano cenę tego dodatku - 89,95 USD
Według mnie to od ... (no wiecie czego) kasy
Dla tych co nie śledzą forum airsimmer:
Nie ma jeszcze daty premiery ale wiadomo że cały projekt będzie podzielony na 3 części.
- jako pierwszy dostępny będzie wyłącznie A320 (tylko do FS9)
- następnie (w części drugiej) pozostałe samoloty A318, A319, A321 (tylko do FS9)
- no i na końcu: Wersja dla FSX i różne dodatki: komplenty wirtualny PNF , HUD. system generowania usterek i inne.
Według mnie to od ... (no wiecie czego) kasy
Dla tych co nie śledzą forum airsimmer:
Nie ma jeszcze daty premiery ale wiadomo że cały projekt będzie podzielony na 3 części.
- jako pierwszy dostępny będzie wyłącznie A320 (tylko do FS9)
- następnie (w części drugiej) pozostałe samoloty A318, A319, A321 (tylko do FS9)
- no i na końcu: Wersja dla FSX i różne dodatki: komplenty wirtualny PNF , HUD. system generowania usterek i inne.
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
1. Ludzie którzy się za to zabrali myślą o czymś takim jak wydajnośćSterixx pisze:Skąd wiesz ?Galimex pisze:Jeżeli komuś się wydaje, że A320 od Airsimmera będzie kolejnym łajnem za kosmiczne pieniądze tak jak 737(FSX) od Arien myli się.
i nie zrobią VC połączonego z Kabiną pasażerską tak jak na przykład WILCO.
2. Konsultacje z pilotami jak również z forumowiczami wyznaczają im standardy.
3. Swoją skalę realności oparłem na ECAM i się nie zawiodłem 10/10.
4. A32x od Airsimmer nie tylko ładnie się prezentuje ale również ładnie lata.
Skąd wiesz?Galimex pisze: 4. A32x od Airsimmer nie tylko ładnie się prezentuje ale również ładnie lata.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Galimex,
90 dolarów za dodatek do symulatora, to trochę jest, tym bardziej na polskie warunki. Z oceną jakości wolę poczekać aż go wypuszczą i ktoś spoza zespołu AirSimmer napisze o plusach i minusach. No ale może Ty już nim latałeś i go znasz?
A i P.S.
A Wilco nie ma co się czepiać, bo może i ich Airbusy mają niedociągnięcia, ale ta firma zrobiła "busy", którymi da się latać. Jedyni obok PSS.
Również czekam na ten samolot jak tysiące innych ludzi, ale sposób w jaki go wypuszczają nie spodobał mi się. Najpierw A320 z FP, dopiero potem inne wersje i dodatki, które obiecali. Przypomina to CapitainSim'a z ich blokami do 757. Kto wie ile trzeba będzie czekać na kolejne "łatki" uzupełniające Airbusa. Z jednej strony podstawowa wersja będzie zawierała tyle, ile żaden wcześniejszy A do FSa nie był w stanie osiągnąć, z drugiej naobiecywali "cuda wianki", ale trzeba będzie czekać na nie. Ale z oceną lepiej powstrzymać się do premiery. Znaczy oprócz kolegi Galimexa
Pozdrawiam.
90 dolarów za dodatek do symulatora, to trochę jest, tym bardziej na polskie warunki. Z oceną jakości wolę poczekać aż go wypuszczą i ktoś spoza zespołu AirSimmer napisze o plusach i minusach. No ale może Ty już nim latałeś i go znasz?
A i P.S.
Zrobią. Tylko na trochę innej zasadzie.Galimex pisze: i nie zrobią VC połączonego z Kabiną pasażerską tak jak na przykład WILCO.
A Wilco nie ma co się czepiać, bo może i ich Airbusy mają niedociągnięcia, ale ta firma zrobiła "busy", którymi da się latać. Jedyni obok PSS.
Również czekam na ten samolot jak tysiące innych ludzi, ale sposób w jaki go wypuszczają nie spodobał mi się. Najpierw A320 z FP, dopiero potem inne wersje i dodatki, które obiecali. Przypomina to CapitainSim'a z ich blokami do 757. Kto wie ile trzeba będzie czekać na kolejne "łatki" uzupełniające Airbusa. Z jednej strony podstawowa wersja będzie zawierała tyle, ile żaden wcześniejszy A do FSa nie był w stanie osiągnąć, z drugiej naobiecywali "cuda wianki", ale trzeba będzie czekać na nie. Ale z oceną lepiej powstrzymać się do premiery. Znaczy oprócz kolegi Galimexa
Pozdrawiam.
Cena niestety normalna, PMDG czy o zgrozo Captain Sim cenią się tak samo. Natomaist z takim harmonogramem, no to mogę tylko życzyć szczęścia. PMDG ostatnio przyznało że wersja MD-11 do FSX sprzedała się 3 razy lepiej niż do FS9.Właśnie podano cenę tego dodatku - 89,95 USD
Według mnie to od ... (no wiecie czego) kasy
Nie ma jeszcze daty premiery ale wiadomo że cały projekt będzie podzielony na 3 części.
- jako pierwszy dostępny będzie wyłącznie A320 (tylko do FS9)
- następnie (w części drugiej) pozostałe samoloty A318, A319, A321 (tylko do FS9)
- no i na końcu: Wersja dla FSX i różne dodatki: komplenty wirtualny PNF , HUD. system generowania usterek i inne.
Tylko że MD11 to 1 samolot za 80$, a A320 to cała seria od Airsimmer. Tylko pytanie jeszcze czy to będzie w ogóle warte takich pieniędzy Ale jeśli za te 90$ dostanę 4 w pełni wartościowe i działające maszyny, to się poważnie zastanowię nad zakupem Bo Wilco to na dłuższe trasy strach polecieć, czy nie zawróci/spadnie
Jeśli ktoś ma trochę wolnego czasu, nie boi się wydać 60$ w ciemno i dostać niedokończony produkt, może zabawić się w betatesty:
http://www.airsimmer.com/support/index. ... topic=1193
http://www.airsimmer.com/support/index. ... topic=1193
- superhornet14
- Light Planes Captain
- Posty: 86
- Rejestracja: śr 17 wrz, 2008 16:09
- Skąd jesteś: okolice EPWA
Przepraszam, ale za wiele nie mogę. Licencja beta testera jest bardzo restrykcyjna i tak na dobrą sprawę nie mogę Wam pokazać ani powiedzieć nic więcej, niż to że w tym programie uczestniczę. Muszę się ograniczyć do ogólników. Pierwsze wrażenia mam bardzo pozytywne. Od strony organoleptycznej jest to zdecydowanie najlepiej wykonany samolot do FS (z całym szacunkiem do 757CS i MD-11 PMDG). Instalacja, aktywacja, support - wszystko na najwyższym poziomie (miła odmiana po wątpliwej przyjemności obcowania z supportem CS). I w sumie tyle na razie... każde słowo więcej podpada już pod złamanie EULA.
PS: Wszystkim, którzy twierdzili że 89$ za to cudo to zdecydowanie za dużo kasy chciałbym tylko powiedzieć, że wart jest każdego centa z tej kwoty. Za te pieniądze dostać taki samolot do FS9 i FSX jednocześnie, to mega okazja.
PS: Wszystkim, którzy twierdzili że 89$ za to cudo to zdecydowanie za dużo kasy chciałbym tylko powiedzieć, że wart jest każdego centa z tej kwoty. Za te pieniądze dostać taki samolot do FS9 i FSX jednocześnie, to mega okazja.
Widzę, że nie jestem jedyny u którego ciekawość zwyciężyła. Nie widziałem co prawda nowego MD-11, ale z tych samolotów, które widziałem do tej pory, A320 na pewno będzie liczącym się modelem. Powiem tylko, że w porównaniu do A3xx vol.1 Wilco..... nie ma porównania (co do FPSów także).
Nie mogę się jednak oprzeć wrażeniu, że jednym z głównych celów (może nie jedynym, ale ważnym) tego beta programu jest zdobycie kasiory na tak koszmarnie długo trwający projekt. Ale jak widać na niniejszym (moim ) przykładzie skuteczny
Nie mogę się jednak oprzeć wrażeniu, że jednym z głównych celów (może nie jedynym, ale ważnym) tego beta programu jest zdobycie kasiory na tak koszmarnie długo trwający projekt. Ale jak widać na niniejszym (moim ) przykładzie skuteczny
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Panowie, a jak MCDU? AIRAC jaki tam jest/będzie?
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
To znaczy że jest to produkt jeszcze bardzo głęboko w fazie opracowania, zapowiada się super, ale nie jest jeszcze gotowy, pisze to bo dostałem maila z pytaniem czy można tym już normalnie latac...
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez slysy, łącznie zmieniany 1 raz.
Mam nadzieję tylko że dopracują cocpit 3D bo patrząc obecnie na te screny to ciążko poczuć realizm.slysy pisze:
To znaczy że jest to produkt jeszcze bardzo głęboko w fazie opracowania, zapowiada się super, ale nie jest jeszcze gotowy, pisze to bo dostałem maila z pytaniem czy można tym już normalnie latac...
Taki ten cockpit plasykowy, wygląda jakby zrobili scan prosto z Catii.
Zawieszony A320 od Airlinerxp już wyglądał o wiele lepiej: przykład1,przykład2.
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez Adam_Max, łącznie zmieniany 1 raz.
Ciekawy temat. Toczy się wśród testerów i twórców pewna dyskusja jak ma wyglądać VC, czy tak jak nowiutki prosto z fabryki, czy jednak trochę zużyty i nadgryziony zębem czasu. Zwolenników każdej z opcji jest wielu i trudno jest każdego zadowolić.
PS: tekstury ze strony "media" na stronie airsimmer nie są tymi, które na obecnym etapie mamy do dyspozycji.
PS: tekstury ze strony "media" na stronie airsimmer nie są tymi, które na obecnym etapie mamy do dyspozycji.
http://www.airsimmer.com/support/index. ... topic=2959
Aż mi ślinka pociekła... Nie mogę się doczekać kiedy dostaniemy to w swoje ręce!
Aż mi ślinka pociekła... Nie mogę się doczekać kiedy dostaniemy to w swoje ręce!