Wasze domowe miejsce pracy/zabawy
Odświeżę nieco wiosenny temat dwoma fotkami mojego najnowszego miejsca pracy / zabawy. Rzecz jasna nadal "under construction", ale główny kształt już jest - będą jeszcze rzeczy od Saiteka - 2 throttle, panel AP, panel radia, dwa wyświetlacze - a na podłodze pedały od CH ze starego kokpitu. Konfig komputera na dole.
Latanie to właściwie nieprzerwane testy, ale już na tym etapie jest przyjemnie. W skonfigurowanym widoku kąt widzenia wyniósł mi 190°, a więc całkiem przyzwoicie. FSX zarzyna sprzęt jak może, ale jeszcze przy w miarę sensownych ustawienich i tweakach, da się latać.
Procesor: Intel Core i7 Extreme Edition i7-965 / 3.2 GHz
Grafika: 2x ASUS Radeon HD4870 1024MB DDR5 256BIT
RAM: Corsair DDR3 3x2GB 1600MHz CL9 XMS3
Płyta główna: ASUS Rampage II Extreme IX58 LGA1366
Twardy dysk: Seagate 1TB
Obudowa: Thermaltake Armor MX
Zasilacz: Corsair CMPSU-850TXEU ATX 850W
Nowości i opis budowy umieszczam tu: http://www.drzewiecki-design.net/HC3.htm (na razie jeszcze nic nie ma).
Dziś wykonałem pierwszy lot online w FSX na tym sprzęcie - wszystko dobrze.
Pozdrawiam
Latanie to właściwie nieprzerwane testy, ale już na tym etapie jest przyjemnie. W skonfigurowanym widoku kąt widzenia wyniósł mi 190°, a więc całkiem przyzwoicie. FSX zarzyna sprzęt jak może, ale jeszcze przy w miarę sensownych ustawienich i tweakach, da się latać.
Procesor: Intel Core i7 Extreme Edition i7-965 / 3.2 GHz
Grafika: 2x ASUS Radeon HD4870 1024MB DDR5 256BIT
RAM: Corsair DDR3 3x2GB 1600MHz CL9 XMS3
Płyta główna: ASUS Rampage II Extreme IX58 LGA1366
Twardy dysk: Seagate 1TB
Obudowa: Thermaltake Armor MX
Zasilacz: Corsair CMPSU-850TXEU ATX 850W
Nowości i opis budowy umieszczam tu: http://www.drzewiecki-design.net/HC3.htm (na razie jeszcze nic nie ma).
Dziś wykonałem pierwszy lot online w FSX na tym sprzęcie - wszystko dobrze.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw 29 paź, 2009 11:12 przez D. Design, łącznie zmieniany 1 raz.
No, no, całkiem inny design i chyba pomieszczenie inne. Fajnie to wygląda.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Odświeżymy temacik
Moje miejsce pracy ( w przyszłości za jakiś rok zamierzam stworzyć coś na podobieństwo stanowiska Stasia )
http://img341.imageshack.us/i/dscf2159.jpg/
Pozdrawiam
Moje miejsce pracy ( w przyszłości za jakiś rok zamierzam stworzyć coś na podobieństwo stanowiska Stasia )
http://img341.imageshack.us/i/dscf2159.jpg/
Pozdrawiam
Witam
Dziś pierwszy raz podłączyłem kierownice pod fs'a - żałuję że nie wcześniej
Przy okazji zrobiłem zdjęcie więc proszę
Moje centrum rozrywki
CLICK
Pozdrawiam
Dziś pierwszy raz podłączyłem kierownice pod fs'a - żałuję że nie wcześniej
Przy okazji zrobiłem zdjęcie więc proszę
Moje centrum rozrywki
CLICK
Pozdrawiam
AMD64 x2 5200+, 2GB DDR2, PowerColor HD4850 PCS+, Corsair 450W
Jakoś wolę mieć monitor dalej od oczu, a takie umiejscowienie ma dodatkową zaletę - można wyłożyć nogi na łóżkoA wygodnie to tak mieć monitor na godzinie dziesiątej? Ja muszę mieć monitor na dwunastej, bo inaczej nie chciałoby mi się wyginać głowy.
Latam tak od samego początku i się już przyzwyczaiłem.Łukasz ma dużo racji, nie tylko z punktu widzenia wygody, ale z punktu widzenia wykonywania lotów, joya (lub wolant) powinno mieć się PROSTO przed sobą aby nie mieć pozornego wrażenia błędnego sterowania samolotem lub błędnego wyobrażenia pozycji samolotu.
Kierownica służy do trymowania - mega wygoda przy lotach vfr.Btw, to do czego używasz kierownicy?
Pozdrawiam
AMD64 x2 5200+, 2GB DDR2, PowerColor HD4850 PCS+, Corsair 450W
- REALcarlsberg
- Light Planes Captain
- Posty: 75
- Rejestracja: wt 20 kwie, 2010 11:09
- Skąd jesteś: MORĄG
-
- Jet 1st Officer
- Posty: 283
- Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
- Skąd jesteś: Maastricht
- Por.Kornel
- Light Planes Captain
- Posty: 72
- Rejestracja: pn 21 sie, 2006 15:29
- Skąd jesteś: EPOK
A na zdjęciu ten znak wygląda jakby postał z dwa sezony koło drogiradziomix pisze:Bardzo wygodnie Bez problemu dosięgam.
Nie zastaniesz słupka, znak dostałem na urodziny, i był zamówiony z tej strony, co podał mbucholski
Dobra, nie czepiam się, bo zdjęcie jest stosunkowo małe i trudno zauważyć w jakim faktycznie stanie jest ten znak pionowy ostrzegawczy A-26
Może spadł, albo się poobijał podczas transportu.Por.Kornel pisze:znak wygląda jakby postał z dwa sezony koło drogi
Ale spoko, jakby co, to w regulaminie jest tylko o tym, że nie można korzystać lub sugerować, że się korzysta z pirackiego oprogramowania - o kradzionych znakach Konraf nic nie wspomina.