Aztec.pl - Forum Dyskusyjne Strona Główna Aztec.pl - Forum Dyskusyjne
pasjonatów wirtualnego latania

FAQFAQ Regulamin  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[FSX] SteveFX - DX10 Scenery Fixer
Autor Wiadomość
PZL Belfegor
Moderator


Imię: Dymitr Osiński
Dołączył: 19 Lut 2005
Posty: 2881
Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 25 Wrz, 2013 19:57   [FSX] SteveFX - DX10 Scenery Fixer

Steve Parsons, autor darmowych poprawek trybu DX10 preview wydał płatny dodatek o podobnym, acz rozszerzonym względem bezpłatnej wersji działaniu. Płatna wersja zwiększa kompatybilność ze sceneriami, nienatywnymi samolotami i efektami. Zaletami korzystania z trybu DX10 preview jest mniejsza podatność FS-a na wyrzucenie błędu OOM poprzez zredukowanie zużycia przestrzeni adresowej, często większa płynność wyświetlania (co niekoniecznie oznacza przyrost FPS) i opcje graficzne niedostępne w trybie DX9 (spienione fale, cienie w kokpicie, nieco inny, kosztujący mniej zasobów bloom). Wadami - nadal występujące niekompatybilności (nawet w płatnej wersji poprawek), gorsza kontrola nad antialiasingiem i konieczność posiadania sprzętu i systemu wspierającego DirectX 10.
Warto zapoznać się z wpisami na blogu autora, a także instrukcją do płatnego dodatku.
 
 
Gładki
Light Planes Captain



Imię: Krzysiek
Dołączył: 12 Paź 2004
Posty: 108
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Sob 19 Kwi, 2014 17:30   

Odnośnie tych darmowych poprawek, to kiedy miałem Windows 7 i je zastosowałem, to wszystko działo poprawnie. Teraz po przejściu na Windows 8.1 za nic nie mogę zmusić FSX do poprawnego działania w trybie DX10. Czy ktoś ma podobny problem, czy ja robię coś nie tak? Zastanawiam się teraz nad zakupem tego programu, ale nie wiem, czy to coś zmieni?

Rozwiązanie
Przywróciłem oryginalne pliki z folderu shadersHLSL i następnie uruchomiłem patch z prawami administratora. Wszystko wróciło do normy i w tej chwili działa poprawnie.
_________________
Intel Core i5-3570 + Asrock Z77 Extreme4-M + 8GB 1600MHz DDR3 + GTX 970 + 1000GB SATA3 & WIN8.1
 
 
kulka1981
Light Planes Captain


Imię: Rafał
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 80
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pon 08 Gru, 2014 06:34   

Witam

Znalezione w necie, może komuś się przyda lektura

http://www.google.pl/url?...ge1bxRzQpHGL-tw
_________________
Intel i7 2700K 3,5GHz@4,4GHz, ASRock Z77 Extreme 4, Samsung SSD 840 PRO 256Gb, Samsung 3TB+1TB(FSX), Kingston HyperX 2x8GB 2133MHz, EVGA GTX 980Ti SC 6GB, XFX Core PRO 650W, Win7/64
 
 
Krzysiek767.
Cadet



Imię: Krzysiek
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 25
Skąd: Chicago
Wysłany: Czw 30 Cze, 2016 05:29   

Witam
DX10 Fixer instalujemy na czystego FSX SE ( przed instalacja dodatkow ) czy jest to bez znaczenia ?
Czy instalacja oraz ustawienia sa skomplikowane ? pytam bo nie chce namieszac w nowo zainstalowanym Windows 10 oraz FSXSE , jak narazie zainstalowalem FSXSE ( dodatki czekaja)
Panowie zalecacie jakies szczegolne kroki ?

Dziekuje za porady .
_________________
Intel 7 , 10Gb DDR3 , Geforce 960 .
 
 
wojtek_84
Jet Captain



Imię: Wojciech
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 943
Skąd: EPKT
Wysłany: Czw 30 Cze, 2016 14:56   

Bez znaczenia - instalujesz w dowolnym momencie. Później regularnie odwiedzaj konfigurator, żeby konwertować efekty, które zostaną dodane podczas instalacji niektórych dodatków.

Ja zaczynam zawsze od ustawień domyślnych. Ewentualnie później koryguję ustawienia wody - bo z odbiciami chmur czasem woda nabiera delikatnego fioletowego tonu.
_________________
CalypteAviation.com [PL] / facebook.com/CalypteAviation / C-Aviation.net [EN]
 
 
Krzysiek767.
Cadet



Imię: Krzysiek
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 25
Skąd: Chicago
Wysłany: Pon 11 Lip, 2016 05:42   

Witam ,

Po instalacji windows 10 oraz przesiadce z FSX Deluxe na FSX Steam Edition zauwazylem mega poprawe lecz moze od poczatku ( wielkie dzieki dla Wojtka za wczesniejsze porady )

Zainstalowalem wszystko na czysciutki SSD windowsa wraz FSX SE z dodatkami .

Pierwsze kroki to Simconnect ( wszystkie 3 wersje ) nastepnie Fsuipc (wersja darmowa )

nastepnie dodatki :

--- Orbx - FTX: Global BASE + Vectors +FTX Trees HD +HD Airport Graphics
--- REX4 Texture Direct HD with REX Soft Clouds
----Aerosoft - My Traffic 2013
---FsPassengersX 2015
--- EZdok Camera
--- DX10 Fixer
co do samolotu to skoro nie moge sobie poradzic z instalacja mojego ulubionego LEVEL D 767 mam zamiar jutro zastapic go PMDG 777-200LR/F

Tak jak napisalem wczesniej zauwazylem mega poprawe , sam FSX SE wydaje mi sie zancznie plynniejszy od FSX DELUXE .....mam jedynie pytanie odnosnie DX10 Fixer :

Po zainstalowaniu ustawilem wszystko domyslnie jedynie ( w settings DX10 Fixer ) zmienilem Lod_Radius z 4.5 na 6.5 ....W FSX w ustawieniach mam wszystko na MAX jedynie mesh resolution 5m oraz weather i traffic nieco nizej .......oczywiscie zaznaczony preview directx 10........FSX wyglada teraz zupelnie inacze ( jest plynniejszy )

a teraz moze minusy ....nie zbyt podoba mi sie kolor wody ......czy moge to jakos zmienic ?
drugi minusem ktory zauwazylem to gdy jestem na lotnisku wszystko wyglada perfect lecz gdy naprzyklad oddalam sie to niektore objects ( domy ) zanikaja ( sa widoczne tylko te ktore znajduja sie blisko .....zauwazylem ze dzieje sie to tylko z domami .......drzewa , drogi czy naprzyklad odlegle textures ( gory ) wygladaja dobrze ,

Czy moge to w jakis sposob zmienic , dodam ze pomimo tych drobnych minusow warto bylo zrobic przesiadke do FSX SE ...... chyba szczegolna zaleta to DX10 Fixer .

Jezeli moge cos jeszcze zrobic lub zrobilem zle to prosze u wasze sugestie , z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam .
_________________
Intel 7 , 10Gb DDR3 , Geforce 960 .
 
 
wojtek_84
Jet Captain



Imię: Wojciech
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 943
Skąd: EPKT
Wysłany: Pon 11 Lip, 2016 07:10   

Cytat:
a teraz moze minusy ....nie zbyt podoba mi sie kolor wody ......czy moge to jakos zmienic ?

Tak. Przede wszystkim eksperymentuj z wodą z REXa - niektóre tekstury wody wyglądają źle z DX10. Jak znajdziesz niezłą wodę w REX - możesz nieco zmienić jej zabarwienie w ustawieniach DX10 Controler.

Cytat:
drugi minusem ktory zauwazylem to gdy jestem na lotnisku wszystko wyglada perfect lecz gdy naprzyklad oddalam sie to niektore objects ( domy ) zanikaja ( sa widoczne tylko te ktore znajduja sie blisko .....zauwazylem ze dzieje sie to tylko z domami

http://c-aviation.net/fsx...c-in-fsx-steam/

Cytat:
zmienilem Lod_Radius z 4.5 na 6.5

W przypadku PMDG i innych zaawansowanych samolotów - radzę pozostać przy 4.5
_________________
CalypteAviation.com [PL] / facebook.com/CalypteAviation / C-Aviation.net [EN]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Configured by konraf

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania identyfikatora sesji użytkownika. Dzięki temu plikowi będziesz zalogowany w serwisie przez cały czas przebywania w witrynie bądź do momentu wylogowania się. Możesz zrezygnować ze zbierania informacji poprzez pliki cookies, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki - niemniej w takim przypadku nie gwarantujemy poprawnego działania serwisu.