Cześć
Z przyczyn ode mnie niezależnych, musiałem pożegnać się z forum opartym o phpBB by Przemo (które nie jest już od dawna rozwijane i aktualizowane). Dokonałem więc migracji na zwykłe phpBB 3. Migracja taka niesie za sobą spore ryzyko (utrata postów, utrata użytkowników, uszkodzenie bazy danych itp.. Na szczęście udało mi się uniknąć tych problemów.

Pozostał tylko jeden problem, a mianowicie Wasze hasła. W phpBB by Przemo hasła te były inaczej kodowane, niż są w phpBB 3. Dlatego też Wasze hasła nie działają. Proszę więc podczas logowania o skorzystanie z opcji "Zapomniałem hasła". Otrzymacie wówczas w mailu instrukcje resetu hasła. W razie problemów, proszę o kontakt ze mną pod adresem konraf@aztec.pl

[FSX] Baku X

Wszystko o płatnych sceneriach i innych dodatkach do FS'a. Z problemami technicznymi proszę do działu Problemy Techniczne-Scenerie lub Software.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

Awatar użytkownika
D. Design
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 1312
Rejestracja: pt 29 kwie, 2005 07:42
Skąd jesteś: Warszawa EPGO

[FSX] Baku X

Post autor: D. Design »

Salam!
Z radością informuję iż kolejny nasz produkt wysłany został właśnie do sklepów - Baku X. Jest to produkt niezwykły pod wieloma względami, a jego ukończenie zajęło w sumie dwa lata. Baku X to kompleksowa odpowiedź na nieco zapomniany region Azerbejdżanu. Zawiera bardzo szczegółowy model lotniska UBBB Heydara Aliyeva (z niesamowitym T1, zresztą z wnętrzem) ale również kilkaset budynków z samego miasta Baku a także opcjonalną fototeksturę 8m/pix dla całego kraju plus ulepszone wszystkie lotniska Azerbejdżanu (większe ze zrobionymi budynkami terminali, mniejsze z obiektami z bibliotek). 8m/pix to niewiele ale sprawdza się bardzo dobrze na odlotach/przylotach z/do Baku (zawiera dokładny watermask oraz wersję nocną z podświetlonymi miastami), zresztą fofoteksturę można wyłączyć, tak samo jak wnętrze terminalu T1 i VIP w UBBB. Usunąć można również samoloty statyczne (wraz z cieniami) oraz warstwę odpowiadającą za odbicia chmur podczas deszczu (mokry asfalt - pierwszy raz w naszych projektach). Produkt zawiera również Lite Texture Pack - paczkę tekstur niższej rozdzielczości dla VASowo wymagających.

ObrazekObrazekObrazek

Lotnisko UBBB wykonane jest bardzo precyzyjnie, przy aktywnej współpracy lokalnych pracowników. Wszelkie oznaczenia poziome oraz pionowe tabliczki ustawione są dokładnie tak jak w realu. Szczegółowe jest również oświetlenie - opróćz funkcji standardowych zawiera też stopbary i światła ostrzegawcze. Przy produkcji oświetlenia zostały zastosowane całkiem nowe techniki, dzięki czemu i światła approach i linie centralne taxiwayów widoczne są ze znacznie większej odległości. W wielu przypadkach stosowane było wypalanie AO, w przypadku hangaru Silkway i dzienna i nocna wersja były specjalnie renderowane w celu osiągnięcia realistycznego oświetlenia tak samolotów wewnątrz jak i podłogi, na której stoją. Projekt zawiera niesamowicie dużo miejsc, które można zwiedzić. Na przykład wnętrze towarowego 747 :) . Zapraszam do podziwiania niesamowitej architektury niektórych budynków miasta, takich jak Flame Towers czy Heydar Aliyev Center. To tak dla kontrastu z Kiszyniowem. :)

ObrazekObrazekObrazek

Dodam jeszcze, że UBBB kompatybilne jest z GSX oraz AES (od następnej wersji AES) a jetwaye animowane są za pomocą SODE, co pozwala m.in. na zdublowane dokowanie.

ObrazekObrazekObrazek

Strona projektu: http://www.drzewiecki-design.net/prodBaku_X.htm . Pliki zostały rano wysłane do sklepów, także niedługo powinno się tu i ówdzie pojawić. Polecam!

[ Dodano: Nie 29 Maj, 2016 09:41 ]
Witam.
W dniu dzisiejszym została wysłana do sklepów wersja tego produktu pod FS2004 - Baku 2017.
http://www.drzewiecki-design.net/prodBaku2017.htm

ObrazekObrazekObrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ