Cześć
Z przyczyn ode mnie niezależnych, musiałem pożegnać się z forum opartym o phpBB by Przemo (które nie jest już od dawna rozwijane i aktualizowane). Dokonałem więc migracji na zwykłe phpBB 3. Migracja taka niesie za sobą spore ryzyko (utrata postów, utrata użytkowników, uszkodzenie bazy danych itp.. Na szczęście udało mi się uniknąć tych problemów.

Pozostał tylko jeden problem, a mianowicie Wasze hasła. W phpBB by Przemo hasła te były inaczej kodowane, niż są w phpBB 3. Dlatego też Wasze hasła nie działają. Proszę więc podczas logowania o skorzystanie z opcji "Zapomniałem hasła". Otrzymacie wówczas w mailu instrukcje resetu hasła. W razie problemów, proszę o kontakt ze mną pod adresem konraf@aztec.pl

Pytanie o skalowanie w ModelConverterX

Problemy techniczne związane ze sceneriami (lotniska, mesh, landclass, tekstury) płatnymi i darmowymi.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

vi66
Cadet
Cadet
Posty: 11
Rejestracja: pt 22 maja, 2015 18:16
Skąd jesteś: Sopot

Pytanie o skalowanie w ModelConverterX

Post autor: vi66 »

Witam
Pytanie dotyczy:

ModelConverterX

Tworze sobie np model budynku wysokość 10m w programie 3d
ale po umieszczeniu w fsx jest on o wiele większy
więc che skalować go w ModelConverterX i on to dobrze robi
z reki ale brakuje mi jakiejś skali lub linijki w ModelConverterX by prawidłowo ustawić wymiar obiektu do fsx
Może rozwiązanie jest całkiem proste byłbym wdzięczny za podpowiedz.

Jeśli nie to proszę o podpowiedz jak zapisać model z sketchup do pliku mdl
z zachowaniem skali

pozdrawiam
Witek

Awatar użytkownika
D. Design
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 1312
Rejestracja: pt 29 kwie, 2005 07:42
Skąd jesteś: Warszawa EPGO

Post autor: D. Design »

Witku, przed eksportem modelu z programu do projektowania 3D musisz najpierw zresetować skalę. W MCX niczego nie skaluj.
Obrazek

ODPOWIEDZ