Pytan kilka

Dział dla początkujących pilotów. Uwaga - przed zadaniem pytania sprawdź (SZUKAJ) czy dany temat nie był już poruszany.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

Snajper

Pytan kilka

Post autor: Snajper »

Witam!Jestem tu nowy-to moj pierwszy post :) Prosze o cieple przyjecie mnie do Waszego grona a juz niedlugo mojego :lol:
Mam poprostu kilka pytan ktore mnie bardzo nurtuja a Wy napewno znacie odpowiedz na nie wiec prosze o pomoc ;)Jest ich troszke ale co to dla Was :D
Uprzedze pytania wiec mowie odrazu ze latam troche na FS wiec nie jestem bardzo zielony ale zaduzo tez niewiem(w skali 1-6 oceniam sie na 4-)Czytam tez duzo poradnikow i forum ale ni cholery nie znalazlem odpowiedzi na wszystkie pytania:
1)Od 2 miesięcy mecze sie na zapaleniem i zgaszeniem silników w Bomardierze Learjet 45 tym standartowym.Jak to sie robi?Prosze o krotka instrukcje.Wiem ze Ctrl+Shift+F1|Ctrl+E ale chcialbym sam to zrobic.Nie ma tam ani doplywu paliwa ani zadnego generatora...nie mam juz sily... :cry:
2)W Cessenie w Autopilocie sa takie przyciski- Rev,DME,Both,MKR.Jakby ktos moglby objasnic do czego one sluza i kiedy sie je uzywa? ;)
3)Co to jest i kiedy sie to stosuje-przycisk LYL? :|
4)Co to jest i kiedy sie to stosuje- przycisk TO/GA na przepustnicy? :roll:
Jeszcze tylko dwa pytanka :) :lol:
6)Jak sie otwiera kolejne drzwi w standartowym byle jakim boingu?Ctrl+e to sa jedne drzwi a reszta?Jak nacisne Ctrl+E+2 to sie wlącza panel radia(2) i otwieraja sie tylko te pierwsze drzwi(E) :cry:
7)I jak mam skrecac podczas wypychania?Gdzies na forum czytalm(dowod ze szukalem sam :P ) ze trzeba wklepac Shift+P+1,2 w prawo,lewo ale efekt taki sam jak przy otwieraniu drzwi.Wlacza sie wypychanie i znika panel(1) i wlacza sie panel radia(2)
No... :roll: To wszystko.Blagam o pomoc... ;/ Juz se sam nie daje rady normalnie...
P.S