Aztec.pl - Forum Dyskusyjne Strona Główna Aztec.pl - Forum Dyskusyjne
pasjonatów wirtualnego latania

FAQFAQ Regulamin  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Airbus A320 - Aerosoft
Autor Wiadomość
Zgredd
Turboprop Captain


Imię: Zgredd
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 190
Skąd: EPPO
Wysłany: Śro 19 Gru, 2012 02:59   

kowalski89 napisał/a:
...MCDU obługiwany przez smartfon działa świetnie(choć na SII trochę mały ekran przeszkadza-na tablecie musi działać super.)


Samolotem bawiłem się dosłownie chwilę, ale albo u mnie jest coś nie tak z MCDU przez www, albo spodziewałem się czegoś znacznie lepszego.
Mianowicie każde wpisanie literki/cyfry powoduje zniknięcie górnej połowy MCDU na ok 1 sek. - widać że odświeżana jest strona. Na dodatek czasami wczyta pusty ekran. Zdarzył się też 2 razy CTD. Nie wiem jak to działa w locie gdzie dane same zmieniają się np. w PROG.
Czy tak to wygląda również u Was?
Jeśli tak to ma docelowo wyglądać, to przyznam, że dla mnie jest to nie do zaakceptowania. Wolę już wywołać sobie panel 2d.
 
 
slysy
Light Planes Captain



Imię: Sławek Lysy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 129
Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 19 Gru, 2012 09:25   

Coś musi być nie tak, u mnie działa idealnie płynnie, bez opóźnień, tak na lapku jak i na smartfonie
_________________
 
 
Kirow
Jet 1st Officer



Imię: Boguś
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 277
Skąd: EPWR
Wysłany: Śro 19 Gru, 2012 09:57   

Generalnie jest mniej klatkożerny niż każdy zaawansowany samolot, jaki posiadam. Jest lepiej/podobnie jak Avro QWSim, i duużo lepiej niż CaptainSimy i iFly737. Żadnych zacięć ani opóźnień nie zauważyłem.
_________________
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
 
 
Zgredd
Turboprop Captain


Imię: Zgredd
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 190
Skąd: EPPO
Wysłany: Czw 20 Gru, 2012 05:36   

Jaki sprzęt i jakie ustawienia (zwłaszcza autogen)? :>
U mnie działa zauważalnie lepiej niż PMDG 737, ale np. na EPPO od DDsign przy zachmurzeniu spada momentami nawet do 13 FPS.

i7 2600K, 8GB DDR3, GTX 560 Ti
autogen max, rozdzielczość textur 1024
 
 
djmarcel
Light Planes Captain



Imię: Marcel
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 51
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią 21 Gru, 2012 09:06   Problem z przepustnicą

Witam serdecznie. Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem Airbus X Extended. Wszystko byłoby super gdyby nie problem z przypisaniem przepustnicy Saitek-a. Dzięki radom umieszczonym na tym forum poradziłem sobie z przypisaniem przepustnicy do FSUIPC. Jednak pozostał problem z jej dokładnym ustawieniem tzn . przy delikatnym ruchu przepustnicy silniki bardzo szybko zwiększają obroty a samolot przyspiesza nienaturalnie. Po ponad 8 godzinnej walce z problemem poddałem się i postanowiłem poprosić o pomoc szanownych bardziej doświadczonych użytkowników tego forum. Link do forum Aerosoftu podany w jednym z wcześniejszych postów niestety nie działa a dokładniej pokazuje, że nie znaleziono tego tematu. Byłbym ogromnie wdzięczny za wszelkie rady, sugestie albo jeszcze lepiej screeny z ustawieniami przepustnicy, żeby działała jak najbliżej "as real". Przy okazji prosiłbym również o pomoc przy ustawieniu revers-u do osi przepustnicy. W innych maszynach nie miałem z tym problemu a w najnowszym produkcie Aerosoftu nie mogę sobie z tym poradzić. Z góry pięknie dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam.
 
 
Kirow
Jet 1st Officer



Imię: Boguś
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 277
Skąd: EPWR
Wysłany: Pią 21 Gru, 2012 09:40   

Ja z przepustnicami poradziłem sobie tak:
Aerosoft Forum

Po prostu ustawiłem osie tak jak na tym screenie pokazuje Mathijs - jako "Send to FS as normal axis" i wybralem "Axis Throtle 1 Set" i dla drugiej "Axis Throttle 2 Set", i po prawej stronie odpowiednio z listy.

Niestety chyba nie da się w prosty sposób przypisać reversu do osi - ja przynajmniej nie umiem. A zależałoby mi na przypisaniu rewersów obu przepustnic do oddzielnej osi.
_________________
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
 
 
djmarcel
Light Planes Captain



Imię: Marcel
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 51
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią 21 Gru, 2012 11:36   

Dziękuję bardzo za szybką i pomocną odpowiedź. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy możliwe jest przypisanie reversu do tej samej osi, do której są przypisane przepustnice, np żeby revers działał od pewnego momentu przesuwania przepustnicy w dół?
 
 
Kirow
Jet 1st Officer



Imię: Boguś
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 277
Skąd: EPWR
Wysłany: Pią 21 Gru, 2012 11:56   

Nie sprawdzałem dokładnie (nie zależy mi na tym), ale wątpię, bo bezpośrednio FSX nie obsługuje tego. Co więcej rewers w defaultowym przypisaniu w FSX jest stworzony jako przycisk (on/off) a nie jako oś. Dopiero FSUIPC pozwala to ucywilizować, a niestety nasz arbuz nie działa z przypisaniem FSUIPCowym.
_________________
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
 
 
Kirow
Jet 1st Officer



Imię: Boguś
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 277
Skąd: EPWR
Wysłany: Pią 21 Gru, 2012 13:06   

Pojawił się pierwszy HOTFIX
_________________
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
 
 
Tomek1158
Jet 1st Officer


Imię: Tomasz Faszcza
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 293
Skąd: EGCN
Wysłany: Sob 22 Gru, 2012 00:52   

Cytat:
AutoRudder on Ground enabler as option in Right MCDU


Hah... A ja sobie specjalnie nowy Joystick ze skrętną osią kupiłem :D No cóż.
 
 
Olaf
Cadet


Imię: Olaf
Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 31
Skąd: EPPW
Wysłany: Sob 22 Gru, 2012 19:22   

Czy w mcdu da się władować gotowy plan lotu?
W formie pln lub rte bo jakoś nie można
 
 
kowalski89
Cadet


Imię: Krystian
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 30
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 22 Gru, 2012 19:34   

Cytat:
Czy w mcdu da się władować gotowy plan lotu?
W formie pln lub rte bo jakoś nie można


Można zapisać plan lotu w zakładce "MENU"(chyba?) w formacie ICAOICAOXX np. EPGDEPWA01


W sumie to tak poznaję ten autobus coraz głębiej i nasuwa mi się parę pytań...

1. Jeżeli dobrze rozumiem to nie jest do końca poprawnie symulowany managed decent- brak "widełek" prędkości i kropki pokazującej zaplanowaną prędkość opadania. Dodatkowo nie ma punktu DECEL. Wszystko to ma prawdopodobnie pojawić się w SP1?

2. Gdy przechodzę w tryb managed decent (parę mil przed TOD ustawiam wysokość np. 5000 i naciskam push pokrętło ALT) to samolot najpierw zwalnia do 220 knots a potem dopiero rozpoczyna zniżanie- czy to jest normalne zachowanie czy np. powinienem ustawić w MCDU w zakładce DES prędkość podczas zniżania? Co wtedy z prędkością poniżej FL100?

3. Nie wiem jak zmusić ND aby pokazywał "igiełki" z dwóch VOR-ów jednocześnie. Próbowałem różnych sposobów ale dalej się z tym męczę.

Pozdrawiam serdecznie i powoli wesołych świąt życzę ;)
 
 
Kirow
Jet 1st Officer



Imię: Boguś
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 277
Skąd: EPWR
Wysłany: Sob 22 Gru, 2012 20:12   

Wg mnie managed descend jest spartolony dość intensywnie. U mnie po wciśnięciu pokrętła ALT przed TOD zaczyna zniżać jak opętany 3500-4000 ft/min a powinien 1000 ft/min. W ogóle ścieżka zniżania jest planowana zbyt stromo - wychodzi około 3200-3500 ft/min cały czas.
_________________
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
 
 
kowalski89
Cadet


Imię: Krystian
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 30
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 22 Gru, 2012 20:19   

Kirow napisał/a:
Wg mnie managed descend jest spartolony dość intensywnie. U mnie po wciśnięciu pokrętła ALT przed TOD zaczyna zniżać jak opętany 3500-4000 ft/min a powinien 1000 ft/min. W ogóle ścieżka zniżania jest planowana zbyt stromo - wychodzi około 3200-3500 ft/min cały czas.


Na to chyba wszystkie arbuzy są uczulone- w wilco było to samo, nie wiem jak w leciwym PSS. Widocznie spieszno mu na ziemię :)
 
 
Tomek1158
Jet 1st Officer


Imię: Tomasz Faszcza
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 293
Skąd: EGCN
Wysłany: Sob 22 Gru, 2012 20:21   

Heh... U mnie to samo. Ale zauważyłem, że jak się zmniejszy trochę prędkość z przykładowego 335 na 290 to najpierw wyrówna, zwolni i zacznie schodzić trochę wolniej :D Ewentualnie można ustawić schodzenie samemu, co przy kontroli jest nawet konieczne.

Edit: Bardziej dobijający jest jednak fakt, że w tym arbuzie squawk code można ustawić dopiero po starcie...
 
 
mbucholski
Jet 1st Officer


Imię: Mateusz
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 284
Skąd: Maastricht
Wysłany: Nie 23 Gru, 2012 12:34   

Cytat:
Edit: Bardziej dobijający jest jednak fakt, że w tym arbuzie squawk code można ustawić dopiero po starcie...

?

Ja mogę na ziemi ustawić. Zawsze zaczynam od załadowania trybu cold&dark (zaznaczenie w MCDU tego trybu jako DEFAULT jest bez reakcji).
 
 
Kirow
Jet 1st Officer



Imię: Boguś
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 277
Skąd: EPWR
Wysłany: Nie 23 Gru, 2012 13:33   

A u mnie działa i jedno i drugie :P
_________________
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
 
 
mbucholski
Jet 1st Officer


Imię: Mateusz
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 284
Skąd: Maastricht
Wysłany: Nie 23 Gru, 2012 13:49   

Szczęściarz. :lol:
 
 
Tomek1158
Jet 1st Officer


Imię: Tomasz Faszcza
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 293
Skąd: EGCN
Wysłany: Nie 23 Gru, 2012 20:47   

Cytat:
Ja mogę na ziemi ustawić. Zawsze zaczynam od załadowania trybu cold&dark (zaznaczenie w MCDU tego trybu jako DEFAULT jest bez reakcji).


Ja ładuje jako cold and dark jako default i na ziemi jak zmieniam squawk to po kilku sekundach wraca do 1200. Teraz mam zamiar polecieć EGCN EPKT LON.CTR siedzi nie moge sie odezwać bo squawk ciagle na 1200 wraca...
 
 
Olaf
Cadet


Imię: Olaf
Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 31
Skąd: EPPW
Wysłany: Nie 23 Gru, 2012 21:29   

W tym airbusie czułość (wolantu) musi być na maks, bo lata jak by był ociężały?
Ta opcja airbus connect z mcdu na stronie po co to cudo?
Nadal nie można załadować gotowego planu do mcdu - każdy punkt trzeba wkepywać ręcznie.
Jest to dość kłopotliwe na dlugie trasy eddf lppt?
Cold nad dark działa tylko z menu mcdu po wczytaniu zawsze jest gotowy do startu inaczej się nie da.
Jak sprawa wygląda u was?
 
 
Tomek1158
Jet 1st Officer


Imię: Tomasz Faszcza
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 293
Skąd: EGCN
Wysłany: Nie 23 Gru, 2012 21:35   

Cytat:
Nadal nie można załadować gotowego planu do mcdu - każdy punkt trzeba wkepywać ręcznie.

U mnie działa zapisany plan lotu.

Cytat:
Cold nad dark działa tylko z menu mcdu po wczytaniu zawsze jest gotowy do startu inaczej się nie da.


Ja ustawiłem jako default i jak tylko włączam FSa samolot jest całkowicie wyłączony.

Już doszedłem (chyba) z tym squawkiem. Jak próbowałem zmienić z 1200 na 2200 klikałem tylko 2, samolot myślał, że przerwałem wpisywanie kodu i wracał do poprzedniego. jak dostałem od kontroli 0505 wpisałem i wszedł pięknie.
 
 
Zgredd
Turboprop Captain


Imię: Zgredd
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 190
Skąd: EPPO
Wysłany: Pon 24 Gru, 2012 04:38   

Olaf napisał/a:

Ta opcja airbus connect z mcdu na stronie po co to cudo?


Po to, aby inni cieszyli się tym, czego Ty nie potrzebujesz.
 
 
Olaf
Cadet


Imię: Olaf
Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 31
Skąd: EPPW
Wysłany: Pon 24 Gru, 2012 12:23   

Czy ktoś wrzuci screena z ładowania planu do mcdu lub filmik?
Tak jak ma pmdg czy level folder z planami, bo nie mogę tego przejść.
Gdzie ma ten Airbus folder do wrzucania gotowych planów do loty, aby je wczytać od razu w fsx mcdu?
Czy w realu ładowane są plany - czy wpisywane ręcznie w mcdu lub fmc?

Pisz poprawnie i zdecyduj, czy używasz polskich znaków.
Ostatnio zmieniony przez PZL Belfegor Pon 24 Gru, 2012 13:08, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
kowalski89
Cadet


Imię: Krystian
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 30
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon 24 Gru, 2012 16:22   

Nie ma możliwości ZAŁADOWANIA wcześniej nie zapisanego planu lotu. Jest możliwość ZAPISANIA aktualnie wprowadzonego planu aby potem móc go wgrać i do tego służy opcja save co route. Jednym słowem nie ściągniesz "gotowca" i automatycznie wklepiesz w MCDU. Za to jeżeli zapiszesz ręcznie wklepany plan będziesz go mógł wczytać.
 
 
RzEmYk
Moderator



Imię: Krzysiek
Dołączył: 18 Lut 2005
Posty: 2785
Skąd: KDA
Wysłany: Pon 24 Gru, 2012 16:27   

Każdy szanujący się wydawca umożliwia w swoim produkcie wczytanie panu, który został wygenerowany "na zewnątrz".
_________________
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX1080, W7 64b SP1, P3D 4.5
 
 
kowalski89
Cadet


Imię: Krystian
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 30
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon 24 Gru, 2012 16:58   

Znalezione na szybko pomiędzy wstawianiem chlebka na stół a przelewaniem barszczu.

"As the airbus x extended does not have the ability to import flight plans at this stage, you need to create the route in the airbus yourself and once created you can save the flight plan as a company route for use on later flights."


Tak więc wychodzi na to że aerosoft się nie szanuje...
 
 
RzEmYk
Moderator



Imię: Krzysiek
Dołączył: 18 Lut 2005
Posty: 2785
Skąd: KDA
Wysłany: Pon 24 Gru, 2012 18:30   

Ano nie szanuje się i swoich klientów. Chociaż niepoprawnie uważam, że Aerosoft celował w tych zaawansowanych. Na nich się nie zarabia. Zarabia się na "tłumie", dla których ważne jest to, żeby był ładny VC oraz prosty, łatwy GPS... znaczy się FMC.
_________________
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX1080, W7 64b SP1, P3D 4.5
 
 
kowalski89
Cadet


Imię: Krystian
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 30
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon 24 Gru, 2012 21:16   

Tutaj muszę wziąć aerosoft trochę w obronę. Owszem gdy sam kupowałem ten samolot bazowałem głównie na wątku preview na forum aero. I w sumie nastawiałem się na to że systemy będą odwzorowane lepiej niż np. wilco evolution. I wg mnie-choć zaznaczam że swoje wiadomości opieram na filmach pokroju ITVV- taki np. FBW jest odwzorowany bardzo dobrze. Jeżeli chodzi o symulację awarii- jestem z tych dla których przelot na spokojnie z punktu A do B jest największą frajdą-od uszkodzonych silników,nie wysuwającego się podwozia e.t.c. mam Ił-a i Lock-ona. Choć nie ukrywam że moim marzeniem jest aby jakaś firma wydała samolot pokroju 737 czy a320 z systemami odwzorowanymi na podobieństwo tych z Katany 4X (silniki zużywające się z czasem, reakcja na zbyt wysokie obroty silnika, kontrolowanie ilości płynów w przewodach i.t.d.). Wracając do arbuza-to co dla mnie jest na minus to przede wszystkim tryb decent-brak punktu deceleracji, igiełek pokazujących potrzebny kąt opadania i tego typu rzeczy. Jednak aerosoft cały czas bardzo mocno wspiera support,dodatkowo obiecując brakujące rzeczy w SP1 który będzie darmowy, tak więc pozostaje czekać. Jakby nie patrzeć z airbusami wszyscy mają problem i wg. mnie na tą chwilę X extended jest najlepiej rozbudowanym dodatkiem symulującym airbusa zwłaszcza jeżeli chodzi o FSX. I myślę że zadowoleni z niego będą nie tylko ci którzy chcą "żeby był ładny VC oraz prosty, łatwy GPS... znaczy się FMC", lecz także Ci na którym zależy na jakości symulacji.
 
 
Zgredd
Turboprop Captain


Imię: Zgredd
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 190
Skąd: EPPO
Wysłany: Wto 25 Gru, 2012 01:52   

Zgadzam się z powyższą wypowiedzią w całej rozciągłości. Mnie też akurat na awariach nie zależy i myślę, że dla większości największą frajdę sprawia prawidłowe wykonanie lotu. Zważywszy że jest to produkt mid-range-price, co podkreśla na forum Aerosoft, ten samolot może się sprawdzić i dla mniej i dla bardziej zaawansowanych.
 
 
Kirow
Jet 1st Officer



Imię: Boguś
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 277
Skąd: EPWR
Wysłany: Pią 28 Gru, 2012 19:20   

Do ściągnięcia wersja 1.02 (pełny instalator) oraz - zaraz potem - hotfix 1.02b.

EDIT: Hotfix psuje Ailerony - trzeba podmienić jednego XMLa STĄD

EDIT2: hotfix 1.02c naprawia, co zepsuł 1.02b ;)
_________________
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
 
 
Kirow
Jet 1st Officer



Imię: Boguś
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 277
Skąd: EPWR
Wysłany: Śro 02 Sty, 2013 09:45   

Filmik z kompletnego lotu A320 z ładnie nagłośnionymi checklistami i koresp. radiową.

http://www.aztec.pl/forum...p=120129#120129
_________________
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
 
 
kowalski89
Cadet


Imię: Krystian
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 30
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 10 Sty, 2013 20:52   

Jest już wersja 1.03. Co jak co ale trzeba przyznać że prężnie wydają te łatki... Choć lepiej by było jakby w ogóle nie musieli tego robić.
 
 
Kirow
Jet 1st Officer



Imię: Boguś
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 277
Skąd: EPWR
Wysłany: Pon 14 Sty, 2013 19:08   

Na forum Aerosoftu zostały dzisiaj wrzucone screeny z działającego (?) VNAV - dodane zostało "speed window" i "VDEV bug", co może znaczyć że wkrótce będzie działający geom. descend. Po ostatnich poprawkach jest ciut lepiej, więc jak jeszcze dojdzie pełnosprawny VNAV to będzie naprawdę nieźle.
_________________
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
 
 
djmarcel
Light Planes Captain



Imię: Marcel
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 51
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 17 Sty, 2013 12:56   Malowanie Wizz do Airbus X Extended

Witam. Kupiłem Airbus X Extended i zastanawiam się czy ktoś z Was jest może w posiadaniu innego malowania Wizz-u do tego produktu niż to ogólnodostępne z forum Aersosoftu dla maszyny HA-LPO. Byłbym bardzo wdzięczny za malowanie np. któregoś z nowszych nabytków Wizz-u w reg. np HA-LWQ lub HA-LWP. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i ewentualne linki do malowań. Pozdrawiam.
 
 
Tomek1158
Jet 1st Officer


Imię: Tomasz Faszcza
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 293
Skąd: EGCN
Wysłany: Pią 18 Sty, 2013 05:46   

Ja korzystam z tego
 
 
adiks7
Turboprop Captain


Imię: Mariusz
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 178
Skąd: Mińsk EPMM
Wysłany: Pią 25 Sty, 2013 15:01   

Czy w tym Airbusie działa FMC w pełni, by wykonać procedury SID/STAR, i nawigować się zgodnie z planami lotów dostępnych np. przez Vroute?
_________________
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
Ostatnio zmieniony przez PZL Belfegor Pią 25 Sty, 2013 15:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
PZL Belfegor
Moderator


Imię: Dymitr Osiński
Dołączył: 19 Lut 2005
Posty: 2881
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 25 Sty, 2013 15:23   

W zwykłym nie (brak obsługi SID-ów i STAR-ów), w Extended tak (choć chyba nie da się importować planów lotu innych niż samodzielnie zapisane).
 
 
Zgredd
Turboprop Captain


Imię: Zgredd
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 190
Skąd: EPPO
Wysłany: Pią 25 Sty, 2013 18:25   

Importować nie można. Można samemu stworzyć i zapisać. FMC nie jest jeszcze dopracowany do końca, ale SID/STAR można spokojnie wykonywać.
 
 
adiks7
Turboprop Captain


Imię: Mariusz
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 178
Skąd: Mińsk EPMM
Wysłany: Pon 04 Lut, 2013 15:37   

Mam pewien problem z programowaniem trasy, na przykładzie lotu EPWA_EPKK, otóż po wprowadzeniu procedury odlotu i punktu EVINA, chcę dodać następny M985 i tu FMC nie ma takiego w bazie i chce bym podał jego współrzędne geograficzne, o co chodzi?
Nie mogę wykonać lotu wg planu, tlko z EVINY leci odrazu na POBOK.
_________________
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
 
 
PZL Belfegor
Moderator


Imię: Dymitr Osiński
Dołączył: 19 Lut 2005
Posty: 2881
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 04 Lut, 2013 15:42   

To nie punkt, to droga.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Configured by konraf

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania identyfikatora sesji użytkownika. Dzięki temu plikowi będziesz zalogowany w serwisie przez cały czas przebywania w witrynie bądź do momentu wylogowania się. Możesz zrezygnować ze zbierania informacji poprzez pliki cookies, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki - niemniej w takim przypadku nie gwarantujemy poprawnego działania serwisu.