starty na St.Maarten
Moderator: PZL Belfegor
starty na St.Maarten
No właśnie. Zastanawiam się czy te wielkie maszyny które stamtąd odlatują do Europy lądują gdzieś po drodze po paliwo? Pas jest krótki a widziałem filmiki gdzie 747 odbija się od ziemi prawie w połowie pasa. Czy przy wypełnienu turystami i paliwem na kilka tys.km. jest to możliwe?
kopyrda
Z tego co pamiętam to 747 z St. Maarten latały na ogół z przystankiem na jednej z okolicznych wysp. Także jeśli widziałeś jakiś bardzo krótki start to mógł to być samolot lecący tylko 200 mil z niepełnym ładunkiem. Airbusy aktualnie wykonują loty bezpośrednio i tak patrząc na filmiki - używają 2/3 pasa.
747 Air France miały przystanek na Dominikanie - w MDSD. KLM mają nadal - Curaçao (TNCC).
Co ciekawe - KL785 na stronie sprzedaży biletów opisany jest jako bezpośredni wykonywany 747. Ale bardzo wolny bezpośredni odlatuje o 1345 i przylatuje o 0715. Dla porównania Airbus Air France startuje o 1705 a przylatuje do Paryża o 0620. Albo między Paryżem i Amsterdamem są takie korki, że nieszczęsny 747 KLM traci kilka godzin albo ląduje sobie w Curacao i bierze pasażerów i paliwo
Co ciekawe - KL785 na stronie sprzedaży biletów opisany jest jako bezpośredni wykonywany 747. Ale bardzo wolny bezpośredni odlatuje o 1345 i przylatuje o 0715. Dla porównania Airbus Air France startuje o 1705 a przylatuje do Paryża o 0620. Albo między Paryżem i Amsterdamem są takie korki, że nieszczęsny 747 KLM traci kilka godzin albo ląduje sobie w Curacao i bierze pasażerów i paliwo