missed approach epwr
Moderator: RzEmYk
missed approach epwr
A mianowicie mam pytanie, dzisiaj po wielu naukach aby zaznajomić się z fmc zrobiłem sobie lot testowy epwa-epwr online oczywiście.
Podchodziłem z mapy czyli wiadomo co i jak. Ale nurtuje mnie jedno pytanie, bo podchodząc już do lądowania zobaczyłem 9nm ode mnie ATR więc wzbiłem się na FL60 i poleciałem znowu na TRZ i powtórzyłem podejście w/g mapy. Nie wiem czy w ogóle można w taki sposób sobie odlecieć i czy było to prawidłowe wykonanie. Nad Epwr nie ma żadnych holdingów , jedynie przed samym pasem , ale było za późno
Pozdrowienia
Podchodziłem z mapy czyli wiadomo co i jak. Ale nurtuje mnie jedno pytanie, bo podchodząc już do lądowania zobaczyłem 9nm ode mnie ATR więc wzbiłem się na FL60 i poleciałem znowu na TRZ i powtórzyłem podejście w/g mapy. Nie wiem czy w ogóle można w taki sposób sobie odlecieć i czy było to prawidłowe wykonanie. Nad Epwr nie ma żadnych holdingów , jedynie przed samym pasem , ale było za późno
Pozdrowienia
Re: missed approach epwr
Hmm, a na ktorej mapie masz missed approach z lotem na TRZ?Masi pisze:...więc wzbiłem się na FL60 i poleciałem znowu na TRZ i powtórzyłem podejście w/g mapy.
Masz zawrócic na HG i czekac na instrukcje ATC. Jesli nie ma ATC....cóż, w tym przypadku, sam nie wiem. Nad HG nie ma holda.
Ostatnio zmieniony pt 16 mar, 2007 22:33 przez konraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Ponieważ sytuacja nastąpiła podczas nieobecności kontroli, nie ma konkretnej odpowiedzi na Twoje pytanie, czy postąpiłeś dobrze czy źle. Kwestia tego co zrobić aby uniknąć kolizji z innymi samolotami, w tym wypadku, zależy tylko od Ciebie.
Co mogłeś zrobić?
1. Kontynuować procedurę MA jak opisano na mapie (domyślam się że wykonywałeś ILS/DME Z).
2. Odejść na krąg nadlotniskowy.
3. Samowektorowanie się, choć nie jest najbardziej odpowiednim pomysłem w sytuacji ruchu w pobliżu, nie jest zabronione.
Pamiętaj jednak że postawą tych trzech metod jest odpowiednia koordynacja przez UNICOM bądź chat z innymi samolotami w pobliżu.
No i dobrze by było gdybyś napisał gdzie był ten ATR.
Co mogłeś zrobić?
1. Kontynuować procedurę MA jak opisano na mapie (domyślam się że wykonywałeś ILS/DME Z).
2. Odejść na krąg nadlotniskowy.
3. Samowektorowanie się, choć nie jest najbardziej odpowiednim pomysłem w sytuacji ruchu w pobliżu, nie jest zabronione.
Pamiętaj jednak że postawą tych trzech metod jest odpowiednia koordynacja przez UNICOM bądź chat z innymi samolotami w pobliżu.
No i dobrze by było gdybyś napisał gdzie był ten ATR.
Pytanmie, załóżmy, że Kraków: Co ma zrobić pilot, któremu nie uda się podejście na 07? Missed app gdzie? Od razu na KRW? Może krąg?
Kontroli brak.
I jeszcze jedno pytanie dotyczące separacji w warunkach UNICOM. Gdy grozi konflikt, to czy można samemu wykonać np. HOLDA (dowolnego, choćby na FIXie trasy, którą się leci - a którego nie ma na mapach) w celu zachowania separacji?
Kontroli brak.
I jeszcze jedno pytanie dotyczące separacji w warunkach UNICOM. Gdy grozi konflikt, to czy można samemu wykonać np. HOLDA (dowolnego, choćby na FIXie trasy, którą się leci - a którego nie ma na mapach) w celu zachowania separacji?