Anteworld - silnik Outerra

Tutaj dyskutujemy na tematy niekoniecznie związane z lotnictwem.
Awatar użytkownika
morningr
Cadet
Cadet
Posty: 10
Rejestracja: czw 05 sty, 2012 12:20
Skąd jesteś: EPZR

Anteworld - silnik Outerra

Post autor: morningr »

Nie wiem czy koledzy forumowicze już o tym słyszeli ale pojawił się nowy silnik Outerra, który graficznie może pchnąć symulatory lotnicze na nowe tory. ;) Teren jest wgrywany z google maps.

Wszystko na razie jest w fazie pre alpha , fizyki lotu praktycznie nie ma ale i tak już zaskakuje swoimi możliwościami.

http://www.youtube.com/watch?v=hlUEunni ... r_embedded

tutaj filmik autorstwa Wonzia.

http://www.youtube.com/watch?v=VMj2kwkK ... age#t=244s

a tutaj inny filmik z Cessną w roli głównej.
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Pojawił się w 2010 roku.
92.60.132.84/~apacz/smf/index.php/topic,13369.0.html
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Awatar użytkownika
wojtek_84
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 932
Rejestracja: pn 10 maja, 2010 16:09
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: wojtek_84 »

Teren jest wgrywany z google maps
Teren jest zwykłym przekształceniem danych SRTM i z google maps nie ma nic wspólnego.

Jedyne powiązanie Outerry z google maps to możliwość podglądu pozycji w symulatorze za pomocą mapy google.
fizyki lotu praktycznie nie ma
Fizykę lotu akurat ma jak najbardziej - Outerra integruje JSBSim.
Awatar użytkownika
D. Design
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 1297
Rejestracja: pt 29 kwie, 2005 07:42
Skąd jesteś: Warszawa EPGO

Post autor: D. Design »

Jedyny minus to w moim przeypadku to, iż nie jest jeszcze tak FPS-friendly jak by się chciało... Być może na danym etapie nie wszystkie możliwości silnika są jeszcze wykorzystywane w sensie obciążenia rdzeni i grafiki... Włączenie drzew 3D spowodowało kaszankę totalną.
Obrazek
Awatar użytkownika
wojtek_84
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 932
Rejestracja: pn 10 maja, 2010 16:09
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: wojtek_84 »

Zastanawiałem się od początku jak chcą pogodzić wydajność symulacji, która może obsługiwać ciężarówkę i samolot. Gdyby udało im się wykonać silnik tak skalowalny, że z jednej strony pozwalał by na osiągnięci detali jakie są potrzebne z poziom 2m, a z drugiej pozwalał by się poruszać z prędkością M1,5 na małej wysokości to osiągnęli by coś niezwykłego.
matx1234
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 92
Rejestracja: sob 14 mar, 2009 22:34
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: matx1234 »

Brakuje im jeszcze jednego bardzo ważnego czynnika... pogody.
AMD64 x2 5200+, 2GB DDR2, PowerColor HD4850 PCS+, Corsair 450W
ODPOWIEDZ