Wawa 3D w google earth
Wawa 3D w google earth
Konia z rzędem temu kto znajdzie sposób importu obiektów 3d z google Earth do FSX .
Kto dawno nie odwiedzał GE to polecam w Warszawie nowe zdjęcia (stadion w trakcie budowy)i obiekty 3d praktycznie na całym śródmieściu
Kto dawno nie odwiedzał GE to polecam w Warszawie nowe zdjęcia (stadion w trakcie budowy)i obiekty 3d praktycznie na całym śródmieściu
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Proszę bardzo. Budynki Warszawy są do pobrania w formacie Collady m.in. stąd:
http://sketchup.google.com/3dwarehouse/ ... revstart=0
I więcej do znalezienia na Google Warehouse: http://sketchup.google.com/3dwarehouse/
Program do konwersji jest na FSdeveloper.com:
http://www.fsdeveloper.com/forum/downlo ... file&id=76
manual: http://www.fsdeveloper.com/wiki/index.p ... ConverterX
Następnie za pomocą Library Creator tworzysz bibliotekę plików MDL w formacie BGL.
http://www.fsdeveloper.com/forum/downlo ... file&id=10
Używając Whisplacer rozstawiasz budynki w FSX:
http://lc0277.nerim.net/wiki/index.php?whisplacer
O dwóch rzeczach musisz pamiętać:
- sprawdź na jakich warunkach są rozpowszechniane obiekty w Google Warehouse;
- obiekty z Google Warehouse mogą bardzo mocno obciążać system w FSX, zależnie od tego jak zostały wykonane.
Miłej zabawy
http://sketchup.google.com/3dwarehouse/ ... revstart=0
I więcej do znalezienia na Google Warehouse: http://sketchup.google.com/3dwarehouse/
Program do konwersji jest na FSdeveloper.com:
http://www.fsdeveloper.com/forum/downlo ... file&id=76
manual: http://www.fsdeveloper.com/wiki/index.p ... ConverterX
Następnie za pomocą Library Creator tworzysz bibliotekę plików MDL w formacie BGL.
http://www.fsdeveloper.com/forum/downlo ... file&id=10
Używając Whisplacer rozstawiasz budynki w FSX:
http://lc0277.nerim.net/wiki/index.php?whisplacer
O dwóch rzeczach musisz pamiętać:
- sprawdź na jakich warunkach są rozpowszechniane obiekty w Google Warehouse;
- obiekty z Google Warehouse mogą bardzo mocno obciążać system w FSX, zależnie od tego jak zostały wykonane.
Miłej zabawy
Dzięki Bardzo. Myślę, że odpowiednim tutaj programem do wstawienia obiektów w FS9 będzie EZ Scenery od Abacusa.empeck pisze:Zarówno Model Converter i Library Creator działają z BGLComp z FS9 SDK, Whisplacer natomiast jest narzędziem tylko dla FSX. Po stworzeniu biblioteki musiałbyś wstawić obiekty w scenerię jakimś sposobem używanym w FS9, ale tu nie pomogę, nie robiłem nigdy scenerii dla FS9.
Windows 10 HE 64Bit, Gigabyte Z390 Gaming X, Intel I7-9700K, Ram: 16GB, GeForce RTX270, 2xSSD, 1xM2
Właśnie nie wiem, czy to jest problem. W Terms of service jest takie zdanie:Rosomak pisze:Dzięki za odpowiedź.
Jak zwykle największy problem to prawa własności .
Ale jakby ktoś chciał dla samego siebie to chyba nie trzeba pytać
Nie jestem prawnikiem, ani nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie, ale to zdanie chyba pozwala na użycie modeli z 3DWarehouse w innych pracach (chyba, że te 'inne' prace też mają trafić na 3D Warehouse, mój angielski tu nieco zawodzi ).For the avoidance of doubt, you may modify, distribute, and create derivative works of Content uploaded by other users in 3D Warehouse.