[FSX] Annotator - problem z uruchomieniem

Problemy techniczne związane ze sceneriami (lotniska, mesh, landclass, tekstury) płatnymi i darmowymi.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

krzyma81
Cadet
Cadet
Posty: 25
Rejestracja: pn 13 cze, 2011 12:58
Skąd jesteś: Puławy

[FSX] Annotator - problem z uruchomieniem

Post autor: krzyma81 »

Czy moze ktos sie orientuje dlaczego nie chce sie uruchomic dodatek do tworzenia autogenu Annotator.exe z SDK FSX Acceleration?

[ Dodano: Wto 08 Gru, 2015 16:39 ]
a moze ktos zna inny program godny polecenia do stworzenia autogenu na fotoscenerii, głownie zależy mi na roślinnosci, dodawani własnych modeli
Ostatnio zmieniony pn 07 gru, 2015 21:01 przez krzyma81, łącznie zmieniany 1 raz.
Niebo jest naszym światem
Awatar użytkownika
Kuba Pa
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 152
Rejestracja: czw 08 gru, 2005 15:32
Skąd jesteś: Kolbuszowa

Post autor: Kuba Pa »

Czy program się w ogóle uruchamia? i podczas tego uruchamiania pojawią się błąd? Czy zero reakcji? Z mojego doświadczenia wynika że sama "instalacja" Annotator nie sprawi, że będzie on działał poprawnie, trzeba instalować cały SDKX.
krzyma81
Cadet
Cadet
Posty: 25
Rejestracja: pn 13 cze, 2011 12:58
Skąd jesteś: Puławy

Post autor: krzyma81 »

witam. program uruchamia się tylko na chwilę, wyskakuje okno i za chwile zaraz znika (brak okien windowsa o błędzie itp)... SDKX jest w całości zainstalowane, potrzebne było do SBulider'a X...SBuliderX działa a Annotator idzie w zaparte... :?
Niebo jest naszym światem
Awatar użytkownika
Kuba Pa
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 152
Rejestracja: czw 08 gru, 2005 15:32
Skąd jesteś: Kolbuszowa

Post autor: Kuba Pa »

To jest standardowy błąd, jeśli nie jest wszystko poinstalowane.
Ja zawszę mówię żeby robić tak:
1. Odpal instalkę Microsoft Flight Simulator X SDK z płyty nr 2 FSXa
2. Odpal instalkę fsx_sp1_PLK
3. Instalkę fsx_sdk_sp1a
Jeśli nadal będzie błąd to
4. Instalkę fsx_sp2_PLK

Przeważnie po 2 pierwszych krokach już działa.
krzyma81
Cadet
Cadet
Posty: 25
Rejestracja: pn 13 cze, 2011 12:58
Skąd jesteś: Puławy

Post autor: krzyma81 »

witam... otóż ja zrobiłem tak:
*zainstalowałem SDK z dysku nr1 FSX deluxe
*następnie SDK_SP1a
*potem SDK_SP2
*po czym SDK z dysku FSX Acceleration

moze tu tkwi problem że nie w tej kolejności zrobiłem to tak jak kolega napisał... spróbuje jeszcze raz... tylko nie wiem skąd wziąć te z rozszerzeniem PL

[ Dodano: Śro 09 Gru, 2015 16:48 ]
a jeszcze jedno bo nie doczytałem...
FSX deluxe najpierw instalowałem... pózniej dodatek FSX SP1 ENU, potem FSX SP2 ENU, następnie spolszczenie...
Do pewnego samolotu po jakims czasie musiałem zainstalować FSX Acceleration, i przy instalacji tego FSX'a odinstalować trzeba było FSX SP2 ENU...
Dopiero kilka dni temu instalowałem SDK w kolejności jak podałem wyżej...

Czy to oznacza że musze wgywać od nowa całego FSX'a??? :(

[ Dodano: Śro 09 Gru, 2015 17:12 ]
znalazłem rozwiązanie... Eureka qwa!
zainstalowałem od nowa SDK z płyty cd1 FSX deluxe
zainstalowałem SDK SP1_a
zainstalowałem SDK z płyty FSX Acceleration
i działa...

Wielkie THX kolego KUBA PA...
Pozdrawiam
Niebo jest naszym światem
Awatar użytkownika
wojtek_84
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 932
Rejestracja: pn 10 maja, 2010 16:09
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: wojtek_84 »

*następnie SDK_SP1a
*potem SDK_SP2
*po czym SDK z dysku FSX Acceleration
Tu był błąd. Acceleration zasadniczo powiela i rozszerza SP2, ale nie należy tego SP i tego rozszerzenia stosować razem.
Awatar użytkownika
Kuba Pa
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 152
Rejestracja: czw 08 gru, 2005 15:32
Skąd jesteś: Kolbuszowa

Post autor: Kuba Pa »

Ok cieszę sie, że jakoś tam pomogłem w naprowadzeniu na rozwiązanie. :)
ODPOWIEDZ