Ultimate Terrain X - mało realistycznie.
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
Ultimate Terrain X - mało realistycznie.
Witam
Używam dodatku Ultimate Terrain X. (FSX). Widoczne są zmiany wprowadzone przez ten program na przykład w miastach, gdzie drogi mają swój prawdziwy kierunek, domy wyglądają inaczej, oraz na polach, gdzie grafika oraz kolor rzeczywiście są bardziej realistyczne. Problem polega jednak na tym, że to wszystko ani trochę nie równa się z tym co widzę na screenshotach od Flight1. Tam wszystko jest inne, dużo ostrzejsze, wydaje się dużo lepsze.
Ustawienia zostawiłem w spokoju, gdyż wszystkie są na najwyższym poziomie. Rozwiązaniem problemu mogłoby być podkręcenie opcji "Vegetative Landclass Layer', jednak ona jest "relative to other features", czyli mówiąc krótko, nie ma bata, nie da się jej samemu zwiększyć. Nie wiem na czym to polega - z początku pomyślałem o wyłączeniu innych opcji, co byłoby logiczne tłumacząc dosłownie termin "relative to other" lecz to nic nie pomogło, pasek performance'u stoi cały czas.
Dla tych, co twierdzą że to może być wina sprzętu: nie, ponieważ na moich obecnych średnio-realistycznych ustawieniach komputer nie wiesza się ani nie widać powolnego klatkowania, co wyklucza jego winę.
Proszę o pomoc.
PS: nie ma też Jeziora Łoniewskiego w okolicy mojego miasta, które występuje w defaultowej scenerii FS'a...
Używam dodatku Ultimate Terrain X. (FSX). Widoczne są zmiany wprowadzone przez ten program na przykład w miastach, gdzie drogi mają swój prawdziwy kierunek, domy wyglądają inaczej, oraz na polach, gdzie grafika oraz kolor rzeczywiście są bardziej realistyczne. Problem polega jednak na tym, że to wszystko ani trochę nie równa się z tym co widzę na screenshotach od Flight1. Tam wszystko jest inne, dużo ostrzejsze, wydaje się dużo lepsze.
Ustawienia zostawiłem w spokoju, gdyż wszystkie są na najwyższym poziomie. Rozwiązaniem problemu mogłoby być podkręcenie opcji "Vegetative Landclass Layer', jednak ona jest "relative to other features", czyli mówiąc krótko, nie ma bata, nie da się jej samemu zwiększyć. Nie wiem na czym to polega - z początku pomyślałem o wyłączeniu innych opcji, co byłoby logiczne tłumacząc dosłownie termin "relative to other" lecz to nic nie pomogło, pasek performance'u stoi cały czas.
Dla tych, co twierdzą że to może być wina sprzętu: nie, ponieważ na moich obecnych średnio-realistycznych ustawieniach komputer nie wiesza się ani nie widać powolnego klatkowania, co wyklucza jego winę.
Proszę o pomoc.
PS: nie ma też Jeziora Łoniewskiego w okolicy mojego miasta, które występuje w defaultowej scenerii FS'a...
Pamiętaj, że UTX został przygotowany w różnej jakości w zależności od regionu. Jeśli latasz nad Polską to zauważysz wiele błędów - szczególnie jeśli chodzi o wodę. Latając nad Niemcami będziesz miał lepsze wrażenia.
Wpływają na to dwa czynniki - lepsza dostępność elektronicznych danych na temat terenu na zachodzie i... no cóż - rynek.
Wpływają na to dwa czynniki - lepsza dostępność elektronicznych danych na temat terenu na zachodzie i... no cóż - rynek.
-
- Light Planes Captain
- Posty: 115
- Rejestracja: ndz 03 paź, 2010 14:51
- Skąd jesteś: Łomianki
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Nie da się nic "podkręcić", albo używasz landclassu wegetacji UTX, albo nie. "Relative to other features" dotyczy wydajności (pokazanej jako niebieski pasek) i pokazuje, jak bardzo dana opcja obciąża system w porównaniu do innych ficzerów UTX.Rozwiązaniem problemu mogłoby być podkręcenie opcji "Vegetative Landclass Layer', jednak ona jest "relative to other features", czyli mówiąc krótko, nie ma bata, nie da się jej samemu zwiększyć.
-
- Cadet
- Posty: 14
- Rejestracja: czw 18 lis, 2021 12:19
- Skąd jesteś: EPWA
Re: Ultimate Terrain X - mało realistycznie.
U mnie UT wyglada clakiem spoko tylko nie widze mostow np w Warszawie? Jak rozwiazac ten problem? Mam zainstalowane tez Warsaw City 2013 Demo. Moze tu jest problem?