[FS2004] FS2004 Zinertek Ultimate Water - wyświetlanie tekst
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
[FS2004] FS2004 Zinertek Ultimate Water - wyświetlanie tekst
Witam wszystkich!
Zwracam się do Was o pomoc w rozwikłaniu problemu, który pod różnymi postaciami był poruszany na forach. Chodzi o wodę a dokładnie o jakość jej wyświetlania. Pozwoliłem zamieścić sobie poniżej screen przedstawiający ten problem.
Dodam tylko, że chąc poprawić sobie jakość rozrywki do podstawowego fs-a dodałem kilka dodatków takich jak:
FS2004 z patchem FS9.1
Samoloty: Level-d 767, PMDG 747, PSS 777.
Sceneria: London Heatrhow Aerosoft.
REX, Zinertek Ultimate Water, Activ Camera, darmowa wersja FSUIPC.
Próbowałem już różnych rozwiązań takich jak instalacja ponowna całego oprogramowania wymienionego powyżej, zmiane ustawień samego programu względem posiadanego sprzętu lecz to wszystko narazie nie przyniosło żadnych rezultatów. Nie zmieniałem nic w FS9.cfg.
W skrócie opiszę posiadany sprzęt:
Płyta główna MSI
Intel Core Quad 2.50 GHz
2x2GB Ram
ATI Radeon HD 5800
System: Windows XP
Kończąc moją wypowiedź zaznaczę że taki efekt zauważyłem dopiero po zainstalowaniu oprogramowania Zinertek.
Jeżeli ktoś może mi pomóc będę wdzięczny za okazaną chęć pomocy.
Zwracam się do Was o pomoc w rozwikłaniu problemu, który pod różnymi postaciami był poruszany na forach. Chodzi o wodę a dokładnie o jakość jej wyświetlania. Pozwoliłem zamieścić sobie poniżej screen przedstawiający ten problem.
Dodam tylko, że chąc poprawić sobie jakość rozrywki do podstawowego fs-a dodałem kilka dodatków takich jak:
FS2004 z patchem FS9.1
Samoloty: Level-d 767, PMDG 747, PSS 777.
Sceneria: London Heatrhow Aerosoft.
REX, Zinertek Ultimate Water, Activ Camera, darmowa wersja FSUIPC.
Próbowałem już różnych rozwiązań takich jak instalacja ponowna całego oprogramowania wymienionego powyżej, zmiane ustawień samego programu względem posiadanego sprzętu lecz to wszystko narazie nie przyniosło żadnych rezultatów. Nie zmieniałem nic w FS9.cfg.
W skrócie opiszę posiadany sprzęt:
Płyta główna MSI
Intel Core Quad 2.50 GHz
2x2GB Ram
ATI Radeon HD 5800
System: Windows XP
Kończąc moją wypowiedź zaznaczę że taki efekt zauważyłem dopiero po zainstalowaniu oprogramowania Zinertek.
Jeżeli ktoś może mi pomóc będę wdzięczny za okazaną chęć pomocy.
- Załączniki
-
- Zinertek Ultimate Water
- Fs2004 Woda..jpg (33.03 KiB) Przejrzano 6492 razy
Wielkie dzięki za tak szybką pomoc RzEmYk. Zastosowałem się dokładnie do Twoich wskazówek zawartych w dyskusji na temat nieostrych tekstur i zmianach w fs9.cfg.
Tak jak również pisałeś w tym wątku moje wartości były takie same jak Twoje tzn. wszystko domyślnie wskazywało 0. Pozmieniałem wszystko zgodnie z tym co było napisane łącznie ze sprawdzeniem ustwień zaawansowanych z poradnika dotyczącego optymalizacji win XP.
Wyostrzenie tekstur owszem w znacznym stopniu uledło zmianie na lepsze lecz niestety mój problem nie został w pełni rozwiązany.
Nad dużymi akwenami wodnymi typu morze, oceany bez względu na lecący samolot widok na zewnątrz przedstawia typowe kwadraty odzielające dwie jakości wyświetlanej wody. zamieszczam jeszcze jeden screen po zmianach w fs9.cfg. Jeśli jeszcze ktoś z Was ma jakieś pomysły zapraszam do dyskusji.
Tak jak również pisałeś w tym wątku moje wartości były takie same jak Twoje tzn. wszystko domyślnie wskazywało 0. Pozmieniałem wszystko zgodnie z tym co było napisane łącznie ze sprawdzeniem ustwień zaawansowanych z poradnika dotyczącego optymalizacji win XP.
Wyostrzenie tekstur owszem w znacznym stopniu uledło zmianie na lepsze lecz niestety mój problem nie został w pełni rozwiązany.
Nad dużymi akwenami wodnymi typu morze, oceany bez względu na lecący samolot widok na zewnątrz przedstawia typowe kwadraty odzielające dwie jakości wyświetlanej wody. zamieszczam jeszcze jeden screen po zmianach w fs9.cfg. Jeśli jeszcze ktoś z Was ma jakieś pomysły zapraszam do dyskusji.
- Załączniki
-
- Woda 3..jpg (25.54 KiB) Przejrzano 6460 razy
Witam,
swego czasu miałem u siebie podobny problem z tą różnicą, iż dotyczył "defaultowej wody". O ile dobrze kojarzę rozwiązałem go za pomocą FSUPIC'a. Było to niestety ponad rok temu i nie bardzo pamiętam które nastawy pomogły, w każdym razie u siebie w zakładce "Visibility" mam zaznaczoną opcję "Set graduated visibility" z wartościami 0/25000/600, pozostałe są odznaczone. Możesz poeksperymentować u siebie - być może to było właśnie to.
Pzdr - Artur S.
swego czasu miałem u siebie podobny problem z tą różnicą, iż dotyczył "defaultowej wody". O ile dobrze kojarzę rozwiązałem go za pomocą FSUPIC'a. Było to niestety ponad rok temu i nie bardzo pamiętam które nastawy pomogły, w każdym razie u siebie w zakładce "Visibility" mam zaznaczoną opcję "Set graduated visibility" z wartościami 0/25000/600, pozostałe są odznaczone. Możesz poeksperymentować u siebie - być może to było właśnie to.
Pzdr - Artur S.
AZT017 (WAW)
Core i7 6700K, ASUS MAXIMUS VIII RANGER, 16GB/2666MHz, MSI GTX970, OS Win7/64bit, SSD Crucial 250GB, FS2004
Core i7 6700K, ASUS MAXIMUS VIII RANGER, 16GB/2666MHz, MSI GTX970, OS Win7/64bit, SSD Crucial 250GB, FS2004
Witam,
FSUPIC płatny, ale być może wersja free ma podobną możliwość w kwestii "visibility" jak zarejestrowana.
Czy coś zmieniałem w fs.cfg to jest dobre pytanie bo... nie pamiętam, ale tak na 75% raczej nic w nim nie modyfikowałem.
Pzdr - Artur S.
FSUPIC płatny, ale być może wersja free ma podobną możliwość w kwestii "visibility" jak zarejestrowana.
Czy coś zmieniałem w fs.cfg to jest dobre pytanie bo... nie pamiętam, ale tak na 75% raczej nic w nim nie modyfikowałem.
Pzdr - Artur S.
AZT017 (WAW)
Core i7 6700K, ASUS MAXIMUS VIII RANGER, 16GB/2666MHz, MSI GTX970, OS Win7/64bit, SSD Crucial 250GB, FS2004
Core i7 6700K, ASUS MAXIMUS VIII RANGER, 16GB/2666MHz, MSI GTX970, OS Win7/64bit, SSD Crucial 250GB, FS2004