PAI - brak traffic

Problemy techniczne związane z programami do FS, sterownikami, ruchem AI, modyfikacjami plików konfiguracyjnych, optymalizacją FS'a.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

seba

PAI - brak traffic

Post autor: seba »

Zainstalowałem PAi za jego pomocą ok 10 lini lotniczych ,i uruchomiłem prawdopodobnie remover defaultowego traffica.Wnioskuję ponieważ zanikł całkowicie ruch default.Nie pojawił się natomiast żaden ruch z instalowanych w pai.Wybór samolotów zwiększył się o modele dodane w PAI z zaznaczeniem że są wyłącznie do użytku AI traffic.W ustawieniach atc ,traffic percent mam na 100. Proszę o pomoc w rozwiązani problemu
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez seba, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

viewtopic.php?t=3693
viewtopic.php?t=3862
viewtopic.php?t=4746

Próbowałes na różnych lotniskach, nie tylko w Polsce?
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
seba

Post autor: seba »

witam. Spradzałem na wielu lotniskach i nic. Zrobiłem ponowną instalacje Fs powrócił ruch default, następinie niczego nie usuwając dodałem Pai i ok. 20 lini .Niestety po tym zabiegu pozbyłem się defaultu i nic nowego nie przybyło ,pustka .Poradźcie
trudny
Cadet
Cadet
Posty: 8
Rejestracja: śr 03 sie, 2005 15:53
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: trudny »

Chyba rozumiem, z czym masz problem. Instalując, tak jak piszesz, PAI i ok. 10 linii lotniczych, tak naprawdę zainstalowałeś tylko modele samolotów i malowania do nich!
Musisz teraz poszukać (choćby na avsim.com) planów/rozkładów lotów interesujących Cię linii lotniczych i programem TrafficTools wygenerować ruch. Zadanie proste i przyjemne, efekt satysfakcjonujący.
Pozdrawiam.
Przemek Tabisz
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 184
Rejestracja: pn 09 lut, 2004 20:19
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Przemek Tabisz »

Jeżeli instalował linie lotnicze z PAI (Project AI) to instalował i modele i malowania i plany lotów.
Napisz krok po kroku co i jak instalowałeś.
seba

Post autor: seba »

Ściągam pai instaler v2.5 rozpakowuję do nowego folderu program files/microsoft games/pai/.Następnie sciągam wszystkie możliwe linie (Civil airline packages)
.Uruchamiam ikonę PAI Instaler ,po czym wyświetla się okno wyboru ściągniętych linii(Select a PAI package file)wybieram którą kolwiek bądź zaznaczam wszystkie.Uruchamia się okno instalacji danego przewoźnika, po koleii pyta o wybór języka ,wykrywa wersję fs 2002,instalacja standardowa ,następnie pojawia się okno TTols compiluje pliki ,na koniec komunikat o zakończeniu instalacji
1 instal texture
2 install/update flight dynamics and models
3 flihtplanes decompilation
4 install flightplanes
5 flight planes compilation
nie zaznaczone pozostają: instal AFCAD files, flightplanes optimization
na koniec komunikat o prawidłowym przebiegu instalacji klikam Close i na tyle.
Według mnie to oznacza że zainstalowałem textury wraz z ruchem. Mimo wszystko lotniska pozostają puste.POZDRAWIAM
Awatar użytkownika
tidit
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 744
Rejestracja: czw 16 gru, 2004 17:05
Skąd jesteś: EPBC

Post autor: tidit »

A suwaczek w ustawieniach trafficu masz na 100%?
Awatar użytkownika
Tusha
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 69
Rejestracja: pt 18 cze, 2004 17:20
Skąd jesteś: Gostyń

Post autor: Tusha »

Zobacz czy w Katologu Scenery\World\scenery masz plik Traffic_PAI.bgl Jeśli go nie ma to znaczy że instalowałeś same textury co również jest możliwe przy instalacji z PAI. Jeśli jest to ruch powinien być normalnie. Ewentualnie mogłeś przy wywalaniu linii defaultowych wywalić również te dodane. Żeby usunąć defaultowy ruch najlepiej wywalić plik traffic030528.bgl z tego katologu co powyżej. W razie czego najlepiej wykonać przed usunięciem kopie pliku.

Edit: Nie zauważyłem że masz FS2002. Moja metoda sprawdzona jest w FS2004 i nie wiem jak jest w 2002.
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez Tusha, łącznie zmieniany 1 raz.
seba

Post autor: seba »

Suwaczek gdybym mógł ,ustawiłbym na 110 %teraz jest 100%.

Update:
zrobiłem reinstal fsa mam teraz ruch default. Szukam pliku traffic030528.bgl w opcjach wyszukaj nie znajduje (wyszukiwanie zawansowane ukryte pliki) tylko czy w wersji fs 2002 ten plik ma tę samą nazwę .Chyba zmienie wersje na 2004.
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez seba, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Bober
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 289
Rejestracja: śr 03 lis, 2004 18:36
Skąd jesteś: EPKK

Post autor: Bober »

W FS 2002 masz tylko jeden plik: traffic.bgl(ewentualnie po jakiś przróbkach pojawia się traffic.ORGINAL jaku beckup). Mieści się on w katalogu SCENEDB\ATC\scenery. Nie miałem nigdy PAI,traffic przerabiałem sobie ręcznie.Defaultowy traffic.bgl powinien mieć 11087 KB. Zrób kopię tego pliku,gdzieś ją schowaj,zainstaluj PAI i zobacz co jest po tej operacji w katalogu ATC, czy wielkość traffic.bgl się zmieniła,czy powstał nowy.
pzdr
bober
W7 Home,ASUS P5KC,Intel Core2 Quad Q9450 2,66 GHz,6 GB RAM,AMD R7 200 Series,
narodowy-socjalizm? Nie , dzięki
seba

Post autor: seba »

Znalazłem plik trafic.bgl11087KB następnie zainstalowałem PAI .Plik traffic.bgl powiększa się z każdym dodanym pzrewoźnikiem w tej chwili 12,8 MB (wszystko w dobrym kierunku).Jak się domyślam default zmienił nazwę na Traffic ORGINAL.bbb. Po kilku kontrolnych uruchomieniach FS ,pokazały się nowe samoloty.DZIĘKUJE ZA POMOC
Problem polega na ustawieniu daty i godziny lotu w którym trrafic jest interesujący.
Na EPWA w jednej chwili spotykam 1 LOT, 1 EUROLOT, i np:PACIFIC. Nigdy LUFY, MALEWU,AIR FRANCE (posiadam już zainstalowane),itp. Uruchamiam EDDI,EDDB nie mogę spotkać Lufy(mam zainstalowaną).
Jak i gdzie można sprawdzić traffic danego przewoźnika, czy należy ustawiać datę na jaka widnieje na dodatku danej lini np:summer 2003.Jak zgrać czas i destynacje różnych przewoźników .Jak to jest z konfigurowaniem własnego traffic,a.
Pozdrawiam z EPKT
Awatar użytkownika
Bober
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 289
Rejestracja: śr 03 lis, 2004 18:36
Skąd jesteś: EPKK

Post autor: Bober »

Na głównej stronie Aztecu w dziale pliki masz programik Traffic Tools v.2.02. Możesz nim zdekompilować traffic.bgl i powinieneś otrzymać trzy pliki tekstowe:airports,aircrafts i flightplans.We flightplans masz to wszystko rozpisane(cały "rozkład jazdy"),ale poczytaj readme,bo to za dużo tłumaczenia,jak to "czytać ". Ja mam wersję 1.3.3,ale to powinno tak samo działać.Może zresztą gdzieś w PAI są te pliki,ale nie znam PAI więc nie wiem.Jak zrozumiesz zasadę tego zapisu to myślę,że sam coś też dodasz(albo zepsujesz :lol: Na zachętę dodam że u mnie latają np: AN-26,An-2,MiG-29,Su-22 i już także polskie F-16!
Kombinuj Pan ;)
pzdr
bober
P.S. Godziny startów podane są oczywiście w czasie UTC.
W7 Home,ASUS P5KC,Intel Core2 Quad Q9450 2,66 GHz,6 GB RAM,AMD R7 200 Series,
narodowy-socjalizm? Nie , dzięki
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
seba

Post autor: seba »

witam .Uruchomiłem edycję pliku flightplanes, znalazłem zapis poszczególnch lotów, część zapisu zrozumiłem,proszę o poprawienie mnie i doddanie info ze swej strony .AC#nr samolotu odpowiadający wpisowi w pliku aircraft, dalej nr maszyny, następnie ..% ?, następnie.. HR, następnie rodzaj wykonywanego lotu ifr-vfr, godzina startu? , godzina przylotu?, półap ?, nr lotu? ,destynacja ? .Ponadto w pliku flightplanes wyszukałem interesujący mnie port epkt i godzinę przylotu i odlotu, maszyna atr euro lotu, sprawdziłem wszystko działa , następnie zmieniłem zapis ac#3216 na ac#1600(któremu odpowiada A320) zapisałem zmiany w flightplanes wykonałem ttols,em compilację plicu traffic.bgl.Niestety nadal w tym miejscu pojawia się atr. gdzie tkwi błąd .Pozdrawiam z EPKT
Awatar użytkownika
Bober
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 289
Rejestracja: śr 03 lis, 2004 18:36
Skąd jesteś: EPKK

Post autor: Bober »

seba pisze:witam .Uruchomiłem edycję pliku flightplanes, znalazłem zapis poszczególnch lotów, część zapisu zrozumiłem,proszę o poprawienie mnie i doddanie info ze swej strony .AC#nr samolotu odpowiadający wpisowi w pliku aircraft, dalej nr maszyny, następnie ..% ?, następnie.. HR, następnie rodzaj wykonywanego lotu ifr-vfr, godzina startu? , godzina przylotu?, półap ?, nr lotu? ,destynacja ? .Ponadto w pliku flightplanes wyszukałem interesujący mnie port epkt i godzinę przylotu i odlotu, maszyna atr euro lotu, sprawdziłem wszystko działa , następnie zmieniłem zapis ac#3216 na ac#1600(któremu odpowiada A320) zapisałem zmiany w flightplanes wykonałem ttols,em compilację plicu traffic.bgl.Niestety nadal w tym miejscu pojawia się atr. gdzie tkwi błąd .Pozdrawiam z EPKT
Wydaje się wszystko ok.Może ten lot ATR jest jeszcze gdzie indziej we flightplans a ty masz za mało(albo za małe - dla Airbusa 319/320 musi być chyba minimum GATE SMALL) stojanek.
bober
W7 Home,ASUS P5KC,Intel Core2 Quad Q9450 2,66 GHz,6 GB RAM,AMD R7 200 Series,
narodowy-socjalizm? Nie , dzięki
Awatar użytkownika
Tusha
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 69
Rejestracja: pt 18 cze, 2004 17:20
Skąd jesteś: Gostyń

Post autor: Tusha »

AC#517,HA-LPA,1%,WEEK,IFR,1/05:00,@1/07:25,320,F,0101,EGGW

Nr samolotu w pliku aircraft, reg,jeśli byłoby np 100% to samolot pokazałby się tylko jeśli trafffic w FS masz ustawiony na 100%,rozkład tygodniowy,IFR, godz. odlotu, godz lądowania. Zwróć uwagę że czas jest GMT.
seba

Post autor: seba »

Nie udało się zamienić atr na inną maszyne, dalej będę próbował.Proszę jednak o informacje na temat zapisu danego lotu w pliku flightplanes .Co oznacza zapis procentowy,czego dotyczy zapis godzin np:(6 Hr),Czy podmiana destynacji spowoduje że znajdziemy maszyne na innym lotnisku, jak ma się do tego czas, skąd zaczyna się dany lot . Zapis w pierwszej kolejnośći podaje odlot następnie przylot do danego miejsca bez miejsca odlotu.Gdzie znajdują się zapisy dotyczące po jakiej drodze kołowania porusza się samolot.Czy można tworzyć lot podając czas lotu niezgodny z odległościami np: epkt 10:00 do epwa 10:10( pytam teoretycznie)?
Awatar użytkownika
Bober
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 289
Rejestracja: śr 03 lis, 2004 18:36
Skąd jesteś: EPKK

Post autor: Bober »

seba pisze:Nie udało się zamienić atr na inną maszyne, dalej będę próbował.Proszę jednak o informacje na temat zapisu danego lotu w pliku flightplanes .Co oznacza zapis procentowy,czego dotyczy zapis godzin np:(6 Hr),Czy podmiana destynacji spowoduje że znajdziemy maszyne na innym lotnisku, jak ma się do tego czas, skąd zaczyna się dany lot . Zapis w pierwszej kolejnośći podaje odlot następnie przylot do danego miejsca bez miejsca odlotu.Gdzie znajdują się zapisy dotyczące po jakiej drodze kołowania porusza się samolot.Czy można tworzyć lot podając czas lotu niezgodny z odległościami np: epkt 10:00 do epwa 10:10( pytam teoretycznie)?
AC#91,N90445,1%,6Hr,IFR,06:40:00,07:27:46,200,F,0100,ETAR,08:00:00,08:47:46,210,F,0101,ETNG

Oto przykład z mojego trafficu.O procentach było wyżej.Jeżeli masz 1% to oznacza że przy traficcu ustawionym na 1 % lub więcej ten lot zobaczysz.6Hr oznacza,że start co 6 godzin,pierwsza część to godziny startu i lądowania ( w tym przypadku z Geilenkirchen do Ramstein ) druga część to start i lądowanie spowrotem (Ramstain do Geilenkirchen). Godzinę lądowania wpisujesz mniej więcej,program i tak to przeliczy w zależności od odległości i prędkości przelotowej wpisanej w aircraft.txt. Ważne jest żeby godzina startu spowrotem była późniejsza niż lądowania "tam".to chyba logiczne, no i żeby samolot mógł zrobić tą "rundę" w 6Hr.
pzdr
bober
P.S drogę kołowania podaje Ci ATC zgodnie z tym co w afcadzie,chyba to jest najkrótsza droga od stojanki do miejsca startu(hold position)
W7 Home,ASUS P5KC,Intel Core2 Quad Q9450 2,66 GHz,6 GB RAM,AMD R7 200 Series,
narodowy-socjalizm? Nie , dzięki
seba

Post autor: seba »

witam
Wpisałem do fligtplans linię:AC#3205,SP-EDE,1%,6Hr,IFR,08:00:00,08:31:29,200,F,1234,EPKT,09:43:00,10:14:29,210,F,1235,EPWA
Niestety ustawiam się na epkt o gmt 9:40 niestety jestem sam.W celu sprawdzenia jest to plik z tym jedynym konkretnym lotem. Jak się domyślam w tym przypadku nie robi różnicy data (to loty codzienne?) co oznacza litera F ,czy reg maszyny można podać dowolny, czy wartość po F,... to nr.lotu a jeśli tak to czy może być przypadkową liczbą
Awatar użytkownika
Bober
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 289
Rejestracja: śr 03 lis, 2004 18:36
Skąd jesteś: EPKK

Post autor: Bober »

seba pisze:witam
Wpisałem do fligtplans linię:AC#3205,SP-EDE,1%,6Hr,IFR,08:00:00,08:31:29,200,F,1234,EPKT,09:43:00,10:14:29,210,F,1235,EPWA
Niestety ustawiam się na epkt o gmt 9:40 niestety jestem sam.W celu sprawdzenia jest to plik z tym jedynym konkretnym lotem. Jak się domyślam w tym przypadku nie robi różnicy data (to loty codzienne?) co oznacza litera F ,czy reg maszyny można podać dowolny, czy wartość po F,... to nr.lotu a jeśli tak to czy może być przypadkową liczbą
Litera F oznacza że lot odbywa się "po numerze lotu a nie po rejestracji statku powietrznego" czyli w tym przypadku 1234 i 1235.Czy masz stojanki conajmniej "gate small" a może nawet "gate medium" w Katowicach.Jeśli tak to już nie wiem co to może być.Sprawdź może jeszcze czy w Katalogu ATC masz tylko jeden plik typu traffic.bgl.
pzdr
bober
P.S.
Może Adams coś by pomógł.Jest ,przynajmniej dla mnie,autorytetem,jeśli chodzi o afcad i traffic w FS2002. http://www.adamsb.hg.pl/FS02/fs02.htm
W7 Home,ASUS P5KC,Intel Core2 Quad Q9450 2,66 GHz,6 GB RAM,AMD R7 200 Series,
narodowy-socjalizm? Nie , dzięki
seba

Post autor: seba »

To prawdopodobnie sprawa tych tzw. stojanek .Wiele typów mniejszych maszyn uruchamiam, niestety na całej płycie udało się ustawić max. 3 maszyny typu atr, lub emba. i kilka maszyn typu cessna. Gdzie mogę odczytać parametry danej scenerii(ilość i typ tzw, stojanek) Czy można zmieniać stojanki w danej scenerii.Tak by odpowiadały realowi.

ps .thk. bober pzdr z EPKT
Awatar użytkownika
Bober
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 289
Rejestracja: śr 03 lis, 2004 18:36
Skąd jesteś: EPKK

Post autor: Bober »

seba pisze:To prawdopodobnie sprawa tych tzw. stojanek .Wiele typów mniejszych maszyn uruchamiam, niestety na całej płycie udało się ustawić max. 3 maszyny typu atr, lub emba. i kilka maszyn typu cessna. Gdzie mogę odczytać parametry danej scenerii(ilość i typ tzw, stojanek) Czy można zmieniać stojanki w danej scenerii.Tak by odpowiadały realowi.

ps .thk. bober pzdr z EPKT
Wybierasz lotnisko i masz albo activ runway albo jakaś stojanka.Zobacz tam czy w Katowicach masz jakieś gate small czy gate medium.Stojanki zmieniasz dowolnie w programie afcad pod FS2002(v 1.40)
bober
W7 Home,ASUS P5KC,Intel Core2 Quad Q9450 2,66 GHz,6 GB RAM,AMD R7 200 Series,
narodowy-socjalizm? Nie , dzięki
seba

Post autor: seba »

Sprawdziłem dodaną scenerię lotniska .W czasie wyboru miejsca startu ,mam opcje aktywnego pasa ,lub na9 albo 27.Nie ma w tej sceneri miejsc postojowych.Chciałem je dodać w afcad niestety bez komunikacji z Fs trudno trafić w dany punkt.Mam fsuipc niestety nie pokazuje na mapie afcad położenia samolotu .Czy bezpłatna wersja fsuipc nie łączy Fs z afcad, jakie są sposoby dodawania ?(Mam FS 2002 czytałem że fsuipc płatny jest tylko do Fs 2004)

Po Uruchomieniu FS 2002 otrzymuję komunikat
FSUIPC access error
One or more programs you using is not accredited for access to an unregisted copy of FSUIPC . Please see the FSUIPC. LOG for details.
Czy chodzi nieodpowiednią wersję FSuipc
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez seba, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Bober
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 289
Rejestracja: śr 03 lis, 2004 18:36
Skąd jesteś: EPKK

Post autor: Bober »

Jeśli masz scenerię EPKT autorstwa Tadeusza S. Zukowskiego(innej nie znam,chyba nie ma) to powinieneś mieć też tam plik tekstowy afcad.który kompiluje się przy pomocy programu afcad 1.4.Nie potrzeba do tego FSUIPC!.Z menu File wybierasz "Import Airport", pokazuje Ci się "plan" lotniska, następnie "Save" i gotowe. To wszystko jest w polskiej instrukcji do programu.
bober
P.S. Zobacz czy w katalogu scenery tej scenerii masz jakiś plik xxx_AFD.bgl.Jeśli masz to go wywal bo będziesz miał w spisie lotnisk i na mapie dwa(Katowice-Pyrzowice i Pyrzowice)
Plik afcad zamieszczam poniżej.
Załączniki
EPKT2LPafcad.txt
(4.82 KiB) Pobrany 102 razy
W7 Home,ASUS P5KC,Intel Core2 Quad Q9450 2,66 GHz,6 GB RAM,AMD R7 200 Series,
narodowy-socjalizm? Nie , dzięki
Awatar użytkownika
adams
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 99
Rejestracja: wt 10 lut, 2004 18:46
Skąd jesteś: Katowice

Post autor: adams »

Najpierw zobacz czy widzisz interesujące Cię samoloty w spisie samolotów w FS-ie - tam gdzie wybiera sie samolot do lotu. Oczywiście niektóre są niewidoczne (ukryte) dla gracza. Ja zrobiłem sobie tak by widzieć wszystkie - nie pamiętam jednak jak to jest z samolotami PAI.
Gdy masz już wszystko ok, a przynajmniej tak Ci się wydaje, ustaw w pliku flightplans (a nie flightplanes, tak na marginesie) samolot który chcesz widzieć na 1%. Skompiluj i uruchom FS-a, ustaw traffic suwakiem na 2%. To spowoduje że wszystkie "nieinteresujące" samoloty nie będą widoczne no i nie będą zajmować niepotrzebnie miejsc postojowych - być może masz za mało parkingów dla dużych samolotów.
A czy ATR leci pół godziny z Katowic do Warszawy ?! Ja mam taką linię w pliku Aircraft.txt

AC#140,265,"PAI ATR 42-300 Eurolot"

co oznacza, że leci on z prędkością 265 mil/h

Sprawdź czy w pliku aircraft.cfg samolotu którego nie widzisz na lotnisku masz dokładnie to samo co Aircraft.txt, czyli w powyższym przykładzie mojego ATR-a :
PAI ATR 42-300 Eurolot
Thomas

Post autor: Thomas »

Byc moze AFCAD jest przyczyna ze nie ma samolotow.
lkasprzak

Post autor: lkasprzak »

Mi PAI traffic działa znakomicie, chociaż dziś zdarzyła mi się dziwna sytuacja. Podchodzę do lądowania na Okęciu, a tu nagle przede mną pojawia się samolot. I tak za nim leciałem. Przed samym pasem dostał "Go around" i poderwał się do góry. Czy to normalne?

Obrazek
Awatar użytkownika
tidit
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 744
Rejestracja: czw 16 gru, 2004 17:05
Skąd jesteś: EPBC

Post autor: tidit »

Normalne, bo standardowe ATC jest głupie i nie dba o separację. Poszukaj o Radar Contact
Awatar użytkownika
Bober
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 289
Rejestracja: śr 03 lis, 2004 18:36
Skąd jesteś: EPKK

Post autor: Bober »

lkasprzak pisze:Mi PAI traffic działa znakomicie, chociaż dziś zdarzyła mi się dziwna sytuacja. Podchodzę do lądowania na Okęciu, a tu nagle przede mną pojawia się samolot. I tak za nim leciałem. Przed samym pasem dostał "Go around" i poderwał się do góry. Czy to normalne?

Obrazek
Ciesz się że to nie Ty dostałeś i nie musiałeś kręcić 'kółka". On dostał bo coś jeszcze było na pasie,a nie ze względu na Ciebie.Takie właśnie jest ATC w FS-ie.A w EPWA przy dużym ruchu trzeba mieć szczęście żeby nie dostać Go around offline.
pzdr
bober
W7 Home,ASUS P5KC,Intel Core2 Quad Q9450 2,66 GHz,6 GB RAM,AMD R7 200 Series,
narodowy-socjalizm? Nie , dzięki
Awatar użytkownika
adams
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 99
Rejestracja: wt 10 lut, 2004 18:46
Skąd jesteś: Katowice

Post autor: adams »

Lekarstwem na tłok są lotniska warstwowe. Wtedy EPWA będzie 2 w 1 (bo ma tylko 2 pasy).
Można wtedy rozseparować ruch na 2 pasy, np. większe na większy pas, mniejsze na mniejszy. Zjawisko nie zniknie ale znacznie się zredukuje. Tylko czy warto to robić jeśli ktoś planuje kupić FS06 ?
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Z materiałów archiwalnych.
viewtopic.php?p=9975#9975
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
ODPOWIEDZ