iFly 737NG (FS9 i FSX)
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
Jest dostępne już SP1 rev.3 zawiera:
1. Re-write the Flaps maneuvering speeds logic
2. Altitude alerting is inhibited when flaps>=25 degree or while G/S is captured.
3. Sometimes, BARO Minimums Pointer may not display on the PFD
4. Now, airport identifier can be entered as a waypoint to LEGS/RTE page
5. Add "EXCESS DATA" annunciation to the ND.
6. Re-write the INTC CRS logic
7. Fix some logic error of go-around
Jest to wersja pełna a nie update z SP1-2, waży 328MB.
1. Re-write the Flaps maneuvering speeds logic
2. Altitude alerting is inhibited when flaps>=25 degree or while G/S is captured.
3. Sometimes, BARO Minimums Pointer may not display on the PFD
4. Now, airport identifier can be entered as a waypoint to LEGS/RTE page
5. Add "EXCESS DATA" annunciation to the ND.
6. Re-write the INTC CRS logic
7. Fix some logic error of go-around
Jest to wersja pełna a nie update z SP1-2, waży 328MB.
Niewykluczone że w ciągu najbliższego tygodnia pojawi się wydanie DVD pod FS9, będzie to jednocześnie traktowane jako SP2.
P.S.
Na stronie download Ifly pojawiło się malowanie 736 Lot-StarAlliance.
P.S.
Na stronie download Ifly pojawiło się malowanie 736 Lot-StarAlliance.
Topic: SP2 Download Supsended.
Posted: Today at 4:22pm
Hi Everyone,
I have found an issue with the current download and the handling of a certain type of waypoint I have suspended the download while this is fixed.
If you have SP2 and are having issue please try using Navigraph's 1102 airac.
I will re open the download when I have the issue addressed.
I am sorry for any hassle this has caused.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
http://ifly.flight1.net/forums/forum_posts.asp?TID=2491&title=sp2-download-is-live-again pisze:Hi Everyone,
SP2 Download is now available once again.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Jak pisałem wcześniej poprawek ciąg dalszy, wyszło SP2.1 pod FS9, zawiera to:
1.Sometimes, the draw line may lost curve.
2.The route line should not link the discontinuity.
3.Connect the ground power should disconnect all other power source automatically.
4.When in SPD mode, engage LVL CHG should not change the MCP speed.
5.If upper DU is compact engine display and lower DU is SYS page, press ENG will change upper DU to normal engine display.
6.During landing with autobrake active, the autobrake disarmed light need delay 3 sec to illuminate when advance throttle.
7.When extend the flap with altn flap system, the leading edge flaps and slats can't up by altn flap system
8.Sometimes, ALT INTV button can't delete waypoint altitude constraint.
9.Sometimes, speed intervene doesn't work under mach mode
Do tego poprawione SID/STAR, jakiś klik (dźwięk), oczywiście gaugesy, konfigurator itd.
1.Sometimes, the draw line may lost curve.
2.The route line should not link the discontinuity.
3.Connect the ground power should disconnect all other power source automatically.
4.When in SPD mode, engage LVL CHG should not change the MCP speed.
5.If upper DU is compact engine display and lower DU is SYS page, press ENG will change upper DU to normal engine display.
6.During landing with autobrake active, the autobrake disarmed light need delay 3 sec to illuminate when advance throttle.
7.When extend the flap with altn flap system, the leading edge flaps and slats can't up by altn flap system
8.Sometimes, ALT INTV button can't delete waypoint altitude constraint.
9.Sometimes, speed intervene doesn't work under mach mode
Do tego poprawione SID/STAR, jakiś klik (dźwięk), oczywiście gaugesy, konfigurator itd.
Po zainstalowaniu SP 2.1 przestała działać "gałka" od klap tzn na wskaźniku widać że klapy się wysuwają ale rączka zostaje w miejscu i nie słychać charakterystycznego kliknięcia. Po odinstalowaniu tegoż wyżej wymienionego SP wszystko działa jak należy.
Czy spotkał się ktoś z Was z czymś takim? Posiadam FSUIPC 3.99 zarejestrowany i saitek Pro Flight Yoke tak na marginesie dodam.
Pozdrawiam
Tomek
Czy spotkał się ktoś z Was z czymś takim? Posiadam FSUIPC 3.99 zarejestrowany i saitek Pro Flight Yoke tak na marginesie dodam.
Pozdrawiam
Tomek
i5 9600 KF , MSI MPG Z 390 GAMING PRO CARBON, 32 GB RAM G-SKILL, SAPPHIRE RX 580 8 GB SE, SSD SAMSUNG 850 PRO, WIN 10 PRO 64 bit
Cześć Tomek,
w SP 2.1 trochę przeprogramowaliśmy klapy, głównie działanie w trybie alternate.
Wajcha powinna dać się przesuwać ZAWSZE (łącznie z charakterystycznym dźwiękiem), natomiast leading edge flaps będą się wychylały tylko, kiedy dostępne jest odpowiednie ciśnienie w HYD B.
W jaki sposób wypuszczasz klapy? Próbowałeś robić to za pomocą klawiatury (F7 i F8), albo wajchą w VC? Nie masz przypadkiem przypisanych klap do osi na saiteku? Być może to powoduje konflikt?
Dominik
w SP 2.1 trochę przeprogramowaliśmy klapy, głównie działanie w trybie alternate.
Wajcha powinna dać się przesuwać ZAWSZE (łącznie z charakterystycznym dźwiękiem), natomiast leading edge flaps będą się wychylały tylko, kiedy dostępne jest odpowiednie ciśnienie w HYD B.
W jaki sposób wypuszczasz klapy? Próbowałeś robić to za pomocą klawiatury (F7 i F8), albo wajchą w VC? Nie masz przypadkiem przypisanych klap do osi na saiteku? Być może to powoduje konflikt?
Dominik
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
Wielkie Wielkie Dzięki Kolego Wegi :-) Faktycznie, przyznaję się do popełnienia błędu a mianowicie nie włączałem HYD B, tzn. za szybko próbowałem przestawiać klapy. Po włączeniu tego, hula wszystko jak talala Hura Hura. A już się bałem, że kapustka wyrzucona na marne ale na szczęście nie :-))))) samolocik jest rewelacja :-) Musze powiedzieć, że PMDG 737NG (FS 2004) to niestety musi się schować do iFly'a.
Pozdrawiam :-)
Pozdrawiam :-)
i5 9600 KF , MSI MPG Z 390 GAMING PRO CARBON, 32 GB RAM G-SKILL, SAPPHIRE RX 580 8 GB SE, SSD SAMSUNG 850 PRO, WIN 10 PRO 64 bit
Siedze w dev teamie jako konsultant/tester praktycznie od samego początkuwibwk pisze:Czyżby to znaczyło że dołączyłeś do Teamu?wegi pisze:w SP 2.1 trochę przeprogramowaliśmy klapy.......
Cieszę się, że wsio działa
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
A ja się tu wygłupiam z wiadomościami z produkcji. Spraw aby poprawili autotuning nawigacji, 200 mil z wybranym docelowym ILS to chyba zdecydowanie za dużo.wegi pisze:Siedze w dev teamie jako konsultant/tester praktycznie od samego początkuwibwk pisze:Czyżby to znaczyło że dołączyłeś do Teamu?wegi pisze:w SP 2.1 trochę przeprogramowaliśmy klapy.......
Możesz uściślić co jest nie tak? Ils nie powinien się generalnie autotune'ować, opcja autotuningu to że tak powiem noob_feature
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
Jeśli w FMC mam w momencie startu wybrany pas do lądowania na lotnisku docelowym, auto tuning ustawia częstotliwośc ILS'a już jakieś 200 mil od lotniska docelowego i na ND jest on już od tego momentu wyświetlany oraz oczywiście w Plan Map nie są już wyświetlane VOR'y do aktualizacji pozycji, za to jeśli ustawiam częstotliwości ręcznie to na ND nie wyświetla się ILS ani odległość do jego DME.
Moim zdaniem całkowicie zepsuty samolot.
Prowadzi się jak Cessnę, bez porównania z Wilco, Wilco ma całkiem inny model lotu, przyziemienia i ogólnie jest x razy lepszy od ifly.
Już pominę badziewne textury i vc.
Ale do czego zmierzam.
Wyszło, bądź wyjdzie coś lepszego niż Wilco?
Bo Wilco jest jest trochę na rynku i nie ma sobie równych niestety z błędami jakie posiada.
Pozdrawiam
Prowadzi się jak Cessnę, bez porównania z Wilco, Wilco ma całkiem inny model lotu, przyziemienia i ogólnie jest x razy lepszy od ifly.
Już pominę badziewne textury i vc.
Ale do czego zmierzam.
Wyszło, bądź wyjdzie coś lepszego niż Wilco?
Bo Wilco jest jest trochę na rynku i nie ma sobie równych niestety z błędami jakie posiada.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt 15 kwie, 2011 16:32 przez Norbert, łącznie zmieniany 1 raz.
A może by tak nie karmić Trola.aliant pisze:To chyba latasz na innym iFly niż wszyscy...
Ostatnio zmieniony pt 15 kwie, 2011 16:32 przez marcpro, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
I dodatkowo 33% zniżki na filmy JustPlanes West Jest 737-600.
Hello Everyone,
While you are waiting for the release of the iFly 737NG for FSX our friends at Just Planes, are offering a very special offer on the West Jest 737-600 DVD, a livery featured by us in the release liveries.
From today until the 31st of May you can purchase this great DVD for only $20 a great saving of 33% on the normal retail price.
To purchase 186mins of Ng magic just enter The code : 737FSX
To read more about the DVD and get your copy please click HERE
Kupować czy poczekać na 737NGX od PMDG. Oto jest pytanie ?Matt pisze:Wersja dla FSX juz dostepna, 658MB i znizka dla posiadaczy 9tki.
Prezentuje się nieżle. Gość 4 części wstawił z FSX-a
YT
i5 6600K @ 4.5 GHz
Asus Z170 Pro gaming
16GB DDR4
Asus GTX970 Strix
TH Hotas Warthog
CH Pro Pedals + TIR5
Asus Z170 Pro gaming
16GB DDR4
Asus GTX970 Strix
TH Hotas Warthog
CH Pro Pedals + TIR5
-
- Jet 1st Officer
- Posty: 283
- Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
- Skąd jesteś: Maastricht
Jest jeszcze kwestia ceny. 55USD za iFly to jednak dużo mniej niż (ponoć) 120-150USD za NGXa. Podejrzewam też, że zgodnie ze swoją tradycją PMDG będzie bardziej żarł klatki niż iFly. Ja - ponieważ mam iFly do 2004 już się szykuję na wieczorny lot nowym iFlajem - 15USD toż to jak za darmo
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
-
- Jet 1st Officer
- Posty: 283
- Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
- Skąd jesteś: Maastricht