iFly 737NG (FS9 i FSX)

Dział poświęcony płatnym samolotom i śmigłowcom (czyli opinie, recenzje, poradniki). Z problemami technicznymi proszę do działu Problemy Techniczne-Samoloty.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

Awatar użytkownika
some1
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 242
Rejestracja: śr 05 paź, 2005 18:20
Skąd jesteś: Pruszków

iFly 737NG (FS9 i FSX)

Post autor: some1 »

Samolot będzie płatny, wygląda na to że prace są na ukończeniu a dystrybucją i supportem zajmie się Flight1.

http://www.simforums.com/forums/forum_t ... pment-team

Ukazał się już manual:
http://www.simforums.com/forums/forum_p ... l-download

Zapowiada się samolot konkurujący z PMDG jakością wykonania, no i działający w FS2004.
Awatar użytkownika
shaman
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 191
Rejestracja: pt 11 kwie, 2008 00:05
Skąd jesteś: Częstochowa

Post autor: shaman »

Na forum pojawiły się nowe screeny, oraz Quick Reference Handbook
C2D E8400@3.5Ghz,ASUS P5Q-E,DDR2 OCZ SLI Ready 800Mhz,GTX260,Chieftec 550W,HDD1TB,LCD 22'',Saitek Cyborg X
Awatar użytkownika
shaman
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 191
Rejestracja: pt 11 kwie, 2008 00:05
Skąd jesteś: Częstochowa

Post autor: shaman »

Screeny config managera, wygląda całkiem nieźle. ;)
C2D E8400@3.5Ghz,ASUS P5Q-E,DDR2 OCZ SLI Ready 800Mhz,GTX260,Chieftec 550W,HDD1TB,LCD 22'',Saitek Cyborg X
matx1234
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 92
Rejestracja: sob 14 mar, 2009 22:34
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: matx1234 »

http://www.flight1.com/products.asp?product=iflyfs9

No to znamy już oficjalną cenę: niecałe $55
AMD64 x2 5200+, 2GB DDR2, PowerColor HD4850 PCS+, Corsair 450W
KaEn
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 217
Rejestracja: śr 08 paź, 2008 15:49
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: KaEn »

No to jedyna pozostała niewiadoma, to czy na wersję pod FSX będą jakieś rabaty dla tych co kupią wersję pod FS9.
Obrazek
Core2Duo E8400 | GA-EP45-D3SL | 2x2GB DDR2 PC8500 | GF 9800GT/1GB | Win 7 64-bit | FS2004 | FSX
Sterixx
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 65
Rejestracja: sob 03 mar, 2007 13:44
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: Sterixx »

Mysle ze jest ich więcej ;) Kiedy będzie wydany pod FSX, kiedy będzie można pobrać AIRAC z Navigraph (obecnie jeszcze nie ma) i sedno sprawy- jak to lata ? :)
matx1234
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 92
Rejestracja: sob 14 mar, 2009 22:34
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: matx1234 »

Sterixx pisze:(...) i sedno sprawy- jak to lata ? :)
"The product has been tested by real NG pilots to help maintain the accuracy required for this simulation. " - Myślę że możemy być spokojni ;)... Teraz tylko uzbierać te 180zł.
AMD64 x2 5200+, 2GB DDR2, PowerColor HD4850 PCS+, Corsair 450W
Bodzio W.
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 197
Rejestracja: czw 08 gru, 2005 18:09
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: Bodzio W. »

To akurat standardowa nic nieznaczaca spiewka wszysktich developerow.
"Bo final był za krótki..." - stop wirtualnej przemocy
matx1234
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 92
Rejestracja: sob 14 mar, 2009 22:34
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: matx1234 »

http://www.iflysimsoft.com/ProductsDetail.aspx?PID=1

Już dostępny/tuż przed :)

"iFly Jets: The 737NG gone gold! After three years of development, the iFly737NG is finally ready for takeoff! We are bring full simulation of Boeing 737NG series to the Microsoft Flight Simulator platform. From FMS to Autopilot, from IRS to TCAS, iFly Jets: The 737NG aims to offer the simulated cockpit experience to the extreme! Available on Microsoft Flight Simulator 9 and X! "
AMD64 x2 5200+, 2GB DDR2, PowerColor HD4850 PCS+, Corsair 450W
wibwk
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 282
Rejestracja: śr 29 lis, 2006 13:49
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: wibwk »

Tylko mu radaru pogodowego nie zaimplementowali ale chyba już wszystkie sposoby jego tworzenia zostały opatentowane. No i zdaje się że że FMC jest podobnie zrobiony jak do ich B747 więc i procedury (b. rozbudowane możliwości) są specyficzne.
Awatar użytkownika
cuube
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 176
Rejestracja: sob 02 sie, 2008 19:49
Skąd jesteś: Bochnia

Post autor: cuube »

W końcu będzie 737 pod FS9 z obsługą IRS'ów (nie licząc Ariane). :D Ciekawy jestem jak wypadnie na tle PMDG. :)
lukastur
Cadet
Cadet
Posty: 42
Rejestracja: pn 06 kwie, 2009 14:39
Skąd jesteś: Lublin

Post autor: lukastur »

http://www.simforums.com/forums/will-th ... 36038.html

"Originally posted by Steve Halpern

The FSX edition is hopefully just a couple months behind the FS9 version.

Do note that the current "plan" is to offer a 70+% discount for FS9 version customers. So if you want to enjoy it in FS9 for a few months, you can get the FSX edition later for a small price... maybe something like $14.95."

Ciągle nie ma żadnego NG do FSX :( :( :( (no Ariane, ale to masa kasy za kiepską jakość /brak bazy AIRAC/)
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez lukastur, łącznie zmieniany 1 raz.
Kirow
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 275
Rejestracja: wt 06 maja, 2008 08:20
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Kirow »

To ja już po pierwszym locie :) (EPWA-EPWR, offline)

Spostrzeżenia:

1. Do rozpoczęcia kołowania potrzeba ok. 40-45% mocy, potem trzeba odrobinę odjąć (+)
2. Kołowanie bardzo precyzyjne i dobrze czuje się gabaryty (+)
3. Rozbieg chyba najbardziej realistyczny ze znanych mi dodatków. Samolot rozpędza się na początku powoli i rzeczywiście czuć, że potrzebuje trochę pasa. (+)
4. Precyzyjnie trzyma ścieżkę podczas zakrętów w trybie LNAV. (+)
5. Sterowanie ręczne wygodne. Nareszcie samolot, w którym czuć bezwładność przy skrętach. (+)
6. Trasa wg FMC bez zarzutu. Wbudowany AIRAC 1008 z SIDami z W-wy i STARami we Wrocku (innych nie sprawdzałem). W obu procedurach błędów nie dostrzegłem (+)
7. Świetne antycypowanie zakrętu do przechwycenia ILSa. Przy prędkości 220 IAS idealnie wstrzelił się w wiązkę.(+)
8. Przed samym przyziemieniem (autoland, oba autopiloty włączone), ok 150-100 ft RA dostałem komunikat "don't sink" mimo prawidłowej ścieżki schodzenia (-)
9. Samo przyziemienie "wytrzymane" na ok 10ft i delikatnie posadzone (+)

Jak dla mnie po pierwszym locie - super samolot :)

Mam nadzieję, że w trakcie kolejnych lotów nie zmienię zdania ;)
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Jak ktoś ma sprzęt od GF, to niech da znać jak współpracuje z samolotem.
Twórca sam jeszcze nie wie ;)
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
mbucholski
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 283
Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
Skąd jesteś: Maastricht

Post autor: mbucholski »

Hmm, no to twardy orzech do zgryzienia z tym wachlarzem 737. Nie latałem żadnym nigdy, więc czy mógłby ktoś porównać ten na tle PMDG? Warto czekać na NGX?
wibwk
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 282
Rejestracja: śr 29 lis, 2006 13:49
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: wibwk »

Kirow pisze:To ja już po pierwszym locie :) (EPWA-EPWR, offline)

Spostrzeżenia:

8. Przed samym przyziemieniem (autoland, oba autopiloty włączone), ok 150-100 ft RA dostałem komunikat "don't sink" mimo prawidłowej ścieżki schodzenia (-)
A jak miałeś ustawione RA na elektrycznym i barycznym?
Kirow
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 275
Rejestracja: wt 06 maja, 2008 08:20
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Kirow »

W założeniu jest nie gorszy niż stary PMDG. Kwestia bugów, których trochę znaleźli (patrz forum iFLY). Jeśli wyeliminują je i dodadzą zgodnie z zapowiedzią parę rzeczy o których "zapomnieli" (np. jednoklasowa konfiguracja foteli, schodki Ryanairowe itp.), to na pewno będzie to duża konkurencja. Jeśli mam taki sam produkt, który działa pod FS9 a za 15EUR także pod FSX, to po co przepłacać w PMDG ;)
Polatamy - zobaczymy :)

@wibwk Minima ustawione miałem na 200, prawidłowo GPWS odczytał "Approaching Minimums" i "Minimums". Posprawdzam to jeszcze bo może rzeczywiście coś skopałem z konfiguracją (będzie z rok, jak nie latałem 737).
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
matx1234
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 92
Rejestracja: sob 14 mar, 2009 22:34
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: matx1234 »

Kirow pisze:To ja już po pierwszym locie :) (...)
A FPS'y jak?
AMD64 x2 5200+, 2GB DDR2, PowerColor HD4850 PCS+, Corsair 450W
Awatar użytkownika
wegi
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 338
Rejestracja: sob 23 lip, 2005 17:31
Skąd jesteś: EPBY

Post autor: wegi »

matx1234 pisze:
Kirow pisze:To ja już po pierwszym locie :) (...)
A FPS'y jak?
Na moim 9800gt, e5200, 4gb ddr jest 30@30.
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
Kirow
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 275
Rejestracja: wt 06 maja, 2008 08:20
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Kirow »

Nie zauważyłem żadnego wpływu na klatki. U mnie zainstalowany ostatnio REX wali czasem po klatkach i obcina z 30 do 15, ale samolot nie ma na to wpływu. Jest na pewno lepiej niż w CS czy E-Jetach. (Nie testowałem jeszcze wirtualnego kokpitu).
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
wibwk
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 282
Rejestracja: śr 29 lis, 2006 13:49
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: wibwk »

A STAR dla EPWA brak :evil: :cry: są tylko aproach i transition.
Kirow
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 275
Rejestracja: wt 06 maja, 2008 08:20
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Kirow »

Bo formalnie EPWA nie ma STARów tylko RNAV Transition. Sprawdzę po południu...
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
wibwk
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 282
Rejestracja: śr 29 lis, 2006 13:49
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: wibwk »

Kirow pisze:Bo formalnie EPWA nie ma STARów
Formalnie to są bo tak je AIP nazywa ;) i rysuje na mapach.
Na próbę autolądowałem w KK, "don't sink" nie było ;) za to przed "górką" pull up", ogólnie GPWS b. czuły, trochę dziwnie odbywa się zniżanie w VNAV ale to muszę sprawdzić na dłuższej trasie, ogólnie samolot poprawny, gdy wszystkie bugi uda się pokonać to będzie "prawie" rewelacyjny, chyba za mało testów miał i wersja pod FS9 wyszła jako testowa, podejrzewam że w przyszłym roku otrzymamy już dopracowany produkt.
Awatar użytkownika
SW
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 58
Rejestracja: pt 22 sie, 2008 13:28
Skąd jesteś: VOR KMI

Post autor: SW »

Helou :]

Póki co raczej same superlatywy widzę, no no ale nikt chyba nie napisał jeszcze jak z wydajnością, klatkowaniem, wpływem na fpsy? Jak to z tym jest Panowie?
Bo dawać prawie 200zł żeby potem oglądać pokaz slajdów... bezcenne :lol:
Pozdrawiam.

[Czwarty i piąty post wyżej... - Rz]
Ostatnio zmieniony pt 27 sie, 2010 16:54 przez SW, łącznie zmieniany 1 raz.
Alalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Kirow
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 275
Rejestracja: wt 06 maja, 2008 08:20
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Kirow »

wibwk pisze:A STAR dla EPWA brak :evil: :cry: są tylko aproach i transition.
No i sprawdziłem - niestety STARów dla EPWA nie ma. AIRAC zawiera na szczęście punkty RNAV tworzące procedurę, więc można klepać z ręki.

Zniżanie VNAV jest dość gwałtowne. T/D wyliczony tak, że schodzenie -4200 fpm to dla niego normalka. PMDG też miał tendencję do stromych ścieżek, ale z tego co pamiętam, nie aż tak. Inna sprawa, że w realu też schodzą po -4000 fpm czasem. Co prawda był prawie pusty samolot (ok. 50% ładunku i 15% paliwa), muszę jeszcze popróbować "na pełno".

Przy podejściu do EPWA znowu GWPS - tym razem "terrain terrain!"
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Może zadziała na nim trick z innych maszyn z FMC. To znaczy, wpisanie tailwindu na poszczególnych wysokościach w zakładce dotyczącej planowania zniżania.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Awatar użytkownika
wegi
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 338
Rejestracja: sob 23 lip, 2005 17:31
Skąd jesteś: EPBY

Post autor: wegi »

Kirow pisze:
wibwk pisze:A STAR dla EPWA brak :evil: :cry: są tylko aproach i transition.
No i sprawdziłem - niestety STARów dla EPWA nie ma. AIRAC zawiera na szczęście punkty RNAV tworzące procedurę, więc można klepać z ręki.

Zniżanie VNAV jest dość gwałtowne. T/D wyliczony tak, że schodzenie -4200 fpm to dla niego normalka. PMDG też miał tendencję do stromych ścieżek, ale z tego co pamiętam, nie aż tak. Inna sprawa, że w realu też schodzą po -4000 fpm czasem. Co prawda był prawie pusty samolot (ok. 50% ładunku i 15% paliwa), muszę jeszcze popróbować "na pełno".

Przy podejściu do EPWA znowu GWPS - tym razem "terrain terrain!"
Ale jakie dokładnie zniżanie VNAV? VNAV PATH czy VNAV SPD?
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
Kirow
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 275
Rejestracja: wt 06 maja, 2008 08:20
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Kirow »

Zgłębiam teraz teorię do opcji "Autopilot with geometric descend" i google znalazło coś takiego:

http://www.pprune.org/archive/index.php/t-382263.html

Jak widać dla pilotów też nie jest to do końca oczywiste :)
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Awatar użytkownika
wegi
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 338
Rejestracja: sob 23 lip, 2005 17:31
Skąd jesteś: EPBY

Post autor: wegi »

FMC liczy zniżanie dla ciągu na idle... A tak się składa, że ifly robi to samo, dlatego zniża się na jałowym ciągu (tak być powinno).
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
wibwk
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 282
Rejestracja: śr 29 lis, 2006 13:49
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: wibwk »

To też nie do końca prawda, AP rozpoczyna zniżanie VNAV gdy przepustnica jest na idle, później w zasadzie nie ma to znaczenia a wręcz często prosi o "dodanie gazu", czasem o spojlery.
Jak dla mnie największą wadą jest to że FMC jest prawie żywcem przeniesione z ich B747 czyli jest bez modułu sprawdzającego błędy, więc każdą głupotę można mu wrzucić aż się zawiesi, oraz że nie będzie procedur na navdata a jedynie na planetpath z ich wszystkimi błędami i ograniczeniami.
Może ktoś napisze prosty program do tworzenia procedur bo jak na razie życie pokazało że tworzenie ich przekracza możliwości większości zainteresowanych.
Do tego znalazłem jeszcze jeden bug, pomimo APU zgasły mi w nocy wszystkie światła i zatrzymała się alignacja IRS, przyrządy wskazywały ładowanie, musiałem odpalić silniki aby mieć prąd.
Awatar użytkownika
wegi
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 338
Rejestracja: sob 23 lip, 2005 17:31
Skąd jesteś: EPBY

Post autor: wegi »

Prosi, bo zmieniają się warunki. Co nie zmienia faktu, że fmc liczy tak zniżanie, by cały czas zniżać się na idle.
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez wegi, łącznie zmieniany 1 raz.
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
Kirow
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 275
Rejestracja: wt 06 maja, 2008 08:20
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Kirow »

Jakby ktoś nie dotarł jeszcze, to podaję linkę do malowań jednego zapaleńca:

http://friendlyflusi.at/index.php?page=Thread&threadID=19306

Na razie same "germańskie" ;)
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
wibwk
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 282
Rejestracja: śr 29 lis, 2006 13:49
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: wibwk »

Kirow pisze:Zniżanie VNAV jest dość gwałtowne. T/D wyliczony tak, że schodzenie -4200 fpm to dla niego normalka. PMDG też miał tendencję do stromych ścieżek, ale z tego co pamiętam, nie aż tak. Inna sprawa, że w realu też schodzą po -4000 fpm czasem. Co prawda był prawie pusty samolot (ok. 50% ładunku i 15% paliwa), muszę jeszcze popróbować "na pełno".

Przy podejściu do EPWA znowu GWPS - tym razem "terrain terrain!"
Ciężki (wręcz przeładowany) zachowuje się przy schodzeniu zdecydowanie lepiej.
Przy przekraczaniu Tatr (FL340) błynęło "terrain". ://
wibwk
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 282
Rejestracja: śr 29 lis, 2006 13:49
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: wibwk »

Sporo malowań będzie i już jest Tutaj , no zapowiadają szybkie usunięcie wielu bugów.
Kirow
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 275
Rejestracja: wt 06 maja, 2008 08:20
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Kirow »

Load manager nie ostrzega o przekroczeniu Max Payload. Dla -800 ta wartość to ok. 21 ton. Po zapakowaniu 100% paxów i 40% cargo dostałem ponad 25 ton i żadnego ostrzeżenia. Trzeba uważać :)
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
wibwk
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 282
Rejestracja: śr 29 lis, 2006 13:49
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: wibwk »

LM nie pokazuje też pojemności zbiorników a to już głupie przeoczenie moim zdaniem, takiego typu jak "zapomnienie" o zapisaniu w .cfg dodatkowych zbiorników w BBJ'tach.
Kirow
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 275
Rejestracja: wt 06 maja, 2008 08:20
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Kirow »

Wygląda na to, że od AIRACa 1010 będą także procedury z Navigraph:

http://www.simforums.com/forums/terminal-proceidures-missing_topic36180_post210999.html#210999
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
wibwk
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 282
Rejestracja: śr 29 lis, 2006 13:49
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: wibwk »

Napisałem wcześnie że:
Jak dla mnie największą wadą jest to że FMC jest prawie żywcem przeniesione z ich B747 czyli jest bez modułu sprawdzającego błędy
myliłem się, tu mnie pozytywnie zaskoczyli, moduł sprawdzający jest i błędne wiersze procedur są odrzucane bez żadnego komunikatu. Gdy wszystkie wiersze w procedurach są poprawnie napisane, samolot lata wg. nich b. dobrze, sporo osób się skarży na różnych forach że wejście w SID czy STAR bywa skracane, czasem o sporo mil, w większości przypadków jest to spowodowane tym że pierwszy FIX procedury zapisany jest jako "No need to fly over", mnie uczono że początek procedury (chyba że wyjątek stanowi inaczej) musi być "fly over" i problemy ze skrótami czy "dziwnym" zniżaniem znikają :D . Jednego co mi brakuje to nie ma możliwości zaprogramowania w FMC bank angle, ale nie pamiętam czy w rzeczywistości B737 ma taką możliwość. Niestety jak na razie większość procedur trzeba poprawiać samemu bo nie są pisane w bezpośrednim oparciu o AIP i przepisy.
Hold mają poprawić ;)

P.S.
Fajnie że na tym forum nikt nie pisze ze samolot jest nie do przyjęcia bo ma kiepskie i nie wszystkie dźwięki. ://

P.S.2 Na ten Navigraf od 1010 to bym się nie napalał, może kiedyś w przyszłości. ;)
Awatar użytkownika
wegi
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 338
Rejestracja: sob 23 lip, 2005 17:31
Skąd jesteś: EPBY

Post autor: wegi »

wibwk pisze:
P.S.2 Na ten Navigraf od 1010 to bym się nie napalał, może kiedyś w przyszłości. ;)
Imho tak podaja DEVy.
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

wibwk pisze:Jednego co mi brakuje to nie ma możliwości zaprogramowania w FMC bank angle, ale nie pamiętam czy w rzeczywistości B737 ma taką możliwość.
Bank angle limit ustawia się hmmm "pokrętłem(?)" znajdującym się na wspólnej osi z pokrętłem HDG na MCP.

EDIT:
wegi pisze:Bank angle limit służy do ograniczenia tylko z włączonym HDG SEL. LNAV nie dotyczy.
A to przepraszam.
Ostatnio zmieniony śr 01 wrz, 2010 18:32 przez RzEmYk, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
ODPOWIEDZ