[FSX] PMDG 737NGX

Dział poświęcony płatnym samolotom i śmigłowcom (czyli opinie, recenzje, poradniki). Z problemami technicznymi proszę do działu Problemy Techniczne-Samoloty.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Problem prędkości wygląda na analogiczny do poruszonego tutaj (wątek w języku polskim): http://lotnictwo.net.pl/7-inne/38-lotni ... aints.html
Zapalone lampki nie są problemem, problemem jest to co wywołuje ich zapalenie - jeśli nie masz włączonych losowych awarii i nie przeładowywałeś samolotu (na forum PMDG wskazano bug związany z wczytywaniem panelu, nie wiem czy w aktualnej wersji problem rozwiązano: http://forum.avsim.net/topic/342369-hyd ... msearch__1), to sprawdź czy ilość i ciśnienie płynu hydraulicznego są w normie, czy dźwignia podwozia jest w środkowym położeniu albo czy temperatura paliwa nie jest za wysoka.
adiks7
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 178
Rejestracja: czw 04 lis, 2010 13:56
Skąd jesteś: Mińsk EPMM

Post autor: adiks7 »

Problem z Hydrauliką rozwiązany, pomógł sposób z forum avsim, który podałeś mianowicie w pliku Previous Flight.sav temperatura paliwa wynosiła 1009, zmieniłem na 0 i jest ok. Interesuje mnie jeszcze skąd taka wartość się tam wzięła, co było tego przyczyną? Problem prędkości w trakcie realizacji, dodam jeszcze że przy osiąganiu wysokości przelotowej na FMC pojawia się komunikat coś w stylu Unable 250 KT at NIPUS, po czym samolot przyspiesza do prawie prędkości maksymalnej, po wciśnięciu SPD INTV prędkość ta jest taka jak PFD.
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Interesuje mnie jeszcze skąd taka wartość się tam wzięła, co było tego przyczyną?
Pewnie bug.
Problem prędkości w trakcie realizacji, dodam jeszcze że przy osiąganiu wysokości przelotowej na FMC pojawia się komunikat coś w stylu Unable 250 KT at NIPUS, po czym samolot przyspiesza do prawie prędkości maksymalnej, po wciśnięciu SPD INTV prędkość ta jest taka jak PFD.
Pewnie post siódmy to wyjaśni: http://forum.avsim.net/topic/363533-una ... -at-itemm/
Jeśli chcesz lecieć wolniej, wpisz mniejszą prędkość przelotową (zakładam, że nie używasz ekstremalnej wartości cost index).
Awatar użytkownika
Adam73
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 174
Rejestracja: pt 11 lip, 2008 21:18
Skąd jesteś: POZnan*

Post autor: Adam73 »

Witam,
Czy zna ktoś z Was jakiś tutorial do wykonania własnych malowań w pmdg 737ngx. O ile w pmdg 737 pod fs9 nie miałem z tym problemów i takowe malowania wykonywałem sam z poradnikami których jest sporo, o tyle w ngx nie wiem kompletnie jak za to się zabrać. Jedyny jaki znalazłem http://www.youtube.com/watch?v=ApixlR9E_7I&feature=plcp ale oglądając go dalej nic nie wiem a przy okazji dostaję oczopląsów. :shock: :D
Windows 10 HE 64Bit, Gigabyte Z390 Gaming X, Intel I7-9700K, Ram: 16GB, GeForce RTX270, 2xSSD, 1xM2
Tomek1158
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 292
Rejestracja: wt 26 kwie, 2011 11:02
Skąd jesteś: EGCN

Post autor: Tomek1158 »

Jak nie znasz się na Photoshopie, żaden poradnik Ci nie pomoże. A jak się znasz to nie będzie potrzebny.
This, the mojave desert is the final resting place of thousands of unemployed aircraft. For the old ones, the best future they can look forward to is reincarnation as a coke can. - Bruce Dickinson
Awatar użytkownika
Adam73
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 174
Rejestracja: pt 11 lip, 2008 21:18
Skąd jesteś: POZnan*

Post autor: Adam73 »

Tomek1158 pisze:Jak nie znasz się na Photoshopie, żaden poradnik Ci nie pomoże
Wcześniej jakoś pomogły... A na PS faktycznie się nie znam bo go nawet nie posiadam. Inwestowanie ok. 30000 zł w PS dla zrobienia jednego malowania "lekko" mija się z celem. Kiedyś używałem do malowania darmowego programu paint NET, lecz ten teraz sobie nie radzi, gimp z resztą też nie. Zresztą nawet o samo malowanie mi nie chodzi a bardziej o scalenie całości w jeden plik. Po pobraniu paint-kitsa ze strony producenta otrzymujemy w paczce kilka "części kadłuba" do malowania i mają one format psd, ale potem trzeba to wszystko scalić do formatu ptp i tu zaczyna się mój problem bo nie wiem jakim programem mam to scalić.
Ostatnio zmieniony sob 20 paź, 2012 20:39 przez Adam73, łącznie zmieniany 1 raz.
Windows 10 HE 64Bit, Gigabyte Z390 Gaming X, Intel I7-9700K, Ram: 16GB, GeForce RTX270, 2xSSD, 1xM2
Awatar użytkownika
wojtek_84
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 932
Rejestracja: pn 10 maja, 2010 16:09
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: wojtek_84 »

Użyj GIMPa.

Co do problemów - może napisz z czym właściwie sobie nie radzisz.
gregee123
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 79
Rejestracja: czw 07 paź, 2010 21:11
Skąd jesteś: z Polski

Post autor: gregee123 »

Adam73 pisze:potem trzeba to wszystko scalić do formatu ptp i tu zaczyna się mój problem bo nie wiem jakim programem mam to scalić.
W paint kicie jest plik pdf z dokładnym opisem.
Tomek1158
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 292
Rejestracja: wt 26 kwie, 2011 11:02
Skąd jesteś: EGCN

Post autor: Tomek1158 »

W paintkicie do NGX o ile dobrze pamiętam jest taki fajny plik PSD który posiada cały samolot już ze wszystkimi potrzebnymi layerami (cienie i tak dalej) a ty tylko malujesz, dzielisz, zapisujesz, i wrzucasz do samolotu. Do tego jest właśnie potrzebny Photoshop (i DXTBMP). Oczywiście możesz użyć też painta do tych kilku "części kadłuba" ale za dobre to to malowanie nie będzie. A co do PTP to nie trzeba. Każdy podzielony plik możesz albo podmienić z tymi z oryginalnego malowania albo ręcznie dopisać. No i nie 30000 a 3335zł (przeliczone z GBP) pomijając już fakt, że jest dostępna 30-dniowa wersja trial.
This, the mojave desert is the final resting place of thousands of unemployed aircraft. For the old ones, the best future they can look forward to is reincarnation as a coke can. - Bruce Dickinson
Awatar użytkownika
Adam73
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 174
Rejestracja: pt 11 lip, 2008 21:18
Skąd jesteś: POZnan*

Post autor: Adam73 »

Dzięki chłopaki za wskazówki trochę mi to rozjaśniło obraz. :)
Windows 10 HE 64Bit, Gigabyte Z390 Gaming X, Intel I7-9700K, Ram: 16GB, GeForce RTX270, 2xSSD, 1xM2
mirage9
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 170
Rejestracja: ndz 25 maja, 2008 16:56
Skąd jesteś: Irlandia

Post autor: mirage9 »

Witam.Panowie poszukuje jakiegos darmowego programu lub convertera ktory potrafi zrobic plan lotu dla NGX.Od dluzszego czasu uzywam VDispatch ktory mi bardzo odpowiada.No niestety o ile moze na tym programie zrobic to co mi potrzebne i latac na wiekszosci samolotow o tyle NGX z tym nie wspopracuje.
Niby opcja jest do exportu .rte ale niestety przy probie zaladowania planu do samolotu wyskakuje komunikat ze nie odnaleziono departure airport.
Idac tym sladem sadzilem ze jest moze cos zle i sprawdzilem plan lotu notatnikiem.
Plan z VD jest zupelnie inny niz ten co mamy jako default w folderze flight plans NGX.
Dlatego tez poszukuje programu darmowego ktory albo zrobi poprawnie plan z nowym AIRAC albo przekonwertuje ten z VD.Wielkie dzieki za pomoc.
FSCommander raczej odpada.:(
Latam offline.
Obrazek
progress4
Cadet
Cadet
Posty: 43
Rejestracja: sob 01 lis, 2008 22:45
Skąd jesteś: epnt

Post autor: progress4 »

SimRoutes Spróbuj tej strony.
Zgredd
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 188
Rejestracja: pn 21 kwie, 2008 23:00
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: Zgredd »

Czy ktoś lądował 737 na EPSC? Mam problem z podejściem ILS z. Mianowicie, programując trasę ostatnim punktem jest CHO (czyli IAF tego podejścia). Kiedy dodaję w DEPP/ARR podejście ILS z, otrzymuję ROUTE DISCONTINUITY.
AIRAC nie uaktualniałem, ale ta procedura ILS obowiązywała jeszcze przed 1108 :roll:
gregee123
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 79
Rejestracja: czw 07 paź, 2010 21:11
Skąd jesteś: z Polski

Post autor: gregee123 »

Zakładając nawet, że wybrałeś "CHO transition" to i tak pierwszy punkt będzie nazywał się CHONB a nie CHO. Trzeba po prostu ręcznie zlikwidować nieciągłość. Nie jest to nic niespotykanego. Polecam poszukanie jakiegoś CBT dla 737NG.
Zgredd
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 188
Rejestracja: pn 21 kwie, 2008 23:00
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: Zgredd »

CHO transition oczywiście wybrałem. Czy możesz wyjaśnić nieco więcej:
1. co to za punkt CHONB i gdzie o nim mogę się dowiedzieć na mapie procedury?
2. jak zlikwidować ręcznie nieciągłość? Próbowałem zrobić DEL i na LSK, ale to nie działa (w przeciwieństwie do E170 Wilco, w którym tak to zawsze załatwiałem)
3. Co to jest CBT?
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

1. Być może CHO NDB, choć w instrukcji nie widzę przyrostka NB.
2. viewtopic.php?p=96449&highlight=#96449
viewtopic.php?p=52389&highlight=#52389
3. Computer based training.
gregee123
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 79
Rejestracja: czw 07 paź, 2010 21:11
Skąd jesteś: z Polski

Post autor: gregee123 »

Zgredd pisze:CHO transition oczywiście wybrałem. Czy możesz wyjaśnić nieco więcej:
1. co to za punkt CHONB i gdzie o nim mogę się dowiedzieć na mapie procedury?
CHONB to, jak zakładam, CHO ndb. Nie znajdziesz tej nazwy na oficjalnych plate'ach. To wymysł Navigraph'u. Tak naprawdę to ten sam punkt co CHO. Swoją drogą to mi przypomniało, że może było by warto wypróbować NavDataPro...
Zgredd pisze:2. jak zlikwidować ręcznie nieciągłość? Próbowałem zrobić DEL i na LSK, ale to nie działa (w przeciwieństwie do E170 Wilco, w którym tak to zawsze załatwiałem)
Na tym konkretnym przykładzie:
mamy CHO .... route disco ..... CHONB. Na stronie RTE lub LEGS klikasz LSK przy CHONB (aby pojawił się w scratchpad'zie) a potem klikasz przy "THEN" (lub w tym wypadku może warto kliknąć przy CHO czyli nadpisać CHO przez CHONB). Oczywiście na stronie LEGS używamy lewych przycisków, na stronie RTE prawych.
Zgredd
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 188
Rejestracja: pn 21 kwie, 2008 23:00
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: Zgredd »

Ciekawostka... popróbuje sobie. Dzięki!
Swoja drogą ta sama trasa w E170 od Wilco działa prawidłowo.
luko
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 371
Rejestracja: ndz 20 sty, 2008 20:44
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: luko »

Witam,

mam pewien problem z NGX - samolot dość 'niemrawo' reaguje na wychylenia statecznika. Nawet jak wychylam max. w prawo czy w lewo, to reakcja samolotu jest dość znikoma, niezależnie od prędkości - no, może przy mniejszych prędkościach jest nieco bardziej znaczna, ale przy silnym bocznym wietrze, obawiam się, że mógłbym mieć problem z kontrowaniem przy podejściu... Próbowałem z wyłączonym Y/D, bawiłem się też z "martwymi strefami" joysticka, ale nic to nie daje.
Myślałem, że ten typ tak ma, ale po konsultacji sprawy z jednym forumowym kolegą, coś jednak jest nie tak. U niego przy ok. 180 GS i wychyleniu statecznika max w prawo lub lewo, daje zmianę kursu o 10-15 stopni w ok 1,5 sekundy (przy Y/D wł). U mnie tak dobrze nie ma - przy max. wychyleniu ruddera, przy 180 IAS w locie poziomym na 3000' (Y/D wł, A/P wył.), skręca może o 2-3 st. i dalej nie chce; przy czym zanim o te 2-3 st. skręci, mnie parę sekund. Nie wiem w czym tkwi przyczyna... Jeśli potrzeba jakieś screeny - nie ma oczywiście problemu. Może jednak ktoś spotkał się z podobnym problemem i obejdzie się bez obrazków. Czuję, że to może być jakaś drobnostka, tyle, że nie mam pomysłu..
OS: Vista 64
Sprzęt: AsRock P67 Pro3, i5 2500K, nVidia GTX560 1GB/256, 4x2GB/1600MHz
koziarek
Cadet
Cadet
Posty: 12
Rejestracja: pt 07 sty, 2011 20:29
Skąd jesteś: EPKT

Tutorial 737ngx PL

Post autor: koziarek »

Witam, czy jest ktoś w posiadaniu spolszczonego tutoriala do PMDG 737NGX, a ściślej tego co jest na stronie PMDG? Dziś poprosiłem jedną firmę o wycenę, ale jak ktoś by to już miał i chciał się podzielić.....
luko
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 371
Rejestracja: ndz 20 sty, 2008 20:44
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: luko »

Obawiam się, że nie znajdziesz polskojęzycznego tutoriala do NGX, podobnie jak i pozostałych manuali.
Ja natomiast chciałbym delikatnie przypomnieć się z powyższą (moją) sprawą ;)
OS: Vista 64
Sprzęt: AsRock P67 Pro3, i5 2500K, nVidia GTX560 1GB/256, 4x2GB/1600MHz
Lindberg
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 56
Rejestracja: sob 05 gru, 2009 21:45
Skąd jesteś: Poland

Post autor: Lindberg »

Kolego koziarek nie masz szansy na spolszczonego Tutoriala. No chyba, że rozmowa z firmą zaowocuje pozytywem. Daj znać jak wypadły rozmowy.

Kolego luko na pokrętle kursu masz zewnętrzny pierścień regulujący stopnie przechyłu. Może to coś ci wyjaśni. I think.
Poadro.
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Pokrętło reguluje maksymalny kąt przechylenia w trybie HDG SEL oraz VOR FD i autopilota. W jaki sposób miałoby być związane z opisanym problemem?
koziarek
Cadet
Cadet
Posty: 12
Rejestracja: pt 07 sty, 2011 20:29
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: koziarek »

Poniżej przedstawiam wycene 2 części tutoriala. Troszeczkę za dużo, ale kto chce może zanurzyć się w lekturze. Jeśli znajdą się jacyś zwolennicy tego tłumaczenia (min. 20 osób) to jest sens. Pozdrawiam. Oto tekst:
Szanowny Panie,
w odpowiedzi na zapytanie dotyczące przetłumaczenia przesłanego tekstu na język polski przez Internetowe Centrum Tłumaczeń mLingua, chciałabym przedstawić następującą ofertę:
1. Tekst będzie tłumaczony przez zawodowych tłumaczy zgodnie z normą jakości ISO 9001:2008 (certyfikacja TÜV Rheinland);
2. Termin wykonania tłumaczenia od momentu złożenia zamówienia w trybie normalnym to 24 dni, przyspieszonym - 12 dni, ekspresowym - 6 dni, superekspresowym - do uzgodnienia.
3. Przybliżona objętość tekstu to 177 stron standardowych.
4. Cena netto jednej strony przekładu (1600 zn.) uzależniona jest od wybranej usługi:

ECONO – tłumaczenie robocze bez weryfikacji, redakcji i korekty
– tryb normalny – 19,72 PLN; tryb przyspieszony – 30,56 PLN; tryb ekspresowy – 36,68 PLN;
STANDARD – tłumaczenie z redakcją przez redaktora (język ojczysty i specjalizacja redaktora dostosowane do języka i dziedziny przekładu)
– tryb normalny – 34,37 PLN; tryb przyspieszony – 42,96 PLN; tryb ekspresowy – 51,55 PLN;
PREMIUM - tłumaczenie zgodne z Europejską Normą Tłumaczeń PN-EN 15038:2006, sprawdzone przez drugiego tłumacza danej kombinacji językowej (weryfikatora), poddane redakcji przez redaktora (język ojczysty i specjalizacja redaktora dostosowane do języka i dziedziny przekładu) oraz dodatkowo poddane korekcie przez korektora (przed oddaniem do druku lub rozpowszechnieniem)
– tryb normalny – 81,50 PLN; tryb przyspieszony - do uzgodnienia; tryb ekspresowy - do uzgodnienia.
W ofercie uwzględniono 25,00% rabat za objętość tekstu oraz promocję wariantu ECONO w trybie normalnym dla Nowych Klientów.

5. Dzięki wykorzystaniu serwerowego systemu CAT (Déjà Vu X2 Team Server) gwarantujemy obniżenie kosztów tłumaczeń wraz ze wzrostem liczby i wolumenu wykonanych przekładów. Wysokość opustów określamy na podstawie statystycznego podobieństwa tekstów do wcześniej przetłumaczonych i przechowywanych w pamięciach tłumaczeń, które budujemy dla każdego Klienta od pierwszego zamówienia.

Dla ułatwienia wyboru właściwej usługi tłumaczeniowej w załączniku znajdzie Pan broszurę "Jak wybrać usługę tłumaczeniową" oraz informacje o systemie Déjà Vu X2 Team Server. Proszę o kontakt telefoniczny w przypadku problemów z wypełnieniem formularza zamówienia, dodatkowych pytań lub określonych oczekiwań (np. składu DTP, budowy pamięci tłumaczeń, obróbki graficznej, wykorzystania określonej terminologii, uwierzytelnienia dokumentu).

Warunkiem przyjęcia zamówienia jest przefaksowanie na numer +48 61 624 32 93 lub wysłanie w formie skanów na adres e-mail info@mlingua.pl czytelnie podpisanego formularza zamówienia i regulaminu z pieczątką firmy (proszę wydrukować załączony plik mLingua_zamowienie.pdf).

W przypadku zamówienia na osobę fizyczną warunkiem przyjęcia zamówienia jest opłacenie faktury proforma (istnieje możliwość płatności online z poziomu panelu Klienta). Uprzejmie proszę o podanie danych niezbędnych do założenia konta i wystawienia faktury (imię i nazwisko, adres, nr telefonu).
Zapoznaj się z regulaminem. Kolor czerwony jest zastrzeżony dla administratorów.
Ostatnio zmieniony ndz 07 kwie, 2013 10:27 przez koziarek, łącznie zmieniany 2 razy.
moral
Cadet
Cadet
Posty: 24
Rejestracja: czw 19 maja, 2005 15:49
Skąd jesteś: Poland

Post autor: moral »

Szukam samolotu do zakupienia, myślę nad ngx lub http://secure.simmarket.com/ariane-boei ... nced.phtml

Który polecilibyście jako najlepiej dopracowany graficznie i funkcjonalnie produkt?

Pisz poprawnie, stosuj wielkie litery.
Ostatnio zmieniony sob 13 kwie, 2013 12:45 przez moral, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Rafał
Lindberg
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 56
Rejestracja: sob 05 gru, 2009 21:45
Skąd jesteś: Poland

Post autor: Lindberg »

Wg mnie PMDG 737 NGX.
Zgredd
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 188
Rejestracja: pn 21 kwie, 2008 23:00
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: Zgredd »

Też tak uważam.
Awatar użytkownika
XxCloudy
Cadet
Cadet
Posty: 43
Rejestracja: czw 28 cze, 2012 13:57
Skąd jesteś: EPGD

Post autor: XxCloudy »

Witam,
Panowie ja z takim zapytaniem. Czy można kupić osobno manuale, checklisty idt. w takiej wersji: http://www.precisionmanuals.com/Product ... ategory=20 w jakimś polskim sklepie internetowym czy tylko ze strony PMDG? Jeszcze jedno jest możliwość zakupu ich 737NGX wraz z tym pudełeczkim czy w wersji pudełkowej dają tylko CD z samolotem i jedną czy dwie książeczki z kilkoma stronami? Bardzo chciałbym mieć tą całą dokumentacje u siebie na półce, tylko 300 pare $ to dla mnie troszkę za wiele, więc może dostane coś taniej.

[Interpunkcja! - Rz]
Ostatnio zmieniony wt 07 maja, 2013 23:37 przez XxCloudy, łącznie zmieniany 1 raz.
mbucholski
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 283
Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
Skąd jesteś: Maastricht

Post autor: mbucholski »

Zastawu instrukcji na 99% w polskich sklepach nie znajdziesz, a nawet gdyby, to na bank byłoby drożej.
Awatar użytkownika
XxCloudy
Cadet
Cadet
Posty: 43
Rejestracja: czw 28 cze, 2012 13:57
Skąd jesteś: EPGD

Post autor: XxCloudy »

A co dokładnie wkładają do pudełkowej wersji 737?
Ostatnio zmieniony śr 08 maja, 2013 20:02 przez XxCloudy, łącznie zmieniany 1 raz.
mbucholski
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 283
Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
Skąd jesteś: Maastricht

Post autor: mbucholski »

Nie znajduję opisu zawartości pudełka, ale mogę powiedzieć z autopsji co było w MD-11: czarno-białe książeczki Manual (75 stron, odpowiednik PMDG MD-11 Introduction.pdf) i Tutorial Flight (83 strony), plakat Cockpit Views (bodajże formatu A3), DVD.
Awatar użytkownika
Vesper
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 196
Rejestracja: czw 31 lip, 2008 10:22
Skąd jesteś: Kraśnik/EPLR

Post autor: Vesper »

W wersji pudełkowej jest DVD i Manual (95 str.) W Manualu jest opisana instalacja i podstawowe ustawienia oraz także tutorial flight. Niestety nie ma plakatów jak W MD-11.
Awatar użytkownika
XxCloudy
Cadet
Cadet
Posty: 43
Rejestracja: czw 28 cze, 2012 13:57
Skąd jesteś: EPGD

Post autor: XxCloudy »

Gdyby w wersji pudełkowej była pełna dokumentacja dałbym nawet 400 zł. :D, a DVD mógłbym oddać komuś za darmo, bo dwóch samolotów nie potrzebuje ponieważ posiadam wersje download. Szkoda, że koszt to ponad 300$ a czytanie manuali w wersji pdf to po prostu nuda jak dla mnie. :P
Ostatnio zmieniony ndz 12 maja, 2013 13:29 przez XxCloudy, łącznie zmieniany 2 razy.
voulgaris
Cadet
Cadet
Posty: 39
Rejestracja: czw 12 lut, 2004 12:31
Skąd jesteś: EPWA

PMDG Load Editor / Manager

Post autor: voulgaris »

Czy do PMDG 737NGX powinien być dołączony Load Manager / Editor do ustawienia ilości pasażerów, ładunku i paliwa? Kupiłem PMDG 737-800/900 ale brakuje w/w aplikacji. Jest tylko Livery Manager i Performance Manager.
Jarek

FSX Gold Edition + Acceleration , PMDG 737-800 ngx , Maddog 2010
Win7 64-bit , Intel Core i7-3770K 3,50 Ghz, płyta Asus P8Z77, Radeon Asus 7870 2GB , pamięć RAM 16 GB , SSD
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Nie, ładuje się z poziomu CDU.
voulgaris
Cadet
Cadet
Posty: 39
Rejestracja: czw 12 lut, 2004 12:31
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: voulgaris »

Faktycznie tak jest. W przypadku tego produktu nie da się uniknąć przeczytania manuala, a jest tego dość duuużo :|
Jarek

FSX Gold Edition + Acceleration , PMDG 737-800 ngx , Maddog 2010
Win7 64-bit , Intel Core i7-3770K 3,50 Ghz, płyta Asus P8Z77, Radeon Asus 7870 2GB , pamięć RAM 16 GB , SSD
wibwk
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 282
Rejestracja: śr 29 lis, 2006 13:49
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: wibwk »

voulgaris pisze:W przypadku tego produktu nie da się uniknąć przeczytania manuala, a jest tego dość duuużo :|
Chociaż FS to coraz bardziej gra ale jednak symulator i to w skomplikowanej dziedzinie. ;)
X52
Ultor
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 230
Rejestracja: czw 26 mar, 2009 17:05
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: Ultor »

Czy opłaca się dokupić wersję 737-600/700 NGX? Chciałbym wiedzieć, czy to tylko nowe modele graficzne tych wersji 737NG czy też dodano w nich coś jeszcze?
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Opis na stronie producenta jest zgodny z prawdą - nowe są modele zewnętrzne, wewnętrzne i modele lotu. Różnic w również wymienionych dźwiękach nie spostrzegłem, co nie znaczy, że ich tam nie ma.
Ultor
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 230
Rejestracja: czw 26 mar, 2009 17:05
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: Ultor »

Hmm, czyli jest tak, jak się spodziewałem. A czy w skład tego pakietu wschodzi wersja 737-700ER o zasięgu międzykontynentalnym?
ODPOWIEDZ