PMDG 747 Queen of the skies a PMDG 747 Queen of the skies II
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
PMDG 747 Queen of the skies a PMDG 747 Queen of the skies II
Hej chciałbym się was zapytać czym się różni ostatnio wydany 747 v3 od 747 również od PMDG wydanego kilka lat temu którego kupiłem w wersji pudełkowej ,samolot dokładny ,wiernie odwzorowany ale jaka jest różnica między nim a najnowszym 747 v3 i czy dla posiadacza starszej wersji opłaca się przenosić na nowszą ?
Za wszelkie odpowiedzi dziękuję.
Za wszelkie odpowiedzi dziękuję.
Witam,
v3 mogę jedynie porównać z PMDG747 pod Fs9, ale zdaje się że stara wersja PMDG do FSx za bardzo się nie różni od tej pod Fs9 (pewnie podobnie jak MD11).
Najbardziej istotną jak dla mnie różnicą na "+" jest model lotu, a w połączeniu z "EZDOC CAMERA" start i lądowanie to po prostu czad. Subiektywnie - PMDG747 pod FS9 latało całkiem nieźle, ale do v3 nawet się nie zbliża i mówię to jako ktoś, kto wylatał setki (może nawet tysiące) godzin na starej wersji. Oczywiście różnice najlepiej widać podczas startu, lądowania i...turbulencji. W tym ostatnim przypadku dochodzą świetne efekty dźwiękowe których nie było w wersji pod FS9.
Oprócz modelu lotu, na "+" v3 należy zaliczyć całą masę opcji konfigurowalnych przez FMC - wyglądu kokpitu, dodatkowego wyposażenia (np RAAS), etc...
Wady: klatkowanie i OoM. Niestety, samolot jest bardzo wymagający sprzętowo, i przy złożonych albo kiepsko "napisanych" sceneriach i źle dobranych ustawieniach FSX, zdarza się spadek klatek zdecydowanie poniżej 20, a przede wszystkim może wyskoczyć OoM. Zresztą producent zdaje sobie sprawę z wymagań nowej wersji, i dlatego w instrukcji poświęconych jest kilka stron dedykowanych problemowi OoM i użyciu VAAS.
Druga wada to cena. Samolot jest kosmicznie drogi ale też i dlatego, że jako jeden produkt sprzedawane są wszystkie wersje 747-400: począwszy od "japońskiego domestica" poprzez ER aż do Cargo. Osobiście wolałbym podział na mniejsze "paczki", które oczywiście kosztowałyby odpowiednio mniej. Nie każdy chce latać np. wersją "Cargo", choć z drugiej strony "obstawiona" pojazdami naziemnymi, z otwartymi wszystkimi "lukami" naprawdę cieszy oko. Zresztą "pasażerom" też nic nie brakuje pod tym względem.
To tyle na szybko z najważniejszych "pros and cons", choć oczywiście różnic jest cała masa ale w skrócie: jak dla mnie v3 to po prostu "bomba"
Pzdr - Artur S.
v3 mogę jedynie porównać z PMDG747 pod Fs9, ale zdaje się że stara wersja PMDG do FSx za bardzo się nie różni od tej pod Fs9 (pewnie podobnie jak MD11).
Najbardziej istotną jak dla mnie różnicą na "+" jest model lotu, a w połączeniu z "EZDOC CAMERA" start i lądowanie to po prostu czad. Subiektywnie - PMDG747 pod FS9 latało całkiem nieźle, ale do v3 nawet się nie zbliża i mówię to jako ktoś, kto wylatał setki (może nawet tysiące) godzin na starej wersji. Oczywiście różnice najlepiej widać podczas startu, lądowania i...turbulencji. W tym ostatnim przypadku dochodzą świetne efekty dźwiękowe których nie było w wersji pod FS9.
Oprócz modelu lotu, na "+" v3 należy zaliczyć całą masę opcji konfigurowalnych przez FMC - wyglądu kokpitu, dodatkowego wyposażenia (np RAAS), etc...
Wady: klatkowanie i OoM. Niestety, samolot jest bardzo wymagający sprzętowo, i przy złożonych albo kiepsko "napisanych" sceneriach i źle dobranych ustawieniach FSX, zdarza się spadek klatek zdecydowanie poniżej 20, a przede wszystkim może wyskoczyć OoM. Zresztą producent zdaje sobie sprawę z wymagań nowej wersji, i dlatego w instrukcji poświęconych jest kilka stron dedykowanych problemowi OoM i użyciu VAAS.
Druga wada to cena. Samolot jest kosmicznie drogi ale też i dlatego, że jako jeden produkt sprzedawane są wszystkie wersje 747-400: począwszy od "japońskiego domestica" poprzez ER aż do Cargo. Osobiście wolałbym podział na mniejsze "paczki", które oczywiście kosztowałyby odpowiednio mniej. Nie każdy chce latać np. wersją "Cargo", choć z drugiej strony "obstawiona" pojazdami naziemnymi, z otwartymi wszystkimi "lukami" naprawdę cieszy oko. Zresztą "pasażerom" też nic nie brakuje pod tym względem.
To tyle na szybko z najważniejszych "pros and cons", choć oczywiście różnic jest cała masa ale w skrócie: jak dla mnie v3 to po prostu "bomba"
Pzdr - Artur S.
AZT017 (WAW)
Core i7 6700K, ASUS MAXIMUS VIII RANGER, 16GB/2666MHz, MSI GTX970, OS Win7/64bit, SSD Crucial 250GB, FS2004
Core i7 6700K, ASUS MAXIMUS VIII RANGER, 16GB/2666MHz, MSI GTX970, OS Win7/64bit, SSD Crucial 250GB, FS2004
- Krzysiek767.
- Cadet
- Posty: 23
- Rejestracja: sob 28 sty, 2012 20:36
- Skąd jesteś: Chicago
Witam.
Kilka dni temu zakupilem PMDG 747 i mam maly problem odnosnie autopilota
ktory wylacza sie co kilka sekund jak temu zaradzic , dodam ze ten problem nie wystepuje
w zadnym innym samolocie od Pmdg ( 737 oral 777) jedynie tylko w 747.
Bede wdzieczmy za pomoc
( uzywam FSX Steam , Rex4, Active sky next , FTX Global , Global openLC , Global vector )
Kilka dni temu zakupilem PMDG 747 i mam maly problem odnosnie autopilota
ktory wylacza sie co kilka sekund jak temu zaradzic , dodam ze ten problem nie wystepuje
w zadnym innym samolocie od Pmdg ( 737 oral 777) jedynie tylko w 747.
Bede wdzieczmy za pomoc
( uzywam FSX Steam , Rex4, Active sky next , FTX Global , Global openLC , Global vector )
Intel 7 , 10Gb DDR3 , Geforce 960 .
- Krzysiek767.
- Cadet
- Posty: 23
- Rejestracja: sob 28 sty, 2012 20:36
- Skąd jesteś: Chicago
Nie jestem pewien czy tutaj też to może mieć znaczenie, ale sprawdź czy samolot jest poprawnie wytrymowany przed włączeniem autopilota oraz to, czy kontroler (joystick, wolant) zawsze jest w neutralnym położeniu.
Dla testu wyłącz joystick (Ctrl+K) i włącz AP.
Dla testu wyłącz joystick (Ctrl+K) i włącz AP.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11