PIC ERJ-145 FeelThere
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
- Red Scorpion
- Moderator
- Posty: 13
- Rejestracja: pt 06 lut, 2004 12:44
- Skąd jesteś: EPPO
PIC ERJ-145 FeelThere
Czy udało Wam się uruchmić silniki samolotu? U mnie przełączniki starterów w ogóle nie reagują na klikanie myszą, przy odpalaniu starterów ze skrótów klawiszowych też nie chcą zaskoczyć.
AZT001
"Jump in the cockpit and start up the engines
Remove all the wheelblocks there's no time to waste
Gathering speed as we head down the runway
Gotta get airborne before it's too late"
Iron Maiden - Aces High
"Jump in the cockpit and start up the engines
Remove all the wheelblocks there's no time to waste
Gathering speed as we head down the runway
Gotta get airborne before it's too late"
Iron Maiden - Aces High
Udało sie udalo
Patrz załącznik. Po właczeniu baterii (1 i 2), awioniki (w lewej czesci panelu, dolny rząd przycisków; pierwsze od prawej), właczasz pompy paliwa (3 i 4), APU (5), gdy wystartuje dajesz APU Gen na ON (6). Aby dało sie właczyc silniki trzeba włączuc APU Bleed (7). Potem tylko klapki od starterów w góre i silniki ON.
P.S.
Opis tyczy wersji z SP1b ale w poprzednich było tak samo.
Patrz załącznik. Po właczeniu baterii (1 i 2), awioniki (w lewej czesci panelu, dolny rząd przycisków; pierwsze od prawej), właczasz pompy paliwa (3 i 4), APU (5), gdy wystartuje dajesz APU Gen na ON (6). Aby dało sie właczyc silniki trzeba włączuc APU Bleed (7). Potem tylko klapki od starterów w góre i silniki ON.
P.S.
Opis tyczy wersji z SP1b ale w poprzednich było tak samo.
- Załączniki
-
- ERJ 145
- PICERJ.jpg (115.79 KiB) Przejrzano 26444 razy
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
- Red Scorpion
- Moderator
- Posty: 13
- Rejestracja: pt 06 lut, 2004 12:44
- Skąd jesteś: EPPO
Nie mogę, buuu...
APU chodzi, wszystko powłączane jak trzeba... w ogóle nie mogę ruszyć klapek na starterach. Obklikałem je całe dookoła i nic. Jak klikam prawym, otwiera się menu kontekstowe. Pojawia mi się tylko + i - , ale startery jak przyklejone...
APU chodzi, wszystko powłączane jak trzeba... w ogóle nie mogę ruszyć klapek na starterach. Obklikałem je całe dookoła i nic. Jak klikam prawym, otwiera się menu kontekstowe. Pojawia mi się tylko + i - , ale startery jak przyklejone...
AZT001
"Jump in the cockpit and start up the engines
Remove all the wheelblocks there's no time to waste
Gathering speed as we head down the runway
Gotta get airborne before it's too late"
Iron Maiden - Aces High
"Jump in the cockpit and start up the engines
Remove all the wheelblocks there's no time to waste
Gathering speed as we head down the runway
Gotta get airborne before it's too late"
Iron Maiden - Aces High
RAdar meteorologiczny w Embraer 145 pilot in command ?
Witam!
Czy wiedzą panowie czy emb 145 pilot in command ma radar meteorologiczny??
Pozdr
Czy wiedzą panowie czy emb 145 pilot in command ma radar meteorologiczny??
Pozdr
http://www.boomerang.new.fr/ bardzo dobry poradnik do ERJ145 FeelThere (in english).
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Poprawka do ERJ-145 feel there - skąd?
Witam!
W archiwum strony aztec.pl z grudnia 2004 roku znalazłem taki nius:"Firma feelThere wydała update do swoje najnowszego produktu, PIC ERJ-145. Poprawiono m. in. płynność działania samolotu (o około 20%)."
To ale niestety jest to "archiwum" i na podanym linku nie ma żądnego update'u..
Czy ktoś wie gdzie można znależć taki update do tej maszyny ??
Pozdr.
W archiwum strony aztec.pl z grudnia 2004 roku znalazłem taki nius:"Firma feelThere wydała update do swoje najnowszego produktu, PIC ERJ-145. Poprawiono m. in. płynność działania samolotu (o około 20%)."
To ale niestety jest to "archiwum" i na podanym linku nie ma żądnego update'u..
Czy ktoś wie gdzie można znależć taki update do tej maszyny ??
Pozdr.
Strona FeelThere jest tu:
http://www.feelthere.com/2005/erj145.html
Natomiast kiedys, po zalogowaniu sie na konto (oczywiscie po zakupie ERJ) mozna było sciągnąc update. Nie były one dostępne ot tak, jako zwykły download. Teraz widze, ze cos pozmieniali na stronie i sam za cholere nie moge znaleźć, gdzie tam sie loguje.
http://www.feelthere.com/2005/erj145.html
Natomiast kiedys, po zalogowaniu sie na konto (oczywiscie po zakupie ERJ) mozna było sciągnąc update. Nie były one dostępne ot tak, jako zwykły download. Teraz widze, ze cos pozmieniali na stronie i sam za cholere nie moge znaleźć, gdzie tam sie loguje.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
to ja się tutaj spytam Dobry to samolot ?
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
PIC ERJ-145 a tryb Lnav
Właśnie czy trzeba "ręcznie" nakierować samolot na kurs i potem włączy się Lnav czy trzeba zrobić coś jeszcze innego? Pytam bo korzystałem z tego poradnika i wszystko było ok. Ale dzisiaj gdy leciałem sam za nic nie chciał się włączyć trybu Lnav Help
Dodam że mam oczywiście nawigację przełączoną na FMS a na AP włączone HDG i NAV
Dodam że mam oczywiście nawigację przełączoną na FMS a na AP włączone HDG i NAV
poszukuje poradnika z www.boomerang.new.fr , niestety na podanej stronie w dziale flying school nie jest on juz dostępny i nie moge go nigdzie znaleźć, i tu wielka prośba do Was: mógłby mi ktoś z posiadaczy poradnika przesłać go na airkali@o2.pl albo podac strone gdzie mozna go znaleźć? z góry dzięki
W tym samolocie jest moduł pushback, ale jest to tylko atrapa, natomiast w panelu B. Grabowskiego do tego samolotu ( free ) jest ten moduł i działający bardzo dobrze.
Można za jego pomocą wypychać samolot w różnych kierunkach i z różną prędkością.
Chciałem uczynić ten modulik działającym.
Próbowałem przenieść gaugesy pushback z jednego do drugiego i zmieniać wpisy w panel.cfg, ale to nie dało żadnego rezultatu.
Może ktoś biegły w modyfikacjach powie czy takie coś jest możliwe, jeżeli tak to jak to zrobić?
Ten darmowy panel ma nazwę: erj_grab.zip
Można za jego pomocą wypychać samolot w różnych kierunkach i z różną prędkością.
Chciałem uczynić ten modulik działającym.
Próbowałem przenieść gaugesy pushback z jednego do drugiego i zmieniać wpisy w panel.cfg, ale to nie dało żadnego rezultatu.
Może ktoś biegły w modyfikacjach powie czy takie coś jest możliwe, jeżeli tak to jak to zrobić?
Ten darmowy panel ma nazwę: erj_grab.zip
Sławek
Jest alternatywne rozwiazanie:
FScopilot
http://www.mcdu.com/en/fscopilot.php
Oprocz Pushback pod dowolnym katem jest rowniez kilka innych ciekawych i godnych zainteresowania opcj.
Pozdrawiam
Bartek
FScopilot
http://www.mcdu.com/en/fscopilot.php
Oprocz Pushback pod dowolnym katem jest rowniez kilka innych ciekawych i godnych zainteresowania opcj.
Pozdrawiam
Bartek
Witam!
Czy ktoś z Was miał może stycznośc z wersją pod FSX'a by FeelThere?
O ile Wilcopub daje program, który przekopiowuje samolot z FS9 do FSX,
to FeelThere sprzedaje tez wersję natywną pod FSX (installer).
Ciekaw jestem bardzo, czy w tej wlasnie wersji jakość panelu 2D pozostała
jak w wersji pierwotnej, czy może coś poprawili (tak jak np. w Legacy)?
Będę wdzięczny za wszelkie uwagi...
Pozdrawiam!
Czy ktoś z Was miał może stycznośc z wersją pod FSX'a by FeelThere?
O ile Wilcopub daje program, który przekopiowuje samolot z FS9 do FSX,
to FeelThere sprzedaje tez wersję natywną pod FSX (installer).
Ciekaw jestem bardzo, czy w tej wlasnie wersji jakość panelu 2D pozostała
jak w wersji pierwotnej, czy może coś poprawili (tak jak np. w Legacy)?
Będę wdzięczny za wszelkie uwagi...
Pozdrawiam!
http://www.feelthere.com/2005/erj145.htmlFlight Simulator X notes: the ERJ does not include any specific fsX feature.
Wiec nie sądzę, że będzie cos innego niż w wersji FS2004.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Witam.
Od kilku miesięcy korzystam z EMB 145 Wilco pod FSX i Vistą. Ogólnie jestem zadowolony, ale są też i minusy: framerate spada o 50% w porównaniu do maszyn standardowych, autopilot czasem stromo zadziera nos maszyny do góry, poza tym jest OK.
Off topic
Postanowiłem dziś kupić ATR-72 od Flight1, ciekawy jestem jak wypadnie porównanie.
Pozdrawiam
Od kilku miesięcy korzystam z EMB 145 Wilco pod FSX i Vistą. Ogólnie jestem zadowolony, ale są też i minusy: framerate spada o 50% w porównaniu do maszyn standardowych, autopilot czasem stromo zadziera nos maszyny do góry, poza tym jest OK.
Off topic
Postanowiłem dziś kupić ATR-72 od Flight1, ciekawy jestem jak wypadnie porównanie.
Pozdrawiam
EMB 145 a ATR 72 500 Flight1
Od wczoraj wykonałem parę lotów na ATR i jestem po wrażeniem. Framerate, przy ustawieniach VC na High, sięga 30-35 kl/sek., chociaż nad Kopenhagą spadł do 15. ATR wydaje mi się bardziej realny od EMB, frajda z lotu jest większa.
Jest to moja subiektywna opinia - EMB jest dobry, ale ATR jest znacznie lepszy
Przynajmniej na razie, EMB zostaje królową hangaru.
Pozdrawiam
Tomek
Od wczoraj wykonałem parę lotów na ATR i jestem po wrażeniem. Framerate, przy ustawieniach VC na High, sięga 30-35 kl/sek., chociaż nad Kopenhagą spadł do 15. ATR wydaje mi się bardziej realny od EMB, frajda z lotu jest większa.
Jest to moja subiektywna opinia - EMB jest dobry, ale ATR jest znacznie lepszy
Przynajmniej na razie, EMB zostaje królową hangaru.
Pozdrawiam
Tomek
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Gdyby ktoś był zainteresowany:
Model POSKY, dźwięk, model lotu, panel i gaugesy Wilco/Feelthere. W VC ze względu na sekcje dało się wstawić jedynie PFD i MFD (niezależne dla kapitana i F/O, z pop-up'ami), EFIS, zapasowy sztuczny horyzont, zegar i radioodbiorniki. FMC jest tylko teksturą, można wywołać odpowiedni panel przez shift+3. W VC dodatkowo klikalne są przepustnice, dźwignia klap, spoilery, hamulec postojowy i kilka przycisków na overheadzie, ale to już zasługa POSKY, nie moja
Udało się nawet nieźle, np. panel pokazuje otwarte drzwi, da sie niezależnie kontrolować światła, klatkuje chyba nawet mniej niż model Wilco/Feelthere.
Model POSKY, dźwięk, model lotu, panel i gaugesy Wilco/Feelthere. W VC ze względu na sekcje dało się wstawić jedynie PFD i MFD (niezależne dla kapitana i F/O, z pop-up'ami), EFIS, zapasowy sztuczny horyzont, zegar i radioodbiorniki. FMC jest tylko teksturą, można wywołać odpowiedni panel przez shift+3. W VC dodatkowo klikalne są przepustnice, dźwignia klap, spoilery, hamulec postojowy i kilka przycisków na overheadzie, ale to już zasługa POSKY, nie moja
Udało się nawet nieźle, np. panel pokazuje otwarte drzwi, da sie niezależnie kontrolować światła, klatkuje chyba nawet mniej niż model Wilco/Feelthere.
Czy z szacunku dla Posky(i dla Wilco/Feelthere też) warto mieszać oba produkty? Nie wiem,pytanie pewno retoryczne,ale wolę nie doprawiać "barszczu u Przyjaciół". Oni po prostu go tak robią.
Sorry,ale święta!
bober
Sorry,ale święta!
bober
W7 Home,ASUS P5KC,Intel Core2 Quad Q9450 2,66 GHz,6 GB RAM,AMD R7 200 Series,
narodowy-socjalizm? Nie , dzięki
narodowy-socjalizm? Nie , dzięki
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Nie za bardzo rozumiem, o co Ci chodzi? Ani POSKY, ani Wilco/Feelthere nie wspierają mergów, ale przecież takie łączenie nie jest zabronione. Nie podoba mi się model Wilco/Feelthere, więc zamieniam go na dużo ładniejszy model i tekstury od POSKY. Jest z tym trochę zabawy, żeby wszystko było ok (najtrudniej było dopasować gaugesy w VC, ale jakoś wyszło), ale końcowy rezultat całkiem mi dopowiada (mimo, że traci sie część klikalności w VC).Czy z szacunku dla Posky(i dla Wilco/Feelthere też) warto mieszać oba produkty? Nie wiem,pytanie pewno retoryczne,ale wolę nie doprawiać "barszczu u Przyjaciół". Oni po prostu go tak robią.
Sorry,wykasować mój poprzedni post.Byłem wczoraj trochę "świątecznie wzruszony"PZL Belfegor pisze: Nie za bardzo rozumiem, o co Ci chodzi?
Oczywiście masz rację.
Szczęśliwego nowego Roku!
bober
W7 Home,ASUS P5KC,Intel Core2 Quad Q9450 2,66 GHz,6 GB RAM,AMD R7 200 Series,
narodowy-socjalizm? Nie , dzięki
narodowy-socjalizm? Nie , dzięki
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Nieskromnie powiem, że moje lepsze Przetestowałem merge z Avsimiu: to konfiguracja dla gaugesów Grabowskiego i wyświetlacze Wilco/Feelthere - co skutkuje tym, że np. ND zajmuje około połowy ekranu, radioodbiorniki wyjeżdżają sporo poza krawędź, zapasowy sztuczny horyzont jest z 777.
To podmiana tylko wyświetlaczy w VC i panelu, więc dźwięki są z Learjeta, model lotu POSKY, tak samo rozkład mas, co może skutkować dziwnym zachowaniem autopilota. No ale niech każdy wybierze, co woli
To podmiana tylko wyświetlaczy w VC i panelu, więc dźwięki są z Learjeta, model lotu POSKY, tak samo rozkład mas, co może skutkować dziwnym zachowaniem autopilota. No ale niech każdy wybierze, co woli
Max landing weight ma.kuba933 pisze:Nie korzystam z fuel plannera...wlewam narazie na oko bo musze ściągnąć odpowiedni...A czy to ma jakiś związek z lądowaniem??
Dla ERJ-145 wynosi 42549 lbs.
Sprawdź czy tej wartości nie przekraczasz.
Pamiętaj też o MZFW = 39462 lbs.
Sprawdaj ilośc paliwa w zbiornikach. Może tam powstać duża dysproporcja, zwłaszcza jak długo stoisz na włączonym APU.
Jeśli zauważysz różnice, wyrównaj to sobie na przelotowej.
Ponadto, 160 kts to trochę za dużo na 2nm przed pasem.
Sama prędkość nie powinna mieć wpływu na gubienie localizera, ale zgubienie GSa masz gwarantowane.
No i przy tej prędkości nie powinieneś mieć pełnych klap.
Zauważyłem, że najlepsze zachowanie na podejściu uzyskuje się operując przepustnicą w okolicach 60% N1.
Nie miałem nigdy problemu z gubieniem LOC ( gubienie GSa zdarzało mi się często z czym sobie poradziłem wyłączając AP najpóźniej na 500 ft AGL), ale zauważyłem, że AP Embrionka generalnie źle się zachowuje, jeśli przekracza się jakiekolwiek dozwolone wartości.
Co do fuel plannera, gorąco polecam ten podany przez Rzemyka kilka postów wyżej.