PSS Boeing 777
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Just Flight 777 PRO
Mam pewien problem. Wszedłem w posiadanie 777 Just Flight.
Maszyna fajna ale ma mały mankament...
Nie działają mi żadne światła od landing po strobe i logo oraz nav
Czy ktoś wie dlaczego tak może się dziać?? zaznaczam że to produkt oryginalny...
Maszyna fajna ale ma mały mankament...
Nie działają mi żadne światła od landing po strobe i logo oraz nav
Czy ktoś wie dlaczego tak może się dziać?? zaznaczam że to produkt oryginalny...
Tej żartujesz
Jak w PSS 757 nie użyłem SHIFT-M to mi podwozie się nie chowało ale światła miałem więc nie wpadł bym na to sądziłem że jak podwozie jest oki to master jakoś załącza się sam
Wrócę z roboty to zaraz spróbuję
PS. Czy w produktach PSS jest gdzieś przełącznik zastępujący klawisze SHIFT-M ??
Jak w PSS 757 nie użyłem SHIFT-M to mi podwozie się nie chowało ale światła miałem więc nie wpadł bym na to sądziłem że jak podwozie jest oki to master jakoś załącza się sam
Wrócę z roboty to zaraz spróbuję
PS. Czy w produktach PSS jest gdzieś przełącznik zastępujący klawisze SHIFT-M ??
W PSS 757 jest ten sam problem. Też trzeba Shift+M, żeby np. działało radio, wiec chyba ten typ tak ma.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Wiem że pewnie mało wyraźne ale chciałem by nie było wątpliwości że jet za jasno itp..
Dlaczego na skrzydłach światła nie są po prostu białe jak na nose gear?
mój PSS 777 PRO to 1,5 GB instalka gdzie nie ma raczej możliwości ingerencji w zawartość spakowaną więc nie wiem jak może takie coś wyskakiwać...
Dlaczego na skrzydłach światła nie są po prostu białe jak na nose gear?
mój PSS 777 PRO to 1,5 GB instalka gdzie nie ma raczej możliwości ingerencji w zawartość spakowaną więc nie wiem jak może takie coś wyskakiwać...
- Załączniki
-
- 777.JPG (7.85 KiB) Przejrzano 18840 razy
-
- 777b.JPG (10.71 KiB) Przejrzano 18841 razy
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Trendus, czasem poznanie problemu zaoszczędzi kłopotówtrendus pisze:Ten samolot nie ma strony/zakładki FIX w FMC.
EDIT:
PZL Belfegor a miałeś też taki numer jak ja z landing lights jaki opisywałem wyżej??
Poza tym logo lights czy mam włączone czy nie i tak dają światło na ogon...
[Posty się edytuje! - Rz]
Ostatnio zmieniony wt 14 kwie, 2009 18:28 przez GRYF830, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
E tam, przesadzacie B744 przy maksymalnej masie startowej potrzebuje niewiele ponad 3km pasa (dokładnie to 3018m), a w Gdańsku jest pas 2800m. A raz, że jak już wcześniej wspomniałem, to są dane dla maksymalnej masy samolotu, a dwa, że do lądowań nie potrzeba takiego długiego pasa jak do startów, toteż lądowanie Air Force 1 w Gdańsku chyba nie było niczym nadzwyczajnym W TNCM jest pas krótszy o prawie pół kilometra, a KLM tam lata na B747, Air France na A340 i tym podobne ciężkie sprzęty
Ale to już całkowicie poza tematem.
Ale to już całkowicie poza tematem.
Witam
Od niedawna mam dziwny problem który zdarza się jedynie na LOWW. Po wprowadzeniu całej trasy do FMC odpowiedniej konfiguracji samolotu po starcie mode VNAV speed zmienia się na Vnav PTH samoczynnie aktywuje się zakładka DES w FMC, jest jako ACT i samolot nie podąża już za krzyżem tylko zaczyna schodzić 1200ft/min jedynym sposobem wyjścia z tego jest przełączenie w tryb V/S. Główny problem leży raczej po stronie FMC bo autopilot reaguje na to ze zakładka w FMC "DES" została samoczynnie aktywowana. Nie mogłem sobie poradzić aby aktywować zakładkę CLB albo CRZ, samolot po starcie po prostu zaczynał zachowywać się jakby był już na zniżaniu. Może ktoś spotkał się z podobnym problemem?
Od niedawna mam dziwny problem który zdarza się jedynie na LOWW. Po wprowadzeniu całej trasy do FMC odpowiedniej konfiguracji samolotu po starcie mode VNAV speed zmienia się na Vnav PTH samoczynnie aktywuje się zakładka DES w FMC, jest jako ACT i samolot nie podąża już za krzyżem tylko zaczyna schodzić 1200ft/min jedynym sposobem wyjścia z tego jest przełączenie w tryb V/S. Główny problem leży raczej po stronie FMC bo autopilot reaguje na to ze zakładka w FMC "DES" została samoczynnie aktywowana. Nie mogłem sobie poradzić aby aktywować zakładkę CLB albo CRZ, samolot po starcie po prostu zaczynał zachowywać się jakby był już na zniżaniu. Może ktoś spotkał się z podobnym problemem?
Mam pytanie do znawców tego modelu. Mam ten samolot i jak planuję paliwo w fuel planer, to w samolocie mam nadal maksymalną ilość paliwa. Chciałbym dodać, że daję opcję save i wyskakuje okienko, że aircaft config wil be saved. Po wejściu do FS9 nadal mam full paliwa. Wie może ktoś dlaczego tak się dzieje?
Ostatnio zmieniony wt 20 sty, 2015 22:21 przez airwolff, łącznie zmieniany 1 raz.