PSS Boeing 777

Dział poświęcony płatnym samolotom i śmigłowcom (czyli opinie, recenzje, poradniki). Z problemami technicznymi proszę do działu Problemy Techniczne-Samoloty.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Nie spodziewaj sie, ze tekstury wrzucone przed rokiem 2005 będą do 777, zresztą przeważnie w nazwie archiwum jest podany samolot bądź rejestracja, więc można sprawdzić do czego pasują.
GRYF830
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 61
Rejestracja: wt 16 gru, 2008 10:41
Skąd jesteś: EPPO

Just Flight 777 PRO

Post autor: GRYF830 »

Mam pewien problem. Wszedłem w posiadanie 777 Just Flight.
Maszyna fajna ale ma mały mankament...
Nie działają mi żadne światła od landing po strobe i logo oraz nav :( :(
Czy ktoś wie dlaczego tak może się dziać?? zaznaczam że to produkt oryginalny...
Awatar użytkownika
Kamandra
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 248
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 17:51
Skąd jesteś: EPML

Post autor: Kamandra »

SHIFT+M
AMD Athlon 3000+/3,25GB RAM/ATI 4870 512MB/nVidia nForce4-4X/CH Yoke/Logitech Cyborg X/MCP/Pro Pedals CH/350d/100-400L/17-40L
Marcin EPML
GRYF830
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 61
Rejestracja: wt 16 gru, 2008 10:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: GRYF830 »

Tej żartujesz :lol:
Jak w PSS 757 nie użyłem SHIFT-M to mi podwozie się nie chowało ale światła miałem więc nie wpadł bym na to sądziłem że jak podwozie jest oki to master jakoś załącza się sam :lol:

Wrócę z roboty to zaraz spróbuję

PS. Czy w produktach PSS jest gdzieś przełącznik zastępujący klawisze SHIFT-M ??
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

W PSS 757 jest ten sam problem. Też trzeba Shift+M, żeby np. działało radio, wiec chyba ten typ tak ma.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
GRYF830
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 61
Rejestracja: wt 16 gru, 2008 10:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: GRYF830 »

shift-m działa, tylko czy normalne jest, że landing lights na skrzydłach przedstawiają nawet w nocy szare koła?(plamy)
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Brak tekstury. Screena daj.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
GRYF830
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 61
Rejestracja: wt 16 gru, 2008 10:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: GRYF830 »

Wiem że pewnie mało wyraźne ale chciałem by nie było wątpliwości że jet za jasno itp..
Dlaczego na skrzydłach światła nie są po prostu białe jak na nose gear?
mój PSS 777 PRO to 1,5 GB instalka gdzie nie ma raczej możliwości ingerencji w zawartość spakowaną więc nie wiem jak może takie coś wyskakiwać...
Załączniki
777.JPG
777.JPG (7.85 KiB) Przejrzano 18840 razy
777b.JPG
777b.JPG (10.71 KiB) Przejrzano 18841 razy
GRYF830
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 61
Rejestracja: wt 16 gru, 2008 10:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: GRYF830 »

Sprawdziłem w FSrepaint i w tych problematycznych szarych miejscach są tekstury imitujące lampy.
Jaka może być przyczyna że na tych fotkach są szare plamy??
GRYF830
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 61
Rejestracja: wt 16 gru, 2008 10:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: GRYF830 »

Poza brakiem tekstur landing lights w nocy mam probem z FIXami. po kliknięciu FIX w FMC nic się nie otwiera :(
Awatar użytkownika
trendus
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 91
Rejestracja: wt 17 lip, 2007 19:50
Skąd jesteś: EPGD

Post autor: trendus »

Ten samolot nie ma strony/zakładki FIX w FMC.
Obrazek
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

By strona FIX działała, należy zainstalować patch (ja znalazłem na stronie Justflightu, nie wiem czy zadziała z wersją download PSS).
Obrazek
GRYF830
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 61
Rejestracja: wt 16 gru, 2008 10:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: GRYF830 »

trendus pisze:Ten samolot nie ma strony/zakładki FIX w FMC.
Trendus, czasem poznanie problemu zaoszczędzi kłopotów :lol:

EDIT:
PZL Belfegor a miałeś też taki numer jak ja z landing lights jaki opisywałem wyżej??
Poza tym logo lights czy mam włączone czy nie i tak dają światło na ogon...

[Posty się edytuje! - Rz]
Ostatnio zmieniony wt 14 kwie, 2009 18:28 przez GRYF830, łącznie zmieniany 1 raz.
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Światła wyglądają podobnie, oświetlenie ogona tak jak w wielu samolotach podpięte jest do nocnych tekstur, więc nie można nim osobno sterować.
GRYF830
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 61
Rejestracja: wt 16 gru, 2008 10:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: GRYF830 »

Belf dzięki za pomysł z SP1 i 2. Fix działa oki ale postanowiłem go przetestować na podejściu na EPGD i stwierdzam że 777 nie mieści się na tym pasie nie mówiąc o manewrowaniu :lol:
Łukasz
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 277
Rejestracja: ndz 26 paź, 2008 13:48
Skąd jesteś: EPGD

Post autor: Łukasz »

EPGD jest lotniskiem regionalnym, więc się nie dziw ;) Lądowanie Air Force One na EPGD było wdg mnie niezłym wyczynem.
Awatar użytkownika
Mateo
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 118
Rejestracja: śr 23 kwie, 2008 11:08
Skąd jesteś: EPKK

Post autor: Mateo »

E tam, przesadzacie ;) B744 przy maksymalnej masie startowej potrzebuje niewiele ponad 3km pasa (dokładnie to 3018m), a w Gdańsku jest pas 2800m. A raz, że jak już wcześniej wspomniałem, to są dane dla maksymalnej masy samolotu, a dwa, że do lądowań nie potrzeba takiego długiego pasa jak do startów, toteż lądowanie Air Force 1 w Gdańsku chyba nie było niczym nadzwyczajnym ;) W TNCM jest pas krótszy o prawie pół kilometra, a KLM tam lata na B747, Air France na A340 i tym podobne ciężkie sprzęty :)

Ale to już całkowicie poza tematem.
Obrazek
GRYF830
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 61
Rejestracja: wt 16 gru, 2008 10:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: GRYF830 »

ok ale weź pod uwagę że konfiguracja w EPGD jest dość niesprzyjająca nawrotom.
Nie mówię że nie wylądujesz ale zatrzymasz maszynę na prawie końcu pasa i co dalej?? żadnych zatok.. ani poszerzeń... pas pasuje co do długości ale problem z nawrotem.. chyba że masz jakiś patent...
Łukasz
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 277
Rejestracja: ndz 26 paź, 2008 13:48
Skąd jesteś: EPGD

Post autor: Łukasz »

W EPGD są zatoczki na końcach pasa, tylko nie wiem, czy B744 by tam zawrócił. Można to łatwo sprawdzić w Google Earth ;)
GRYF830
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 61
Rejestracja: wt 16 gru, 2008 10:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: GRYF830 »

Ale jak google earth ma się do scenerii w FSie? to że w realu może są ot nie zmienia faktu że 777 nie nawrócisz :lol:
Jak przejechałeś zjazd z pasa zostaje tylko trawa.
olo1313
Cadet
Cadet
Posty: 16
Rejestracja: ndz 22 sty, 2006 08:49
Skąd jesteś: Pruszków

Post autor: olo1313 »

Witam.Jako,że Avsim nadal nie działa,poszukuje malowanka do B777 200 lub 300 Singapore Airlines
luko
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 371
Rejestracja: ndz 20 sty, 2008 20:44
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: luko »

Witam,

..a czy jest Wam znany produkt Wilco 777 dla FSX? Co o nim sądzicie?
Szukam jakiego przyzwoitego samolotu pasażerskiego do FSX, z dobrym FMC, mało 'klatkożernego'..
PS. Gdzie najlepiej (i najtaniej) kupić takie płatne samoloty i inne dodatki?

Pozdrawiam serdecznie
slimak
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 85
Rejestracja: sob 26 maja, 2007 19:19
Skąd jesteś: EPKK

Post autor: slimak »

Witam

Od niedawna mam dziwny problem który zdarza się jedynie na LOWW. Po wprowadzeniu całej trasy do FMC odpowiedniej konfiguracji samolotu po starcie mode VNAV speed zmienia się na Vnav PTH samoczynnie aktywuje się zakładka DES w FMC, jest jako ACT i samolot nie podąża już za krzyżem tylko zaczyna schodzić 1200ft/min jedynym sposobem wyjścia z tego jest przełączenie w tryb V/S. Główny problem leży raczej po stronie FMC bo autopilot reaguje na to ze zakładka w FMC "DES" została samoczynnie aktywowana. Nie mogłem sobie poradzić aby aktywować zakładkę CLB albo CRZ, samolot po starcie po prostu zaczynał zachowywać się jakby był już na zniżaniu. Może ktoś spotkał się z podobnym problemem?
airwolff
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 69
Rejestracja: czw 22 gru, 2005 20:13
Skąd jesteś: Tomaszów

Post autor: airwolff »

Mam pytanie do znawców tego modelu. Mam ten samolot i jak planuję paliwo w fuel planer, to w samolocie mam nadal maksymalną ilość paliwa. Chciałbym dodać, że daję opcję save i wyskakuje okienko, że aircaft config wil be saved. Po wejściu do FS9 nadal mam full paliwa. Wie może ktoś dlaczego tak się dzieje?
Ostatnio zmieniony wt 20 sty, 2015 22:21 przez airwolff, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Piotr
Cadet
Cadet
Posty: 42
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 21:47
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: Piotr »

Jak sprawdzić czy mam dobrze wgranego SP2?
Jest gdzieś taka informacja?
AZT014
ODPOWIEDZ