Pilot In Command 737-300/400/500
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
http://lmgtfy.com/?q=gauges+don%27t+wor ... +Wilco+737
Proszę bardzo. Wszystkiego mi się czytać nie chciało, ale z tego co doczytałem jest to FSinn problem.
Proszę bardzo. Wszystkiego mi się czytać nie chciało, ale z tego co doczytałem jest to FSinn problem.
This, the mojave desert is the final resting place of thousands of unemployed aircraft. For the old ones, the best future they can look forward to is reincarnation as a coke can. - Bruce Dickinson
Już za chwileczkę, już za momencik będzie 737 PIC Evolution.
Wygląda całkiem nieźle.
Ale niestety - tylko do FSX
Wygląda całkiem nieźle.
Ale niestety - tylko do FSX
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Ani PMDG ani iFly nie oferują classica, a tylko NG. No i nie przesadzaj z tym tragizmem.SEBOS pisze:I tak nie przebije PMDG 737NGX i iFly 737NGX, dla mnie zawsze 737 od Wilco był tragiczny.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Podpytałem Wilco o:
a) możliwość skorzystania z promocji
a) możliwość skorzystania z promocji
b) wersję pod FS9Hi,
The promo will be soon available and running for both CD and download versions.
Hi,
All new features are currently for FSX. More information may come about a possible FS9 version.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
o nowym Wilco 737
No i kupiłem, z tak zwanej czystej ciekawości i świątecznego nastroju. Prawda, jest tych malowań trochę z wingletami i bez (głównie bez), ale cockpit już nie taki ładny. Może za bardzo przyzwyczaiłem się do starego wilco 737 (w końcu to mój pierwszy płatny samolot i mimo swych niedoskonałości, to nadal ulubiony, darzony sentymentem nadal w starej wersji - w końcu piewsze udane lądowanie benkiem to jego zasługa:)), samolot), ale radzę trochę jeszcze poczekać na nową wersję (może go poprawią). Nie wiem czy u mnie jest coś nie tak, próbowałem go instalować 3 razy, ale jakoś nie działa mi panel autopilota w 3d (trochę to głupie, bo poprzednio nie bylo z tym problemu i nie potrzebowałem przestawiac panelu by sobie zmienić chociażby vertical speed). Pedestral ładniejszy, kwadrant też, ale co z tego jak się nie da TCAS włączyć:(. Otwierają się wszystkie drzwi, ale co z tego, skoro mój Siatek trochę od tego głupieje (muszę najpierw otworzyć nim drzwi, by "zajarzył o co chodzi" i otworzył pozostałe z kalwiatury. Overhaed panel mi się nie podoba, te białe przełączniki jakieś takie dziwne, no i nie mogę się doszukać włącznika oświetlenia logo.
EADI i EHSI się otwiera z myszki, ale EICAS już nie. Lata się bez zachwytu, nie wiem czy to koleny mój błąd, ale strasznie długo ładuje poszczególne widoki (już siedzę za sterem w 3d a tu wieczna mgła za oknem ustępuje po chwili, mimo że niebo niebieskie). Może zepsuł mnie Level-d B767, wiem że Wilco to nie to samo, ale trochę brakuje mu "ogłady". Więcej się spodziewłem po "evolution". No i szlag mnie jasny tarfił, jak zajrzałem do pliku z nawigacją lotnisk stwierdzając, że nie ma otwieranego accessem Nd, tylko coś nowego wymyślili. Akurat mnie to rusza, bo nie mogę nim latać z ulubionego, stworzonego przez siebie, lotniska. Rozkminiłem PMDG i Levela w tej kwestii (zawsze Wilco miało to najbardziej logicznie zorganizowane - ADE się kłania), a tu wymyślili coś nowego otwieranego notatnikiem i trzebaby się od nowa uczyć. Słowem, jeśli ktoś się kusi na ten zakup, to niech na razie da sobie spokój - cieszy się poprzednim 737. Tym bardziej, że próbowałem lecieć z Monachium (EDDM) i okazało się, że FMC swierdził brak takiego lotniska:( po załadowaniu fsx. A sprawdzałem i ma je w swoim pliku navaidów i airportów. Na koniec Wesołych Świąt życzy Bjorn - fan benka. [/code]
EADI i EHSI się otwiera z myszki, ale EICAS już nie. Lata się bez zachwytu, nie wiem czy to koleny mój błąd, ale strasznie długo ładuje poszczególne widoki (już siedzę za sterem w 3d a tu wieczna mgła za oknem ustępuje po chwili, mimo że niebo niebieskie). Może zepsuł mnie Level-d B767, wiem że Wilco to nie to samo, ale trochę brakuje mu "ogłady". Więcej się spodziewłem po "evolution". No i szlag mnie jasny tarfił, jak zajrzałem do pliku z nawigacją lotnisk stwierdzając, że nie ma otwieranego accessem Nd, tylko coś nowego wymyślili. Akurat mnie to rusza, bo nie mogę nim latać z ulubionego, stworzonego przez siebie, lotniska. Rozkminiłem PMDG i Levela w tej kwestii (zawsze Wilco miało to najbardziej logicznie zorganizowane - ADE się kłania), a tu wymyślili coś nowego otwieranego notatnikiem i trzebaby się od nowa uczyć. Słowem, jeśli ktoś się kusi na ten zakup, to niech na razie da sobie spokój - cieszy się poprzednim 737. Tym bardziej, że próbowałem lecieć z Monachium (EDDM) i okazało się, że FMC swierdził brak takiego lotniska:( po załadowaniu fsx. A sprawdzałem i ma je w swoim pliku navaidów i airportów. Na koniec Wesołych Świąt życzy Bjorn - fan benka. [/code]
Witam!
Panowie, dalej ten sam problem. Podczas lądowania, końcówka podejścia, wyłączam AP, chcę lecieć z ręki, nagle przed pasem rzuca nim w lewo i w prawo, górę, dół. Słychać ewidentnie trymer, jakby ktoś dalej trymował. Nie jest to wiatr lub jakiś inny czynnik. Wyłączam też A/T ale to nic nie zmieniło. W czym może być przyczyna? Nie wygląda mi to na błąd w oprogramowaniu, bo nikt nie posiada takich problemów. Wg. mnie albo coś źle robię, albo ustawienia...
Panowie, dalej ten sam problem. Podczas lądowania, końcówka podejścia, wyłączam AP, chcę lecieć z ręki, nagle przed pasem rzuca nim w lewo i w prawo, górę, dół. Słychać ewidentnie trymer, jakby ktoś dalej trymował. Nie jest to wiatr lub jakiś inny czynnik. Wyłączam też A/T ale to nic nie zmieniło. W czym może być przyczyna? Nie wygląda mi to na błąd w oprogramowaniu, bo nikt nie posiada takich problemów. Wg. mnie albo coś źle robię, albo ustawienia...
Cześć, wiesz co tak, występuję to na każdej scenerii, zdarza się to rzadko, ale jest to denerwujące.
Zauważyłem natomiast, że ten problem występuje na B737 PIC i Embraerze, a to są produkty chyba Fellthere.
W ustawieniach B737 PIC jest zakładka CWS, są tam suwaki, może ktoś wyjaśnić, czego to jest regulacja w procentach?
Pozdrawiam!
Zauważyłem natomiast, że ten problem występuje na B737 PIC i Embraerze, a to są produkty chyba Fellthere.
W ustawieniach B737 PIC jest zakładka CWS, są tam suwaki, może ktoś wyjaśnić, czego to jest regulacja w procentach?
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony pn 02 sty, 2012 19:03 przez Snajper, łącznie zmieniany 1 raz.
FSX, 737 Pilot In Command - opcja SAVE w FMC
Czy zapisanie planu lotu za pomocą SAVE w FMC działa?. Wydaje mi się, że nie. Proszę o potwierdzenie.
Pozdrowienia, Jack
Pozdrowienia, Jack
W FMC na zakładce RTE w pole CO ROUTE wpisujesz nazwę, pod którą zapisałeś trasę.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Czy można prosić o nowy link do malowania Entera?
[ Dodano: Śro 03 Gru, 2014 14:30 ]
Znalazłem, jakby ktoś chciał to tu: http://library.avsim.net/download.php?DLID=185569
Ale proszę o wskazówkę jak zamienić wirtualne kokpity z 300-tki do 400-tki, kopiuje plik panel ale wtedy mam pomieszaną analogową obudowę wskazań silnika z 400-tki, z cyfrowymi wskażnikami z 300-tki. Domyślam się że trzeba zmienić wpis w pliku aircraft, tylko nie wiem gdzie. Tak to wygląda:
[ Dodano: Śro 03 Gru, 2014 14:30 ]
Znalazłem, jakby ktoś chciał to tu: http://library.avsim.net/download.php?DLID=185569
Ale proszę o wskazówkę jak zamienić wirtualne kokpity z 300-tki do 400-tki, kopiuje plik panel ale wtedy mam pomieszaną analogową obudowę wskazań silnika z 400-tki, z cyfrowymi wskażnikami z 300-tki. Domyślam się że trzeba zmienić wpis w pliku aircraft, tylko nie wiem gdzie. Tak to wygląda:
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
www.rcklub.jun.pl
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Tzn? Mógłbyś rozwinąć, co mam dopisać?, bo w tych plikach są tylko takie wpisy:
737-400:
[models]
normal=Wilco_737-400_exterior
interior=Wilco_737-400_interior
737-300:
[models]
normal=Wilco_737_300_exterior
interior=Wilco_737-300_INTERIOR
737-400:
[models]
normal=Wilco_737-400_exterior
interior=Wilco_737-400_interior
737-300:
[models]
normal=Wilco_737_300_exterior
interior=Wilco_737-300_INTERIOR
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
www.rcklub.jun.pl
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Skopiuj model VC z -300 i zmień nazwę w model.cfg wersji -400 na adekwatną, albo skopiuj model z -300 i zmień jego nazwę na tą z -400. W drugim przypadku edycja model.cfg nie jest koniczna, ale nadpisuje się model, więc lepiej zawczasu zrobić jego kopię zapasową. Być może wymagana będzie zmiana domyślnego punktu widzenia - sekcja [eyepoint] w aircraft.cfg.
Wybaczcie, jeśli nie zakumałem, ale zrobiłem to tak: plik interior z 300-tki skopiowałem do 400-tki, i usunąłem interior 400, później otworzyłem model.cfg i usunąłem wpis o 400 interior, a wkleiłem z model.cfg 300. Exterior pozostawiłem bez zmian, domyślam się, że interior to kokpit? Zmiany zastosowałem w folderze model i model NW. Po uruchomieniu FSX i zaladowaniu samolotu na płycie mam teraz w miejscu gdzie powinny być wskazania silników, czarny ekran, nie ma nic. Czy cos źle zrozumiałem z Twoich instrukcji?
Ostatnio zmieniony śr 03 gru, 2014 23:41 przez adiks7, łącznie zmieniany 2 razy.
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
www.rcklub.jun.pl
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Dziękuje Dymitr, VC mam z 300. Ale...teraz mam problem z ustawieniem TOGA które jest w FMC od 300, i jak załączam przy starcie to ujmuje mocy, domyślam się że FMC tym zarządza, wpis 22K nie wiem dokładnie ale on jest chyba od mocy silników tak? W 400-ce powinno być 23,5K. Oczywiście samolotem wystartuje ale jak jest krótki pas to lepiej ręcznie ustawić przepustnicę na max. Kolejny problem wydarzył mi się przy podejściu lądowania,już kilka razy- na przykładzie Katowic, lecąc na autopilocie, 3000ft kursem 243, klapy 15(jak dobrze pamiętam) prędkość 155, zacząłem wykonywać zakręt na kurs 080, używając pokrętła autopilota, samolot zaczął wykonywać zakręt i tracić wysokość, przepustnica ruszyła do przodu ale samolot nie dał rady i stracił siłę nośną, wskutek czego spadłem jak kamień. Teraz nie wiem czy problemem jest to, że latam w VC mniejszą 300tką, a dźwigam za plecami 400-stkę.? Czy to wina modelu i niedopracowania Wilco. Chciałem trochę polatać 400-tką, bo już od NGX-a chcę odpocząć, ale będzie trzeba chyba się przeprosić z PMDG, chyba że znacię jakiegoś dobrego Classica.
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
www.rcklub.jun.pl
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa