Concorde SSTSIM - Advanced Simulator for FS2004!
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
Concorde SSTSIM - Advanced Simulator for FS2004!
Witam !!!
Jestem zainteresowany nabyciem samolotu Concord ze strony Flight1 i mam odnośnie tego samolotu pytanie :
Czy ktoś już ma ten samolot czy warto wydać 40 $ i jakie jest jego wykonanie , na zdieciach ze strony flight1 wygląda bardzo ładnie , czy wykonanie jest takie jak w
767 LDS , 737 PMDG .
Prosze o pomoc jeśli ktoś pośada ten dodatek.
ADRIAN
Jestem zainteresowany nabyciem samolotu Concord ze strony Flight1 i mam odnośnie tego samolotu pytanie :
Czy ktoś już ma ten samolot czy warto wydać 40 $ i jakie jest jego wykonanie , na zdieciach ze strony flight1 wygląda bardzo ładnie , czy wykonanie jest takie jak w
767 LDS , 737 PMDG .
Prosze o pomoc jeśli ktoś pośada ten dodatek.
ADRIAN
Radzę najpierw wypróbować Concorde'a od Project Mach 2. Jak ci się spodoba, to myśle że dopiero wtedy możesz zastanawiać sie nad kupnem tego od Flight 1.
Project Mach 2 Concorde
Project Mach 2 Concorde
Cocorde Professional dostępny w Polsce w wersji box (Media Markt, Empik, Saturn) to produkt zrobiony przez PSS a wydany przez JustFlight. Z tego co wiem SSTSIM jest tylko w wersji download i jest to produkt który wcześniej był firmowany przez Koch Media Altitude. Ten od PSS jest chyba trochę prostszy. SSTSIM to produkt dla prawdziwych hardcore'owców (sorry za przygłupi wyraz).
Ja w temacie Concorda proponowanego przez Sebastiana z Project Mach 2.
Wszystko poinstalowałem jak kazano wraz z Alternative Panel PRO i patchem Projet Mach2 i mam problem w używaniu kokpitu w trybie 2D (z VC jest ok) , a mianowicie próba kliknięcia na czymkolwiek kończy się wywaleniem błędu: Soundlib Fehler pt: Soun-File ungueltig ...
Co zrobiłem źle ??????? (acha używam FS9)
Wszystko poinstalowałem jak kazano wraz z Alternative Panel PRO i patchem Projet Mach2 i mam problem w używaniu kokpitu w trybie 2D (z VC jest ok) , a mianowicie próba kliknięcia na czymkolwiek kończy się wywaleniem błędu: Soundlib Fehler pt: Soun-File ungueltig ...
Co zrobiłem źle ??????? (acha używam FS9)
fs9: Gigabyte K8NS Ultra939; AMD64 3800+; GF6800GS256/256 (AGP) ;RAM-DualDDR400-2GB (2x512+2X512); nr GG 4431973
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
SSTSIM Concorde
Witam;
Jako prezent "lotniczy" na tegoroczne święta postanowiłem sobie sprawić coś innego... Padło na to
A że nie mogłem się doczekać ( ) więc wczoraj już miałem go na dysku
Pierwsze wrażenie: CUDO Super wykonanie zewnętrzne, wewnętrzne też super.
Ma z 300 przycisków, przełączników, analogów, itp
I jest BARDZO złożony i skomplikowany
Ale, znając życie, już mam z nim problemy
1. Wstyd się przyznać, ale nawet nie umiem zmusić AP do współpracy
Przykład: Lecę na 10000, chcę na 15000. Więc wciskam ALT ACQ, samolot zaczyna iść do góry, przelatuje 15000 -.- Gdy podczas zbliżenia do 15000, tzn 14500 daje VS=0, to i tak samolot wznosi się lub opada (ale bardzo wolno, rzędu 1-5 fpm) Gdy dam ALT HOLD to zaczyna zniżać
2. Kompletnie nie wiem jak działa A/T
Niby włączam obydwa (może trzeba 1?) ustawiam 250, wciskam IAS AQC, 0 reakcji, IAS HOLD, j/w.
Zapewne usłyszę: Manual. Ale tego nie ma ! Są w nim na ten temat jakieś obrazki, ale z
tego co zrozumiałem to to powinno samo się ustabilizować a tu nic.
O co kaman??
Jako prezent "lotniczy" na tegoroczne święta postanowiłem sobie sprawić coś innego... Padło na to
A że nie mogłem się doczekać ( ) więc wczoraj już miałem go na dysku
Pierwsze wrażenie: CUDO Super wykonanie zewnętrzne, wewnętrzne też super.
Ma z 300 przycisków, przełączników, analogów, itp
I jest BARDZO złożony i skomplikowany
Ale, znając życie, już mam z nim problemy
1. Wstyd się przyznać, ale nawet nie umiem zmusić AP do współpracy
Przykład: Lecę na 10000, chcę na 15000. Więc wciskam ALT ACQ, samolot zaczyna iść do góry, przelatuje 15000 -.- Gdy podczas zbliżenia do 15000, tzn 14500 daje VS=0, to i tak samolot wznosi się lub opada (ale bardzo wolno, rzędu 1-5 fpm) Gdy dam ALT HOLD to zaczyna zniżać
2. Kompletnie nie wiem jak działa A/T
Niby włączam obydwa (może trzeba 1?) ustawiam 250, wciskam IAS AQC, 0 reakcji, IAS HOLD, j/w.
Zapewne usłyszę: Manual. Ale tego nie ma ! Są w nim na ten temat jakieś obrazki, ale z
tego co zrozumiałem to to powinno samo się ustabilizować a tu nic.
O co kaman??
Nie odpisze w temacie ale....może przysiądziesz na dłużej nad jakims samolotem? Co za frajda poznawać po łebkach? Dopiero co zajmowales się LevelD 767, potem Maddog, potem freeware Tu144, teraz ten Concorde. Wszystko w stosunkowo krótkim okresie czasu i wszystko to bardzo złożone samoloty. Już nie wnikam w to, że to drogie dodatki i osobiście szkoda by mi było kasy na to, żeby kupić taki dodatek i pobawić sie nim tylko 1-2 miesiące.
Najgorsze jednak jest to, że żadnego z tych samolotow nie probowałeś rozpracować samodzielnie, na podstawie dokumentacji, tylko w sprawie każdego walileś na forum. Owszem, od tego jest forum ale...jak wyżej, jeśli się coś kupuje, to chyba po to, żeby sie tym jak najdlużej cieszyć i poznać dogłebnie, a nie skakać z dodatku na dodatek, każdy poznając po łebkach.
Poza tym dokumentacja do tego Concorde zawiera:
Najgorsze jednak jest to, że żadnego z tych samolotow nie probowałeś rozpracować samodzielnie, na podstawie dokumentacji, tylko w sprawie każdego walileś na forum. Owszem, od tego jest forum ale...jak wyżej, jeśli się coś kupuje, to chyba po to, żeby sie tym jak najdlużej cieszyć i poznać dogłebnie, a nie skakać z dodatku na dodatek, każdy poznając po łebkach.
Poza tym dokumentacja do tego Concorde zawiera:
I nie ma tam tego, o co pytasz? Nie chce mi się wierzyć.# Concorde Tutorial: explains in detail how to fly Concorde from London to New York
# Concorde Aircraft Operating Manual: covers the systems found on Concorde
# Concorde Performance Manual: Contains takeoff and landing data for popular destinations
# Concorde Checklist
# Concorde Refuelling Schedule: Details how to distribute the fuel between Concorde's 13 fuel tanks
# In-flight Reference Material covering Deceleration Tables and Procedures plus Fuel Transfer Procedures
# CIVA INS Video Tutorials
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Bartek, o gustach się nie dyskutujekonraf pisze:Co za frajda poznawać po łebkach? Dopiero co zajmowales się LevelD 767, potem Maddog, potem freeware Tu144, teraz ten Concorde.
konraf pisze:tylko w sprawie każdego walileś na forum
Dokładniekonraf pisze:Owszem, od tego jest forum ale
Tu-144 miałem na dysku 2 dni, potem Del.
Co do dokumentacji Concorde'a: Niestety, w życiu widziałem dużo lepsze
Niby jest napisane co i jak, są 2 video-tutki (ale w nich nawet nie można przewinąć filmu!),
robię wg obrazków z tą wysokością, a on dalej swoje
Tak samo z A/T Myślisz że nie próbowałem? Kilka godzin próbowałem i nic, więc postanowiłem się tu zapytać.
Pozdrawiam.
[+] Nie no, ja się chyba potnę
Na 100% dobrze programuje INS, włączam na AP jego tryb, a on ciągle trzyma HDG 340 mimo, że zmieniłem na 300 !!! Z wysokością dalej swoje, o prędkości nie wspominam...
Jak to możliwe że ciągle siedzi przy tym swoim [x] 340 ?!?!?! Zaczyna mnie to [x]
Badziew to moze nie jest ale z recenzji na Avsim:
Musisz uderzyć na forum SST SIM.
Jeden z minusów na podsumowanie to:Be warned though - If you like to just jump in and fly, then this aircraft is not for you. It does take time to master and things can go easily wrong if you try to take short cuts or don't pay attention to detail. The support forum is worth its weight in gold and will have you at Mach 2.02 in no time at all.
Wiec nie sądzę, że tu na forum ktoś Ci pomoże. Nie tyle dlatego, że samolot jest skomplikowany ale po prostu to specyficzny samolot i w porównaniu do takiego PMDG, czy LevelD, czy nawet Maddoga, posiada go garsta ludzi.Terribly complex – which will not appeal to everyone
Musisz uderzyć na forum SST SIM.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Jedyna droga to czytać, czytać, czytać manuale, w tym samolocie niektóre systemy służą tylko i wyłącznie do inicjowania innych, procedury są proste ale odmienne od choćby tych w wymienionych powyżej samolotach, ponadto jeśli nie nauczysz się go wyważać przed i w trakcie każdej fazy lotu to sobie raczej nie polatasz z przyjemnością a poprawne lądowanie będzie cudem, tak jak w realu prowadzenie Concorda było najwyższym wtajemniczeniem tak pomimo ogromnych uproszczeń w FS'ie to też już jest rodzaj sztuki. Nawet większości procedur SID/STAR tym samolotem nie odtworzysz jak i latania na ATC z powodu innych prędkości, promieni skrętu i granicznych przeciążeń (w realu dla Concordów były specjalne procedury). Przy okazji którą masz wersję? Było sporo poprawek.konraf pisze: Wiec nie sądzę, że tu na forum ktoś Ci pomoże. Nie tyle dlatego, że samolot jest skomplikowany ale po prostu to specyficzny samolot i w porównaniu do takiego PMDG, czy LevelD, czy nawet Maddoga
Hej
Mam pewien problem na który w necie nie mogę znaleźć odpowiedzi w manualu też być może z powodu że nie znam angielskiego perfekt.
Lecę na FL420 1,75 macha AT1 AT2 OFF,AP 1 ON, MAX CLIMB samolot jest stabilny, po Recallu podświetla się .FEEL
Tak jak napisałem wyżej... dalej wznoszę do FL600, nagle FD1 i AP1 się wyłącza i nie da się już włączyć.
Czy wie ktoś co mogę robić źle? Angielskiego nie znam idealnie, GOOGLE translator też nie zawsze wszystko przetłumaczy idealnie dlatego zwracam się do was z prośba o pomoc.
Dzięki.
Mam pewien problem na który w necie nie mogę znaleźć odpowiedzi w manualu też być może z powodu że nie znam angielskiego perfekt.
Lecę na FL420 1,75 macha AT1 AT2 OFF,AP 1 ON, MAX CLIMB samolot jest stabilny, po Recallu podświetla się .FEEL
Tak jak napisałem wyżej... dalej wznoszę do FL600, nagle FD1 i AP1 się wyłącza i nie da się już włączyć.
Czy wie ktoś co mogę robić źle? Angielskiego nie znam idealnie, GOOGLE translator też nie zawsze wszystko przetłumaczy idealnie dlatego zwracam się do was z prośba o pomoc.
Dzięki.