Wilco Airbus series vol. 1

Dział poświęcony płatnym samolotom i śmigłowcom (czyli opinie, recenzje, poradniki). Z problemami technicznymi proszę do działu Problemy Techniczne-Samoloty.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

Awatar użytkownika
Skymad
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 169
Rejestracja: pt 08 sie, 2008 07:20
Skąd jesteś: Starogard Gd

Post autor: Skymad »

Latam na Intermediate (średni).
Tylko że jest 1 ale: gdy spróbuje "wyciągnąć" dane od MDCU z INIT B, to CG zawsze jest 25, a jeśli z FUEL PRED, to się zmienia, w zależności od paliwa i masy. Tak ma być? I jeszcze 2 rzeczy:
1. Nocne oświetlenie kabiny. Czy mi się zdaje, czy przycisk od tego jest po prostu martwy? (nie reaguje na włączanie)
2. Stan samolotu... Przykład. Przy wyłączaniu FSa zostawiam ND Mode na ILS. Po włączeniu FSa, zostanie tak samo, tzn będzie na ILS, chociaż domyślie było na ARC. Zawsze po uruchomieniu robię aircraft->wilco as vol2->configurator->cold and dark->ok, i dopiero wtedy samolot jest martwy, ale tamto nawet wtedy (!) się nie przestawi. Hmm c&d nie stanowi problemu, bo uruchomienie wielkiego A346 jest proste jak Cessny :shock: baterie, paliwo, apu, apu bleed, i odpalamy :shock:
-----
Sorki że tak prawie post pod postem, ale przed chwilą zrobiłem test, niestety to samo, wszystko było wpisane poprawnie na 100%. Fuel planner wyliczył 9600lbs z rezerwą (!!), dobrze że wziąłem więcej, bo by mi zabrakło :? Miałem ponad 11000, w EFOB było 6.7, chociaż zostało 2,4 (wiem, wiem, nieprofesjonalnie, ale to był tylko test "na szybko").
Czy Wilco zrypało nawet MDCu? :roll: Bo o zawracającej NAV nie wspomnę :lol:
Ostatnio zmieniony ndz 15 mar, 2009 11:39 przez Skymad, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Mateo
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 118
Rejestracja: śr 23 kwie, 2008 11:08
Skąd jesteś: EPKK

Post autor: Mateo »

Jesteś pewien, że wszystkie wagi są poprawne?

Ad. 1
Shift+L plus na pedestalu masz pokrętło od Flood Lights. Działa jedynie w panelu 2D, VC niestety zawsze wygląda jak oświetlony z kilku reflektorów.

Ad. 2
Normalka. Skoro reszta jest wyłączona, to robi to jakąś różnicę w jakim trybie jest ND? ;)
Zależy czy robisz wszystko zgodnie z procedurami czy "na oko" typu "a bateryjkę włączę, a teraz pstryknę generatorki, no to APU włączamy..." itd. Ale będąc w założeniu, że klikanie przycisków to jak uruchamianie Cessny, to nawet Maddog jest banalny do uruchomienia jak Cessna ;) Tylko Maddog jest bardziej symulowany i mogą być różne konsekwencje niepoprawnej kolejności i sposobu uruchamiania.

A może napisz na jakiej trasie próbujesz lecieć, jakie dane wpisujesz do FP itd.
Obrazek
Awatar użytkownika
Skymad
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 169
Rejestracja: pt 08 sie, 2008 07:20
Skąd jesteś: Starogard Gd

Post autor: Skymad »

EPKK-EPWA:
Chyba wszystko na screenach:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Mateo
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 118
Rejestracja: śr 23 kwie, 2008 11:08
Skąd jesteś: EPKK

Post autor: Mateo »

Nie wiem, mi to wygląda po prostu na to, że trasa za krótka i stąd te złe obliczenia. Ja latam z tym FP i wszystko jest w porządku. EFOB może nie jest bardzo dokładne, ale +/- 500kg różnicy i nie więcej (w wilku). Gdy wiatr jest w dziób, trochę zawyżam długość trasy i vice versa dla wiatru w ogon. Leciałem nim kilka razy długie trasy i nie musiałem szybować na najbliższe lotnisko z powodu braku paliwa ;) Poza tym masz tabelki do niego potrzebne (Wilco dołączył), to weryfikuj czy ilość, którą wyliczył FP, będzie wystarczająca czy nie, poszukaj w necie na temat spalania A340.

Jeszcze sprawdzę u siebie jak będzie z tym paliwem na trasie Kraków-Warszawa.

Pozdrawiam.
Obrazek
Awatar użytkownika
Skymad
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 169
Rejestracja: pt 08 sie, 2008 07:20
Skąd jesteś: Starogard Gd

Post autor: Skymad »

Czyli jednak wszystko w MDCU jest ok? Hmm, zaraz polecę EPWA-EGLL i zobaczymy co z tego wyjdzie.

Dzięki :)

[+] No i proszę... W A333 na EPWA-EGLL biorę 44320 lbs paliwka, w EFOB mam 34.4 :? Zaczyna mnie to wkurzać :? :x
[+] No i później zmieniło się na 32.6, faktycznie zostało 22.1 :(
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Oczywiście cały czas mowa o najnowszej wersji instalatora?
Swego czasu były problemy ze stabilnością, które zwalczało się kasując

Kod: Zaznacz cały

...\Flight Simulator 9\FeelThere\Airbus\FMGC\A330\fmgc.cfg
Sprawdźcie, pamiętajcie o kopii zapasowej.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Awatar użytkownika
Skymad
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 169
Rejestracja: pt 08 sie, 2008 07:20
Skąd jesteś: Starogard Gd

Post autor: Skymad »

Ok, sprawdzę, zaraz powiem :)

[+] Rzemyk, dzięki za chęci, ale to nie to :cry:
Awatar użytkownika
rekinek8
Cadet
Cadet
Posty: 10
Rejestracja: pn 16 mar, 2009 11:53
Skąd jesteś: Szczecin

Post autor: rekinek8 »

Witam!
Latał ktoś ktorymś z arbuzów z AIRAC0902 do LFPG i miał problemy z procedurami? Procedury SID i STAR u mnie są tam praktycznie do niczego, są w postaci: punkt trans->direct do ILS'a, każda bez wyjątku, idiotycznie wtedy wychodzi, bo kierując się na kurs pasa samolot czasem musi wykonać skręt o 180st. . Oczywiście znalazłem na to sposób wpisując procedurę ręcznie.

I to tylko dla wilco, w pmdg wsio ok. Sprawdzałem dla wielu innych lotnisk we Francji i chyba tylko LFPG jest przykrym wyjątkiem.
pkris
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 211
Rejestracja: pt 09 lis, 2007 11:00
Skąd jesteś: Rybnik

Post autor: pkris »

24h Chrono! Sale SimWare Simulations
AIRBUS SERIES Vol.1
Price : 19.95 Eur VAT incl (16.49 VAT excl.) valid for 24h only.
Regular price : 39.95 Eur VAT incl
Savings : 20 Eur, 50% discount !
Sale ends Friday March 27 2009, 05:00PM GMT+1
Immediate delivery trough direct download here :
http://www.simw.com/index.cfm?fuseactio ... s&pid=1688
Obrazek
Awatar użytkownika
tom87
Cadet
Cadet
Posty: 13
Rejestracja: ndz 24 sie, 2008 17:34
Skąd jesteś: Zielona Góra

lądowanie rwy 33 epwa

Post autor: tom87 »

czy ktoś z was miał podobny problem. Od kilku dni latam na A320 od wilco series 1 i samolot kiepsko podchodzi do lądowania, mam na myśli to, że np. podczas autolandu wali o ziemię jak kamień, czasem przyziemia kilkaset metrów przed pasem jakby nie widział pasa a czasem po prostu przelatuje nad lotniskiem. Robie wszystko jak w instrukcji tzn wpisuje czestotliwosc ILS-a do FMCU uzbrajam LOC potem G/S, kontrolki na PFD sa zielone! Z LOC jeszcze sobie jakoś radzi ale G/S po prostu kicha. Próbowałem też ręcznie za pomocą V/S to troche lepiej wychodzi ale ogólnie to chyba problem jest taki, że latając wczesniej na defaultowych maszynach przyzwyczailem sie do innego działania joysticka a teraz w systemie fly by wire kiepsko mi wyczuc maszynę bo inaczej trzeba kierować. Jake byly wasze odczucia po przesiadce do tej maszyny. No i pytanie co z tym nieszczęsnym autolandem? Dziekuje z gory za odpowiedź.
Awatar użytkownika
Skymad
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 169
Rejestracja: pt 08 sie, 2008 07:20
Skąd jesteś: Starogard Gd

Post autor: Skymad »

Niestety, ten typ tak ma :lol: Autoland w Wilco Airbus vol 1 wygląda jak defaultowym powiedzmy 737 - boom w pas ://
Awatar użytkownika
slysy
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 123
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 19:11
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: slysy »

Skymad pisze:Niestety, ten typ tak ma :lol: Autoland w Wilco Airbus vol 1 wygląda jak defaultowym powiedzmy 737 - boom w pas ://
Szczerze mówiąc to nie miałem problemu z autolandem w Airbusie Wilco, za każdym razem samolot ładnie przyziemiał.
Co do fly-by-wire, to wydaje mi się że wilco nie lata najgorzej, ale moje doświadczenie sprowadza się tylko do symulatora Lufthansy, nie do prawdziwego samolotu
Obrazek
Marcin77
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 76
Rejestracja: pn 09 lip, 2007 06:52
Skąd jesteś: Głusk

Post autor: Marcin77 »

Czy normalnym jest, że zaraz po starcie i schowaniu podwozia (throttle jeszcze w pozycji FLEX), samolot rwie do góry jak jaskółka - nawet z VS rzędu 2900 - 3000 - i niewiele daje nawet pchanie drążka naprzód ?? Robię lot wg podręcznika (Tutorial flight z samego początku) i coś mi to nie pasuje... Czy ma tu coś do rzeczy ustawienie parametru klapy/trym w zakładce PERF dla TAKEOFF i ile optymalnie to powinno wynosić?

No..... chyba, że dla A319/320/321 takie wznoszenie to norma, nie orientuję się za bardzo....
Awatar użytkownika
Skymad
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 169
Rejestracja: pt 08 sie, 2008 07:20
Skąd jesteś: Starogard Gd

Post autor: Skymad »

Wydaje mi się, że to norma ;) Mi też tak startuje :)
Awatar użytkownika
Mateo
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 118
Rejestracja: śr 23 kwie, 2008 11:08
Skąd jesteś: EPKK

Post autor: Mateo »

Marcin77 pisze:samolot rwie do góry jak jaskółka (...) rzędu 2900 - 3000
A to dużo? ;) Po starcie potrzebne jest jak największe wznoszenie. W A32x masz system SRS, który ma za zadanie do wysokości redukowania ciągu dawać najbardziej optymalne wznoszenie.

Pozdrawiam,
MW.
Obrazek
Marcin77
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 76
Rejestracja: pn 09 lip, 2007 06:52
Skąd jesteś: Głusk

Post autor: Marcin77 »

A no to w porządku. Dziękuję. Bałem się, że to jakiś byk. Faktycznie, wczoraj po przećwiczeniu kilku startów zauważyłem, że samolot wchodzi na to VS ~3000 i stabilizuje się na tym, potem mozna w spokoju schować podwozie, klapy, włączyć tryb CLB i AP. Ja się wcześniej bałem, że przeciągnie, ale nic takiego się nie dzieje...
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez Marcin77, łącznie zmieniany 1 raz.
kowalski89
Cadet
Cadet
Posty: 30
Rejestracja: śr 06 maja, 2009 11:03
Skąd jesteś: Gdańsk

Post autor: kowalski89 »

Witam wszystkich.

Przeszukałem forum ale nie mogłem odszukać odpowiedzi na mój problem.

Jak zmusić airbusa żeby zakręcał na następny punkt dopiero po przecięciu poprzedniego?

Stwarza to problem zwłaszcza przy procedurkach dolotowych gdy 3 punkty leżą dość blisko siebie-tak jak na rysunku

Obrazek

Autopilot sterowany przez MCDU zamiast ładnie lecieć ABC to przy przecięciu lini do A i BC od razu skręca na C(mam nadzieję że nie zagmatwałem za bardzo:) ) Pozdrawiam

P.S-Service Pack on board oczywiście
Kirow
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 275
Rejestracja: wt 06 maja, 2008 08:20
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Kirow »

W MCDU masz taki klawisz oznaczony "deltą" (takim trójkątem). Oznacz punkt A i B tym trójkątem podczas wpisywania. Oznaczać to będzie wtedy "overfly", czyli wymusi wykonanie zakrętu dopiero po minięciu A lub B
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

kowalski89
Cadet
Cadet
Posty: 30
Rejestracja: śr 06 maja, 2009 11:03
Skąd jesteś: Gdańsk

Post autor: kowalski89 »

Dzięki wielkie-teraz wszystko jasne:)

Swoją drogą-czy tylko ja nie mogę się doczekać produktu z airsimmer??:)

Pozdrawiam
KaEn
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 217
Rejestracja: śr 08 paź, 2008 15:49
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: KaEn »

Nie, nie tylko Ty ;)
viewtopic.php?t=8507
Obrazek
Core2Duo E8400 | GA-EP45-D3SL | 2x2GB DDR2 PC8500 | GF 9800GT/1GB | Win 7 64-bit | FS2004 | FSX
Awatar użytkownika
tom87
Cadet
Cadet
Posty: 13
Rejestracja: ndz 24 sie, 2008 17:34
Skąd jesteś: Zielona Góra

Post autor: tom87 »

Czy ktoś może mi powiedzieć jak trymować A320 od Wilco? Tyle razy ląduje i za każdym razem jak chce podejście wykonać ręcznie to mam problem z używaniem trymera. Fly by wire całkiem inaczej działa niż w Boeingach. Poza tym maszyna ma autotrymowanie nawet przy wyłączonym AP i trzeba dżojstik odchylić do siebie albo od siebie i wtedy dopiero trymer działa. Ktoś ma jakieś rady czy każdy idzie na łatwizne i ląduje na AP cat I II lub III?

[Pisownia! - Rz]
Ostatnio zmieniony czw 28 maja, 2009 19:54 przez tom87, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Airbusów się nie trymuje, po to mają fly-by-wire. Airbusami się całkiem innacej lata. Poczytaj manual, poczytaj o Airbusach.
W Boeingach nie ma f-b-w (oprócz B777, ale nawet w nim działa inaczej niż w Airbusach).
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
mateo72

Post autor: mateo72 »

Samolot trymuje się sam. Poczytaj trochę na ten temat zanim zabierasz się za latanie :roll:. Lecąc tym samolotem nie używasz w ogóle trymu, np. chcesz, żeby samolot leciał lekko do góry, to ciągniesz Joya do siebie, aż do tego momentu kiedy samolot osiągnie rządane przez Ciebie nachylenie, nastepnie puszczasz Joy'a, a samolot sam się trymuje do tego poziomu.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Mateo
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 118
Rejestracja: śr 23 kwie, 2008 11:08
Skąd jesteś: EPKK

Post autor: Mateo »

Tomek, pewnie chodzi o to, że po prostu u Ciebie nie chce się samolot wytrymować (autotrim nie działa). Poczytaj instrukcję dołączoną do samolotu (Pilots Guide z tego co pamiętam), tam jest napisane jak zmienić ustawienia sterowania w FSie żeby FBW działał w miarę poprawnie. A tak w ogóle to jak wcześnej koledzy napisali - pierwszy krok to manuale... No i jeśli się bierzesz za Airbusy, to nie porównuj ich do Boeingów (jak to uczyniłeś), bo to kompletnie inne samoloty.
mateo72 pisze: Lecąc tym samolotem nie używasz w ogóle trymu
Taa, a do startu to stewardessa wytrymuje... ;)

Pozdrawiam,
MW.
Obrazek
Awatar użytkownika
tom87
Cadet
Cadet
Posty: 13
Rejestracja: ndz 24 sie, 2008 17:34
Skąd jesteś: Zielona Góra

Post autor: tom87 »

Dzięki wszystkim za rady. poczytam jeszcze na ten temat mam nadzieje ze teraz beda mi lądowania lepiej wychodzić.
Awatar użytkownika
cuube
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 176
Rejestracja: sob 02 sie, 2008 19:49
Skąd jesteś: Bochnia

Post autor: cuube »

Mam dość dziwny problem z tymi maszynkami... Uczę się ich od około 2 tygodni, ale za cholerę nie mogę zrozumieć FMGC. Tzn jednej rzeczy tylko. :)
Obrazek
19 000 ft w 6 mil? No właśnie - bezsens... :/ I tak mam praktycznie w każdym locie. Przy wznoszeniu czasami również pokazują mi się głupoty... Tzn - np, żeby wznieść się powiedzmy 2 poziomy potrzebuje około 10 mil, a później znowu ostro w górę.
Clb oraz Des ustawiam na ECON + Cost Index 80. Już nie mam nerwów więc proszę o pomoc i z góry dziękuję. ;)
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Urok AS1... Masz najnowszą wersję?
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Awatar użytkownika
cuube
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 176
Rejestracja: sob 02 sie, 2008 19:49
Skąd jesteś: Bochnia

Post autor: cuube »

Hehe no właśnie z najnowszą wersją też mam niezłe jaja. ;) Kiedy sprawdzam wersję gauges'ów to mi ładnie pisze: 3.3.0.23. Natomiast kiedy chcę zainstalować najnowszego Service Packa to mi pokazuje, że jest nieznana wersja pliku 'A332GE_feelThere.gau' i przerywa instalacje. :/ Próbowałem odinstalować i zainstalować paczkę arbuzków od nowa, ale przy update cały czas mam ten komunikat. :/ Do Wilco napisałem chyba z 5 maili w przeciągu ostatniego tygodnia, ale na wszystkie zero odezwu... :/

EDIT: Aha i zapomniałem dodać - chodzi o 2 paczkę arbuzków (330-340). ;)
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Masz wersję CD czy download? Jak download, to nie instalujesz SP, tylko ściągasz od nowa instalkę.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Awatar użytkownika
cuube
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 176
Rejestracja: sob 02 sie, 2008 19:49
Skąd jesteś: Bochnia

Post autor: cuube »

Faktycznie - ściągnąłem od nowa (wersja download) i teraz wsio jest ok. :) Dzięki za pomoc. ;)
pol574
Cadet
Cadet
Posty: 46
Rejestracja: wt 18 mar, 2008 15:04
Skąd jesteś: Zakopane

Post autor: pol574 »

Witam właśnie wczoraj stałem się szczęśliwym posiadaczem tego samolociku,ale mam jeden banalny problem nie wiem co mam zrobić żeby można było samodzielnie ustawić prędkość,HDG czy V/S na wyświetlaczach nic się nie wyświetla.Proszę pomóżcie.
pawcio
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

pol574 pisze:(...)co mam zrobić żeby można było samodzielnie ustawić prędkość,HDG czy V/S na wyświetlaczach nic się nie wyświetla.
Przeczytać manual. Airbus-ami lata się inaczej niż Boeingami.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
pol574
Cadet
Cadet
Posty: 46
Rejestracja: wt 18 mar, 2008 15:04
Skąd jesteś: Zakopane

Post autor: pol574 »

Już się przekonałem że to całkiem inna maszyna,już wiem jak to włączyć wystarczy pociągnąć pokrętło.
pawcio
pol574
Cadet
Cadet
Posty: 46
Rejestracja: wt 18 mar, 2008 15:04
Skąd jesteś: Zakopane

Post autor: pol574 »

Witam ponownie dziś mam większy problem a mianowicie problem z planowaniem paliwa na 1015nm planuje mi 3000kg po prostu absurd :roll: , nie mogę nawet wylecieć z Polski proszę pomóżcie.
pawcio
Awatar użytkownika
Skymad
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 169
Rejestracja: pt 08 sie, 2008 07:20
Skąd jesteś: Starogard Gd

Post autor: Skymad »

Moje Airbusy też tak mają :( Niestety, ale nie znalazłem rozwiązania tego problemu :(
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

To dziwne, bo jak planuję plannerem od Wilco, a tym od PSS to jest niewielka rozbieżność. Pewnie coś nie tak wpisujecie.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
pol574
Cadet
Cadet
Posty: 46
Rejestracja: wt 18 mar, 2008 15:04
Skąd jesteś: Zakopane

Post autor: pol574 »

W ogóle ten planer dziwnie się zachowuje na przykład wpiszę poziom lotu FL360 to m wyliczy 800kg a jak wpiszę 36000 to mi wylicza 3000kg, tak źle i tak niedobrze.

Edit: teraz spróbowałem załadować A320 na maksa ZFW=61598 trasa wynosi 1200nm a ten paliwa mi wylicza tylko 3300kg.
pawcio
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Doprawdy nie mam pojęcia co robicie nie tak, ale u mnie jest wszystko w porządku:
Obrazek
Po lewej Wilco FP A320, po prawej PSS. FP z Vroute jest zbliżony.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
pol574
Cadet
Cadet
Posty: 46
Rejestracja: wt 18 mar, 2008 15:04
Skąd jesteś: Zakopane

Post autor: pol574 »

Uporałem się z tym paliwem trzeba mieć włączonego FS-a, ale pojawił się kolejny problem jeszcze w żadnym płatnym samolocie nie miałem tylu problemów. Problem polega na prędkości MCDU wyliczył mi normalnie prędkość ok 290 ok wszystko dobrze wznoszę się do około FL250 prędkość ta sama a dziób idzie w górę włączam Shift+Z patrzę a tam tylko 160kt. Na to wychodzi że PFD pokazuje mi prędkość TAS a nie wiem dlaczego,jaka może być tego przyczyna. I takie jeszcze pytanko czy można zmienić dźwięk odliczania na typowe jak w Arbuzie bo odlicza mi tak jak w benkach.
pawcio
ODPOWIEDZ