MD-82 Maddog 2006/2008
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
witam
Piszę w tym temacie, gdyż samolot prawie "ten sam" , ale inny wydawca. Ma ktoś już tego
MD80 PRO
z przeczytanych info i manuali /na stronie/wygląda całkiem nieźle i ma już vc. Systemy samolotu wyglądają chyba lepiej odwzorowane niż w MADDOG-u 2006. Jakby ktoś miał z nim jakieś doświadczenie/ klatkowanie i generalnie jak się sprawuje w fsx/ to poproszę o info.
Piszę w tym temacie, gdyż samolot prawie "ten sam" , ale inny wydawca. Ma ktoś już tego
MD80 PRO
z przeczytanych info i manuali /na stronie/wygląda całkiem nieźle i ma już vc. Systemy samolotu wyglądają chyba lepiej odwzorowane niż w MADDOG-u 2006. Jakby ktoś miał z nim jakieś doświadczenie/ klatkowanie i generalnie jak się sprawuje w fsx/ to poproszę o info.
i5 6600K @ 4.5 GHz
Asus Z170 Pro gaming
16GB DDR4
Asus GTX970 Strix
TH Hotas Warthog
CH Pro Pedals + TIR5
Asus Z170 Pro gaming
16GB DDR4
Asus GTX970 Strix
TH Hotas Warthog
CH Pro Pedals + TIR5
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
[FSX] Radar pogodowy
Witam! Mam problem z włączeniem radaru pogodowego w tym Maddogu. Robię wszystko tak jak jest napisane w manualu.
P.S. Jak wszystko poprawnie "poklikam" to radar powinien załączyć się od razu, czy może dopiero po starcie?
Pozdrawiam!
Dawid Jawura
P.S. Jak wszystko poprawnie "poklikam" to radar powinien załączyć się od razu, czy może dopiero po starcie?
Pozdrawiam!
Dawid Jawura
C2D E8400@3.5Ghz,ASUS P5Q-E,DDR2 OCZ SLI Ready 800Mhz,GTX260,Chieftec 550W,HDD1TB,LCD 22'',Saitek Cyborg X
Po czym wnioskujesz, że się nie włącza ?
Po włączeniu (lewy przycisk na panelu radaru) ustaw +3* (lewe pokrętło), w czasie zniżania -3*, na przelotowej niepotrzebny więc możesz wyłączyć.
Na ND powinno się pojawić "WX"(jeśli zasięg powyżej 20nm) lub "WX+T" (zasięg do 20nm).
Po włączeniu (lewy przycisk na panelu radaru) ustaw +3* (lewe pokrętło), w czasie zniżania -3*, na przelotowej niepotrzebny więc możesz wyłączyć.
Na ND powinno się pojawić "WX"(jeśli zasięg powyżej 20nm) lub "WX+T" (zasięg do 20nm).
Ostatnio zmieniony pt 26 wrz, 2008 14:51 przez pkris, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Dziwna teoria z wyłączeniem wx radaru na przelotowej. Jak niepotrzebny? Na przelotowej w normalnych warunkach tilt na -1 stopień.pkris pisze:Po czym wnioskujesz, że się nie włącza ?
Po włączeniu (lewy przycisk na panelu radaru) ustaw +3* (lewe pokrętło), w czasie zniżania -3*, na przelotowej niepotrzebny więc możesz wyłączyć.
Na ND powinno się pojawić "WX"(jeśli zasięg powyżej 20nm) lub "WX+T" (zasięg do 20nm).
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
http://www.flythemaddog.com/downloads.php W końcu pojawiła się finalna wersja modelu z VC.
U mnie na szczęście wydajność nie spadła.some1 pisze:Ale wydajność koszmarna.
Z zauważonych zmian :
- zmienili układ panelu radia.
- wreszcie naprawili błąd polegający na możliwości włączenia APU przy wyłączonej START PUMP.
- bazę SID/STAR przenieśli do katalogu SIDSTAR (poprzednio ROUTES) i działa ta od PMDG bez konwersji ( sprawdziłem dla EPWA i EKCH, gdzie poprzednio bez konwersji były jaja).
Witam.
W tutorialu do MDka pisze w początkowej fazie o przełączeniu bank limit na 15 stopni. Dalej nie pisze już nic o zmienianiu tego ustawienia.Ma tak zostać przez cały lot ? Bo w sumie przy ostrzejszych zakrętach to się nie wyrabia. No chyba ,że ma tak być
Co do procedur to zgadza się,nie trzeba konwertować. Natomiast procedura dla EPGD powiedzmy wygląda nieco dziwnie,z konwersją czy bez
Pozdrawiam.
W tutorialu do MDka pisze w początkowej fazie o przełączeniu bank limit na 15 stopni. Dalej nie pisze już nic o zmienianiu tego ustawienia.Ma tak zostać przez cały lot ? Bo w sumie przy ostrzejszych zakrętach to się nie wyrabia. No chyba ,że ma tak być
Co do procedur to zgadza się,nie trzeba konwertować. Natomiast procedura dla EPGD powiedzmy wygląda nieco dziwnie,z konwersją czy bez
Pozdrawiam.
Alalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Re: MD-82 Maddog 2006
Witam, może się nie znam ale wydaje mi się że bank limit jest 15° przy prędkości do V2+15, powyżej tej prędkości jest 30°.
Ja z kolei nie tyle może, co napewno sie nie znam ale piszę nie to co mi się wydaje ale to, co wyczytałem z dokumentacji.Mechanik pisze:Witam, może się nie znam ale wydaje mi się że ... .
W real dokumentacji ze strony Boeinga ( w żadnej dokumentacji dołączonej do Maddoga od Leonardo tego niestety nie ma) jest wprost powiedziane, że w MD-80 Series przestawiamy bank limit na 30 po przekroczeniu 200 kts.
Dodatkowo można to pośrednio wywnioskować z checklisty, gdzie bank limit 30 jest po schowaniu klap.
Warto też wiedzieć w jakich trybach bank limit działa.
Działa wyłącznie w trybach: hdg sel, loc cap, vor cap.
Jeśli więc po starcie w czasie wznoszenia włączasz autopilota i tryb NAV, ustawienie bank limit nie ma znaczenia.
Witam
Wczoraj wreszcie miałem okazję przetestować tego MD-eka (3h)
Niestety nie u mnie, u znajomego -.-
Udało mi się nawet wykonać lot Gdańsk-Warszawa (jakoś tam doleciałem^^)
Ale przez cały lot coś świszczało
Odkąd włączyłem FS, aż do wyłączenia samolotu ciągle coś wyło, i to wkurzająco głośno -.-
Klimatyzacja, wentylacja, co to było i jak wyłączyć? W widoku z zewnątrz (spot) ze wszystkich stron nie słychać, tylko w widoku z góry (NUM 5) Do głowy mi wpadły i wyłączyłem supply, APU, anti-ice, chyba wszystko na overhead'zie.... na próżno.
Aż po locie normalnie mnie głowa rozbolała
PS Początek weekend'u
PS2 Samolot zaj#$%&#y, faktycznie cholernie skomplikowany
PS3 Chyba go sobie sprawię na własność
PS4 Wybaczcie za głupie pytanie, i za samą formę tego, ale to pierwszy kontakt z maszyną ;p A manual jest napisany w formie wielu pdf'ów, czego osobiście nie lubię -.- Najlepszy IMO jest 1 ale porządny.
Pozdrawiam.
Wczoraj wreszcie miałem okazję przetestować tego MD-eka (3h)
Niestety nie u mnie, u znajomego -.-
Udało mi się nawet wykonać lot Gdańsk-Warszawa (jakoś tam doleciałem^^)
Ale przez cały lot coś świszczało
Odkąd włączyłem FS, aż do wyłączenia samolotu ciągle coś wyło, i to wkurzająco głośno -.-
Klimatyzacja, wentylacja, co to było i jak wyłączyć? W widoku z zewnątrz (spot) ze wszystkich stron nie słychać, tylko w widoku z góry (NUM 5) Do głowy mi wpadły i wyłączyłem supply, APU, anti-ice, chyba wszystko na overhead'zie.... na próżno.
Aż po locie normalnie mnie głowa rozbolała
PS Początek weekend'u
PS2 Samolot zaj#$%&#y, faktycznie cholernie skomplikowany
PS3 Chyba go sobie sprawię na własność
PS4 Wybaczcie za głupie pytanie, i za samą formę tego, ale to pierwszy kontakt z maszyną ;p A manual jest napisany w formie wielu pdf'ów, czego osobiście nie lubię -.- Najlepszy IMO jest 1 ale porządny.
Pozdrawiam.
Co masz na myśli ?Skymad pisze:Ale przez cały lot coś świszczało
www.kapsel.rybnet.pl/start.wmv
Słyszysz to na tym filmie w którymś momencie ?
Nie traktuj przypadkiem tego filmu edukacyjnie. Powstał w celu udowodnienia komuś, że w 10 min da się startując z c&d, w pełni przygotować maszynę do startu.
Inaczej: (samolot uruchomiony w "ready for startup")
Po załadowaniu się lotniska, "gwiżdże" APU -> ok, normalnie, nic z tym nie zrobisz
Po uruchomieniu silników wyłączam APU -> szum i świszczenie jest mniejsze
Potem przełączam to "supply" (oba) całkowicie w dół -> kolejny szum mniej (sry za brak profesjonalnego określenia, ale to był pierwszy lot nim)
Ale jednak coś zostaje... To jest dźwięk... yyy... jakby świerczącego silniczka?
Zostaje przez cały lot, znika po zgaszeniu silników.
Nie wiem, może on po prostu tak ma? W 737 - nie ma, 767 - nie ma, ATR 72 - nie ma, może po prostu przyzwyczaiłem się że w kokpicie jest cicho ;p
******Chodzi mi o ten dźwięk który jest w tle w powiedzmy w 8-9 minucie******
Chyba to jest normalne, dźwięk silników?
Po załadowaniu się lotniska, "gwiżdże" APU -> ok, normalnie, nic z tym nie zrobisz
Po uruchomieniu silników wyłączam APU -> szum i świszczenie jest mniejsze
Potem przełączam to "supply" (oba) całkowicie w dół -> kolejny szum mniej (sry za brak profesjonalnego określenia, ale to był pierwszy lot nim)
Ale jednak coś zostaje... To jest dźwięk... yyy... jakby świerczącego silniczka?
Zostaje przez cały lot, znika po zgaszeniu silników.
Nie wiem, może on po prostu tak ma? W 737 - nie ma, 767 - nie ma, ATR 72 - nie ma, może po prostu przyzwyczaiłem się że w kokpicie jest cicho ;p
******Chodzi mi o ten dźwięk który jest w tle w powiedzmy w 8-9 minucie******
Chyba to jest normalne, dźwięk silników?
Dzięki za podpowiedź
Filmik też fajny, ma na tyle dobrą jakość że wszystko po kolei widać.
Rozwiał niektóre wątpliwości.
PS pkris chyba nie doczytałeś mojego postu bo napisałem że go jeszcze nie mam xD
BRAĆ CZY NIE ? Po jednym kontakcie nie jestem w stanie ocenić, czy fajny (no nie, nie zgodzę się ze sobą chwilę temu, jest fajny ), czy ma jakieś wkurzające bugi... słowem nie chcę brać w ciemno. Ale te 3 h z nim to były najlepsze wczoraj
Filmik też fajny, ma na tyle dobrą jakość że wszystko po kolei widać.
Rozwiał niektóre wątpliwości.
PS pkris chyba nie doczytałeś mojego postu bo napisałem że go jeszcze nie mam xD
BRAĆ CZY NIE ? Po jednym kontakcie nie jestem w stanie ocenić, czy fajny (no nie, nie zgodzę się ze sobą chwilę temu, jest fajny ), czy ma jakieś wkurzające bugi... słowem nie chcę brać w ciemno. Ale te 3 h z nim to były najlepsze wczoraj
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Witam.
Mam mały problem i potrzebuje pomocy.
Szukałem na forum Maddoga ale nie znalazłem , a może źle szukałem.
Chodzi mi o TURB key. On jest lecz nie wiadomo gdzie Dlatego był bym wdzięczny gdyby ktoś wyjaśnił mi który to przycisk.
Kiedyś w czasie testowania samolotu coś wcisnąłem i pojawił się napis wings level ale nie pamiętam co to było.
Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam.
Mam mały problem i potrzebuje pomocy.
Szukałem na forum Maddoga ale nie znalazłem , a może źle szukałem.
Chodzi mi o TURB key. On jest lecz nie wiadomo gdzie Dlatego był bym wdzięczny gdyby ktoś wyjaśnił mi który to przycisk.
Kiedyś w czasie testowania samolotu coś wcisnąłem i pojawił się napis wings level ale nie pamiętam co to było.
Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam.
Alalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Witam. Kolejne pytanie:
Jak to jest z tym FLT RECORDER? Robię jak w tutorialu (trochę inaczej^^):
1. Przełącznik recordera w dół na GND TEST;
2. Wtedy wpisuje datę, lot i leg (co to jest? Wpisuję tam 1^^);
3. Daję insert;
4. Daję na pozycję NORM.
A w raporcie jest tylko jedna linijka insert blablabla
Po starcie silników trzeba wcisnąć jeszcze raz insert? Przełącznik wtedy ma być na norm czy gnd test?
Wiem, wiem, głupie pytanie
Tylko mnie nie zjedźcie za nie
Jak to jest z tym FLT RECORDER? Robię jak w tutorialu (trochę inaczej^^):
1. Przełącznik recordera w dół na GND TEST;
2. Wtedy wpisuje datę, lot i leg (co to jest? Wpisuję tam 1^^);
3. Daję insert;
4. Daję na pozycję NORM.
A w raporcie jest tylko jedna linijka insert blablabla
Po starcie silników trzeba wcisnąć jeszcze raz insert? Przełącznik wtedy ma być na norm czy gnd test?
Wiem, wiem, głupie pytanie
Tylko mnie nie zjedźcie za nie
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
To rób jak w instrukcji, pewnie nie wpisujesz TOW i CG.(trochę inaczej^^)
http://www.flythemaddog.com/forum/index ... l=recorder
Witam.
A jak Panowie postępujecie z ENG SYNC ?
Przy wznoszeniu - OFF
Na przelotowej - EPR
Na zniżaniu - OFF
Approach - EPR
Czy może :
Po przekroczeniu FL100 i na przelotowej - N2
Przy zniżaniu do poziomu FL100 - N2
Poniżej poziomu FL100 - Off
Approach - EPR
Która opcja jest właściwa ?
Z góry dziękuje za pomoc.
A jak Panowie postępujecie z ENG SYNC ?
Przy wznoszeniu - OFF
Na przelotowej - EPR
Na zniżaniu - OFF
Approach - EPR
Czy może :
Po przekroczeniu FL100 i na przelotowej - N2
Przy zniżaniu do poziomu FL100 - N2
Poniżej poziomu FL100 - Off
Approach - EPR
Która opcja jest właściwa ?
Z góry dziękuje za pomoc.
Alalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Ceny były , zdaje się od samego początku.
A teraz takie pytanie.
Mój komp może nie należy do najlepszych -
AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4000+
2,10 Ghz 2,50 GB RAM
GeForce 9800 GT 512 MB
- ale chyba aż taki złomowaty nie jest.
Chodzi o to,że latając Maddogiem przy ustawieniu klatek na 25/s w FSie przy pogodzie generowanej przez ASv6.5 i włączonym SquawkBoxie wyciągam 14 , 15 ,sporadycznie 19 klatek w kokpicie 2D.
Latanie w wirtualnym kokpicie,nawet przy clear skies nie miało większego sensu gdyż 9 - 12 klatek to był max. Nawet przy ustawieniu textur VC na low i przekonwertowaniu plików graficznych VC do formatu DXT1 różnica była niewielka.
Nie używam raczej żadnych super scenerii , meshów itd.
Czy ten mój komp to aż taki złom i nie daje rady, czy coś jest nie tak ?
Nie wiem czy w dobrym temacie się wypowiadam,ale sprawa się tyczy Maddoga więc chyba ok
Z góry dziękuje za odpowiedź.
A teraz takie pytanie.
Mój komp może nie należy do najlepszych -
AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4000+
2,10 Ghz 2,50 GB RAM
GeForce 9800 GT 512 MB
- ale chyba aż taki złomowaty nie jest.
Chodzi o to,że latając Maddogiem przy ustawieniu klatek na 25/s w FSie przy pogodzie generowanej przez ASv6.5 i włączonym SquawkBoxie wyciągam 14 , 15 ,sporadycznie 19 klatek w kokpicie 2D.
Latanie w wirtualnym kokpicie,nawet przy clear skies nie miało większego sensu gdyż 9 - 12 klatek to był max. Nawet przy ustawieniu textur VC na low i przekonwertowaniu plików graficznych VC do formatu DXT1 różnica była niewielka.
Nie używam raczej żadnych super scenerii , meshów itd.
Czy ten mój komp to aż taki złom i nie daje rady, czy coś jest nie tak ?
Nie wiem czy w dobrym temacie się wypowiadam,ale sprawa się tyczy Maddoga więc chyba ok
Z góry dziękuje za odpowiedź.
Alalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
http://www.flythemaddog.com/purchase.php
Wersja standard Maddoga2008 dostępna. Reszta available soon.
Ja chyba poczekam na wersję pro.
Pozdrawiam.
Wersja standard Maddoga2008 dostępna. Reszta available soon.
Ja chyba poczekam na wersję pro.
Pozdrawiam.
Alalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Zgodnie z zapowiedzią, miał być upgrade z Maddog2006 do Maddog2008 Standard za free.
Niestety nie ma a developerzy odpowiadają, że w sumie to nie ma potrzeby bo i tak sie niczym nie różnią:)
Niestety nie ma a developerzy odpowiadają, że w sumie to nie ma potrzeby bo i tak sie niczym nie różnią:)
FLY THE MADDOG 2008 STANDARD
The Standard version is equivalent to the latest Fly The Maddog 2006 release, there are a few more option in the Setup page and several bugs fixed. Fly The Maddog 2008 Standard will be available free of charge to 2006 users.
[']Hi,
the Maddog 2008 Standard version is equivalent to the latest Maddpg 2006 release so you don't really need to upgrade.
Kilka pytań dla oblatanych w maddogu:
1. Podczas lądowania, po odłączeniu autopilota i autothrust za pomocą przepustnicy mogę sterować tylko "wajchą" od lewego silnika. Drugą mogę poruszać tylko za pomocą myszki w pedestal panel. Nawet jak próbuję włączyć rewersy za pomocą F2, to tylko lewy silnik reaguje. Przed startem na płycie lotniska wszystko działa ok. Dopiero po odłączeniu AP i AT się tak dzieje. Ktoś wie o co może chodzić?
2. Czy to normalne, że hamulce w maddogu działają słabo? W sensie słabiej niż np w PMDG, gdzie z 60kts do zera po wciśnięciu do końca hamulców mogę się zatrzymać na rozsądnej odległości, podczas gdy w maddogu zabiera to widocznie więcej odległości.
3. Po wysunięciu speedbrakes dostaję master warning i migający komunikat na górnym wyświetlaczu (jeden z tych dwóch na overhead) "LOW HYDRAULIC PRESS" czy cos w ten deseń (niestety nie spamiętałem dokładnie). Hyd press istotnie jest bardzo niskie, tam obok wskaźników parametrów silników, po wysunięciu speedbrakes, spada z ok 30 do 12. Eng pumps mam włączone na HI, AUX HYD pump jest włączony TRANSF PUMP też. O co tutaj chodzi?
4. Jak wyłączyć wszystkie dźwięki kokpitu, silników itd? Bo zagłuszają ATC na vatsim, a klawisz Q na maddoga nie działa :/ Wiem, że można regulować głośność przez aplikacje dołączoną, ale chodzi o jakiś klawisz, który momentalnie wyciszy.
Za wszelkie odpowiedzi i pomoc z góry dzięki.
1. Podczas lądowania, po odłączeniu autopilota i autothrust za pomocą przepustnicy mogę sterować tylko "wajchą" od lewego silnika. Drugą mogę poruszać tylko za pomocą myszki w pedestal panel. Nawet jak próbuję włączyć rewersy za pomocą F2, to tylko lewy silnik reaguje. Przed startem na płycie lotniska wszystko działa ok. Dopiero po odłączeniu AP i AT się tak dzieje. Ktoś wie o co może chodzić?
2. Czy to normalne, że hamulce w maddogu działają słabo? W sensie słabiej niż np w PMDG, gdzie z 60kts do zera po wciśnięciu do końca hamulców mogę się zatrzymać na rozsądnej odległości, podczas gdy w maddogu zabiera to widocznie więcej odległości.
3. Po wysunięciu speedbrakes dostaję master warning i migający komunikat na górnym wyświetlaczu (jeden z tych dwóch na overhead) "LOW HYDRAULIC PRESS" czy cos w ten deseń (niestety nie spamiętałem dokładnie). Hyd press istotnie jest bardzo niskie, tam obok wskaźników parametrów silników, po wysunięciu speedbrakes, spada z ok 30 do 12. Eng pumps mam włączone na HI, AUX HYD pump jest włączony TRANSF PUMP też. O co tutaj chodzi?
4. Jak wyłączyć wszystkie dźwięki kokpitu, silników itd? Bo zagłuszają ATC na vatsim, a klawisz Q na maddoga nie działa :/ Wiem, że można regulować głośność przez aplikacje dołączoną, ale chodzi o jakiś klawisz, który momentalnie wyciszy.
Za wszelkie odpowiedzi i pomoc z góry dzięki.
Damian Stojek EPWR AZT023
Specjalistą od Maddoga nie jestem ale może coś poradzę, kto wie.
Ad1. W życiu się z tym nie spotkałem więc nie wiem ale spróbuj dobrej na wszystko metody : "fix all failures" w graund communication albo coś w FSUIPC ( w zakładce joystick calibration na stronie 3 zaznacz EXCLUDE THROTTLEn SET ).
W ostateczności zostaw AT włączony. Maddog sam wykonuje retard.
Ad2. Zależy, teraz gdy pasy są przeważnie mokre jest to normalne.
Pamiętaj, że o ile sam FS nie symuluje takich rzeczy jak słaba przyczepność, oblodzenie zewnętrzne itp. , MADDOG to symuluje. Na śliskim pasie może się nawet zdażyć, że wpadniesz w poślizg i będziesz miał zamiast brake, diferental brake. Może też zbyt wcześnie zaczynasz hamować i doprowadzasz do przegrzania hamulców i wtedy ich skuteczność jest znikoma. Nie hamuj dopóki prędkośc nie spadnie poniżej 80 kts. Wskaźnik temperatury hamulców jest na dole panelu FO.
Ad3. Jeśli przepustnica na idle a do tego np. ENG ICE PROTECT włączony, to normalne.
Po włączeniu silników odcinasz środkowy układ pneumatyczny ? ( po uruchomieniu silników nie jest do niczego potrzebny a zabiera ciśnienie. Jest potrzebny tylko w razie konieczności włączenia AIR FOIL ICE PROTECT, który jako jedyny jest zasilany z układu środkowego). Aby odciąć środkowy układ - obie wajchy PNEU-X-FEED w dół.
Jeśli masz włączony ENG ICE PROTECT, nie dopuszczaj do spadku EPR poniżej 1,1 .
Ad4. Raczej takiej możliwości nie ma ale mogę się mylić bo nigdy takiego rozwiązania nie szukałem. Mam dwie karty dźwiękowe, odgłosy FSa w głosnikach, ATC w słuchawkach.
Jak ATC cicho mówi słuchawki daje głośniej a głośniki ciszej. Po zgodzie na lądowanie z kolei głośniki daje głośniej by lepiej słyszeć FO callouts. Jeśli używasz jednej dźwiękówki to chyba pozostaje Ci jedynie w manager & setup poprzesuwać suwaki w lewo.
Mam nadzieję, że choć troszeczkę pomogłem.
Ad1. W życiu się z tym nie spotkałem więc nie wiem ale spróbuj dobrej na wszystko metody : "fix all failures" w graund communication albo coś w FSUIPC ( w zakładce joystick calibration na stronie 3 zaznacz EXCLUDE THROTTLEn SET ).
W ostateczności zostaw AT włączony. Maddog sam wykonuje retard.
Ad2. Zależy, teraz gdy pasy są przeważnie mokre jest to normalne.
Pamiętaj, że o ile sam FS nie symuluje takich rzeczy jak słaba przyczepność, oblodzenie zewnętrzne itp. , MADDOG to symuluje. Na śliskim pasie może się nawet zdażyć, że wpadniesz w poślizg i będziesz miał zamiast brake, diferental brake. Może też zbyt wcześnie zaczynasz hamować i doprowadzasz do przegrzania hamulców i wtedy ich skuteczność jest znikoma. Nie hamuj dopóki prędkośc nie spadnie poniżej 80 kts. Wskaźnik temperatury hamulców jest na dole panelu FO.
Ad3. Jeśli przepustnica na idle a do tego np. ENG ICE PROTECT włączony, to normalne.
Po włączeniu silników odcinasz środkowy układ pneumatyczny ? ( po uruchomieniu silników nie jest do niczego potrzebny a zabiera ciśnienie. Jest potrzebny tylko w razie konieczności włączenia AIR FOIL ICE PROTECT, który jako jedyny jest zasilany z układu środkowego). Aby odciąć środkowy układ - obie wajchy PNEU-X-FEED w dół.
Jeśli masz włączony ENG ICE PROTECT, nie dopuszczaj do spadku EPR poniżej 1,1 .
Ad4. Raczej takiej możliwości nie ma ale mogę się mylić bo nigdy takiego rozwiązania nie szukałem. Mam dwie karty dźwiękowe, odgłosy FSa w głosnikach, ATC w słuchawkach.
Jak ATC cicho mówi słuchawki daje głośniej a głośniki ciszej. Po zgodzie na lądowanie z kolei głośniki daje głośniej by lepiej słyszeć FO callouts. Jeśli używasz jednej dźwiękówki to chyba pozostaje Ci jedynie w manager & setup poprzesuwać suwaki w lewo.
Mam nadzieję, że choć troszeczkę pomogłem.
A nie ustawia się rodzaju sterowania przepustnic w dołączonym konfiguratorze przypadkiem, coś mi się tak pamięta.Lins pisze:1. Podczas lądowania, po odłączeniu autopilota i autothrust za pomocą przepustnicy mogę sterować tylko "wajchą" od lewego silnika. Drugą mogę poruszać tylko za pomocą myszki w pedestal panel. Nawet jak próbuję włączyć rewersy za pomocą F2, to tylko lewy silnik reaguje. Przed startem na płycie lotniska wszystko działa ok. Dopiero po odłączeniu AP i AT się tak dzieje. Ktoś wie o co może chodzić?
Nie. Jedyna opcja dotycząca przpustnic w M&S to "enable thrust axis filter in clamp mode for take off"wibwk pisze:A nie ustawia się rodzaju sterowania przepustnic w dołączonym konfiguratorze przypadkiem, coś mi się tak pamięta.
Stawiam jednak na FSUIPC
http://www.flythemaddog.com/forum/index ... l=throttle
Co do słuchawek na USB, sam korzystałem z takiego rozwiązania na poprzednim kompie. którego płyta główna nie była w stanie obsłużyć dwóch dźwiękówek. Sprawdza się.
W nawiązaniu do mojego posta o wersji 2008, w tej chwili po zaciągnięciu instalki z linku, który się otrzymało przy zamawianiu 2006, ma się instalkę wersji 2008 (mowa o zamówieniu w Leonardo SH Shop).
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez pkris, łącznie zmieniany 1 raz.
W przypadku zakupu Maddog 2006 w Simmarket, należy niejako ponownie zakupić Maddoga, wersje 2008. W koszyku pojawi się cena 0,00 i nowa wersja figurować będzie jako nowy produkt (z nowym numerem seryjnym).
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta