MD-82 Maddog 2006/2008

Dział poświęcony płatnym samolotom i śmigłowcom (czyli opinie, recenzje, poradniki). Z problemami technicznymi proszę do działu Problemy Techniczne-Samoloty.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

pkris
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 211
Rejestracja: pt 09 lis, 2007 11:00
Skąd jesteś: Rybnik

Post autor: pkris »

Nie ma osobnego wątku o UA Super 80 Pro, więc tutaj daje info, że wyszedł SP1.

http://www.coolsky.no/super80pro/download/download.htm
Obrazek
pkris
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 211
Rejestracja: pt 09 lis, 2007 11:00
Skąd jesteś: Rybnik

Post autor: pkris »

Właśnie odbyłem swój pierwszy lot w sesji multicrew Maddogiem razem z Antosiem.
Nie wszystko wyszło tym pierwszym razem ale to zupełnie inny wymiar wirtualnego latania :)
Polecam gorąco.
Obrazek
Awatar użytkownika
wegi
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 338
Rejestracja: sob 23 lip, 2005 17:31
Skąd jesteś: EPBY

Post autor: wegi »

Ja juz wystarczajaco duzo nerwow na tym zjadlem. Czasem dziala czasem nie, czasem fmc sie rozjezdzaja, etc. Jednym slowem - nigdy nie mozna byc pewnym, ze zadziala ok :)
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
pkris
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 211
Rejestracja: pt 09 lis, 2007 11:00
Skąd jesteś: Rybnik

Post autor: pkris »

wegi pisze:Ja juz wystarczajaco duzo nerwow na tym zjadlem. Czasem dziala czasem nie, czasem fmc sie rozjezdzaja, etc. Jednym slowem - nigdy nie mozna byc pewnym, ze zadziala ok :)
Jak narazie 2 loty offline i 1 online i wszystko działało jak należy.
BTW dzięki Wegi za wskazówki co do lotu online.
Przy pierwszym locie faktycznie rozjechały nam się FMC ale mieliśmy inne AIRACi.


Co do wersji 2008 pro.
The planned release date is 6th January 2009.
Obrazek
Awatar użytkownika
wegi
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 338
Rejestracja: sob 23 lip, 2005 17:31
Skąd jesteś: EPBY

Post autor: wegi »

Jeżeli dalej by się rozjeżdzało, to działał taki trick:
jedna osoba ma cały czas otwarte fmc i zminimalizowane je do małych rozmiarów tak by nie przeszkadzało, druga osoba je programuje. Jak tak robiliśmy to już większych problemów nie było :)

D.
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
antoś
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 56
Rejestracja: śr 07 mar, 2007 08:01
Skąd jesteś: waw

Post autor: antoś »

Problem leżał w różnych AIRACach, po prostu u mnie nie wyświetlało ADLARa, u Piotrka było ok. Później ja miałem MCDU MSG i jak próbowałem ją usunąć to jakoś się odświeżało znowu z tą wiadomością, ale moment krytyczny występował po starcie. Jakoś koło poziomu 200 zawsze miałem zwis FSa.
wibwk
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 282
Rejestracja: śr 29 lis, 2006 13:49
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: wibwk »

Jeśli zainstalujecie Maddog'a 2008 Pro a macie zainstalowaną wcześniej wersję 2006 to spodziewajcie się sporych kłopotów, sporo rzeczy nie działa jak powinno, trzeba koniecznie starszą wersję przed instalacją Pro usunąć, sorry za chaotyczny post ale całą noc straciłem na próbach i mózg mi siada, podejrzewam że można się spodziewać niebawem SP.
Awatar użytkownika
SW
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 58
Rejestracja: pt 22 sie, 2008 13:28
Skąd jesteś: VOR KMI

Post autor: SW »

Zainstalowałem sobie wersję Pro bez odinstalowania wersji Standard. Niby wszystko gra. Panele wide 2D są i działają. Problem jest tylko z wybraniem innego typu kokpitu. Mam zainstalowany pakiet malowań ze strony Maddoga i za każdym razem gdy wybieram model z FMC Canadian Marconi + PMS wywala mi opcję "Custom" w zakładce Configuration w Manager&Setup. Gdy odpalam grę i wybieram samolot z malowaniem SASu kokpit pojawia się w standardowej konfiguracji. Może coś źle robię , człowiek stary to i głupi :lol:
Nie wiem , może usunę wszystko do zera i zainstaluję wersję Pro jeszcze raz.

PS. Ogólnie w panelu 2D w wersji wide ta druga belka od okna samolotu wygląda na taką jakby dorobioną na siłę. Chyba za bardzo krzywa jest jak dla mnie. Poza tym gdy tylko przełączymy na widok panelu z perspektywy FO , to z boku monitora pozostaje czarna niczym nie zapełniona przestrzeń :lol: Czepiam się , ale mnie to w oko kole ;)
Alalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
wibwk
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 282
Rejestracja: śr 29 lis, 2006 13:49
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: wibwk »

No więc u mnie sprawa z wersją Pro i FS9 ma się tak, po całkowitym usunięciu 2006 zacząl poprawnie działać manager (poprzednio gryzł się chyba ze starą wersją), wysokościomierz daje się skalibrować i na pewno dobrze działa wersja z FMS Honeywell wszystko jest jak było (chyba), gorzej z Marconi tego już dwa razy przeinstalowywałem i zaczął jakoś działać (za każdą instalką inaczej trochę) nawet PMS ruszył ale za boga nie daję rady uruchomić silników, za każdym razem kończy się to pożarem (temp. EGT od razu po podaniu paliwa przekracza max.) więc jak te dwa cuda sprawują sie w powietrzu nie wiem, co śmieszniejsze w instalce nie znalazłem (jak na razie) nic o tym jak obsługuje się Marconiego i PMS ;) innych wersji panelu na razie nie próbowałem bo mi nerwy nie pozwalają :oops: . To tak w skrócie, jak ochłonę to może jeszcze coś napiszę i sensowniej.

P.S.
Manager na pewno nie obsługuje wszystkich lotnisk, z Polskich brakuje Poznania, Bydgoszczy, Rzeszowa i chyba Katowic, trzeba poedytować iata_icao.txt
Awatar użytkownika
SW
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 58
Rejestracja: pt 22 sie, 2008 13:28
Skąd jesteś: VOR KMI

Post autor: SW »

W operations manual - volume2 - conditional procedures - Chapter 6 ogólnie ;) - zdaje się jest opisane i standardowe FMS i ten PMS i Marconi. Także może to coś wyjaśni.
Pozdrawiam.
Alalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
wibwk
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 282
Rejestracja: śr 29 lis, 2006 13:49
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: wibwk »

Jest do pobrania nowa wersja instalatora, Maddog.gau v3.0.0.130 został też zastąpiony v3.0.0.132. I to na pewno nie koniec usuwania bugów zwłaszcza wersji Pro.
Awatar użytkownika
SW
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 58
Rejestracja: pt 22 sie, 2008 13:28
Skąd jesteś: VOR KMI

Post autor: SW »

Ten .gau to dla old Athlon processors tak ? Tak przynajmniej pisze w sekcji Download na stronie Maddoga. Zmienia on coś konkretnego ?

Poza tym jest jeszcze jeden motyw z panelem 2D w wersji wide. Podczas podejścia ta belka która jest w przedniej szybie samolotu zasłania pas startowy. Nie wiem czy jest tak na każdym lotnisku. Przy lądowaniu w Kirunie i Hannoverze tak było. Trzeba było ją wyłączyć żeby widzieć pas.

Pozdrawiam.
Alalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Lins
Cadet
Cadet
Posty: 26
Rejestracja: ndz 03 sie, 2008 13:30
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Lins »

Dalej mam problem z hamulcami. Przy obecnie panującej pogodzie nie moge wyhamować na długości pasa startowego z 60 kts. W dolnym rogu miga szybko naprzemian BRAKES i DIFFERENTIAL BRAKES. BRAKE PRESS mieści się w zielonym polu, hamulców nie przegrzewam, a żeby się całkowicie zatrzymać to rewersy muszą działać aż do 10kts :P W innym wypadku wyjeżdżam poza pas, albo przy 50 kts musze skręcać w ostatni taxiway.
Damian Stojek EPWR AZT023
Awatar użytkownika
SW
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 58
Rejestracja: pt 22 sie, 2008 13:28
Skąd jesteś: VOR KMI

Post autor: SW »

To DIFFERENTIAL oznacza ,że zdaje się wpadłeś w poślizg. Czyli past startowy oblodzony albo mokry i hamowanie nie jest aż tak efektywne.
Na jakim lotnisku masz ten problem ?Z jakimi ustawieniami klap lądujesz ? W sumie już jakiś czas latam MDkiem i jeszcze się nie zdarzyło żebym wyleciał z pasa.Zawsze wyłączam rewersy przy 60 kts i hamuje "ręcznie" i też mi miga differential. Praktycznie przy każdym lądowaniu :roll: w końcu mamy zimę nie ;)
Alalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Lins
Cadet
Cadet
Posty: 26
Rejestracja: ndz 03 sie, 2008 13:30
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Lins »

Na razie latałem tylko pomiędzy EPKK i EPWA w obydwie strony kilka razy. Klapy zawsze 40*. Przy letniej pogodzie problem nie występuje, a przy obecnej hamowanie prawie w ogóle nic nie daje. Da się tą kupę złomu zatrzymać jedynie przy prędkościach rzędu 5-15kts.
Damian Stojek EPWR AZT023
Awatar użytkownika
wegi
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 338
Rejestracja: sob 23 lip, 2005 17:31
Skąd jesteś: EPBY

Post autor: wegi »

DIFFERENTIAL pojawia sie jak wciskasz hamulce i skrecasz rudder. To po prostu uzywanie prawego/lewego hamulca.
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
Lins
Cadet
Cadet
Posty: 26
Rejestracja: ndz 03 sie, 2008 13:30
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Lins »

Nie w przypadku Maddoga. Rudder mam na pewno wyprostowany.
Damian Stojek EPWR AZT023
Awatar użytkownika
SW
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 58
Rejestracja: pt 22 sie, 2008 13:28
Skąd jesteś: VOR KMI

Post autor: SW »

Jedyne co mi przychodzi do głowy to to,że może zapominasz "uzbroić" spoilery ? :P Być może zbyt późno przyziemiasz lub robisz to ze zbyt dużą prędkością , chociaż raczej w to wątpię.
Zdarzało mi się lądować w Krakowie i Warszawie ,a nawet w Gdańsku wielokrotnie :lol: Lądowałem z klapami 28 więc miałem większą prędkość przy przyziemieniu niż Ty lądując z klapami 40 i nigdy nie miałem problemu z wyhamowaniem.Niezależnie czy sezon był letni czy zimowy.
Pozdrawiam.
Alalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Lins
Cadet
Cadet
Posty: 26
Rejestracja: ndz 03 sie, 2008 13:30
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Lins »

link - identyczna sytuacja, ale nie podano rozwiązania :( Wygląda na to, że przy temperaturze poniżej 2*C Maddog zachowuje się, jakby jechał po lodzie.
Damian Stojek EPWR AZT023
wibwk
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 282
Rejestracja: śr 29 lis, 2006 13:49
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: wibwk »

Jeśli to prawda to nawet podoba mi się takie rozwiązanie, zdarzyło mi się w realu lądować na oblodzonym pasie kilkukrotnie, tylko że jeśli ma występować zawsze i tak samo poniżej takiej temperatury to raz że nudne dwa jednak mało realne.
Lins
Cadet
Cadet
Posty: 26
Rejestracja: ndz 03 sie, 2008 13:30
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Lins »

Jako, że nic innego nie zostawało - przeinstalowałem całego Maddoga, patche itd. i o dziwo - pomogło! Wreszcie samolot normalnie hamuje - widać działanie systemu antiskid, można wyrobić się na rozsądnej odległości, itd. Nie wiem o co chodziło wcześniej, ale wreszcie samolot zdatny jest do latania! :) Dzięki za wszelkie próby pomocy.
Damian Stojek EPWR AZT023
wibwk
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 282
Rejestracja: śr 29 lis, 2006 13:49
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: wibwk »

Ja swojego przeinstalowywałem cztery razy, za każdym razem działał trochę inaczej, tam są ciągle problemy z instalatorem i poprawną instalacją .gau
tomcat
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 300
Rejestracja: ndz 29 paź, 2006 12:07
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: tomcat »

Kiedyś miałem problemy z instalatorem jakiejś innej maszyny, pomogło wpisać inną lokalizacje i następnie skopiować/przenieść te wszystkie pliki do folderu FSa*, tak jak niepłatne samoloty.
Awatar użytkownika
SW
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 58
Rejestracja: pt 22 sie, 2008 13:28
Skąd jesteś: VOR KMI

Post autor: SW »

Mam pytanie do ludzi latających tym samolotem w kokpicie 2D.
Czy robicie jakiś zoom out kokpitu 2D ? Czy latacie na takim widoku jaki jest po załadowaniu samolotu ? Trochę dziwne pytanie ale patrzę na te różne zdjęcia z kokpitów MD-82 i nie mogę dojść czy ten widok z kokpitu 2D jest taki jaki powinien.
Może ktoś ma jakiś pomysł jak to ustawić by było jak najbardziej zbliżone do oryginału ?
Alalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
pkris
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 211
Rejestracja: pt 09 lis, 2007 11:00
Skąd jesteś: Rybnik

Post autor: pkris »

Osobiście latam bez zooma.
Na podejściu często korzystam z możliwości zmiany kąta widzenia (góra/dół) poprzez kręcenie rolką myszki na przedniej pionowej belce (naciśnięcie na rolkę myszki lub naciśnięcie klawisza SPACE powoduje powrót do poziomu).
Obrazek
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Czy ktoś z Was testował panel 2D wide w wersji Pro? Jest ok? Ktoś wcześniej pisał, że coś tam zasłania. Prawda to?
Czy ktoś z posiadaczy Pro może pokazac screeny różniące to:
Three different cockpit versions:
- Full EFIS with Honeywell FMS for LNAV and VNAV (the classic Maddog).
- Full EFIS with Canadian Marconi FMS for LNAV and PMS (Performance Management System) for VNAV.
- EFIS with FMS and analog EDP (Engine Display Panel), SDP (System Display Panel) and OAP (Overhead Annunciator Panel)
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Panel kapitana jest ok, panel F/O natomiast to zwykły panel 4:3 z czarnym paskiem z boku- nic nie zasłania, ale nie jest prawdziwie panoramiczny.
Candaian Marconi i PMS oraz analogowe wskaźniki.
Uwaga, jedynie Maddog z Honeywellem znanym z wersji 2006 ma VC.
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Dzięki. Akurat VC mnie nie interesuje, za to 2D w Wide owszem :)
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Awatar użytkownika
SW
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 58
Rejestracja: pt 22 sie, 2008 13:28
Skąd jesteś: VOR KMI

Post autor: SW »

Maddog ma dwie "belki" oddzielające szyby z przodu. No wiecie o o chodzi :lol:
Przy podejściu do lądowania w kokpicie 2D w wersji standardowej widać tylko jedną z tych "belek" i problemu nie ma. Natomiast w kokpicie 2D w wersji Wide widać obydwie te "belki" i jedna z nich zasłania widok pasa startowego. Oczywiście to żaden problem bo można na nią kliknąć i "belka" zniknie,jednak mnie to trochę drażniło ;) DLatego latam na standardowym 2D.

I mam pytanie. Czasem podczas lądowania gdy już nadchodzi czas na cofnięcie dźwigni ciągu do pozycji IDLE,cofa mi się tylko jedna dźwignia :lol: Czy ktoś może mi powiedzieć który klawisz lub kombinacja klawiszy odpowiada za ten stan rzeczy ? Rzadko się to zdarza ale czasem coś niechcący wcisnę i problem gotowy.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Alalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
pkris
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 211
Rejestracja: pt 09 lis, 2007 11:00
Skąd jesteś: Rybnik

Post autor: pkris »

W FSUIPC, joystick calibration, 6 podstrona, zaznacz "exclude nthrottle coś tam ".
Pisze z pamięci.
Obrazek
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Obszerna recenzja wersji Maddog 2008 Professional:
http://www.avsim.com/pages/0409/Leonardo/Maddog.htm
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Awatar użytkownika
castor
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 57
Rejestracja: pt 01 gru, 2006 09:06
Skąd jesteś: Koszalin

Post autor: castor »

Witam
Problem dotyczy aktywacji wersji MD 2008Pro. Samolot zainstalowany, ale wcześniej postawiony był nowy sys i wszystkie wpisy w rejestrze odnośnie maddoga wykasowały się. Zapodział się " Purchase code" i nie mogę zarejestrować produktu i aktywować go. Wie ktoś jak odzyskać ponownie ten kod. Wersja download.
i5 6600K @ 4.5 GHz
Asus Z170 Pro gaming
16GB DDR4
Asus GTX970 Strix
TH Hotas Warthog
CH Pro Pedals + TIR5
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
marcusr
Cadet
Cadet
Posty: 6
Rejestracja: wt 10 mar, 2009 23:50
Skąd jesteś: Rzepin

Post autor: marcusr »

Witam.

Chcialbym sie zapytac o Maddoga Pro w kwestii multi-crew. Jak wyglada system laczenia sie dwoch osob? Z tego co widzialem nalezy wpisac IP. Niestety ja jak i kolega,z ktorym zamierzam leciec nie ma ZEWNETRZNEGO IP. Wiec jaki jest sposob na to ? Hamachi czy cos innego.

pozdrawiam
marcusr
Awatar użytkownika
castor
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 57
Rejestracja: pt 01 gru, 2006 09:06
Skąd jesteś: Koszalin

Post autor: castor »

Witam
Podczas lotu online mam problem ze wskazaniami temperatury / nie mam wgranego żadnego programu do pogody/ pogoda z FSInn +FSX. tak to wygląda na FL220 --lot na Vatsim. Temp 48 RAT na tej wysokości to chyba trochę za dużo. Oprócz tego mam jeszcze problem z A/T. Mianowicie po ustawieniu się na pasie wciskam hamulce/nożne/ --używam CH Pro Pedals, i po zwolnieniu daje A/T. Niestety A/T "mieli" , ale nie rozkręca silników / robię więc ręcznie--do pozycji t/o. Niby to żaden problem, ale powinno to być automatycznie. Uprzedzając: oglądałem filmy MD 82 Tutorial/tam to ładnie jest t/o pokazany. Może ktoś wie jak rozwiązać te problemy.
Maddog uruchamiany z Manager&Setup i normalnie --problem z A/T występuje cały czas.

Obrazek
i5 6600K @ 4.5 GHz
Asus Z170 Pro gaming
16GB DDR4
Asus GTX970 Strix
TH Hotas Warthog
CH Pro Pedals + TIR5
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Ad. A/T - przed startem dajesz klik na przepustnicach (uzbrajasz tryb TAK OFF)? Powinno Ci się pokazać na wyświetlaczu pokazującym stan pracy autopilota właśnie TAK OFF. Poza tym na pasie, trzymasz hamulec, ręcznie dajesz ciąg na około 80% N2, zwalniasz hamulec i dajesz A/T.
Ostatnio zmieniony pt 17 lip, 2009 08:45 przez konraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Awatar użytkownika
castor
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 57
Rejestracja: pt 01 gru, 2006 09:06
Skąd jesteś: Koszalin

Post autor: castor »

Robię tak jak piszesz---zresztą na filmie z tutoriala jest to pokazane i skomentowane ładnie. Problem może jest w ustawieniach yoka--mianowicie te 80% N2 to ja już mam jak tylko delikatnie dam przepustnice do przodu. Potestuje i dam znać czy maddog potrafi "rozkręcić" się z automatu.

Kod: Zaznacz cały

set the brakes ,advance the throttle to EPR 1.4 or 80% of N2 and check that all engine parameters are normal.
Switch on A/T and release brake.....itd   
PS. Problem z A/T rozwiązany: mianowicie po podkręceniu N2 do 80% no może trochę więcej , puszczam hamulce włączam A/T i cofam przepustnice na Yoku na idle--wtedy dopiero A/T ładnie samodzielnie rozkręca do pozycji T/O.
PS2. Niestety nie mogę rozwiązać problemu ze wskazywaną temp. na wysokości np. FL190 mam 48st. C , samolot nie chce dalej się wznosić :( . Problem dotyczy tylko lotów na VS. Offline jest dobże :temp. na minusie na tej wysokości.
i5 6600K @ 4.5 GHz
Asus Z170 Pro gaming
16GB DDR4
Asus GTX970 Strix
TH Hotas Warthog
CH Pro Pedals + TIR5
Awatar użytkownika
castor
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 57
Rejestracja: pt 01 gru, 2006 09:06
Skąd jesteś: Koszalin

Post autor: castor »

Witam
Nie mogę już edytować powyższego postu, dlatego prosiłbym o odpowiedź osób latających na Vatsim---ale w FSX . Mianowicie po podłączeniu , włączam ikonkę pogody--obok napisu Vatsim
Obrazek
Wszystko wygląda ok , temperatura zewnętrzna np. w EPKK 20st C . natomiast po starcie i przy wznoszeniu do wysokości FL220 temp. zewnętrzna rośnie do ok. 48st. C . Przy tej temp. wznoszenie trwa bardzo długo. Robiłem reinstal samolotu i dalej to samo. Podczas lotu jak przełączę na CAVOK mam juz ok -6 st. C ale wtedy brak jakichkolwiek ustawień pogody tzn chmurek itp./.
PS.Pobieranie pogody przez FSInn dawało takie efekty podczas latania :evil: Problem z temperaturą rozwiązał Active Sky X. :lol:
Obrazek

Obrazek
i5 6600K @ 4.5 GHz
Asus Z170 Pro gaming
16GB DDR4
Asus GTX970 Strix
TH Hotas Warthog
CH Pro Pedals + TIR5
Ultor
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 230
Rejestracja: czw 26 mar, 2009 17:05
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: Ultor »

Jak chodzi o Maddoga-2008 w wersji Pro to niestety ale na ich forum dowiedziałem się, że dodatkowe dwa kokpity są tylko w wersji 2D bo nie wyrobili się z VC na czas. To trochę obniża atrakcyjność zakupu tego samolotu w wersji Pro...
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Tak, pisałem o tym stronę wcześniej.
ODPOWIEDZ