MD-82 Maddog 2006/2008

Dział poświęcony płatnym samolotom i śmigłowcom (czyli opinie, recenzje, poradniki). Z problemami technicznymi proszę do działu Problemy Techniczne-Samoloty.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

Awatar użytkownika
danielkornuta
Cadet
Cadet
Posty: 28
Rejestracja: sob 21 lut, 2009 20:18
Skąd jesteś: EPRG

Post autor: danielkornuta »

Czy istnieje możliwość instalacji Maddog'a 2006 w FSX? Dysponuję wersją niestety pod fs2004:/
Latam:
Captain Sim B-52H
Captain Sim C-130
Carenado Cessna C182Q
Level-D 767
PMDG 747-400X
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Maddoga 2006 można za darmo uaktualnić do wersji 2008 Standard, który działa w FS9 oraz FSX.
Awatar użytkownika
shaman
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 191
Rejestracja: pt 11 kwie, 2008 00:05
Skąd jesteś: Częstochowa

Post autor: shaman »

A w jaki sposób można go uaktualnić? Na ich stronie nie widzę nic takiego, a z chęcią bym dokonał takiej aktualizacji..
C2D E8400@3.5Ghz,ASUS P5Q-E,DDR2 OCZ SLI Ready 800Mhz,GTX260,Chieftec 550W,HDD1TB,LCD 22'',Saitek Cyborg X
antoś
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 56
Rejestracja: śr 07 mar, 2007 08:01
Skąd jesteś: waw

Post autor: antoś »

Cena za upgrade to 20 Euro, http://www.flythemaddog.com/purchase.php
Awatar użytkownika
shaman
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 191
Rejestracja: pt 11 kwie, 2008 00:05
Skąd jesteś: Częstochowa

Post autor: shaman »

W taki sposób.. Dzięki za pomoc.
C2D E8400@3.5Ghz,ASUS P5Q-E,DDR2 OCZ SLI Ready 800Mhz,GTX260,Chieftec 550W,HDD1TB,LCD 22'',Saitek Cyborg X
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

W SimMarkecie:
It's FREE for simMarket clients that own the previous, now defunct version, LSH - FLY THE MADDOG 2006 PID 2324!
Because a new registration key is required you are requested to login into your account and make an order for the new product, you will HOWEVER not be charged, the total amount of the order will show 0.00! If in doubt contact us, there will be no refunds!
Jak dokładnie jest gdzie indziej nie wiem, poszukaj w FAQu i na forum Leonardo.
Cena za upgrade to 20 Euro, http://www.flythemaddog.com/purchase.php
Nie, uaktualnienie do 2008 Standard o którym pisałem jest darmowe.
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Ten upgrade cytowany wyżej to ugrade ze Standard 2008 na Pro 2008 (oraz 2006 do Pro 2008).
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
antoś
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 56
Rejestracja: śr 07 mar, 2007 08:01
Skąd jesteś: waw

Post autor: antoś »

Fly The Maddog 2008 Professional Upgrade V3.0 - FS2004 - FSX
Upgrade from Fly The Maddog 2006 or Fly The Maddog 2008 Standard to Fly The Maddog 2008 Professional.

€ 19,99
Moim zdaniem nie da się zrobić upgrade z 2006 do 2008 Standard, tylko z 2006 do 2008 Pro co kosztuje. Am I right ?
@EDIT:
Ok, <ok>
Ostatnio zmieniony wt 23 lut, 2010 21:15 przez antoś, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Masz. Nie ma upgrade ale jak ktoś kupował w Simmarket wersję 2006, wersję 2008 Standard ma za free.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

http://www.flythemaddog.com/forum/index.php?showtopic=6179 pisze:FLY THE MADDOG 2008 STANDARD
The Standard version is equivalent to the latest Fly The Maddog 2006 release, there are a few more option in the Setup page and several bugs fixed.
Fly The Maddog 2008 Standard is available free of charge to 2006 users.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Masz Maddoga 2006 - uaktualniasz za darmo do 2008 Standard (niezależnie gdzie kupiłeś, SimMarket był przykładem jak to dokładnie się odbywa) lub kupujesz uaktualnienie do 2008 Pro.
Masz 2008 Standard - jesteś zadowolony i sobie latasz albo chcesz więcej i kupujesz update do Pro.
Nie masz Maddoga - kupujesz 2008 Standard lub 2008 Pro, bo zakup Standard a potem update do Pro się nie opłaca.
To chyba wyczerpuje możliwości :lol:
Awatar użytkownika
trendus
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 91
Rejestracja: wt 17 lip, 2007 19:50
Skąd jesteś: EPGD

Post autor: trendus »

Witam
Czy wersja Pro jest realniejsza od wersji standard? Znaczy się czy jest "uzbrojona" w więcej systemów czy coś takiego. Bo na stronie maddoga wyczytałem że wersja Pro posiada tylko takie bajery ale zastanawiają mnie też takie rzeczy jak np.Performance Management System, Autobrake system, MELs and deferred inoperative systems management, które są dostępne tylko w wersji Pro. Nie wiem czy są to tylko bajery profesjonalnie nazwane żeby ludzie na to poszli czy prawdziwe systemy w samolocie. Dlategóż pytam się ekspertów :).

I jeszcze jedno. Czy zmiana z PMDG 737 na ten samolocik to nie będzie zbyt duży szok symulacyjny? Bo z tego co czytam to jest on realniejszy od prawdziwego samolotu ;p
Obrazek
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Przesiadka będzie szokiem tylko na początku, dopóki nie opanujesz systemów, a różnic trochę jest. Prosty przykład (mojego błędu i niedoczytania instrukcji), który już kiedyś opisałem: gdy uruchamiasz silniki i np. przerywasz rozruch (obojętnie dlaczego), to jak od razu będziesz chciał drugi raz je uruchamiać, to pożar silnika masz jak w banku. Trzeba odczekać, aż silniki się przestudzą (można to nieco przyspieszyć pewną procedurą opisaną w instrukcji ale i tak trochę to trwa). W PMDG 737 czegoś takiego nie doświadczysz.

Całkiem inaczej obsługuje się autopilota. FMC jest podobne. Generalnie ze swojego doświadczenia powiem, że trzeba się nieco skupić przy obsłudze tego samolotu ale warto.

Co do wersji Pro się nie wypowiem, bo sam posiadam Standard.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Nie wiem czy są to tylko bajery profesjonalnie nazwane żeby ludzie na to poszli czy prawdziwe systemy w samolocie.
Prawdziwe, można poczytać w Google albo choćby pooglądać screeny z wersji Pro. Różnice między wersjami są dosyć dokładnie opisane na stronach niniejszego wątku.
Czy zmiana z PMDG 737 na ten samolocik to nie będzie zbyt duży szok symulacyjny?
Maddog oferuje więcej niż PMDG 737, systemy są nieco bardziej skomplikowane, a samolot potrafi karać za błędy. Jednak wystarczy dokładnie przeczytać manual (a do tego poradnik i filmiki Pkrisa) i obsługa samolotu nie powinna sprawiać problemów.
Awatar użytkownika
castor
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 57
Rejestracja: pt 01 gru, 2006 09:06
Skąd jesteś: Koszalin

Post autor: castor »

FS2Crew 2010 do Maddoga 50% taniej do 22 marca
Simmarket
i filmik prezentujący YouTube
i5 6600K @ 4.5 GHz
Asus Z170 Pro gaming
16GB DDR4
Asus GTX970 Strix
TH Hotas Warthog
CH Pro Pedals + TIR5
st1322
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 174
Rejestracja: pn 10 sie, 2009 15:56
Skąd jesteś: ELLX

Post autor: st1322 »

a gdzie mozna znalezc wymagania sprzetowe do tego samolotu?
witt
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 60
Rejestracja: wt 08 gru, 2009 15:44
Skąd jesteś: EPOD

Post autor: witt »

Np na stronie producenta http://www.flythemaddog.com/features.php

Pozdrawiam
st1322
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 174
Rejestracja: pn 10 sie, 2009 15:56
Skąd jesteś: ELLX

Post autor: st1322 »

Ja to chyba slepy jestem :)
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Zapowiadają się całkiem ciekawe aktualizacje: http://www.flythemaddog.com/forum/index ... entry45560
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Możesz wrzucić na imageshack te dwa screeny załączniki? Nie mam tam konta, więc nie mogę ich oglądnąć.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Jasne, oto one:
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
castor
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 57
Rejestracja: pt 01 gru, 2006 09:06
Skąd jesteś: Koszalin

Post autor: castor »

Service Pack wydany :lol: Czas testować
SP MADDOG
i5 6600K @ 4.5 GHz
Asus Z170 Pro gaming
16GB DDR4
Asus GTX970 Strix
TH Hotas Warthog
CH Pro Pedals + TIR5
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

FLY THE MADDOG PROFESSIONAL 2010 EDITION

http://secure.simmarket.com/lsh-fly-the ... 1%29.phtml

Z tego co widzę, różnica to tylko 2D Analog panel.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Ultor
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 230
Rejestracja: czw 26 mar, 2009 17:05
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: Ultor »

I jak po testowaniu z tymi bugami, które były w Maddogu-2008 - poprawili je wszystkie? Czy w Maddogu-2010 Pro jest coś nowego poza kokpitami 2D w wersji widescreen (chyba już wszystkimi jakie potrzeba)?

PS. Gdy czytam info na ich stronce to już mi się pomieszały te wszystkie wersje, ostatnie patche i upgrade...not avaliable, 5, 20, 40, 50 EUR. Co to do diaska jest "Full Analog Upgrade", teraz są już cztery kokpity 2D??? :?
Awatar użytkownika
shaman
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 191
Rejestracja: pt 11 kwie, 2008 00:05
Skąd jesteś: Częstochowa

Post autor: shaman »

Panowie, mam pytanie. Gdzie można pobrać SP z VC do Maddoga 2006? Odkąd na stronie pojawiły się SP dla 2008 nie ma poprzedniego :| . Maddoga kupiłem zanim pojawiła się wersja 2008 i zanim upgrade VC. Także od momentu wstawienia SP VC przy instalacji pobierałem go ze strony... A niestety, żeby posiadać wersje 2008, trzeba wydać kolejne pieniądze, nie ma możliwości darmowego uaktualnienia.
C2D E8400@3.5Ghz,ASUS P5Q-E,DDR2 OCZ SLI Ready 800Mhz,GTX260,Chieftec 550W,HDD1TB,LCD 22'',Saitek Cyborg X
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

A niestety, żeby posiadać wersje 2008, trzeba wydać kolejne pieniądze, nie ma możliwości darmowego uaktualnienia.
Przeczytaj pierwszy post na poprzedniej stronie.
Awatar użytkownika
shaman
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 191
Rejestracja: pt 11 kwie, 2008 00:05
Skąd jesteś: Częstochowa

Post autor: shaman »

Dzisiaj w moim Maddogu uaktualniłem przed lotem bazę airac z 1007 do 1008.
Rozpoczynam lot, jak zwykle ustawiając się Cessną z FSX na płycie lotniska startu po czym zapisuje lot. Otworzyłem Manager & Setup, wpisałem trasę, ilość pasażerów... Kliknąłem na "OK" wybrałem zapisany wcześniej plik, pojawiłem się w odpowiednim miejscu, jednak z wagą poprzedniego lotu, oraz z pełnymi zbiornikami paliwa. Zauważyłem, że po ponownym uruchomieniu menadżera są wpisane stare dane z lotu, a nie nowe....
Wie może ktoś z Was, jak temu zaradzić? Jakoś nie chce mi się wierzyć, że spowodowane to jest nowym airaciem.

Pozdrawiam!

EDIT:
Sprawdzam wszystko po kolei, doszedłem, że LM w ogóle nie uaktualnia pliku konfiguracyjnego - zostają tam wpisane stare dane. Samolot próbowałem przeinstalowywać, usuwać. Nic to nie daje. Już opadam z sił...

EDIT2:
Problem udało się rozwiązać, aż mi się chcę śmiać, jak sobie przypomnę co nim było. Okazało się, że była odznaczona opcja automatycznego uaktualniania wagi i paliwa w LM :lol: Dziwne, sam tego nie odznaczałem, a i po ponownej instalacji nie wracało do normy...
Napotkałem za to dwa "nowe" problemy, mianowicie po naciśnięciu "start boarding" nic się nie dzieje, tzn. nie otwierają się drzwi, ani nie słychać stewardes.
Drugi problem pojawia się przy podejściu do lądowania, A/T nie ważne w jakim by było trybie nie chce dopuścić by samolot zwolnił poniżej 240kts. Na pewno muszę coś źle robić, jednak nie mogę dojść gdzie. Problem znika po odłączeniu A/T, jednak wtedy pozostaje ręcznie sterować przepustnicami.
Jakieś sugestie?
C2D E8400@3.5Ghz,ASUS P5Q-E,DDR2 OCZ SLI Ready 800Mhz,GTX260,Chieftec 550W,HDD1TB,LCD 22'',Saitek Cyborg X
pkris
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 211
Rejestracja: pt 09 lis, 2007 11:00
Skąd jesteś: Rybnik

Post autor: pkris »

shaman pisze: Drugi problem pojawia się przy podejściu do lądowania, A/T nie ważne w jakim by było trybie nie chce dopuścić by samolot zwolnił poniżej 240kts.
A co Ci pokazuje FMA w pierwszym okienku ? Nie przypadkiem ALFA SPD ?
Obrazek
Awatar użytkownika
shaman
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 191
Rejestracja: pt 11 kwie, 2008 00:05
Skąd jesteś: Częstochowa

Post autor: shaman »

Zgadza się, pokazuje ALFA SPD, problem rozwiązuje wysunięcie slatów.
C2D E8400@3.5Ghz,ASUS P5Q-E,DDR2 OCZ SLI Ready 800Mhz,GTX260,Chieftec 550W,HDD1TB,LCD 22'',Saitek Cyborg X
BEXTomek
Cadet
Cadet
Posty: 22
Rejestracja: czw 27 sie, 2009 21:31
Skąd jesteś: Polski

Post autor: BEXTomek »

Hej
Ja zadam pytanie zupełnie z innej paczki i może trochę śmieszne.
Czy Maddog MD 80 naprawdę jest wart tych 200zł ?
200zł to nie mało a nie chciał bym kupić kiepskiego produktu jak to było w przypadku Airsimmera.
Dzięki za odpowiedzi
pozdrawiam
Tomek

EDIT: Jeszcze zastanawiam się nad MD 11 od PMDG ale to tak przy okazji :)
progress4
Cadet
Cadet
Posty: 43
Rejestracja: sob 01 lis, 2008 22:45
Skąd jesteś: epnt

Post autor: progress4 »

Jest wart każdego grosza z tych 200PLN. Potrzebował jednak będziesz dobrego procesora, inaczej można się trochę zawieść. MD11 jest równie dobry i cena oddaje jego wartość, szczególnie jeżeli porównasz z produktami Wilco. Airbus series 49,95 a Maddog MD80 49,99 euro.
BEXTomek
Cadet
Cadet
Posty: 22
Rejestracja: czw 27 sie, 2009 21:31
Skąd jesteś: Polski

Post autor: BEXTomek »

progress4 pisze:Jest wart każdego grosza z tych 200PLN. Potrzebował jednak będziesz dobrego procesora, inaczej można się trochę zawieść. MD11 jest równie dobry i cena oddaje jego wartość, szczególnie jeżeli porównasz z produktami Wilco. Airbus series 49,95 a Maddog MD80 49,99 euro.
Cześć

Mój lapek ma w środku:
Processor : Intel Pentium T4200 @ 2000MHz
Physical Memory : 4096MB (2 x 2048 DDR2-SDRAM )
Video Card : NVIDIA GeForce G102M

Wystarczy na md 80 i md11?
progress4
Cadet
Cadet
Posty: 43
Rejestracja: sob 01 lis, 2008 22:45
Skąd jesteś: epnt

Post autor: progress4 »

Może być ciężko. Ja mam ciut lepszy sprzęt i mam problemy z wczytywaniem tekstur VC.
BEXTomek
Cadet
Cadet
Posty: 22
Rejestracja: czw 27 sie, 2009 21:31
Skąd jesteś: Polski

Post autor: BEXTomek »

progress4 pisze:Może być ciężko. Ja mam ciut lepszy sprzęt i mam problemy z wczytywaniem tekstur VC.
A FPS jaki masz?
Na przelotowej i na finalu
jarekkola
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 64
Rejestracja: pn 26 paź, 2009 16:00
Skąd jesteś: Lodz

Fuel/Route Planner

Post autor: jarekkola »

Witam! nie moge w Fuel/Route Planner dodac trasy
Załączniki
FuelRoute Planner.jpg
FuelRoute Planner.jpg (37.22 KiB) Przejrzano 23097 razy
jarekkola
Awatar użytkownika
shaman
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 191
Rejestracja: pt 11 kwie, 2008 00:05
Skąd jesteś: Częstochowa

Post autor: shaman »

A kolega próbował przeinstalować Maddoga?
C2D E8400@3.5Ghz,ASUS P5Q-E,DDR2 OCZ SLI Ready 800Mhz,GTX260,Chieftec 550W,HDD1TB,LCD 22'',Saitek Cyborg X
Ultor
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 230
Rejestracja: czw 26 mar, 2009 17:05
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: Ultor »

Mam takie pytanie: Czy ten samolot pod FS9 też ma takie słabe klatkowanie w VC i na zewnątrz?
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Nie, to port więc słabo działa w FSX.
Ultor
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 230
Rejestracja: czw 26 mar, 2009 17:05
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: Ultor »

Acha, więc ponieważ instalator jest uniwersalny dla FS9 i FSX to dla fanów Maddoga-2010 zawsze jest dostępna opcja zainstalowania FS9 obok FSX i latania w nim Maddogiem w VC.

Do posiadaczy wersji Pro: W nim można nawigować "tradycyjnym" nowszym FMS Honeywella dostępnym też w wersji Standard i właściwie takim samym jak w Beńkach z tego okresu ale jest też opcja użycia starszego zestawu dwóch FMS: do nawigacji poziomej Marconi CMA900 i do pionowej PMS. Jakie są wrażenia z używania tej drugiej opcji? Dużo trudniejsza od nowszego FMS?
Awatar użytkownika
shaman
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 191
Rejestracja: pt 11 kwie, 2008 00:05
Skąd jesteś: Częstochowa

Post autor: shaman »

Marconi to tylko kwestia przestudiowania kilkunastu stron w manualu. Jest w miarę intuicyjny. Nie można powiedzieć, że jest trudniejszy, lub łatwiejszy w obsłudze od nowocześniejszych systemów. Wszystkiego trzeba się nauczyć, wtedy nawet najtrudniejsze rzeczy stają się proste.

U mnie na FSX całkiem przyjemnie się lata w VC.
C2D E8400@3.5Ghz,ASUS P5Q-E,DDR2 OCZ SLI Ready 800Mhz,GTX260,Chieftec 550W,HDD1TB,LCD 22'',Saitek Cyborg X
ODPOWIEDZ