MD-82 Maddog 2006/2008
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
- danielkornuta
- Cadet
- Posty: 28
- Rejestracja: sob 21 lut, 2009 20:18
- Skąd jesteś: EPRG
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Cena za upgrade to 20 Euro, http://www.flythemaddog.com/purchase.php
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
W SimMarkecie:
Jak dokładnie jest gdzie indziej nie wiem, poszukaj w FAQu i na forum Leonardo.It's FREE for simMarket clients that own the previous, now defunct version, LSH - FLY THE MADDOG 2006 PID 2324!
Because a new registration key is required you are requested to login into your account and make an order for the new product, you will HOWEVER not be charged, the total amount of the order will show 0.00! If in doubt contact us, there will be no refunds!
Nie, uaktualnienie do 2008 Standard o którym pisałem jest darmowe.Cena za upgrade to 20 Euro, http://www.flythemaddog.com/purchase.php
Ten upgrade cytowany wyżej to ugrade ze Standard 2008 na Pro 2008 (oraz 2006 do Pro 2008).
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Moim zdaniem nie da się zrobić upgrade z 2006 do 2008 Standard, tylko z 2006 do 2008 Pro co kosztuje. Am I right ?Fly The Maddog 2008 Professional Upgrade V3.0 - FS2004 - FSX
Upgrade from Fly The Maddog 2006 or Fly The Maddog 2008 Standard to Fly The Maddog 2008 Professional.
€ 19,99
@EDIT:
Ok, <ok>
Ostatnio zmieniony wt 23 lut, 2010 21:15 przez antoś, łącznie zmieniany 1 raz.
Masz. Nie ma upgrade ale jak ktoś kupował w Simmarket wersję 2006, wersję 2008 Standard ma za free.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
http://www.flythemaddog.com/forum/index.php?showtopic=6179 pisze:FLY THE MADDOG 2008 STANDARD
The Standard version is equivalent to the latest Fly The Maddog 2006 release, there are a few more option in the Setup page and several bugs fixed.
Fly The Maddog 2008 Standard is available free of charge to 2006 users.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Masz Maddoga 2006 - uaktualniasz za darmo do 2008 Standard (niezależnie gdzie kupiłeś, SimMarket był przykładem jak to dokładnie się odbywa) lub kupujesz uaktualnienie do 2008 Pro.
Masz 2008 Standard - jesteś zadowolony i sobie latasz albo chcesz więcej i kupujesz update do Pro.
Nie masz Maddoga - kupujesz 2008 Standard lub 2008 Pro, bo zakup Standard a potem update do Pro się nie opłaca.
To chyba wyczerpuje możliwości
Masz 2008 Standard - jesteś zadowolony i sobie latasz albo chcesz więcej i kupujesz update do Pro.
Nie masz Maddoga - kupujesz 2008 Standard lub 2008 Pro, bo zakup Standard a potem update do Pro się nie opłaca.
To chyba wyczerpuje możliwości
Witam
Czy wersja Pro jest realniejsza od wersji standard? Znaczy się czy jest "uzbrojona" w więcej systemów czy coś takiego. Bo na stronie maddoga wyczytałem że wersja Pro posiada tylko takie bajery ale zastanawiają mnie też takie rzeczy jak np.Performance Management System, Autobrake system, MELs and deferred inoperative systems management, które są dostępne tylko w wersji Pro. Nie wiem czy są to tylko bajery profesjonalnie nazwane żeby ludzie na to poszli czy prawdziwe systemy w samolocie. Dlategóż pytam się ekspertów .
I jeszcze jedno. Czy zmiana z PMDG 737 na ten samolocik to nie będzie zbyt duży szok symulacyjny? Bo z tego co czytam to jest on realniejszy od prawdziwego samolotu ;p
Czy wersja Pro jest realniejsza od wersji standard? Znaczy się czy jest "uzbrojona" w więcej systemów czy coś takiego. Bo na stronie maddoga wyczytałem że wersja Pro posiada tylko takie bajery ale zastanawiają mnie też takie rzeczy jak np.Performance Management System, Autobrake system, MELs and deferred inoperative systems management, które są dostępne tylko w wersji Pro. Nie wiem czy są to tylko bajery profesjonalnie nazwane żeby ludzie na to poszli czy prawdziwe systemy w samolocie. Dlategóż pytam się ekspertów .
I jeszcze jedno. Czy zmiana z PMDG 737 na ten samolocik to nie będzie zbyt duży szok symulacyjny? Bo z tego co czytam to jest on realniejszy od prawdziwego samolotu ;p
Przesiadka będzie szokiem tylko na początku, dopóki nie opanujesz systemów, a różnic trochę jest. Prosty przykład (mojego błędu i niedoczytania instrukcji), który już kiedyś opisałem: gdy uruchamiasz silniki i np. przerywasz rozruch (obojętnie dlaczego), to jak od razu będziesz chciał drugi raz je uruchamiać, to pożar silnika masz jak w banku. Trzeba odczekać, aż silniki się przestudzą (można to nieco przyspieszyć pewną procedurą opisaną w instrukcji ale i tak trochę to trwa). W PMDG 737 czegoś takiego nie doświadczysz.
Całkiem inaczej obsługuje się autopilota. FMC jest podobne. Generalnie ze swojego doświadczenia powiem, że trzeba się nieco skupić przy obsłudze tego samolotu ale warto.
Co do wersji Pro się nie wypowiem, bo sam posiadam Standard.
Całkiem inaczej obsługuje się autopilota. FMC jest podobne. Generalnie ze swojego doświadczenia powiem, że trzeba się nieco skupić przy obsłudze tego samolotu ale warto.
Co do wersji Pro się nie wypowiem, bo sam posiadam Standard.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Prawdziwe, można poczytać w Google albo choćby pooglądać screeny z wersji Pro. Różnice między wersjami są dosyć dokładnie opisane na stronach niniejszego wątku.Nie wiem czy są to tylko bajery profesjonalnie nazwane żeby ludzie na to poszli czy prawdziwe systemy w samolocie.
Maddog oferuje więcej niż PMDG 737, systemy są nieco bardziej skomplikowane, a samolot potrafi karać za błędy. Jednak wystarczy dokładnie przeczytać manual (a do tego poradnik i filmiki Pkrisa) i obsługa samolotu nie powinna sprawiać problemów.Czy zmiana z PMDG 737 na ten samolocik to nie będzie zbyt duży szok symulacyjny?
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Zapowiadają się całkiem ciekawe aktualizacje: http://www.flythemaddog.com/forum/index ... entry45560
Możesz wrzucić na imageshack te dwa screeny załączniki? Nie mam tam konta, więc nie mogę ich oglądnąć.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
FLY THE MADDOG PROFESSIONAL 2010 EDITION
http://secure.simmarket.com/lsh-fly-the ... 1%29.phtml
Z tego co widzę, różnica to tylko 2D Analog panel.
http://secure.simmarket.com/lsh-fly-the ... 1%29.phtml
Z tego co widzę, różnica to tylko 2D Analog panel.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
I jak po testowaniu z tymi bugami, które były w Maddogu-2008 - poprawili je wszystkie? Czy w Maddogu-2010 Pro jest coś nowego poza kokpitami 2D w wersji widescreen (chyba już wszystkimi jakie potrzeba)?
PS. Gdy czytam info na ich stronce to już mi się pomieszały te wszystkie wersje, ostatnie patche i upgrade...not avaliable, 5, 20, 40, 50 EUR. Co to do diaska jest "Full Analog Upgrade", teraz są już cztery kokpity 2D???
PS. Gdy czytam info na ich stronce to już mi się pomieszały te wszystkie wersje, ostatnie patche i upgrade...not avaliable, 5, 20, 40, 50 EUR. Co to do diaska jest "Full Analog Upgrade", teraz są już cztery kokpity 2D???
Panowie, mam pytanie. Gdzie można pobrać SP z VC do Maddoga 2006? Odkąd na stronie pojawiły się SP dla 2008 nie ma poprzedniego . Maddoga kupiłem zanim pojawiła się wersja 2008 i zanim upgrade VC. Także od momentu wstawienia SP VC przy instalacji pobierałem go ze strony... A niestety, żeby posiadać wersje 2008, trzeba wydać kolejne pieniądze, nie ma możliwości darmowego uaktualnienia.
C2D E8400@3.5Ghz,ASUS P5Q-E,DDR2 OCZ SLI Ready 800Mhz,GTX260,Chieftec 550W,HDD1TB,LCD 22'',Saitek Cyborg X
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Dzisiaj w moim Maddogu uaktualniłem przed lotem bazę airac z 1007 do 1008.
Rozpoczynam lot, jak zwykle ustawiając się Cessną z FSX na płycie lotniska startu po czym zapisuje lot. Otworzyłem Manager & Setup, wpisałem trasę, ilość pasażerów... Kliknąłem na "OK" wybrałem zapisany wcześniej plik, pojawiłem się w odpowiednim miejscu, jednak z wagą poprzedniego lotu, oraz z pełnymi zbiornikami paliwa. Zauważyłem, że po ponownym uruchomieniu menadżera są wpisane stare dane z lotu, a nie nowe....
Wie może ktoś z Was, jak temu zaradzić? Jakoś nie chce mi się wierzyć, że spowodowane to jest nowym airaciem.
Pozdrawiam!
EDIT:
Sprawdzam wszystko po kolei, doszedłem, że LM w ogóle nie uaktualnia pliku konfiguracyjnego - zostają tam wpisane stare dane. Samolot próbowałem przeinstalowywać, usuwać. Nic to nie daje. Już opadam z sił...
EDIT2:
Problem udało się rozwiązać, aż mi się chcę śmiać, jak sobie przypomnę co nim było. Okazało się, że była odznaczona opcja automatycznego uaktualniania wagi i paliwa w LM Dziwne, sam tego nie odznaczałem, a i po ponownej instalacji nie wracało do normy...
Napotkałem za to dwa "nowe" problemy, mianowicie po naciśnięciu "start boarding" nic się nie dzieje, tzn. nie otwierają się drzwi, ani nie słychać stewardes.
Drugi problem pojawia się przy podejściu do lądowania, A/T nie ważne w jakim by było trybie nie chce dopuścić by samolot zwolnił poniżej 240kts. Na pewno muszę coś źle robić, jednak nie mogę dojść gdzie. Problem znika po odłączeniu A/T, jednak wtedy pozostaje ręcznie sterować przepustnicami.
Jakieś sugestie?
Rozpoczynam lot, jak zwykle ustawiając się Cessną z FSX na płycie lotniska startu po czym zapisuje lot. Otworzyłem Manager & Setup, wpisałem trasę, ilość pasażerów... Kliknąłem na "OK" wybrałem zapisany wcześniej plik, pojawiłem się w odpowiednim miejscu, jednak z wagą poprzedniego lotu, oraz z pełnymi zbiornikami paliwa. Zauważyłem, że po ponownym uruchomieniu menadżera są wpisane stare dane z lotu, a nie nowe....
Wie może ktoś z Was, jak temu zaradzić? Jakoś nie chce mi się wierzyć, że spowodowane to jest nowym airaciem.
Pozdrawiam!
EDIT:
Sprawdzam wszystko po kolei, doszedłem, że LM w ogóle nie uaktualnia pliku konfiguracyjnego - zostają tam wpisane stare dane. Samolot próbowałem przeinstalowywać, usuwać. Nic to nie daje. Już opadam z sił...
EDIT2:
Problem udało się rozwiązać, aż mi się chcę śmiać, jak sobie przypomnę co nim było. Okazało się, że była odznaczona opcja automatycznego uaktualniania wagi i paliwa w LM Dziwne, sam tego nie odznaczałem, a i po ponownej instalacji nie wracało do normy...
Napotkałem za to dwa "nowe" problemy, mianowicie po naciśnięciu "start boarding" nic się nie dzieje, tzn. nie otwierają się drzwi, ani nie słychać stewardes.
Drugi problem pojawia się przy podejściu do lądowania, A/T nie ważne w jakim by było trybie nie chce dopuścić by samolot zwolnił poniżej 240kts. Na pewno muszę coś źle robić, jednak nie mogę dojść gdzie. Problem znika po odłączeniu A/T, jednak wtedy pozostaje ręcznie sterować przepustnicami.
Jakieś sugestie?
C2D E8400@3.5Ghz,ASUS P5Q-E,DDR2 OCZ SLI Ready 800Mhz,GTX260,Chieftec 550W,HDD1TB,LCD 22'',Saitek Cyborg X
Hej
Ja zadam pytanie zupełnie z innej paczki i może trochę śmieszne.
Czy Maddog MD 80 naprawdę jest wart tych 200zł ?
200zł to nie mało a nie chciał bym kupić kiepskiego produktu jak to było w przypadku Airsimmera.
Dzięki za odpowiedzi
pozdrawiam
Tomek
EDIT: Jeszcze zastanawiam się nad MD 11 od PMDG ale to tak przy okazji
Ja zadam pytanie zupełnie z innej paczki i może trochę śmieszne.
Czy Maddog MD 80 naprawdę jest wart tych 200zł ?
200zł to nie mało a nie chciał bym kupić kiepskiego produktu jak to było w przypadku Airsimmera.
Dzięki za odpowiedzi
pozdrawiam
Tomek
EDIT: Jeszcze zastanawiam się nad MD 11 od PMDG ale to tak przy okazji
Cześćprogress4 pisze:Jest wart każdego grosza z tych 200PLN. Potrzebował jednak będziesz dobrego procesora, inaczej można się trochę zawieść. MD11 jest równie dobry i cena oddaje jego wartość, szczególnie jeżeli porównasz z produktami Wilco. Airbus series 49,95 a Maddog MD80 49,99 euro.
Mój lapek ma w środku:
Processor : Intel Pentium T4200 @ 2000MHz
Physical Memory : 4096MB (2 x 2048 DDR2-SDRAM )
Video Card : NVIDIA GeForce G102M
Wystarczy na md 80 i md11?
Fuel/Route Planner
Witam! nie moge w Fuel/Route Planner dodac trasy
- Załączniki
-
- FuelRoute Planner.jpg (37.22 KiB) Przejrzano 23097 razy
jarekkola
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Acha, więc ponieważ instalator jest uniwersalny dla FS9 i FSX to dla fanów Maddoga-2010 zawsze jest dostępna opcja zainstalowania FS9 obok FSX i latania w nim Maddogiem w VC.
Do posiadaczy wersji Pro: W nim można nawigować "tradycyjnym" nowszym FMS Honeywella dostępnym też w wersji Standard i właściwie takim samym jak w Beńkach z tego okresu ale jest też opcja użycia starszego zestawu dwóch FMS: do nawigacji poziomej Marconi CMA900 i do pionowej PMS. Jakie są wrażenia z używania tej drugiej opcji? Dużo trudniejsza od nowszego FMS?
Do posiadaczy wersji Pro: W nim można nawigować "tradycyjnym" nowszym FMS Honeywella dostępnym też w wersji Standard i właściwie takim samym jak w Beńkach z tego okresu ale jest też opcja użycia starszego zestawu dwóch FMS: do nawigacji poziomej Marconi CMA900 i do pionowej PMS. Jakie są wrażenia z używania tej drugiej opcji? Dużo trudniejsza od nowszego FMS?
Marconi to tylko kwestia przestudiowania kilkunastu stron w manualu. Jest w miarę intuicyjny. Nie można powiedzieć, że jest trudniejszy, lub łatwiejszy w obsłudze od nowocześniejszych systemów. Wszystkiego trzeba się nauczyć, wtedy nawet najtrudniejsze rzeczy stają się proste.
U mnie na FSX całkiem przyjemnie się lata w VC.
U mnie na FSX całkiem przyjemnie się lata w VC.
C2D E8400@3.5Ghz,ASUS P5Q-E,DDR2 OCZ SLI Ready 800Mhz,GTX260,Chieftec 550W,HDD1TB,LCD 22'',Saitek Cyborg X