Embraer 170/190 od Wilco
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
Przyszły święta i doczekałem się niespodzianki. Dzisiaj zainstalowałem swój pierwszy płatny samolot (embraer). I tysiące pytań, które sobie zadaję. Jednak jedna rzecz mnie bardzo nurtuje. W jaki sposób (czy to jest w ogóle możliwe) włączyć GPS, żeby zobaczyć dokładną pozycje samolotu. To mój pierwszy płatny dodatek i na pewno moja wiedza jest bardzo uszczuplona, jednak w każdym innym samolocie jest możliwość włączenia zestawu nawigacji, która pokazuje moje położenie.
Czy jest na to jakaś rada????
Czy jest na to jakaś rada????
gregorio
W manualu pewnie coś piszą o FMS i FMC. Są też poradniki.
Forum to nie instrukcja.
Forum to nie instrukcja.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
-
- Light Planes Captain
- Posty: 127
- Rejestracja: pn 26 maja, 2008 17:40
- Skąd jesteś: Bielsko-Biała
Jeżeli do tej pory latałeś z Fsowym GPS to z tym samolotem będziesz musiał zmienić przyzwyczajenia.
Ma FMC i z niego radze korzystać, jest dobre, w miare łatwe w użyciu, a przede wszystkim ma możliwość aktualizacji bazy danych, czego nie oferuje w 100% FS GPS.
Ma FMC i z niego radze korzystać, jest dobre, w miare łatwe w użyciu, a przede wszystkim ma możliwość aktualizacji bazy danych, czego nie oferuje w 100% FS GPS.
Ostatnio zmieniony ndz 26 gru, 2010 18:42 przez Artur Grabski, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie wiemy czy zakupiles wersje 1 czy juz v2.W wersji v2 masz mapke chyba pod shift 5 lub 6 gdzie mozesz zobaczyc w jakim aktulanie jestes rejonie swiata.Oczywiscie wczesniej trzeba miec plan lotu zaladowany bo bez tego ani rusz.
Jesli mowiwy o v1 to takiej mapki nie ma i niestety twoim jedynym urzadzeniem jest FMC.
Jesli mowiwy o v1 to takiej mapki nie ma i niestety twoim jedynym urzadzeniem jest FMC.
Problem z Lineage 1000
Przepraszam za podwójnego posta ale minął czas edycji. Mam mały problem z Lineage 1000, mianowicie nie wyświetla mi się overhead w VC, zamiast niego jest czarna dziura. Miał ktoś już taki problem, moglibyście pomóc?
FSX + Acceleration, Vista Ultimate 64-bit
EDIT: Znalazłem rozwiązanie problemu LINK
FSX + Acceleration, Vista Ultimate 64-bit
EDIT: Znalazłem rozwiązanie problemu LINK
Witam
Mam pytanie. Jak uruchomić tryb LNAV żeby wszedł na kolor różowy i był aktywny?
Jak widać tryb FMS właczony , AP i aktywna trasa w FMS
Udało mi się jedynie manualnie przez FMS i kliknięcie na kolejny punkt nawigacyjny. Czy to jest jedyny sposób?
Uploaded with ImageShack.us
Mam pytanie. Jak uruchomić tryb LNAV żeby wszedł na kolor różowy i był aktywny?
Jak widać tryb FMS właczony , AP i aktywna trasa w FMS
Udało mi się jedynie manualnie przez FMS i kliknięcie na kolejny punkt nawigacyjny. Czy to jest jedyny sposób?
Uploaded with ImageShack.us
Jeżeli LNAV nie chce zaskoczyć, to wykonanie "directu" w FMC jest jedynym (i prawidłowym) rozwiązaniem.
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
Witam.
Mam pytanie donośnie wykonywania procedury STAR w E170. Jako przykład dam tutaj procedurę STAR podczas podejścia na 25R we Frankfurcie. W FMS wybieram pas do lądowania (25R) i następnie jestem kierowany na stronę "EDDF APPROACH", gdzie mam do wyboru różne możliwe podejścia. No i tutaj tkwi problem, bo nie mam zielonego pojęcia, które wybrać. Zamieszczam screena: (podejścia napisane tutaj mają się nijak z informacjami zawartymi na mapie EDDF)
Mam pytanie donośnie wykonywania procedury STAR w E170. Jako przykład dam tutaj procedurę STAR podczas podejścia na 25R we Frankfurcie. W FMS wybieram pas do lądowania (25R) i następnie jestem kierowany na stronę "EDDF APPROACH", gdzie mam do wyboru różne możliwe podejścia. No i tutaj tkwi problem, bo nie mam zielonego pojęcia, które wybrać. Zamieszczam screena: (podejścia napisane tutaj mają się nijak z informacjami zawartymi na mapie EDDF)
- Załączniki
-
- FMC
- FMC.jpg (25.61 KiB) Przejrzano 23022 razy
-
- Turboprop Captain
- Posty: 242
- Rejestracja: pn 06 kwie, 2009 14:48
- Skąd jesteś: Tarnów, D. T.
Czy w powietrzu po ustabilizowaniu (bez użycia trymera lotek i/lub steru kierunku) poziomego lotu i puszczeniu sterów występuje ten efekt, lub efekt samoczynnego przechylania się maszyny w lewo, tzw. zwis na lewe skrzydło? Jeśli tak, to suwaki realizmu w ustawieniach ustaw na MAX w lewo (ale z wyjątkiem G-effect i Crash Detection)
-
- Light Planes Captain
- Posty: 115
- Rejestracja: ndz 03 paź, 2010 14:51
- Skąd jesteś: Łomianki
-
- Light Planes Captain
- Posty: 75
- Rejestracja: sob 21 sty, 2006 13:27
- Skąd jesteś: EPKK
problem z Embraerem od Wilco
Witam.
Po zainstalowaniu E-jets deluxe, gdy wybieram Embraera FS się zamyka, z pulpitu znika tapeta a nawet menu start.
Miał ktoś może podobny problem?
Mam FS9, odinstalowałem wszystkie dodatki. Na gołym sytuacja się powtarza.
Po zainstalowaniu E-jets deluxe, gdy wybieram Embraera FS się zamyka, z pulpitu znika tapeta a nawet menu start.
Miał ktoś może podobny problem?
Mam FS9, odinstalowałem wszystkie dodatki. Na gołym sytuacja się powtarza.
Ostatnio zmieniony sob 28 maja, 2011 21:11 przez Doorsz, łącznie zmieniany 1 raz.
A masz full legalne oprogramowanie? Miałem podobne jazdy jak próbowałem się bawić FS9 i Atr'kiem nie do końca od producenta:) Ale mniejsza z tym...
Mam problem z Embraerem, a właściwie jedna rzecz mnie zastanawia. Podczas wczorajszego lotu on-line wyszedł jeden, ale poważny brak w mojej wiedzy co do tego samolotu. W jaki sposób ustawić częstotliwość radiolatarni NDB?
DeDe
Mam problem z Embraerem, a właściwie jedna rzecz mnie zastanawia. Podczas wczorajszego lotu on-line wyszedł jeden, ale poważny brak w mojej wiedzy co do tego samolotu. W jaki sposób ustawić częstotliwość radiolatarni NDB?
DeDe
CASSUBIAN GROUP
-
- Cadet
- Posty: 47
- Rejestracja: wt 13 paź, 2009 16:46
- Skąd jesteś: Iława/EPGD
Przechodzę do okienka z FMC. Guzik MENU, Misc Menu, Setup, Autoland enable/off.stanislaw5b pisze:Co do AP: pamiętaj, aby w FMC zaznaczyć autoland, jeżeli chcesz aby samolot sam wylądował. Wtedy zaraz po dotknięciu pasa rozłączy ci się automatycznie autopilot oraz A/T. Musisz wtedy samemu kierować kierunkiem samolotu.
Podejście ILS CAT III, na PFD wyskakuje komunikat apr one only. Jestem na np. 3000 ft, łapię ILS loc (podświetla się na zielono), po chwili zniżam na glide path (podświetla się na zielono). W tym czasie ciągle mam "apr one only", RA ustawione na 15 ft. Odlicza 50, 40, 30, 20, odzywa się RA, walę w ziemię robiąc kangura.
W takim razie co robię źle, że nie mogę wylądować za pomocą autoland?
[Interpunkcja nie boli. - Rz]
Ostatnio zmieniony pn 11 lip, 2011 19:45 przez BlueExpressTom, łącznie zmieniany 1 raz.
Strzał w ciemno wnioskowany zachowaniem innych maszyn: ustaw na NAV2 częstotliwość ILS pasa, co było w poradniku, który Ci podałem.
Ewentualnie jeszcze klapy na 5.
Ewentualnie jeszcze klapy na 5.
Ostatnio zmieniony pn 11 lip, 2011 19:59 przez RzEmYk, łącznie zmieniany 2 razy.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Cześć,
wczoraj czytając podręcznik od prawdziwego Embraera znalazłem ciekawą rzecz, której nie ma w opisie Pawła Dragana. Chodzi o prędkości lądowania. Je też można wprowadzić do MCDU podobnie jak V1, Vr i V2 tylko że robimy to na stronie 3/3 zakładki Landing.
Może komuś pomoże.
Domino
wczoraj czytając podręcznik od prawdziwego Embraera znalazłem ciekawą rzecz, której nie ma w opisie Pawła Dragana. Chodzi o prędkości lądowania. Je też można wprowadzić do MCDU podobnie jak V1, Vr i V2 tylko że robimy to na stronie 3/3 zakładki Landing.
Może komuś pomoże.
Domino
CASSUBIAN GROUP
Witam
Pewnie, że jest. Wystarczy poszukać. http://server1.flyuk.aero/downloads/res ... T-V1.0.pdf
Pewnie, że jest. Wystarczy poszukać. http://server1.flyuk.aero/downloads/res ... T-V1.0.pdf
C2D E8400@3.5Ghz,ASUS P5Q-E,DDR2 OCZ SLI Ready 800Mhz,GTX260,Chieftec 550W,HDD1TB,LCD 22'',Saitek Cyborg X
Chcecklisty są identyczne dla 170 i 175. Niestety tabele prędkości mam tylko dla 170. Marna jakość, ale inaczej się nie dało:)
http://www.sendspace.com/filegroup/3zg5 ... 6C%2Fj1BT4
Domino
http://www.sendspace.com/filegroup/3zg5 ... 6C%2Fj1BT4
Domino
CASSUBIAN GROUP
O, dziękujedominik_d pisze:Chcecklisty są identyczne dla 170 i 175. Niestety tabele prędkości mam tylko dla 170. Marna jakość, ale inaczej się nie dało:)
http://www.sendspace.com/filegroup/3zg5 ... 6C%2Fj1BT4
Domino
Witam.
Mam takie pytanie.
W jaki sposób (i czy w ogóle się da) ustawić w E170 parametry lotu takie jak wysokość, wznoszenie, prędkość, kurs bez użycia FMC.
I w którym momencie się to ustawia.
Pozdrawiam