FS Passengers
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
Naprawdę polecam:
http://www.fspassengers.com/?action=faq&ver=fs9
http://www.fspassengers.com/?action=faq&ver=fs9
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Jak rozwiązać problem!
Witam!
Mam problem następujący: Zrobiłem licencję C3 i zacząłem latać "Beech Baron 58".
W trakcie gdy wznoszę się na 13000ft Fs Passanger daj mi komunikat "Pressure danger level" i wzrasta w %. Jaka może być tego przyczyna, nie bardzo mogę sobie z tym poradzić?
Dzięki
Mam problem następujący: Zrobiłem licencję C3 i zacząłem latać "Beech Baron 58".
W trakcie gdy wznoszę się na 13000ft Fs Passanger daj mi komunikat "Pressure danger level" i wzrasta w %. Jaka może być tego przyczyna, nie bardzo mogę sobie z tym poradzić?
Dzięki
Rzeczywiście przy Beechcraft Baronie jest napisane "pressure no" - domyślam się że chodzi o kabinę ale gdy chciałem się wznieść powżej 10000ft Mooney'em, przy którym nie ma żadnej informacji też pojawił się problem z ciśnieniem.RzEmYk pisze:Beechcraft Baron nie ma hermetycznej, ciśnieniowej kabiny.
Czy te samoloty nie są przystosowane do takiej wysokości?
Przecież to raptem powyżej 3000 m.n.p.m
Samoloty są, ale organizm ludzki nie. Powyżej 10 000ft zaczynają się problemy z natlenieniem krwi, bo powietrze staje się coraz bardziej rozrzedzone.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Rozumiem, że chodzi Ci o wysokość. Normalnie lata się poniżej FL100 (z tego, co kojarzę, to max wysokość to około 7000ft).nawe1 pisze:jak się lata tymi samolotami [Beech i Mooney] w rzeczywistości ?
Zainwestować w specjalne kombinezony dla paxów.nawe1 pisze: I jak to zrobić żeby w Fsx można było przewozić ludzi samolotami wyżej wymienionymi powyżej 10 000ft?
http://www.flyaoamedia.com/blog/aviator ... pisode-29/nawe1 pisze:jak się lata tymi samolotami [Beech i Mooney] w rzeczywistości ?
albo
http://www.flyaoamedia.com/blog/aviator ... pisode-30/
Widać rurkę z tlenem.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Ja mam pytanie następujące. Czy ktoś może używa FS Passengers z Radar Contact?
Chodzi mi przede wszystkim o kwestię związaną z transition altitude.
W FSP ustawa się na sztywno TA, aby program mógł odpowiednio przydzielać punkty karne.
Jest to trochę problematyczne w przypadku lotu np. na LOWI, gdzie TA wynosi FL110, czyli raczej na pewno dużo więcej, niż lotnisko docelowe/odlotu.
Czy Radar Contact ingeruje w jakiś sposób w FSP np. tak, aby FSP "słuchał" RC i rozpoznawał poprawną TA?
Chodzi mi przede wszystkim o kwestię związaną z transition altitude.
W FSP ustawa się na sztywno TA, aby program mógł odpowiednio przydzielać punkty karne.
Jest to trochę problematyczne w przypadku lotu np. na LOWI, gdzie TA wynosi FL110, czyli raczej na pewno dużo więcej, niż lotnisko docelowe/odlotu.
Czy Radar Contact ingeruje w jakiś sposób w FSP np. tak, aby FSP "słuchał" RC i rozpoznawał poprawną TA?
wyłącz w FSPass punkty karne za to odpowiedzialne. Nie ma innej opcji.
No i w LOWI TA wynosi 11000 ft, a nie FL110. Nie myl TA z TL, to jest różnica.
No i w LOWI TA wynosi 11000 ft, a nie FL110. Nie myl TA z TL, to jest różnica.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
- REALcarlsberg
- Light Planes Captain
- Posty: 75
- Rejestracja: wt 20 kwie, 2010 11:09
- Skąd jesteś: MORĄG
fs passengers x
Witam,
Nabyłem ostatnio fs passengers x,
Interesuje mnie następująca rzecz:
Zakładam firmę, tworzę 3 pilotów, wszyscy są na "najniższym szczeblu wtajemniczenia", kupuję 3 samoloty (zakładam, że do cessny po 1 wystarczy)...
...i co teraz?
Ja latam. A oni? Dostaję po wykonaniu lotu jakiś tam dodatek od liczby maszyn. Ale oni, jak i reszta maszyn w hangarze stoją i nic nie robią. W ten sposób nigdy nie awansują...
Czy w firmie tylko ja latam? A oni tylko figurują na liście. Nie da się jakoś przydzielić im maszyn i lotów?
Bardzo proszę o pomoc. Lecz tylko taką, gdy ktoś wie na pewno.
(logiczne, że piszę, gdyż nie znalazłem odpowiedzi nigdzie indziej)
Dziękuję
Nabyłem ostatnio fs passengers x,
Interesuje mnie następująca rzecz:
Zakładam firmę, tworzę 3 pilotów, wszyscy są na "najniższym szczeblu wtajemniczenia", kupuję 3 samoloty (zakładam, że do cessny po 1 wystarczy)...
...i co teraz?
Ja latam. A oni? Dostaję po wykonaniu lotu jakiś tam dodatek od liczby maszyn. Ale oni, jak i reszta maszyn w hangarze stoją i nic nie robią. W ten sposób nigdy nie awansują...
Czy w firmie tylko ja latam? A oni tylko figurują na liście. Nie da się jakoś przydzielić im maszyn i lotów?
Bardzo proszę o pomoc. Lecz tylko taką, gdy ktoś wie na pewno.
(logiczne, że piszę, gdyż nie znalazłem odpowiedzi nigdzie indziej)
Dziękuję
Re: fs passengers x
W podsumowaniu jest jeśli sie nie mylę ile samolotów np. brało udział w lotach i ile zarobiły
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez Goodman, łącznie zmieniany 1 raz.
Skoczek spadochronowy 370 +
Czasza Sabre 2 150
Pokrowiec Javelin Odyssey J3K
Raaadość w sercu z latania
Czasza Sabre 2 150
Pokrowiec Javelin Odyssey J3K
Raaadość w sercu z latania
- REALcarlsberg
- Light Planes Captain
- Posty: 75
- Rejestracja: wt 20 kwie, 2010 11:09
- Skąd jesteś: MORĄG
- REALcarlsberg
- Light Planes Captain
- Posty: 75
- Rejestracja: wt 20 kwie, 2010 11:09
- Skąd jesteś: MORĄG
..\FS\FsPassengers\Database\
This is the database folder containing your
company, pilot and flights data.
Usually you should NOT mess with these files!!
You can copy them in a safe place regulary,
should you want to backup all your flight data.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
- REALcarlsberg
- Light Planes Captain
- Posty: 75
- Rejestracja: wt 20 kwie, 2010 11:09
- Skąd jesteś: MORĄG
- REALcarlsberg
- Light Planes Captain
- Posty: 75
- Rejestracja: wt 20 kwie, 2010 11:09
- Skąd jesteś: MORĄG
FSPassengersX + DC-3(default)=PROBLEM
Tak jak w temacie. Chciałem przelecieć się DC-3. Przez 2 minuty, gdy ładowali mi się do środka pasażerowie szykowałem się do lotu. Następnie zacząłem wyciągać samolot i w odpowiednim momencie, po zakończeniu wyciągania, zwiększyłem ciąg, zacząłem skręcać i wszystko się zwiesiło...
Próbowałem 4 razy. 3 razy zdechł jeszcze na lotnisku. Raz po 1.5h locie (5 minut przed przyziemieniem) wyłączał się dźwięk a nastepnie zawieszka...
Wszystko chodzi bardzo płynnie i nagle trach! Odpalałem tę maszynę bez FSPassengers i problem nie pojawia się. Na innych 5 jak do tej pory sprawdzonych samolotach nie ma tego problemu.
Czy defaultowy DC-3 i FSPassnegersX mają ze sobą jakiś problem? Czy szukać przyczyny gdzie indziej?
Próbowałem 4 razy. 3 razy zdechł jeszcze na lotnisku. Raz po 1.5h locie (5 minut przed przyziemieniem) wyłączał się dźwięk a nastepnie zawieszka...
Wszystko chodzi bardzo płynnie i nagle trach! Odpalałem tę maszynę bez FSPassengers i problem nie pojawia się. Na innych 5 jak do tej pory sprawdzonych samolotach nie ma tego problemu.
Czy defaultowy DC-3 i FSPassnegersX mają ze sobą jakiś problem? Czy szukać przyczyny gdzie indziej?
- REALcarlsberg
- Light Planes Captain
- Posty: 75
- Rejestracja: wt 20 kwie, 2010 11:09
- Skąd jesteś: MORĄG
- REALcarlsberg
- Light Planes Captain
- Posty: 75
- Rejestracja: wt 20 kwie, 2010 11:09
- Skąd jesteś: MORĄG
A czy komuś udało się kiedyś w FSX ponownie odpalić silnik, jeśli ten w czasie lotu z jakiegoś powodu zaniemógł?
Ostatnio, niechcący w czasie lotu odciąłem dopływ paliwa (w pośpiechu złapałem za pokrętło obok tego które chciałem) i wtedy oczywiście po ponownym uruchomieniu silnika wszystko było ok, gdyż z mojej winy zgasł. Ale co jeśli zgaśnie z powodu usterki?
Ostatnio, niechcący w czasie lotu odciąłem dopływ paliwa (w pośpiechu złapałem za pokrętło obok tego które chciałem) i wtedy oczywiście po ponownym uruchomieniu silnika wszystko było ok, gdyż z mojej winy zgasł. Ale co jeśli zgaśnie z powodu usterki?
Ja miałem, ale się nie udało odpalić. Można ze dwa razy spróbować, ale potem zgłosić emergency i procedury awaryjne.
Centrum Szkolenia Pilotów - (prawie) wszystko o wirtualnym lataniu
- REALcarlsberg
- Light Planes Captain
- Posty: 75
- Rejestracja: wt 20 kwie, 2010 11:09
- Skąd jesteś: MORĄG
PMDG 737 a FS Passengers
Witam,
Ostatnio spotkała mnie taka sytuacja:
Leciałem z Pyrzowic (EPKT) do Luton (EGGW), 737-800 PMDG, z uruchomionym FS Passengers. Kilka minut po starcie podczas wznoszenia się, na wysokości około FL300 obydwa silniki przestały pracować. Od razu zgłosiłem awarię w FS Passengers oraz ATC (używam radar contact). Ostatecznie udało mi się uruchomić jeden silnik i bezpiecznie wylądować. W podsumowaniu lotu FS Passengers wytknięto mi że bezpodstawnie zgłosiłem awarię bo wszystko było ok, dostałem karę do zapłaty i mnóstwo punktów ujemnych.
Szczerze mówiąc nie rozumiem tej sytuacji. Czy ten samolot nie jest kompatybilny z FS Passengers, czy może to jakiś błąd programu? Czy to był jakiś błąd z mojej strony?
Oto kolejność czynności które wykonałem po wystapieniu awarii:
1. zgłoszenie Emergency w fs passengers oraz ATC
2. próby ponownego uruchomienia silników - bez skutku
3. rozpoczęcie wykonywania komend ATC (zawrócono mnie do Pyrzowic)
4. ponowne próby uruchomienia silników - udało się uruchomić lewy silnik
5. po kilku minutach awaryjne lądowanie
Czy ktoś z Was spotkał się z taką sytuacją?
Pozdrawiam
Ostatnio spotkała mnie taka sytuacja:
Leciałem z Pyrzowic (EPKT) do Luton (EGGW), 737-800 PMDG, z uruchomionym FS Passengers. Kilka minut po starcie podczas wznoszenia się, na wysokości około FL300 obydwa silniki przestały pracować. Od razu zgłosiłem awarię w FS Passengers oraz ATC (używam radar contact). Ostatecznie udało mi się uruchomić jeden silnik i bezpiecznie wylądować. W podsumowaniu lotu FS Passengers wytknięto mi że bezpodstawnie zgłosiłem awarię bo wszystko było ok, dostałem karę do zapłaty i mnóstwo punktów ujemnych.
Szczerze mówiąc nie rozumiem tej sytuacji. Czy ten samolot nie jest kompatybilny z FS Passengers, czy może to jakiś błąd programu? Czy to był jakiś błąd z mojej strony?
Oto kolejność czynności które wykonałem po wystapieniu awarii:
1. zgłoszenie Emergency w fs passengers oraz ATC
2. próby ponownego uruchomienia silników - bez skutku
3. rozpoczęcie wykonywania komend ATC (zawrócono mnie do Pyrzowic)
4. ponowne próby uruchomienia silników - udało się uruchomić lewy silnik
5. po kilku minutach awaryjne lądowanie
Czy ktoś z Was spotkał się z taką sytuacją?
Pozdrawiam
- REALcarlsberg
- Light Planes Captain
- Posty: 75
- Rejestracja: wt 20 kwie, 2010 11:09
- Skąd jesteś: MORĄG
- REALcarlsberg
- Light Planes Captain
- Posty: 75
- Rejestracja: wt 20 kwie, 2010 11:09
- Skąd jesteś: MORĄG
Witam. Mam problem z FS Passengers.
Otóż jak i co zrobić, żeby nie psuły mi się klapy i podwozie ?
Miałem lot i przy podejściu do lądowania zepsuły mi się i klapy i podwozie. Naciskałem Ctrl + G aby ręcznie wysunąć podwozie ale się nie wysuwały i musiałem lądować bez podwozia. Czy idzie jakoś to zrobić aby się nie psuły ? I czy może jest jakieś spolszczenie do tego, żeby tylko napisy były po polsku. I czy może istnieje taki voice pack że stewardesy mówią po polsku ?
Błagam o pomoc.
Pozdrawiam.
Dobrze, ze stosujesz wielkie litery, ale bez przesady.
Otóż jak i co zrobić, żeby nie psuły mi się klapy i podwozie ?
Miałem lot i przy podejściu do lądowania zepsuły mi się i klapy i podwozie. Naciskałem Ctrl + G aby ręcznie wysunąć podwozie ale się nie wysuwały i musiałem lądować bez podwozia. Czy idzie jakoś to zrobić aby się nie psuły ? I czy może jest jakieś spolszczenie do tego, żeby tylko napisy były po polsku. I czy może istnieje taki voice pack że stewardesy mówią po polsku ?
Błagam o pomoc.
Pozdrawiam.
Dobrze, ze stosujesz wielkie litery, ale bez przesady.
Ostatnio zmieniony sob 04 wrz, 2010 12:50 przez Mietek90, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Problem z klapami!
Witam!
Mam następujący problem, i byłbym wdzięczny za pomoc.
Latam B737-800.Po zakończeniu lotu i podaniu przez FS PASSENGERS informacji na jego temat (chodzi mi np. o minusowe punkty bądź plusowe) podaje mi on informację o przekroczeniu prędkości ( np. 6.14kts ) dla klap za co oczywiście dostaje przy każdym skończonym locie minusowe punkty co mnie zaczyna denerwować!
Robię wszystko zgodnie z procedurami czyli np. przy prędkości 200kts zaczynam wysuwać klapy na 15 stopni. Wiecie może jakie błędy mogę popełniać ?
Dodam, iż przeszukałem cały temat pod tytułem "FS passengers" lecz nic nie znalazłem dla Boeinga 737-800. Jedynie tylko dla samolotu Beechcraft Baron 58. Oto cytat kolegi podany niżej (na forum podane są odpowiedzi na jego pytanie, lecz w niczym mi nie pomagają, ponieważ nie tyczy się to mojego samolotu)
Przepraszam za jakiegokolwiek rodzaju nieudogodnienia i proszę o wyrozumiałość. Liczę na Waszą POMOC!
Pozdrawiam!
Oskar.
Mam następujący problem, i byłbym wdzięczny za pomoc.
Latam B737-800.Po zakończeniu lotu i podaniu przez FS PASSENGERS informacji na jego temat (chodzi mi np. o minusowe punkty bądź plusowe) podaje mi on informację o przekroczeniu prędkości ( np. 6.14kts ) dla klap za co oczywiście dostaje przy każdym skończonym locie minusowe punkty co mnie zaczyna denerwować!
Robię wszystko zgodnie z procedurami czyli np. przy prędkości 200kts zaczynam wysuwać klapy na 15 stopni. Wiecie może jakie błędy mogę popełniać ?
Dodam, iż przeszukałem cały temat pod tytułem "FS passengers" lecz nic nie znalazłem dla Boeinga 737-800. Jedynie tylko dla samolotu Beechcraft Baron 58. Oto cytat kolegi podany niżej (na forum podane są odpowiedzi na jego pytanie, lecz w niczym mi nie pomagają, ponieważ nie tyczy się to mojego samolotu)
karolisko pisze:Mianowicie zawsze jak kończe lot poza bonusami dostaję -300 Penality Points
[url=http://img23.imageshack.us/img23/7513/beztytuupci.th.jpg]Obrazek[/URL]
Wiem tylko tyle że tyczy się to klap,może za wysoko je otwieram zwykle ~~2000-2500 m. nad ziemią,do startu również otwieram po czym zamykam.Może jakiś obeznany fachowiec wypowiedział by się na ten temat.
Przepraszam za jakiegokolwiek rodzaju nieudogodnienia i proszę o wyrozumiałość. Liczę na Waszą POMOC!
Pozdrawiam!
Oskar.
Maksymalna prędkości, to prędkość... maksymalna. Nigdzie nie jest napisane, że klapy wychyla się przy maksymalnej prędkości.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
-
- Cadet
- Posty: 36
- Rejestracja: wt 02 lis, 2010 20:34
- Skąd jesteś: EPKT
Jak rozumiem w FS Passengers zarobki z dodatkowych maszyn zależą również od ich wielkości/pojemności. Latam 737-400 defaultowym, tylko ze zmienionym malowaniem. Chcę kupić drugi - nie mogę, you already own this aircraft. Pomyślałem więc, że wybór innego malowania + zmiana numeru lotu pomoże - też nie. Jest na to rozwiązanie?
I tak z innej beczki, bo przed chwilą mi się zdarzyło - co dokładnie zrobić przy engines flames out? Zgłosiłem mayday, wyłączyłem silnik, na drugim pełna moc, ale samolot był nie do opanowania. Leciałem nisko, to było przy podchodzeniu, jakieś 2000 stóp. I spadłem Mówiąc prościej - jak nie spaść?
I tak z innej beczki, bo przed chwilą mi się zdarzyło - co dokładnie zrobić przy engines flames out? Zgłosiłem mayday, wyłączyłem silnik, na drugim pełna moc, ale samolot był nie do opanowania. Leciałem nisko, to było przy podchodzeniu, jakieś 2000 stóp. I spadłem Mówiąc prościej - jak nie spaść?
To co jest w emergency procedure / emergency checklist. Pewnie próbować go odpalić w locie.Marcin Steuer pisze:co dokładnie zrobić przy engines flames out?
Zredukować opór aerodynamiczny chowając podwozie i częściowo klapy, odejść na drugi krąg.jak nie spaść?
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
-
- Cadet
- Posty: 36
- Rejestracja: wt 02 lis, 2010 20:34
- Skąd jesteś: EPKT