[FSX] Baku X

Wszystko o płatnych sceneriach i innych dodatkach do FS'a. Z problemami technicznymi proszę do działu Problemy Techniczne-Scenerie lub Software.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

Awatar użytkownika
D. Design
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 1298
Rejestracja: pt 29 kwie, 2005 07:42
Skąd jesteś: Warszawa EPGO

[FSX] Baku X

Post autor: D. Design »

Salam!
Z radością informuję iż kolejny nasz produkt wysłany został właśnie do sklepów - Baku X. Jest to produkt niezwykły pod wieloma względami, a jego ukończenie zajęło w sumie dwa lata. Baku X to kompleksowa odpowiedź na nieco zapomniany region Azerbejdżanu. Zawiera bardzo szczegółowy model lotniska UBBB Heydara Aliyeva (z niesamowitym T1, zresztą z wnętrzem) ale również kilkaset budynków z samego miasta Baku a także opcjonalną fototeksturę 8m/pix dla całego kraju plus ulepszone wszystkie lotniska Azerbejdżanu (większe ze zrobionymi budynkami terminali, mniejsze z obiektami z bibliotek). 8m/pix to niewiele ale sprawdza się bardzo dobrze na odlotach/przylotach z/do Baku (zawiera dokładny watermask oraz wersję nocną z podświetlonymi miastami), zresztą fofoteksturę można wyłączyć, tak samo jak wnętrze terminalu T1 i VIP w UBBB. Usunąć można również samoloty statyczne (wraz z cieniami) oraz warstwę odpowiadającą za odbicia chmur podczas deszczu (mokry asfalt - pierwszy raz w naszych projektach). Produkt zawiera również Lite Texture Pack - paczkę tekstur niższej rozdzielczości dla VASowo wymagających.

ObrazekObrazekObrazek

Lotnisko UBBB wykonane jest bardzo precyzyjnie, przy aktywnej współpracy lokalnych pracowników. Wszelkie oznaczenia poziome oraz pionowe tabliczki ustawione są dokładnie tak jak w realu. Szczegółowe jest również oświetlenie - opróćz funkcji standardowych zawiera też stopbary i światła ostrzegawcze. Przy produkcji oświetlenia zostały zastosowane całkiem nowe techniki, dzięki czemu i światła approach i linie centralne taxiwayów widoczne są ze znacznie większej odległości. W wielu przypadkach stosowane było wypalanie AO, w przypadku hangaru Silkway i dzienna i nocna wersja były specjalnie renderowane w celu osiągnięcia realistycznego oświetlenia tak samolotów wewnątrz jak i podłogi, na której stoją. Projekt zawiera niesamowicie dużo miejsc, które można zwiedzić. Na przykład wnętrze towarowego 747 :) . Zapraszam do podziwiania niesamowitej architektury niektórych budynków miasta, takich jak Flame Towers czy Heydar Aliyev Center. To tak dla kontrastu z Kiszyniowem. :)

ObrazekObrazekObrazek

Dodam jeszcze, że UBBB kompatybilne jest z GSX oraz AES (od następnej wersji AES) a jetwaye animowane są za pomocą SODE, co pozwala m.in. na zdublowane dokowanie.

ObrazekObrazekObrazek

Strona projektu: http://www.drzewiecki-design.net/prodBaku_X.htm . Pliki zostały rano wysłane do sklepów, także niedługo powinno się tu i ówdzie pojawić. Polecam!

[ Dodano: Nie 29 Maj, 2016 09:41 ]
Witam.
W dniu dzisiejszym została wysłana do sklepów wersja tego produktu pod FS2004 - Baku 2017.
http://www.drzewiecki-design.net/prodBaku2017.htm

ObrazekObrazekObrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ