Pomoc przy EDDF-EPWA

Jeśli przeczytałeś materiały ze Szkoły Aztec.pl, a nadal masz wątpliwości i pytania związane z nawigacją, ten dział jest dla Ciebie.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

Gregoo23
Cadet
Cadet
Posty: 12
Rejestracja: wt 15 lip, 2008 16:09
Skąd jesteś: Slask

Pomoc przy EDDF-EPWA

Post autor: Gregoo23 »

Witam

Chcialem poleciec tak wybrana trasa EDDF-EPWA wg
SULUS UL984 DOPOV UT40 DOTAK UZ30 DOKEL UN871 LDZ
ale mam pytanie czy wybierajac star w wawie moge wybrac jeden z dwoch pasów czy sa jakies obwarowania (obie procedury star zaczynaja sie na LDZ).
Awatar użytkownika
D. Design
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 1297
Rejestracja: pt 29 kwie, 2005 07:42
Skąd jesteś: Warszawa EPGO

Post autor: D. Design »

SULUS UL984 DOPOV UT40 DOTAK UZ30 DOKEL LDZ to poprawny plan (oczywiście nieparzysty poziom). Pas dostaniesz od kontroli lotów, lub, w wypadku jej braku, wybierasz sam dolatując do LDZ biorąc pod uwagę warunki meteorologiczne (jeśli online, jeden z pasów jest aktualnie zamknięty).
Obrazek
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Sprawdź jaki jest pas aktywny (strona druga).
Gregoo23
Cadet
Cadet
Posty: 12
Rejestracja: wt 15 lip, 2008 16:09
Skąd jesteś: Slask

Post autor: Gregoo23 »

Latam offline. Prosze jeszcze o zweryfikowanie czy dobrze mysle, ze wybierajac star rwy 29/33 procedura star konczy sie na LIN i zaczynam procedure podejscia wg GOSEK MASAK LASKU itd.......
Pozdrawiam
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Do pasów 29 i 33 podejść jest kilka, tylko ILS 33 zawiera punkty które wymieniłeś.
Gregoo23
Cadet
Cadet
Posty: 12
Rejestracja: wt 15 lip, 2008 16:09
Skąd jesteś: Slask

Post autor: Gregoo23 »

TU wg ILS znalazlem do 11 i 33 chyba ze sa inne albo pomylilem pojecia:)
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Gregoo23 pisze:TU wg ILS znalazlem do 11 i 33 chyba ze sa inne albo pomylilem pojecia:)
Kompletnie nie rozumiem, o co Ci teraz chodzi? Mapki bierzesz z dobrego miejsca, ale co teraz ma do rzeczy podejście ILS 11?
Awatar użytkownika
leF
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 100
Rejestracja: czw 23 sie, 2007 22:30
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: leF »

Gregoo23 pisze:TU wg ILS znalazlem do 11 i 33 chyba ze sa inne albo pomylilem pojecia:)
Na EPWA są tylko dwa pasy z podejściem ILS (11 i 33 )
INSZALLAH

Win7, FSX, MX518, Saitek Yoko Pro, Logitech Extreme 3D PRO
Awatar użytkownika
budyniek
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 303
Rejestracja: wt 14 lut, 2006 11:46
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: budyniek »

Gregoo23 pisze:Latam offline. Prosze jeszcze o zweryfikowanie czy dobrze mysle, ze wybierajac star rwy 29/33 procedura star konczy sie na LIN i zaczynam procedure podejscia wg GOSEK MASAK ..
1. W tym wypadku LIN jest IAF . Poczytaj sobie czym jest IAF (link).

2. Na EPWA LIN jest IAF dla podejścia na pas 33 (ILS, VOR/DME) oraz 29 (tylko VOR/DME)

3. W poradniku Konrafa do ATR72 Flight1 jest przykładowy lot (wraz z holdem nad LIN'em) EPKK -> EPWA (STAR ARDAG1U rwy 33).
Gregoo23
Cadet
Cadet
Posty: 12
Rejestracja: wt 15 lip, 2008 16:09
Skąd jesteś: Slask

Post autor: Gregoo23 »

Dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz.
ODPOWIEDZ