Kilka pytań odnośnie FSX:
1) Jak spowodować, by funkcja Landing Gear (excent manually) zadziałała? Wydaję mi się, że ma to coś wspólnego z ręcznym opuszczaniem podwozia. Nie wiem jednak, co zrobić by zadziałała.
2) Czy jest możliwość, by do naszej maszyny stojącej przy bramce, przysunął się rękaw? Czy ta funkcja jest we wszystkich sceneriach, gdzie owy rękaw jesteśmy w stanie dostrzec, czy musi być to specjalna sceneria? Płatna sceneria?
3) W FSX są opcję, pozwalające nam na przypisywanie wszystkich starterów do naszego joysticka. Nie wiem jednak, czy jest możliwość przypisywania wyłączników każdego silnika, ale pojedynczo (jeden silnik - jeden klawisz / przycisk)? Czy może jest opcja odcięcia dopływu paliwa do poszczególnych silników? A może to jedno i to samo? Sam nie wiem
4) Czy w realnym świecie nie jest tak, że na uruchomienie APU, trzeba czekać kilka minut? Jeśli tak, to dlaczego w defaultowych maszynach uruchamia się od razu? Jak to zmienić?
5) Do czego służą funkcje: Concorde nose & visor (excent) oraz Concorde nose & visor (retrack)?
PS: dzięki forum, nauczyłem się już otwierać luki bagażowe w samolocie oraz wypychać samolot w kierunki lewo / prawo. Muszę przyznać, że te konfiguracje na klawiaturze, nie były dosyć przemyślane przez twórców.
PS: mile widziany polski manual do FSX wyjaśniający zastosowanie tych, jak już w temacie określiłem - ciekawych funkcji




