Saitek - Pro Flight Yoke System [pytanie]
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
- konrad.star
- Cadet
- Posty: 38
- Rejestracja: czw 09 lip, 2009 14:39
- Skąd jesteś: Warszawa
Ok, dzięki za informację. Mam jeszcze jedną wątpliwość. Na tej aukcji http://www.allegro.pl/item888633745_pro ... tnice.html jest dosyć interesująca promocja. Jest ona na tyle interesująca, że wzbudza moje pewne podejrzenia. Sprzedawca podał mi numer seryjny i zapewniał, że nigdzie nie ma "haczyka". Co myślicie? Może ktoś z Was kupował u niego wolant?
"Istotą rury jest dziura" S.M
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
- konrad.star
- Cadet
- Posty: 38
- Rejestracja: czw 09 lip, 2009 14:39
- Skąd jesteś: Warszawa
No ale jeśli dobrze rozumiem ofertę tego sprzedającego to u niego będę mieć DWA moduły (nie wiem czy to dobre określenie, ale lepsze nie przychodzi mi do głowy) przepustnicy co da w sumie SZEŚĆ dźwigni. Na innych aukcjach sprzedawany jest tylko jeden moduł(?) czyli TRZY dźwignie będący nieodłącznym elementem całego zestawu. Czy ja dobrze to "rozkminiłem"?
Ostatnio zmieniony ndz 17 sty, 2010 22:12 przez konrad.star, łącznie zmieniany 1 raz.
"Istotą rury jest dziura" S.M
Tak, dobrze kombinujeszNo ale jeśli dobrze rozumiem ofertę tego sprzedającego to u niego będę mieć DWA moduły (nie wiem czy to dobre określenie, ale lepsze nie przychodzi mi do głowy) przepustnicy co da w sumie SZEŚĆ dźwigni
Bez przesady, ja tam nic podejrzanego w tej aukcji nie widzę. Przed świętami ten człowiek sprzedawał jeszcze taniej (link parę postów wyżej).
- konrad.star
- Cadet
- Posty: 38
- Rejestracja: czw 09 lip, 2009 14:39
- Skąd jesteś: Warszawa
Na yoyosims.pl opisano:
"Modele wadliwe najczęściej miały numer seryjny zaczynający się między 45-50xxxxx, 51 i 52 różnie (sprzedawane przez Saitek mniej więcej do końca 2007 roku i początek 2008), od serii 00053xxxxx jest już na pewno wszystko ok".
Tutaj znajdziesz cały artykuł
"Modele wadliwe najczęściej miały numer seryjny zaczynający się między 45-50xxxxx, 51 i 52 różnie (sprzedawane przez Saitek mniej więcej do końca 2007 roku i początek 2008), od serii 00053xxxxx jest już na pewno wszystko ok".
Tutaj znajdziesz cały artykuł
Ostatnio zmieniony wt 29 maja, 2012 20:04 przez Adam_Max, łącznie zmieniany 1 raz.
- konrad.star
- Cadet
- Posty: 38
- Rejestracja: czw 09 lip, 2009 14:39
- Skąd jesteś: Warszawa
- konrad.star
- Cadet
- Posty: 38
- Rejestracja: czw 09 lip, 2009 14:39
- Skąd jesteś: Warszawa
Witam ponownie,
dziewiczy lot na wolancie mam już za sobą. Wrażenia są niesamowite! Nie żałuje ani jednej złotówki wydanej na ten sprzęt. Mam przy okazji dwa pytania: Przy sterowaniu wysokością wolant chodzi nieco "szorstko", czuje się pewne opory co nie pozwala precyzyjnie go ustawić, szczególnie podczas zniżania. Zupełnie jakby nie był "naoliwiony". Czy po jakimś czasie to zniknie, czy może mam mu jakoś pomóc poprzez na przykład psiknięcie WD40 na tą metalową część? Nie zaszkodzi mu to? Druga kwestia dotyczy skrętu w lewo. Była ona już podnoszona na innym forum, ale nikt nie dał precyzyjnej odpowiedzi. Chodzi o to, że przy skręcie w lewo wolant fsowy "łapie" nieco później niż przy skręcie w prawo który można wykonać bez żadnego problemu. Czy ktoś z Was również i z tym się uporał?
Pozdrawiam
KS
dziewiczy lot na wolancie mam już za sobą. Wrażenia są niesamowite! Nie żałuje ani jednej złotówki wydanej na ten sprzęt. Mam przy okazji dwa pytania: Przy sterowaniu wysokością wolant chodzi nieco "szorstko", czuje się pewne opory co nie pozwala precyzyjnie go ustawić, szczególnie podczas zniżania. Zupełnie jakby nie był "naoliwiony". Czy po jakimś czasie to zniknie, czy może mam mu jakoś pomóc poprzez na przykład psiknięcie WD40 na tą metalową część? Nie zaszkodzi mu to? Druga kwestia dotyczy skrętu w lewo. Była ona już podnoszona na innym forum, ale nikt nie dał precyzyjnej odpowiedzi. Chodzi o to, że przy skręcie w lewo wolant fsowy "łapie" nieco później niż przy skręcie w prawo który można wykonać bez żadnego problemu. Czy ktoś z Was również i z tym się uporał?
Pozdrawiam
KS
Ostatnio zmieniony ndz 24 sty, 2010 19:22 przez konrad.star, łącznie zmieniany 1 raz.
"Istotą rury jest dziura" S.M
Oodnośnie skrętu w lewo ma lekkie opóźnienie powód to ustawienie tego no martwego... nie pamiętam jak to się nazywa w tym momencie Trzeba to ustawić pod programikiem od Saiteka albo pod kalibracją nie wystarcza w FS. Odnośnie twardego działania, zniknie zniknie to samo miałem na początku po miesiącu wszystko działało ok albo nawet i wcześniej po 3 dniach z Need for speed'em tam jak się przejedziesz to masz gwarancje że wszystko zacznie chodzić lekko
- konrad.star
- Cadet
- Posty: 38
- Rejestracja: czw 09 lip, 2009 14:39
- Skąd jesteś: Warszawa
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
A można przypisać sobie jakiś przycisk na wolancie Saiteka do dowalonego [dowolnego chyba?] przycisku w kokpicie samolotu?
Jeżeli można to w jaki sposób, bo mam z tym problem ponieważ chcę sobie przypisać przycisk do autopilot disengage w PMDG 747.
Jeżeli można to w jaki sposób, bo mam z tym problem ponieważ chcę sobie przypisać przycisk do autopilot disengage w PMDG 747.
Ostatnio zmieniony śr 21 lip, 2010 20:48 przez Rafal102, łącznie zmieniany 1 raz.
P43+Quad core q8300+9600GT
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Jak nie jest to defaultowy skrót, to można przypisać klawisz w menu PMDG, a następnie ten sam klawisz przypisać do przycisku wolantu za pomocą SST.
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez PZL Belfegor, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam,
Mam prośbę do użytkowników tego wolantu. W związku z tym, że mam ogromny problem z kalibracją osi x (nie mogę jej wycentrować. Próbowałem już wszystkich metod jakie są możliwe. Pisałem nawet do supportu Saiteka, ale oni problemu nie widzą. Sam sprzęt na pewno nie jest wadliwy) proszę w miarę możliwości o podanie wartości binarnych w rejestrze może mi się uda je zmienić manualnie chodzi mi o wpis o nazwie VID_06A3&PID_0BAC. Podaję ścieżkę: HKEY_LOCAL_MACHINE -->System-->CurrentControlSet-->Control-->Media Properties-->Private Properties-->Direct Input-->VID_06A3&PID_0BAC
Dzięki.
Mam prośbę do użytkowników tego wolantu. W związku z tym, że mam ogromny problem z kalibracją osi x (nie mogę jej wycentrować. Próbowałem już wszystkich metod jakie są możliwe. Pisałem nawet do supportu Saiteka, ale oni problemu nie widzą. Sam sprzęt na pewno nie jest wadliwy) proszę w miarę możliwości o podanie wartości binarnych w rejestrze może mi się uda je zmienić manualnie chodzi mi o wpis o nazwie VID_06A3&PID_0BAC. Podaję ścieżkę: HKEY_LOCAL_MACHINE -->System-->CurrentControlSet-->Control-->Media Properties-->Private Properties-->Direct Input-->VID_06A3&PID_0BAC
Dzięki.
Windows 10 HE 64Bit, Gigabyte Z390 Gaming X, Intel I7-9700K, Ram: 16GB, GeForce RTX270, 2xSSD, 1xM2
Cały czas zastanawiam się gdzie leży problem; wolant był testowany na innym komputerze i tam było wszystko ok. Ostatnio robiłem format c i zaraz po instalacji wszystkich niezbędnych sterowników (płyta główna, grafa, direct x, itp.) zainstalowałem stery od saiteka podłączyłem wolant i znowu odchył wskaźnika w prawo. A może coś jest z samymi portami usb?
Windows 10 HE 64Bit, Gigabyte Z390 Gaming X, Intel I7-9700K, Ram: 16GB, GeForce RTX270, 2xSSD, 1xM2
U mnie za to zdarza się taki przypadek z wolantem, że podczas pierwszego odpalenia FS'a po starcie systemu i poruszaniu trochę wolantem komputer zawiesza się po pierwszych minutach, później robię reset komputera i dalej mogę symulować nawet cały dzień i nic się już nie zawiesi.
Wiecie co może być przyczyną??
Wiecie co może być przyczyną??
P43+Quad core q8300+9600GT
Dzieje się tylko wtedy kiedy wolant jest podłączony i kiedy nim ruszam, licznik systemowy się zeruje na wolancie i komputer nie odczuwa żadnych bodźców z otoczenia.
Dzieje się to nie tylko w symulatorze lotu ale we wszystkich symulatorach stąd mam niemal 100% pewność.
Pobiorę najnowsze oprogramowanie do tego urządzenia i jeszcze zobaczę.
Nie jest to aż tak bardzo uciążliwe bo dzieje się to tylko jak wspomniałem jeden raz, ale trochę denerwujące
Dzieje się to nie tylko w symulatorze lotu ale we wszystkich symulatorach stąd mam niemal 100% pewność.
Pobiorę najnowsze oprogramowanie do tego urządzenia i jeszcze zobaczę.
Nie jest to aż tak bardzo uciążliwe bo dzieje się to tylko jak wspomniałem jeden raz, ale trochę denerwujące
P43+Quad core q8300+9600GT
Rozwiązałem ten problem tak, że podpinam wolant, gdy komputer jest wyłączony, a po podpięciu go włączam i wtedy wszystko działa ok.
Ale jak podepnę wolant podczas pracy komputera potrafi się od razu z resetować, a jak nie od razu to troszkę później.
To naprawdę dziwna przypadłość
Spróbuje jeszcze odinstalować sterowniki i przetestuje.
Ale jak podepnę wolant podczas pracy komputera potrafi się od razu z resetować, a jak nie od razu to troszkę później.
To naprawdę dziwna przypadłość
Spróbuje jeszcze odinstalować sterowniki i przetestuje.
P43+Quad core q8300+9600GT
Czy czasem nie masz podlączonego Yoke'a przez innego Huba?Adam73 pisze:progress4 masz rację. W moim przypadku przejście z trybu 1 na 3 wyeliminowało problem z "phantom button" ale pozostał problem kalibracji. Pozdrawiam.
U mnie pomogly najnowsze sterowniki + bezposrednie podlaczenie do PCta. Dodatkowo, nie uzywam HUBa wbudowanego w Yoke.
To tak, jakbyś pytał, czy jest sens zmieniać narty na deskę snowbordową.
To zupełnie inna para kaloszy.
Według mnie, jeśli latasz tylko na FS, to warto. Jeśli masz jeszcze inne symulatory lotu (wojskowe), to może już niekoniecznie.
To zupełnie inna para kaloszy.
Według mnie, jeśli latasz tylko na FS, to warto. Jeśli masz jeszcze inne symulatory lotu (wojskowe), to może już niekoniecznie.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
A czemu nie? Musiałbyś tylko odpowiednio to skonfigurować. Jeśli masz teraz gdzieś w tym X52 podpięty ster kierunku i hamulce, to musiałbyś to usunąć i przypisać do pedałów.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Da się. Tylko nie napisałeś pod co masz przypisaną przepustnicę; FSUIPC czy pod ustawienia w FS-e"control assingnments". Jeżeli masz przepustnicę przypisną w ustawieniach fs-a to zrób tak: control assingnments - throttle decrease quickly w sekcji Repat daj suwak na max w prawo.
Windows 10 HE 64Bit, Gigabyte Z390 Gaming X, Intel I7-9700K, Ram: 16GB, GeForce RTX270, 2xSSD, 1xM2