Ulitmate Terrain Europe (FS9, FSX)

Wszystko o płatnych sceneriach i innych dodatkach do FS'a. Z problemami technicznymi proszę do działu Problemy Techniczne-Scenerie lub Software.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

Cerata
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 104
Rejestracja: śr 25 lut, 2004 23:00
Skąd jesteś: Warszawa

Ulitmate Terrain Europe (FS9, FSX)

Post autor: Cerata »

Właśnie czytając o w/w dodatku, zresztą bardzo zachwalanego, szczególnie po dodaniu pachta obejmującego obszar Polski, też przymierzam się do tej inwestycji.
Mam tylko kilka pytan do osób, które już UT posiadają:

1) Jak dodatek zachowuje się przy korzystaniu z Groun Environment (czy należy odistalować) ???
2) Co z dokładniej trzeba zrobić, gdy korzystam z dróg i rzek dla Polski (słyszałe, że są z tym problemy)

A poza tym to mógłby ktoś wrzucić jakieś screeny (najchętniej podejście na 33 EPWA)

pzdr
tomek
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez Cerata, łącznie zmieniany 1 raz.
fs9: Gigabyte K8NS Ultra939; AMD64 3800+; GF6800GS256/256 (AGP) ;RAM-DualDDR400-2GB (2x512+2X512); nr GG 4431973
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2765
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

1. Instalujesz UT, jesli miales wczesniej zainstalowane GE, to po prostu odpalasz setup z GE, zaznaczasz, ze masz UT i instalujesz od nowa teksturki
2. nie wiem
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Węgorz
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 50
Rejestracja: wt 14 lut, 2006 15:43
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: Węgorz »

znalazłem coś takiego :
http://66.135.39.111/ultterrain/UTEurop ... verage.pdf

jak widać, UTE obejmuje tylko połowę naszego kraju.

Screeny są tu: http://www.flight1.com/products.asp?product=uteurope
ags
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 233
Rejestracja: wt 18 maja, 2004 22:21
Skąd jesteś: EPKK

Post autor: ags »

--
ex AZT016
Cerata
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 104
Rejestracja: śr 25 lut, 2004 23:00
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: Cerata »

Te screeny znam oczywiście, ale mi chodzi w końcu o te z naszego podwórka (podejścia na EPKK, EPKT, EPPO, EPLL, EPWA(33 ;) , itp)

A mam jeszcze pytanie: jak zachowują się wtedy dodatkowe scnerie (np Wenecja od LAGO i tysiące innych) zostaje bez zmian???

-------------------------------
No i się chyba wyleczyłem. Po obejrzeniu widoków znad W-wy ( z sorki innego forum:http://forum.vatsim.pl/vi...=20103&start=20 )
już mi przeszło. (w dzień jak pajęczyny, w nocy jakoś też nienaturalnie do maksimum= bombki chinkowe nad epwa widziane z 40 km)
W/g mnie (rzeki+drogi PL) + (GE) + ((dla nocki) Ulimate Night Environment Prof.)
- czyli układ, który stosuję jest DLA MNIE piękniejszy i tyle

i zero straty frapesów

Czekam na inne screeny które mnie powalą (słyszłem o liniach brzegowych itp)
acha i czekam na podejście 33 epwa nadal ;)

psok 3:45 screeny z w/w strony zniknęły (mam nadzieję, że to nie były te reprezentujące dodatek)
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez Cerata, łącznie zmieniany 2 razy.
fs9: Gigabyte K8NS Ultra939; AMD64 3800+; GF6800GS256/256 (AGP) ;RAM-DualDDR400-2GB (2x512+2X512); nr GG 4431973
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2765
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Inne dodatki zachowują sie róznie. Jesli masz scenerie photo, z własnymi meshami i landclass, to musi ona w Scenery Library być wyzej, niz UT. To co wyzej sie po prostu pierwsze wyświetla (ma priorytet nad tym co nizej). Ja dałem w zasadzie wszystkie scenerie nad UT. Screeny popołudniem postaram sie dac.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2765
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Kilka fotek z podejscia na rwy 33 EPWA i potem z go arround:

screen7

W setup UT wybrany ruch na drogach na LOW.
Ostatnio zmieniony śr 31 maja, 2006 13:53 przez konraf, łącznie zmieniany 2 razy.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Awatar użytkownika
tidit
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 744
Rejestracja: czw 16 gru, 2004 17:05
Skąd jesteś: EPBC

Post autor: tidit »

Wygląda całkiem przyjemnie. A jak z FPSami? I czy poziom natężenia ruchu na drogach mocno wpływa na klatkowanie?
Awatar użytkownika
payback
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 66
Rejestracja: ndz 25 wrz, 2005 11:03
Skąd jesteś: MEDUR

Post autor: payback »

Jak dla mnie to jakos nieostro wygladaja te swiatla... :roll:
Obrazek
Satisfied FSINN1.2 user
52.287061, 20.939739 elev. 322ft
Obrazek
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Max rozdzielczość textur ziemi w FS9 to 4.8m/pixel...
Lesio
Cadet
Cadet
Posty: 6
Rejestracja: ndz 21 maja, 2006 04:44
Skąd jesteś: EGHH

Post autor: Lesio »

UTE ma wiele opcji ustawień, to jak intensywne będą światla, co będziemy mieli pod nogami zależy tylko od nas. Każdy może dostosować wszystko do własnych potrzeb.
Zamieścilłem screeny na sąsiednim forum, ale po namyśle postanowilem je usunąć, właśnie z wyżej wymienionych powodów. Screeny zrobiłem u kolegi, ktory tez lata i dopiero co nabyl UTE, a przypadkowe ustawienia, które wybrał mogły nie podobać się innym. Dla mnie jednak to jak nowa wersja FSa, to czego brakuje mi w deflaucie to brak realistcznie oddanych świateł miast i ukladu dróg. Wiele razy ladowałem na EPWA w realu i marzyło mi sie by zobaczyć coś podobnego w symulacji. To co widze mnie satysfakcjomuje, tym bardziej, ze UTE to nie tylko Warszawa, ale kazda nawet najmniejsza miejscowosc i droga w calej Europie.
Jak będzie wygladal moj FS po instalacji, tego jeszcze nie wiem, ale jak na razie lecialem dzieki uprzejmosci znajomego nad Polska ze szczeka wywieszona do podlogi i sam sie nie moglem nadziwic.
A tak to wyglądało:

Obrazek Obrazek
PZL Belfegor pisze:Max rozdzielczość textur ziemi w FS9 to 4.8m/pixel...
Światła nie są "namalowane" jak tekstury w Fsie, to świecące punkty 3D umieszczone powyżej gruntu , tak jak np. światla latarni, widać je także stojąc na płycie lotniska.

P.S. Jednocześnie chciałbym się przywitać ze wszystkimi użytkownikami tego forum jako że jestem tu nowy ;)
Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą....
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2765
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Dodam jeszcze, ze mam zanstalowany dodatek Ground Environmet. Byc moze on tez nieco zmienia widok Ultimate Terrain.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Cerata
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 104
Rejestracja: śr 25 lut, 2004 23:00
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: Cerata »

Swiatełka samochodzikowe robią wrażenie faktycznie. (one są statyczne czy może jeszcze się ruszają??? )
fs9: Gigabyte K8NS Ultra939; AMD64 3800+; GF6800GS256/256 (AGP) ;RAM-DualDDR400-2GB (2x512+2X512); nr GG 4431973
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2765
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Tak to wygląda z wyższego pulapu
ciut wyzej

Swiatła samochodów są statyczne. To tylko punkty na bitmapie.

A tak po posprzątaniu po pewnym dodatku, dodającym nocne tekstury:
UT+GE
UT+GE

Jak widac, calkiem inny efekt. Ktory ładniejszy i bardziej naturalny, sam nie wiem.
Tak wiec screeny z wczesniejszego mojego postu uznajcie za nieadekwatne do tego, co oferuje UT, gdyż nałozyły się tam łącznie 3 dodatki. Ten usuniety to:
http://secure.simmarket.com/product_inf ... ts_id=1448
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Cerata
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 104
Rejestracja: śr 25 lut, 2004 23:00
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: Cerata »

A Bartek kusi, ajajaj, jak kusi ;)
fs9: Gigabyte K8NS Ultra939; AMD64 3800+; GF6800GS256/256 (AGP) ;RAM-DualDDR400-2GB (2x512+2X512); nr GG 4431973
Cerata
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 104
Rejestracja: śr 25 lut, 2004 23:00
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: Cerata »

Ja mam póki co tak:

z wysoka
niżej przed 33 (widać m.in. Auchana)
tak mam w okolicy NOVEMBERa (most siekierkowski sobie stoi)
po prawej stronie->największe targowisko Europy

A teraz okolice EPBC:

Dolatując do ZULU
i już blisko EPBC
Na koniec Raszyn
i 11 EPWA

..... i dlatego się waham, a Bartek kusi .... ;)

PS (sorki za tyle screenów beznadziejnej jakości (niektóre chyba zbyt duże) i z zerową treścią merytoryczną, ale to moje PIERWSZE obrazki w życiu więc jeszcze raz sorki) ).

Echh UT cio tu zrobić :twisted:
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez Cerata, łącznie zmieniany 2 razy.
fs9: Gigabyte K8NS Ultra939; AMD64 3800+; GF6800GS256/256 (AGP) ;RAM-DualDDR400-2GB (2x512+2X512); nr GG 4431973
CeglA

Post autor: CeglA »

Hm..Auchan,stadion,mosty sa w dodatku UT czy to jakis inny addon?
Awatar użytkownika
payback
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 66
Rejestracja: ndz 25 wrz, 2005 11:03
Skąd jesteś: MEDUR

Post autor: payback »

Dołączam się do pytania ! Skąd masz carrefour przy babicach, wszystkie budynki, mosty, obiekty ?!
Obrazek
Satisfied FSINN1.2 user
52.287061, 20.939739 elev. 322ft
Obrazek
Awatar użytkownika
Tusha
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 69
Rejestracja: pt 18 cze, 2004 17:20
Skąd jesteś: Gostyń

Post autor: Tusha »

Naprawde świetnie to wygląda. Ma ktoś morze screena z okolic EPKT?
Cerata
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 104
Rejestracja: śr 25 lut, 2004 23:00
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: Cerata »

He niestety to tylko FSEnhancer od LAGO i tyle. ;)
fs9: Gigabyte K8NS Ultra939; AMD64 3800+; GF6800GS256/256 (AGP) ;RAM-DualDDR400-2GB (2x512+2X512); nr GG 4431973
JeV
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 447
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 17:33
Skąd jesteś: z vaccu

Post autor: JeV »

Tylko? Nie dosc ze sa budynki, to jeszcze most wiszacy jest wiszacy, a kolejowy jest kolejowy etc. swietne :)
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2765
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Tomek - jesli tym softem od Lago mozesz sobie tak uatrakcyjnić większosc lotnisk, na ktore latasz, to wedlug mnie taki UT jest Ci niepotrzebny.
Mi sie UT podoba w zasadzie z dwóch powodów:
1. pokrywa całą europę (poza obszarami za naszą wschodnią granicą), wiec to co pokazałem dla EPWA, masz dla kazdego miasta,
2. dodaje nie tylko mesh+landclass ale wlasnie te wszystkie drogi, nocne oswietlenie miast i dróg, szlaki kolejowe, itp.

W zasadzie wiec jednym dodatkiem mozna sobie bardzo uatrakcyjnic FS'a, a jesli jeszcze do tego dodac Ground Environment (ktory ładnie współdziała z UT, bo ma przeciez w setup odpowiednie opcje związane z UT), to w zasadzie nic wiecej nie trzeba.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Gwidon
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 149
Rejestracja: pn 19 lip, 2004 12:32
Skąd jesteś: Adamów

UTE a mesh

Post autor: Gwidon »

Bartek napisał :
2. dodaje nie tylko mesh+landclass ale wlasnie te wszystkie drogi, nocne oswietlenie miast i dróg, szlaki kolejowe, itp.
Niestety, mesha nia dodaje. Przestestowałem współdziałanie mesha od FSGenesis z UTE i ocena jest bardzo pozytywna.
"...dobrze ze od 5 lat nie mam telewizora bo bym chyba sie zesral chinskim pudrem z gniewu i rozpaczy..." by Vert
Awatar użytkownika
zbyszek
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 133
Rejestracja: ndz 26 wrz, 2004 21:13
Skąd jesteś: EPBA

Post autor: zbyszek »

producent UTE się chwali, iż zaktualizowł zbirnki śródlądowe, mniejsze miejscowości itp.,
czy ktoś widział w UTE jez. Żywieckie ?
czy rzeczywiście są mniejsze miasta we właściwych miejscach, czy przez Wrocław płynie Odra?
z góry dzięki za odpowiedź
Awatar użytkownika
thegenerat
Cadet
Cadet
Posty: 6
Rejestracja: ndz 30 kwie, 2006 12:34
Skąd jesteś: Near EP0E

Post autor: thegenerat »

Tu masz linka do mojego posta na Forum vatsim i porownanie terenu FS z mapa. Moje miasto Tomaszow Mazowiecki widac wspaniale (drogi, rzeka Pilica, zalew sulejowski) http://www.forum.vatsim.pl/viewtopic.ph ... 3&start=40

Widac jezioro zywieckie, widac odre, widac pomniejsze miejscowosci drogi tory itd.

Wszystko oczywiscie po zainstalowaniu patchy z tej stronki http://www.scenerysolutions.com/Downloads.html
Awatar użytkownika
zbyszek
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 133
Rejestracja: ndz 26 wrz, 2004 21:13
Skąd jesteś: EPBA

Post autor: zbyszek »

dzięki, woda jest ok.
sciągnij sobie z avsim pliczek: grass trees, załaduj tylko grass, trees jest lipa, a urozmaicą Ci się tekstury pól i łąk - warto
Awatar użytkownika
zbyszek
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 133
Rejestracja: ndz 26 wrz, 2004 21:13
Skąd jesteś: EPBA

Post autor: zbyszek »

programik całkiem niezły, ale potrzebowałem czasu, aby go skonfigurować z GE,
być może zależy to od konfiguracji komputera,
jednak najpierw załadować UT, potem GE, i textury dodawać z setup UT,
przy odwrotnej kolejności wychodziły mi podwójne główne drogi,
różnica pomiędzy poland west i east / unof. / - duża, na niekorzyść east,
setup dla east tez uboższy,
moim zdaniem lepiej też konfigurować UT z przewagą autogenu, bo textury choć dobre, to przecież płaskie,
no i drogi - bezwzględnie ściemniać / w dzień /,

fs global + UT + GE + FE daje super efekt, z fl>170 jak real
milus

Post autor: milus »

Witam !!!.jest to mój pierwszy post na forum dlatego proszę o wyrozumiałośc.Mój problem polega na tym, iż po instalacji UTE+ wszystkich patche nie widzę róznicy scenerii po instalacji tego dodatku.Wydaje mi się że lecąc w okolicach EPWA ten dodatek nie funkcjonuje choć patche zawierajacy Polskę jest zainstalowany.Wszysko zachowuje się defultowo.Może ktoś z posiadaczy tego dodatku miał taki sam problem?
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2765
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Przeczytałes manual? Uruchomiłes po instalacji Setup? Są dwa, jeden dla samego UT, drugi dla obszaru East Europe. Wszystko jest w dokumentacji bardzo dobrze wyjasnione.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Awatar użytkownika
pavlov
Cadet
Cadet
Posty: 38
Rejestracja: wt 30 mar, 2004 01:28
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: pavlov »

Czy po instalacji UT Europe jak i UTEuropeEE znikaja defaultowe drogi/tory ? Pytam poniewaz wlacze i wlacze i niestety np. w poblizu EPKT ma podwojna droge na warszawe ;-) FS jest czysty bez zadnych sceneri tylko UT+FSGenesis poniewaz chcialem sobie ladnie ustawic wygladac drog, rzek jezior itp a pozniej dodawac scenerie.
Awatar użytkownika
bundy
Cadet
Cadet
Posty: 4
Rejestracja: wt 05 wrz, 2006 11:29
Skąd jesteś: Okolice EPKT

Post autor: bundy »

pavlov pisze:Czy po instalacji UT Europe jak i UTEuropeEE znikaja defaultowe drogi/tory ? Pytam poniewaz wlacze i wlacze i niestety np. w poblizu EPKT ma podwojna droge na warszawe ;-) FS jest czysty bez zadnych sceneri tylko UT+FSGenesis poniewaz chcialem sobie ladnie ustawic wygladac drog, rzek jezior itp a pozniej dodawac scenerie.
To zależy - W UTE masz setup w którym masz możliwość usunięcia obiektów z FS'a, które wchodzą w konflikt z tymi z UTE. Nie pamiętam dokładnie jak ta opcja się nazywa, ale w intrukcji jest to ładnie opisane.
Pozdrawiam

Jacek "bundy" Kasperczyk
---------------------------------
Nightly

Post autor: Nightly »

A ja mam problem z teksturami nocnymi. Wyglądają koszmarnie takie rozmazane. Mam ground environment pro i night environment i mimo to wygladaja koszmarnie. Moze ktos coś na to poradzić ?? Tekstury dzienne wyglądają tak jak po zainstalowaniu ground enviornment pro żadnej różnicy nie widze :( Jedynie te drogi to jest jedyny plus tego dodatku:) Czy da się wywalić jakoś budynki 3d bo wszystko fajnie wyglada ale jak widać to wszystko z góry to widać troche że obok budynku 3d jest tekstura z płaskim budynkiem ; /
Czy jest możliwość dodania takich tekstur że gdy kołujemy samolotem i obok sąjakieś budynki i pod nimi jest tekstura i ona wyglada koszmarnie i czy jest możliwość żeby tą teksture jakoś poprwić. Bez obrazy ale wygląda to tak jakby ktoś tam puścił pawia :(
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Tekstury dzienne wyglądają tak jak po zainstalowaniu ground enviornment pro żadnej różnicy nie widze
Większość nabywców przed zakupem sprawdza, co kupuje.
Czy da się wywalić jakoś budynki 3d bo wszystko fajnie wyglada ale jak widać to wszystko z góry to widać troche że obok budynku 3d jest tekstura z płaskim budynkiem
Wyłączasz w setupie UT co jest opisane w instrukcji bądź wyłączasz autogen.
Czy jest możliwość dodania takich tekstur że gdy kołujemy samolotem i obok sąjakieś budynki i pod nimi jest tekstura i ona wyglada koszmarnie i czy jest możliwość żeby tą teksture jakoś poprwić.
Uprzejmie proszę o przetłumaczenie na język polski.
Awatar użytkownika
Maryx
Cadet
Cadet
Posty: 15
Rejestracja: ndz 13 lis, 2005 12:49
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: Maryx »

Zainstalowałem UT i zaczęły mi się rozmywać tekstury. Wpisy w fs9.cfg są zmienione tak, że bez UT chodziło jak brzytwa. Rozmywają się najczęściej podczas lotu na dużych wysokościach, ogólnie nie za dobrze to wygląda... (te rozmycie oczywiście, UT samo w sobie jest genialne).
Obrazek
PL-VACC STU+
MikkiMix
Cadet
Cadet
Posty: 29
Rejestracja: czw 11 maja, 2006 19:35
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: MikkiMix »

Maryx pisze:Zainstalowałem UT i zaczęły mi się rozmywać tekstury. Wpisy w fs9.cfg są zmienione tak, że bez UT chodziło jak brzytwa. Rozmywają się najczęściej podczas lotu na dużych wysokościach, ogólnie nie za dobrze to wygląda... (te rozmycie oczywiście, UT samo w sobie jest genialne).
Kamil, znam ten ból. Też mam UT (z UTEE) i GEP. Rozmycie, o którym piszesz to totalna awaria, z którą nie moge sobie już od dawna poradzić, pomimo wielu prób. Spróbuj dokonać zmian we wpisach w FS9.cfg związanych z TERRAIN: chodzi o Default Terrain Radius i Extended Terrain Radius (jeśli się mylę co do nazw, to proszę kolegów o korektę). Ja już wiele opcji testowałem w tym zakresie i niestety - bez rezultatu.

Efekt jest taki, że w okręgu wokół samolotu jest pięknie, ale za granicą tego okręgu tekstury są cały czas rozmyte.

Może ktoś ma jeszcze jakieś rady.

Pzdr

Mikołaj
Awatar użytkownika
ciacho27
Cadet
Cadet
Posty: 14
Rejestracja: wt 23 mar, 2004 14:02
Skąd jesteś: Tarnobrzeg

Post autor: ciacho27 »

Mam pytanie o kolejnośc instalowania programów.
Pierwszy ma byc UT na to GE czy odwrotnie?
AMD Athlon II X 3 450 3.20 GHz / HDD 1 TB, LCD LG 19/ 4,0 GB ram Kingstone DDR3 /Gigabyte GeForce GTS 450 / Saitek Cyborg Evo/
Awatar użytkownika
Kamandra
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 248
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 17:51
Skąd jesteś: EPML

Post autor: Kamandra »

stronkę wcześniej:
fs global + UT + GE + FE daje super efekt, z fl>170 jak real
AMD Athlon 3000+/3,25GB RAM/ATI 4870 512MB/nVidia nForce4-4X/CH Yoke/Logitech Cyborg X/MCP/Pro Pedals CH/350d/100-400L/17-40L
Marcin EPML
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

ciacho27 pisze:Mam pytanie o kolejnośc instalowania programów.
Pierwszy ma byc UT na to GE czy odwrotnie?
Bez znaczenia, GE to textury, UT to landclass.
Awatar użytkownika
D. Design
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 1297
Rejestracja: pt 29 kwie, 2005 07:42
Skąd jesteś: Warszawa EPGO

Post autor: D. Design »

Bez znaczenia - ale pamiętaj, żeby na końcu zrobić defragmentację. :roll:
Obrazek
Awatar użytkownika
zbyszek
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 133
Rejestracja: ndz 26 wrz, 2004 21:13
Skąd jesteś: EPBA

Post autor: zbyszek »

PZL Belfegor pisze: Bez znaczenia, GE to textury, UT to landclass.
Chyba kolega nie ma UT, albo nie patrzy co ma ?
Asus P5E, Intel Core2 Duo 8400, OCZ Reaper 2 x 2048, HIS Radeon 4890 Turbo, SB X-Fi
ODPOWIEDZ