A czymże leciałeś, że bez klap się nie udało?Co do świateł to chyba będę musiał wyłączyć kary za nie w FSPax, ale flapy to muszę sobie zostawić aby wejść w nawyk korzystania z nich, bo przed chwilą w locie z Mińska Mazowieckiego do Warszawy zapomniałem ich ustawić i niestety nie wzniosłem się w ogóle w powietrze:)
Sęk w tym, że kary za klapy w FSPax są absurdalne - wymusza je w samolotach, które regularnie startują bez klap. A w formie "przypomnienia" wystarczy działanie samolotu.
Akurat FS Pax specjalnie nie pomaga w wyrabianiu dobrych nawyków :/ raczej promuje takie "małpie" wykonywanie najprostszej procedury (czasami bezsensownej). Nieprzypadkiem w checklistach są w wielu miejscach polecenia "ustaw odpowiednio", a nie "włącz". To na przykład dotyczy świateł, których używa się różnie zależnie od pogody, przewoźnika, kraju, odległości od lotniska, wykonywanych manewrów (niektóre linie gaszą światła dopiero po osiągnięciu poziomu lotu i przy każdej zmianie FL też je włączają).to muszę sobie zostawić aby wejść w nawyk korzystania z nich
Jest. Zmień sobie w menu Controls Shift+E na jakąś bardziej egzotyczną kombinację.Jest może możliwość zablokowania całkowicie drzwi, aby przez przypadek ich nie otworzyć podczas lotu za pomocą SHIFT+E
Nie ma.bądź z poziomu kabiny
Co pokazuje właśnie absurdy FS Paxa. W samolocie z kabiną ciśnieniową lecącym na dużej wysokości nie da się otworzyć drzwi ze względu na różnicę ciśnień. W każdym innym - otwarcie drzwi nie będzie zagrożeniem jeśli zostaną zamknięte z powrotem. Także ta śmieszna funkcja FS Paxa, która ma może sens dla ograniczenia startów z otwartymi drzwiami, w przypadku Twojej awarii jest po prostu głupia.skończyło się na tym że dostałem -2000 pkt za ten lot