Bank angle limit służy do ograniczenia tylko z włączonym HDG SEL. LNAV nie dotyczy.RzEmYk pisze:Bank angle limit ustawia się hmmm "pokrętłem(?)" znajdującym się na wspólnej osi z pokrętłem HDG na MCP.wibwk pisze:Jednego co mi brakuje to nie ma możliwości zaprogramowania w FMC bank angle, ale nie pamiętam czy w rzeczywistości B737 ma taką możliwość.
iFly 737NG (FS9 i FSX)
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
Chodziło mi o to czy w B737, zwłaszcza w BBJ'tach, tak jak w B767 jest taka opcja w FMC, w realu. jak się używa pokrętła to wybaczcie, wiem. 
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez wibwk, łącznie zmieniany 1 raz.
No to nie będzie już fajnie. To ja tak napisałem na "tamtym" forum i podtrzymuję swoje zdanie. Dość często latam LD którego udźwiękowienie jest IMO perfekcyjne, i być może za bardzo podniosłem poprzeczkę bo jak dla mnie iFLY zwyczajnie wymięka i to nie tylko przy LD, ale i PMDG. Oceniamy soft który jest dodatkiem do komercyjnej gry a nie real samolotem, więc każdy może mieć różne priorytety. Dla mnie sound zajmuje wysoką pozycję na liście wg której oceniam dodatki, bo uważam że to istotny element dobrej zabawy z FSem.wibwk pisze:Fajnie że na tym forum nikt nie pisze ze samolot jest nie do przyjęcia bo ma kiepskie i nie wszystkie dźwięki.
Dla formalności tylko dodam, że oprócz dźwięków miałem i inne uwagi (część z nich już nie aktualnych) które powodują, że dodatek jest jak dla mnie na tą chwilę zwyczajnie nie wart swoich pieniędzy chociaż rozumiem i akceptuję fakt, że właśnie z uwagi na zróżnicowanie priorytetów - wielu v-pilotów może się zachwycać nowym samolotem.
Pzdr - Artur S.
p.s. poniżej w skrócie to, co mi się nie spodobało:
- sound, sound i jeszcze raz sound! dźwięki są koszmarne - zarówno silników jak i elektryki, nie słychać np. "80kts", trymerów czy sporej grupy przełączników, inne jak np. od IRS brzmią beznadziejnie. Jak dla mnie to limitujący bug.
- VC współpracuje z ACamerą dopiero po usunięciu pewnych wpisów w panel.cfg. Podobno może to jednak skutkować problemami z panelem 2D - na razie ich nie doświadczyłem.
- nie wiem jak u innych, ale częstotliwości ILS czy VOR-ów przeskakiwały mi co jakiś czas z okna stby na aktywne - problem rozwiązany
- przy podejściu nie mogłem opędzić się od natarczywego "terrain, terrain" i "pull-up pull-up" chociaż byłem idealnie na ścieżce;
- AP zgubił mi dwukrotnie "route" za fixami z ciasnymi zakrętami. Zresztą samo wejście w taki zakręt jest takie sobie: maszyna nie robi tego równomiernie jak PMDG, tylko w pierwszym momencie jest ostry i szybki przechył, a dopiero potem następuje "uspokojenie" wejścia..
- wielkość wyświetlaczy w panelu 2D beznadziejna. Używam starego CRT z rozdziałką 1024x768 i dopiero w powiększeniu cokolwiek widać. Zdecydowanie brakuje jednego z widoków kokpitu w którym wyświetlacze są powiększone i który jest w PMDG, a tutaj został zastąpiony jak dla mnie kompletnie bezsensownym widokiem "IFR";
- brak procedur STAR dla LKPR (i dla EPWA zresztą też, nie wiem jak dla innych lotnisk) - punkty można niby wklepywać z ręki, ale tylko do czasu aż będą w danym AIRACu.
- nie wiem czy ja coś pochrzaniłem czy jest to bug, ale podczas procedury przerwania startu przed V1 samolot hamował baaardzo marnie;
- nieco denerwująca klikologia zwłaszcza w przypadku FMC: wpisując np. plan lotu z klawiatury, interwał między poszczególnymi znakami musi być większy niż w PMDG co dla mnie przyzwyczajonego do względnie szybkiego pisania jest mordęgą. - problem rozwiązany
I jeszcze to, na co zwrócili uwagę inni użytkownicy a co dopiero wczoraj i ja sprawdziłem:
- nastawy transpondera nie współpracują ze SBoxem. Latam tylko na VATSIM i jak dla mnie, to bardzo poważny feler.
Post edytowany (nie chodziło o zaczepki - autorzy wiedzą, o co chodzi) - konraf
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez Artur S., łącznie zmieniany 1 raz.
AZT017 (WAW)
Core i7 6700K, ASUS MAXIMUS VIII RANGER, 16GB/2666MHz, MSI GTX970, OS Win7/64bit, SSD Crucial 250GB, FS2004
Core i7 6700K, ASUS MAXIMUS VIII RANGER, 16GB/2666MHz, MSI GTX970, OS Win7/64bit, SSD Crucial 250GB, FS2004
Ja w większości przychylam się do opinii Artura co do występowania tych bugów. Inna sprawa, że mam inne priorytety. Ale jak też Artur napisał - "nie to ładne, co ładne - tylko co się komu podoba". Dla mnie najważniejsze bugi są związane z trybami LNAV i VNAV oraz problemy z autothrottlem (pewnie powiązane). Spadanie -8000 fpm to nie jest fajna rzecz, a po wpisaniu STARa do EPWA z ręki jeszcze nie zdarzyło mu się poprawnie go wykonać (3 próby).
Co do dźwięków, to przy okazji pytanie do znawców: Czy "80 knots", "V1", "rotate", "V2" są w rzeczywistym NG wołane przez samolot, czy przez FO? Bo jeśli przez FO, to rzeczywiście, jak pisał chyba Vegi, nie ma tam wirtualnego drugiego i z tym można się pogodzić chyba.
Co do dźwięków, to przy okazji pytanie do znawców: Czy "80 knots", "V1", "rotate", "V2" są w rzeczywistym NG wołane przez samolot, czy przez FO? Bo jeśli przez FO, to rzeczywiście, jak pisał chyba Vegi, nie ma tam wirtualnego drugiego i z tym można się pogodzić chyba.
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Proszę się powstrzymać od docinek personalnych. Piszący wyrażają swoje opinie o dodatku i można się z nimi albo zgodzić, albo nie. Nie ma potrzeby się atakować, tym bardziej, że posługujemy się tutaj komunikacją tekstową i nie można z niej "wyczytać" intencji/tonu wypowiedzi - konraf
Przy okazji, po co wypisywać wydumane bugi które okazują się tylko indolencją użytkownika czy miernością jego sprzętu, co do gubienia trasy w ostrych zakrętach, jest coś takiego jak prędkość postępowa, można ją regulować i to na kilka sposobów, samolot pasażerski to nie myśliwiec, ma w dobrej kondycji dowieść pax'ów na miejsce a nie rzucać nimi po ścianach a pilot to taka osoba która ma myśleć jak to zrobić a nie oczekiwać że FMC czy ATC będą to robić za niego.
IFly ma na razie sporo bugów, ale też wiele z opisywanych sytuacji na różnych forach nie wynika z nich tylko z nieznajomości tematu.
P.S.
Dla mnie FS jest od kilkudziesięciu lat jest nieustannie symulatorem, pomimo jego ograniczeń, więc każdy "samolot" zbliżony w zachowaniach do reala jest cenny.
Przy okazji, po co wypisywać wydumane bugi które okazują się tylko indolencją użytkownika czy miernością jego sprzętu, co do gubienia trasy w ostrych zakrętach, jest coś takiego jak prędkość postępowa, można ją regulować i to na kilka sposobów, samolot pasażerski to nie myśliwiec, ma w dobrej kondycji dowieść pax'ów na miejsce a nie rzucać nimi po ścianach a pilot to taka osoba która ma myśleć jak to zrobić a nie oczekiwać że FMC czy ATC będą to robić za niego.
IFly ma na razie sporo bugów, ale też wiele z opisywanych sytuacji na różnych forach nie wynika z nich tylko z nieznajomości tematu.
P.S.
Dla mnie FS jest od kilkudziesięciu lat jest nieustannie symulatorem, pomimo jego ograniczeń, więc każdy "samolot" zbliżony w zachowaniach do reala jest cenny.
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez wibwk, łącznie zmieniany 1 raz.
Szczerze mówiąc z braku czasu nie wnikałem czy w tym przypadku da się to zrobić. Tak samo jak nie wiem, czy można dodać dźwięki np. przełączników do modeli, które go w ogóle nie mają? Może ktoś bardziej doświadczony się wypowie?Kasztan pisze:Hmm nie ma żadnej opcji by wrzucić jakieś custom dźwięki?
Pzdr - Artur S.
AZT017 (WAW)
Core i7 6700K, ASUS MAXIMUS VIII RANGER, 16GB/2666MHz, MSI GTX970, OS Win7/64bit, SSD Crucial 250GB, FS2004
Core i7 6700K, ASUS MAXIMUS VIII RANGER, 16GB/2666MHz, MSI GTX970, OS Win7/64bit, SSD Crucial 250GB, FS2004
80/VR wołane są przez PM (pilot monitorujący). V1 może być albo z automatu (jeżeli linia sobie taką opcje wybierze), albo przez PM, albo i automat i PMKirow pisze: Co do dźwięków, to przy okazji pytanie do znawców: Czy "80 knots", "V1", "rotate", "V2" są w rzeczywistym NG wołane przez samolot, czy przez FO? Bo jeśli przez FO, to rzeczywiście, jak pisał chyba Wegi, nie ma tam wirtualnego drugiego i z tym można się pogodzić chyba.
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
Zmiana dźwięków to część sound.cfg, część pmSounds, część grzebanie w gaugesach, część się nie da "ręcznie" (wymagane wbudowanie do gaugesa), a część się nie da w ogóle ze względu na ograniczenia FSa.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x32GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX4080S, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x32GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX4080S, W11
Ważne że pracują nad poprawkami, na razie zebrali ekipę do testowania OutOfMemory, bo ta czasem występuje, głównie pod W7. Na razie na forum IFly'a opisano większość z bugów, pewna część zastrzeżeń jak to pisałem wcześniej wynika ze złej obsługi czy z winy sprzętu, większość będzie usunięta w SP1. B737 jest wyraźnie postępem w stosunku do ich B747 który był i jest w dalszym ciągu zachwalany (i darmowy).
Wcześniej wyraziłem wątpliwość co do Airac 1010 z Navigraf dla IFly, nie chodziło mi bynajmniej że go nie będzie, rzecz w tym że baza dla IFly jest taka sama jak dla PMDG czy Level'ka i zawiera powtarzające się i powielane od lat błędy (niedoskonały jest moduł sprawdzający który np. przepuszcza identyczne nazwy VOR tylko dlatego że są trochę przesunięte ich koordynaty, czy przesunięcia FIX'ów które wyprowadzają obok pasa itd.), ponadto Navigraf to nie jest wielki zespół specjalistów który na podstawie oficjalnych map tworzy bazy czy procedury, to wszystko tak naprawdę tworzą głównie userzy, bazy Navigraf potrafią zawierać błędy które "ciągną" się od czasów gdy Richard Stefan je tworzył samodzielnie (z dużą pomocą userów) do swojego FSNavigator'a.
P.S.
Z dzwiękami macie rację, są "takie sobie" gdy już są, ale to chyba nie podstawa latania.
Wcześniej wyraziłem wątpliwość co do Airac 1010 z Navigraf dla IFly, nie chodziło mi bynajmniej że go nie będzie, rzecz w tym że baza dla IFly jest taka sama jak dla PMDG czy Level'ka i zawiera powtarzające się i powielane od lat błędy (niedoskonały jest moduł sprawdzający który np. przepuszcza identyczne nazwy VOR tylko dlatego że są trochę przesunięte ich koordynaty, czy przesunięcia FIX'ów które wyprowadzają obok pasa itd.), ponadto Navigraf to nie jest wielki zespół specjalistów który na podstawie oficjalnych map tworzy bazy czy procedury, to wszystko tak naprawdę tworzą głównie userzy, bazy Navigraf potrafią zawierać błędy które "ciągną" się od czasów gdy Richard Stefan je tworzył samodzielnie (z dużą pomocą userów) do swojego FSNavigator'a.
P.S.
Z dzwiękami macie rację, są "takie sobie" gdy już są, ale to chyba nie podstawa latania.
Szykuje się patch...
http://www.simforums.com/forums/interim-patch-in-final-beta_topic36313_post212248.html#212248
http://www.simforums.com/forums/interim-patch-in-final-beta_topic36313_post212248.html#212248
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Mam pewien problem.
Nabyłem iFly 737, drogą kupna. Wszytsko byłoby w porządku ,aż do momentu wyboru samolotu i włączenia lotu.
Wolant mam skręcony w lewo, a sam samolot tkwi wbity w ziemie , do połowy kół.
Poszperałem trochę w necie, na forach piszą ,że podobne rzeczy to skutek min. pirackiego seriala od FSUIPC . Korzystam z najnowszej , legalnie zarejestrowanej wersji. Co jest nie tak ? Może ktoś miał/ma podobny problem?
Pozdro.
Nabyłem iFly 737, drogą kupna. Wszytsko byłoby w porządku ,aż do momentu wyboru samolotu i włączenia lotu.
Wolant mam skręcony w lewo, a sam samolot tkwi wbity w ziemie , do połowy kół.
Poszperałem trochę w necie, na forach piszą ,że podobne rzeczy to skutek min. pirackiego seriala od FSUIPC . Korzystam z najnowszej , legalnie zarejestrowanej wersji. Co jest nie tak ? Może ktoś miał/ma podobny problem?
Pozdro.
Problem z licencją ifly'a. Pisz na forum http://www.simforums.com/forums/ifly-de ... rum44.html
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
Jeśli testy dobrze pójdą to pierwszy patch wyjdzie w już tym tygodniu.Kirow pisze:Szykuje się patch...
P.S.
Nie znalazłem lub umknęło mi to na innych forach, działają Wam stroboskopy na skrzydłach i ogonie?
P.S.2
Testy patch'a zakończone, lada chwila publikacja.
Ostatnio zmieniony śr 08 wrz, 2010 00:53 przez wibwk, łącznie zmieniany 1 raz.
Na forum uzyskałem odpowiedź.
Z braku czasu , jeszcze tego nie sprawdziłem ale ...
http://www.simforums.com/forums/ifly-73 ... 36373.html
jeśli ktoś miałby podobny problem.
-----
Do wszystkich zainteresowanych, u mnie to nie działa.
Z braku czasu , jeszcze tego nie sprawdziłem ale ...
http://www.simforums.com/forums/ifly-73 ... 36373.html
jeśli ktoś miałby podobny problem.
-----
Do wszystkich zainteresowanych, u mnie to nie działa.
Ostatnio zmieniony śr 08 wrz, 2010 12:08 przez zonky12, łącznie zmieniany 2 razy.
W końcu znalazłem trochę czasu, żeby polatać nowym benkiem... Niestety wrażenia moje są bardzo złe.
Wydając prawie 45 euro na samolot, spodziewałem się czegoś "co najmniej" dobrego... Niestety dostałem coś, co ciężko nazwać wg mnie "sprawnym" samolotem (miejmy nadzieję, że Patch wyeliminuje bugi)...
Pomijam dźwięki samolotu, które są lekko mówiąc słabe... Brak informacji o kalibracji IRS na Nav Display (człowiek nie wie czy kalibracja ma miejsce, czy w ogóle nie ruszyła). Trzeba czekać i dopiero po paru chwilach pokazuje się sztuczny horyzont (czyli albo się pokaże, albo nie). Jak już większość pisała, ja również otrzymuję komunikaty typu "terrain" oraz "pull up" mając pełną konfigurację do lądowania i znajdując się blisko pasa (ale będąc ustabilizowanym).
Na razie nie wykonałem lotów z FMC więc na jego temat się nie wypowiadam. Tylko krótkie lotu typu EPKK -> EPKT itp.
Reasumując - iFly miało być konkurencją dla 737NG od PMDG (nie wspominając o NGX)? Wolne żarty...
P.S. Aha - i te małe cyferki na Flight oraz Nav Display...
Pomijam dźwięki samolotu, które są lekko mówiąc słabe... Brak informacji o kalibracji IRS na Nav Display (człowiek nie wie czy kalibracja ma miejsce, czy w ogóle nie ruszyła). Trzeba czekać i dopiero po paru chwilach pokazuje się sztuczny horyzont (czyli albo się pokaże, albo nie). Jak już większość pisała, ja również otrzymuję komunikaty typu "terrain" oraz "pull up" mając pełną konfigurację do lądowania i znajdując się blisko pasa (ale będąc ustabilizowanym).
Na razie nie wykonałem lotów z FMC więc na jego temat się nie wypowiadam. Tylko krótkie lotu typu EPKK -> EPKT itp.
Reasumując - iFly miało być konkurencją dla 737NG od PMDG (nie wspominając o NGX)? Wolne żarty...
P.S. Aha - i te małe cyferki na Flight oraz Nav Display...
Pacz najprawdopodobniej dzisiaj:
http://www.simforums.com/forums/something-for-the-weekend-sir_topic36470.html
http://www.simforums.com/forums/something-for-the-weekend-sir_topic36470.html
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Z moich pobieżnych obserwacji wynika że IFly symuluje szerokość wiązki GS (stożek), i w momencie gdy jest ona już wąska niedaleko progu "trafiając" w jej górną krawędź zbyt mocno trymuje opuszczając nos maszyny, stąd te komunikaty GPWS'a (skądinąd b. czułego jak pisałem wcześniej), dla mnie gorszym bugiem są komunikaty TCAS czasami pojawiające się w trakcie przelotów, mam wyłączony teraz wszelki ruch, tylko nie rozgryzłem czy to wina IFly'a czy FSUIPC lub ogólnie jakiegoś mojego oprogramowania.cuube pisze:Jak już większość pisała, ja również otrzymuję komunikaty typu "terrain" oraz "pull up" mając pełną konfigurację do lądowania i znajdując się blisko pasa (ale będąc ustabilizowanym).
Czyli generalnie Ifly nie może być konkurencją dla PMDG (który przypominam na początku nie miał nawet TCASacuube pisze:W końcu znalazłem trochę czasu, żeby polatać nowym benkiem... Niestety wrażenia moje są bardzo złe.Wydając prawie 45 euro na samolot, spodziewałem się czegoś "co najmniej" dobrego... Niestety dostałem coś, co ciężko nazwać wg mnie "sprawnym" samolotem (miejmy nadzieję, że Patch wyeliminuje bugi)...
Pomijam dźwięki samolotu, które są lekko mówiąc słabe... Brak informacji o kalibracji IRS na Nav Display (człowiek nie wie czy kalibracja ma miejsce, czy w ogóle nie ruszyła). Trzeba czekać i dopiero po paru chwilach pokazuje się sztuczny horyzont (czyli albo się pokaże, albo nie). Jak już większość pisała, ja również otrzymuję komunikaty typu "terrain" oraz "pull up" mając pełną konfigurację do lądowania i znajdując się blisko pasa (ale będąc ustabilizowanym).
Na razie nie wykonałem lotów z FMC więc na jego temat się nie wypowiadam. Tylko krótkie lotu typu EPKK -> EPKT itp.
Reasumując - iFly miało być konkurencją dla 737NG od PMDG (nie wspominając o NGX)? Wolne żarty...
P.S. Aha - i te małe cyferki na Flight oraz Nav Display...
W prawdziwym NG czas do zakończenia kalibracji IRS'a wyświetla się na panelu IRS i tak właśnie jest w Iflyu...
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
Co do IRS'ów to masz rację - przyznam się szczerze, że nie patrzyłem na panel kalibracji... Nie wiedziałem o tym, będąc przekonanym, że wyświetlają się na Nav Display.
Co do konkurencji - podtrzymuję to co powiedziałem - na dzień dzisiejszy samolocik iFly nie może się równać do PMDG. Co będzie w przyszłości? Zobaczymy...
Co do konkurencji - podtrzymuję to co powiedziałem - na dzień dzisiejszy samolocik iFly nie może się równać do PMDG. Co będzie w przyszłości? Zobaczymy...
iFly ma nowe, własne forum: http://ifly.flight1.net/forums/
Po zarejestrowaniu swojej kopii dodatku TUTAJ uzyskuje się dostęp do części "dla posiadaczy".
Po zarejestrowaniu swojej kopii dodatku TUTAJ uzyskuje się dostęp do części "dla posiadaczy".
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x32GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX4080S, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x32GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX4080S, W11
O pierwszym patchu, to pewnie każdy wie, a jak nie, to: http://ifly.flight1.net/forums/forum_po ... ch-is-here
Mała pomoc w problemach ze światłami lądowania:
Jeśli ich nie widzisz, to przy włączonym Num locku, użyj Ctrl + Numpad 4 i Ctrl + Numpad 6 oraz Ctrl + Numpad 2 i Ctrl + Numpad 8 do ustawienia stożka światła.
Przed:

Po:

Możliwe, że Benek gryzie się ze światełkami Shockwave, w których można było sobie ustawić kąt świecenia w helikopterach.
Mała pomoc w problemach ze światłami lądowania:
Jeśli ich nie widzisz, to przy włączonym Num locku, użyj Ctrl + Numpad 4 i Ctrl + Numpad 6 oraz Ctrl + Numpad 2 i Ctrl + Numpad 8 do ustawienia stożka światła.
Przed:

Po:

Możliwe, że Benek gryzie się ze światełkami Shockwave, w których można było sobie ustawić kąt świecenia w helikopterach.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x32GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX4080S, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x32GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX4080S, W11
-
PZL Belfegor
- Moderator

- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
-
Artur Zadak
- Light Planes Captain

- Posty: 75
- Rejestracja: sob 21 sty, 2006 13:27
- Skąd jesteś: EPKK
-
Artur Grabski
- Light Planes Captain

- Posty: 127
- Rejestracja: pn 26 maja, 2008 17:40
- Skąd jesteś: Bielsko-Biała
-
Artur Zadak
- Light Planes Captain

- Posty: 75
- Rejestracja: sob 21 sty, 2006 13:27
- Skąd jesteś: EPKK
Wolę poczekać cierpliwie na "pełnowartościowy" produkt zanim wydam "półtora stówki" na coś, co ma wiecej bugów niż mój samochód... Latać sie da nawet defaultową Cessną... 
Z resztą ostatnio choruje na MD-11 od roku tylko, tym sie bawie
Z resztą ostatnio choruje na MD-11 od roku tylko, tym sie bawie
Ostatnio zmieniony pt 24 wrz, 2010 13:09 przez Artur Zadak, łącznie zmieniany 2 razy.
-
Artur Grabski
- Light Planes Captain

- Posty: 127
- Rejestracja: pn 26 maja, 2008 17:40
- Skąd jesteś: Bielsko-Biała
Lista zmian w drugim patch'u IFly:
Version 1.0.2.40
1. CTD when entry STAR TRANS.
2. CTD when press DES NOW.
3. CTD when select 4/4 PROG page
4. CTD when engaged LNAV mode after go-around.
5. Clock and CDU time display incorrectly.
6. The ND may draw "Radius to Fix" leg incorrectly.
7. The N1 may change from G/A to CLB when go-around and pass thrust reduction altitude.
8. The minimums altitude is not display when above 2500 radio altitude.
9. The PFD may display VNAV ALT, VNAV PATH incorrectly.
10. The VS mode engaged automatically when select another altitude with altitude hold mode engaged.
11. The texture of differential Pressure Indicator is not correct.
12. The waypoint speed constraint logic is not correct.
13. The LNAV mode may disengages incorrectly.
14. The aileron indicator display incorrectly.
15. The waypoint altitude constraint may not correct during descent.
15. Unable to copy position to scratchpad from POS REF page
16. The waypoint speed display in HOLD page always in MACH.
17. After load STAR, the FS may intermittent freeze.
18. Improve VNAV performance during descent.
19. Engine start switch have no effect in FLT position.
20. The cruise altitude may display incorrectly.
21. The VREF logic is incorrect
22. The VREF(R1~E3) in the APPROACH REF page can't transfer to R4 directly.
23. Didn't model the IRS 30 seconds shutdown syscle function.
24. Wrong PFD/ND layout with IRS's off.
25. Can't enter "1" as takeoff flap.
26. EGT, F/F, oil pressure and oil temperature pointers and digital readouts are always displayed.
27. Wrong exit hold logic.
28. Reverse NAV light switch.
29. AC-DC voltmeters do not show with battery on and standby power to off.
30. The DES NOW may descent the plane without MCP altitude restriction.
31. Missing the TCAS test visuals on PFD and ND.
Za kilka dni będzie dostępny.
Version 1.0.2.40
1. CTD when entry STAR TRANS.
2. CTD when press DES NOW.
3. CTD when select 4/4 PROG page
4. CTD when engaged LNAV mode after go-around.
5. Clock and CDU time display incorrectly.
6. The ND may draw "Radius to Fix" leg incorrectly.
7. The N1 may change from G/A to CLB when go-around and pass thrust reduction altitude.
8. The minimums altitude is not display when above 2500 radio altitude.
9. The PFD may display VNAV ALT, VNAV PATH incorrectly.
10. The VS mode engaged automatically when select another altitude with altitude hold mode engaged.
11. The texture of differential Pressure Indicator is not correct.
12. The waypoint speed constraint logic is not correct.
13. The LNAV mode may disengages incorrectly.
14. The aileron indicator display incorrectly.
15. The waypoint altitude constraint may not correct during descent.
15. Unable to copy position to scratchpad from POS REF page
16. The waypoint speed display in HOLD page always in MACH.
17. After load STAR, the FS may intermittent freeze.
18. Improve VNAV performance during descent.
19. Engine start switch have no effect in FLT position.
20. The cruise altitude may display incorrectly.
21. The VREF logic is incorrect
22. The VREF(R1~E3) in the APPROACH REF page can't transfer to R4 directly.
23. Didn't model the IRS 30 seconds shutdown syscle function.
24. Wrong PFD/ND layout with IRS's off.
25. Can't enter "1" as takeoff flap.
26. EGT, F/F, oil pressure and oil temperature pointers and digital readouts are always displayed.
27. Wrong exit hold logic.
28. Reverse NAV light switch.
29. AC-DC voltmeters do not show with battery on and standby power to off.
30. The DES NOW may descent the plane without MCP altitude restriction.
31. Missing the TCAS test visuals on PFD and ND.
Za kilka dni będzie dostępny.
-
Artur Zadak
- Light Planes Captain

- Posty: 75
- Rejestracja: sob 21 sty, 2006 13:27
- Skąd jesteś: EPKK
Do ideału to mu jeszcze sporo brakuje. Poza tym już daje się zauważyć chińskie niedbalstwo. Próbując poprawiać błędy robią to bez żadnych testów chyba w czasem wręcz pogarszając sprawę.
Oczywiście różne są też wymagania i oczekiwania symulotników.
PS. chciałbym zaptyać czy ktoś z forumowiczów próbował bawić się w poprawianie procedur SID i STAR, i byłby gotowy wymienić się doświadczeniami. W patch'u v2 widać wyraźnie, że twórcy zaczęli już dodawać "protezy" w celu obejścia braków zarówno samego formatu tych plików jak i mechanizmu ich wczytywania, który to również działa ze zmiennym szczęściem delikatnie mówiąc (i wbrew temu co mówi instrukcja).
Oczywiście różne są też wymagania i oczekiwania symulotników.
PS. chciałbym zaptyać czy ktoś z forumowiczów próbował bawić się w poprawianie procedur SID i STAR, i byłby gotowy wymienić się doświadczeniami. W patch'u v2 widać wyraźnie, że twórcy zaczęli już dodawać "protezy" w celu obejścia braków zarówno samego formatu tych plików jak i mechanizmu ich wczytywania, który to również działa ze zmiennym szczęściem delikatnie mówiąc (i wbrew temu co mówi instrukcja).
-
piccolo1972
- Light Planes Captain

- Posty: 57
- Rejestracja: ndz 23 maja, 2010 20:33
- Skąd jesteś: Radlin
W jednym z dokumentów, będących integralną częścią pakietu tego samolotu, jest obszerny podręcznik dokładnie opisujący składnię przyjętych przez twórców procedur SID/STAR. Poczytaj spokojnie i możesz sam poprawiać do woli.
PS. Ja się bawiłem w implementację i poprawianie niedoskonałych procedur i wyszło idealnie. Jeśli składnię przerobi się tak, jak jest opisane w podręczniku, to nie żadnych problemów. Przy czym autorem tych niedoskonałych nie byli twórcy samolotu. Uważam, że produkt jest świetny.
PS. Ja się bawiłem w implementację i poprawianie niedoskonałych procedur i wyszło idealnie. Jeśli składnię przerobi się tak, jak jest opisane w podręczniku, to nie żadnych problemów. Przy czym autorem tych niedoskonałych nie byli twórcy samolotu. Uważam, że produkt jest świetny.
ATC: Panie Kapitanie, lądując był pan troszkę na lewo od osi pasa...
Kapitan: Zgadza się... a mój pierwszy oficer troszkę na prawo.
Kapitan: Zgadza się... a mój pierwszy oficer troszkę na prawo.


