ActiveSky6 + ActiveGraphics

Wszystko o płatnych sceneriach i innych dodatkach do FS'a. Z problemami technicznymi proszę do działu Problemy Techniczne-Scenerie lub Software.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

Awatar użytkownika
D. Design
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 1297
Rejestracja: pt 29 kwie, 2005 07:42
Skąd jesteś: Warszawa EPGO

Post autor: D. Design »

Witam. Podczas uaktualniania pogody (FSInn + AS6) warunki zmieniają się dość... szybko. Problem jest wówczas, gdy wiatr zmieni sie nagle np. ze wschodniego 10kts na półtocny 50kts. Czy jest jakiś parametr, który pozwalałby na wprowadzanie tych zmian (głównie chodzi o siłe i kierunek wiatru) w dłuższym czasie, choćby kilkunastu sekund? Pozdrawiam
Obrazek
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2748
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Options > FSUIPC Wind Smoothing Control
W FSUIPC (chyba wymaga płatnego) włącza się hmmm... "wygładzanie" (?) zmian, nie pamiętam gdzie to dokładnie się ustawia, a nie chce mi się włączać FSa :P
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x32GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX4080S, W11
zabiel
Cadet
Cadet
Posty: 21
Rejestracja: czw 21 cze, 2007 17:14
Skąd jesteś: Żory

Post autor: zabiel »

Mam pytanko, czy wersja 6.5 build 533 dziala razem z FSX ??
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2748
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

zabiel pisze:Mam pytanko, czy wersja 6.5 build 533 dziala razem z FSX ??
http://forums.avsim.net/dcboard.php?az= ... =show_mesg
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x32GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX4080S, W11
zabiel
Cadet
Cadet
Posty: 21
Rejestracja: czw 21 cze, 2007 17:14
Skąd jesteś: Żory

Post autor: zabiel »

Kolejne moje pytanko co do AS6.5
W Fs2004 gdy ustawiam sobie lot offline wybieram aktualna date po czym uruchamiam symulator i odswiezam pogode w AS. Wczoraj gdy bylem w Stuttgardzie ziema wygladala biala, czyli rozumiem ze byl to snieg?? Z tym ze gdy AS pobral aktualna pogode temp wynosila ok 8stopni wiec skad snieg?
Czy trzeba w opcjach cos zmienic bym mial rowniez aktualna nawierzchnie? Albo ja mam cos zle ustawione. Dodam jeszcze ze za kazdym razem ustawiam Clear Weather.
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2765
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

zabiel pisze:Wczoraj gdy bylem w Stuttgardzie ziema wygladala biala, czyli rozumiem ze byl to snieg?? Z tym ze gdy AS pobral aktualna pogode temp wynosila ok 8stopni wiec skad snieg?
Może pomiar w słońcu ;) albo może nagła/chwilowa odwilż.
AS generuje pogodę sobie ale pora roku ustawiona w FS robi swoje. Jesli dasz w FS lato, a pogodę pobierze AS z dzisiaj (np. dla rejonu górskiego), to na 99% nie będziesz miał śniegu. Potestuj sobie to.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
zabiel
Cadet
Cadet
Posty: 21
Rejestracja: czw 21 cze, 2007 17:14
Skąd jesteś: Żory

Post autor: zabiel »

Chodzi wlasnieo to ze ustawiam zawsze aktualna date. Dzisiaj lecialem ok 13 z Bratyslawy i tez na calym terenie bylo "bialo".
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

No i czemu sie dziwisz? Aktualna data to zima, więc FS wyświetla tekstury zimowe niezależnie od pogody.
zabiel
Cadet
Cadet
Posty: 21
Rejestracja: czw 21 cze, 2007 17:14
Skąd jesteś: Żory

Post autor: zabiel »

To nie mozna miec tekstur realnych jakie znajduja sie nad danym terenem ?
JeV
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 447
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 17:33
Skąd jesteś: z vaccu

Post autor: JeV »

zabiel pisze:To nie mozna miec tekstur realnych jakie znajduja sie nad danym terenem ?
Masz może pomysł jak producent mógł taki problem rozwiązać?
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Częstym problemem w FSie jest horyzont ostro odcinający ziemię od nieba. Na Avsimie jest kilka dodatków usuwających ten problem poprzez podmianę tekstur nieba. Także w AS jest zestaw tekstur (tylko dziennych) o nazwie seasonal smooth horizon. Porównujący wygląd tych tekstu, nie widzę specjalnej różnicy pomiędzy teksturą nieba łagodnie przechodzącą w ląd a teksturą odcinającą się od niego ostrą linią. Gdzie tkwi różnica?
tomcat
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 300
Rejestracja: ndz 29 paź, 2006 12:07
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: tomcat »

Na avsimie nie znalazłem nic - wpisałem "smooth horizon" i nic, mógłbyś opdać nazwy takich plików, jestem zainteresowany :lol: ?
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

http://library.avsim.net/search.php?Sea ... &Go=Search, wczoraj widziałem jeszcze jedną podobną paczkę (też na Avsimie), ale teraz nie mogę jej znaleźć. Problem ostrego horyzontu jest szeroko dyskutowany, jednak nie ma chyba jednoznacznego rozwiązania. Wpływ na ten problem mają ustawiania widoczności w FSie, FSUIPC, Active Sky, pogoda i tekstury nieba. Niestety, większość tekstur nieba z Active Sky powoduje horyzont ostro odcięty od nieba. Tak samo jest z teksturami nieba wygenerowanymi przez Ge Pro - a taki horyzont wygląda po prostu paskudnie nierealistycznie.
tomcat
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 300
Rejestracja: ndz 29 paź, 2006 12:07
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: tomcat »

PZL Belfegor pisze:Niestety, większość tekstur nieba z Active Sky powoduje horyzont ostro odcięty od nieba. Tak samo jest z teksturami nieba wygenerowanymi przez Ge Pro - a taki horyzont wygląda po prostu paskudnie nierealistycznie.
To w takim razie może to być mój wcześniej omawiany problem - dobrałem złą teksturę w Active Sky (w tych rozbudowanych opcjach tekstur i grafiki) Czyli wnajprawdopodobniej wszystko git z moim AS'em (chyba?).
I jeszcze jedno - czy jest jakis program (bo podany wcześniej działa tylko jak max_ulimited_visibility) który przy zmianie widoczności na pasku visibility w pogodzie zmienia ostry horyzont na łagodny?
Leszek
Cadet
Cadet
Posty: 21
Rejestracja: ndz 17 lip, 2005 20:01
Skąd jesteś: EPGD

Post autor: Leszek »

Wiam

Mam pytanko, Odinstalowałem ACTIVE SKY , zmieniłem konfigurację sieci i ponownie na tym samym kompie instaluje ACTIVE SKY (jest to komp nr 2, FS jest na 1), program instalacyjny "pamięta" poprzednie ustawienia dysków udostępnionych i przerywa instalację (błąd dysku, szuka FSa w poprzedniej lokalizacji), gdzie szukać plików odpowiedzialnych za poprzednią instalację (system VISTA 64)
Pozdrawiam
tomcat
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 300
Rejestracja: ndz 29 paź, 2006 12:07
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: tomcat »

Ostanio zrobiłem gruntowną reinstalkę FS'a i kiedy zainstalowałem AS6 nie udało mi się przywrócić FS'a do stanu niebieskiego horyzontu, nie wiem dlaczego ale ustawiłem sobie w ASG -> Full Sky Themes Real Set 3 i po tej czynności zobaczyłem że horyzont nie jest niebieski toteż ustawiałem różne dziwactwa z tej kategori ale nie osiągnąłem efektu. W końcu wszedłem w zakładkę Haze Colors i ustawiłem Blueish (I selected it and send to FS) i wyobraźcie sobie że nic się nie znieniło. Horyzont jest ciągle biały :P
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2765
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

FS po tych zabiegach restartowany?
W samym FS ściągnie pogody wyłączone?
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
tomcat
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 300
Rejestracja: ndz 29 paź, 2006 12:07
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: tomcat »

Hmm... o tym że sciąganie pogody ma być wyłączone to nie wiedziałem, ale przed chwilą sprawdziłęm i mam tak między bielą a błękitem takie nie wiadomo co, wcześniej było ładne niebieskie, jak np. na Twoich fotach różnych z FS'a - Konraf. Widoczność jest ustawiona na 10SM więc żeby nie było, że żądam niebieskiej mgły ;)
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2765
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Ustaw wszystkie motywy na wxInfluenced. Potem odpal AS, zrob tak jakąkolwiek trasę, niech sobie AS pobierze dane i je przerobi. Włącz potem FS i zobacz czy bedzie lepiej. Tylko w opcjach AS też daj tekstury na wxInfluenced. Gdzie to jest zaznaczone pokazywałem gdzies tu w temacie.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
tomcat
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 300
Rejestracja: ndz 29 paź, 2006 12:07
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: tomcat »

konraf pisze:Ustaw wszystkie motywy na wxInfluenced.
Czy mam to rozumiać jako każdą jedną opcje z ASG, która da się ustawić na WxInfluenced, czy tylko motywy w dokładnym tego słowa znaczeniu czyli theme'y?Bo jak ustawiłem tylko theme'y to kiszka, Zaistalowałem FSSky World i tam wrzuciłem Fixed Deep Day set 1 (o ile dobrze pamiętam to coś takiego) i jest zdecydowanie bardziej niebieskawy ale ustawienmie samych theme'ów nie przyniosło takiego rezultatu.
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2765
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Tak, wszystkie opcje w tematach powinny być na wxInfluenced. AS ściągnie wtedy aktualną pogodę i stosownie do niej załaduje odpowiednie tekstury, właśnie wxInfluenced.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
tomcat
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 300
Rejestracja: ndz 29 paź, 2006 12:07
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: tomcat »

Na razie próbuję cały czas offline, i za każdym razem kiedy daje wszędzie wxinfluenced mzianiają się opcje innych rzeczy np. kolor nieba podczas dnia, owy kolor horyzontu, wszystko szaleje a jak ustawie np. blueish haze to po ponownym uruchomieniu ASG zobacze że motyw nie jest już wxinfluenced tylko jest last costum submit czyli ostatnio wybrany. nigdy nie jest niebieski, kurde, załamka...


P.S. Może podeślesz mi pliki ustawień to wtedy wykluczylibyśmy możliwości błędu z mojej strony w ustawieniach.
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2765
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Ustawienia są tu:
viewtopic.php?p=37775#37775

Wszystkie Category w ASG mają mieć Selection wxInfluenced.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
tomcat
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 300
Rejestracja: ndz 29 paź, 2006 12:07
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: tomcat »

Nie idzie u mnie nawet spróbowałem własny motyw zrobić, zapisaći nie działa. żywam tego z FSSky World, jest ok...
spaw
Cadet
Cadet
Posty: 5
Rejestracja: sob 12 sty, 2008 12:02
Skąd jesteś: elbląg

Post autor: spaw »

mam nastawiony program aby pobierał mi automatycznie po odpaleniu pogodę dla gdańska. Nigdy nie pobrał mi pogody z bardzo gęstymi chmurami (tak jak na tym filmiku http://pl.youtube.com/watch?v=61S3HKdsM ... re=related ) dlaczego tak się dzieje i jak mam sam sobie ustawić taką pogodę bo próbowałem i nie wychodzi mi.
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2765
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Takich chmur w FS nie zobaczysz. FS tak ma niestety, ze mimo, że są chmury poniżej, a Ty lecisz ponad nimi, to FS te chmury likwiduje i z góry zawsze lepiej lub gorzej widać ziemię.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
tomcat
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 300
Rejestracja: ndz 29 paź, 2006 12:07
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: tomcat »

Zauważyłem, że minimalna widoczność w której widzimy niebieskie niebo (czyli nie mgła) to (w 1/100) jakieś 1050. Suwak widoczności w FS ma 10 nm i kolejna skala to 20. Czy w jakimś pliku można zamiast tych 10nm dać 11 nm aby nie było efektu mgły przy takiej widoczności?

Przyłóż się do sprawdzania błędów, w ostatnich Twoich postach było ich sporo.
Ostatnio zmieniony pt 24 paź, 2008 21:44 przez tomcat, łącznie zmieniany 1 raz.
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

W fs9.cfg jest linijka MAX_UNLIMITED_VIS=, a trochę wyżej ustawianie pogodowe - czy o to Ci chodzi?
tomcat
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 300
Rejestracja: ndz 29 paź, 2006 12:07
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: tomcat »

Nie bardzo, chodzi mi o to, że ustawiając pogode w FSie mamy w zakładce visibility suwak widoczności. Jest wiele zakresów a między innymi 10mi/16 km & 20mn/32km
1.Czy da się ustawić w jakimś pliku, aby przy ustawionym 10mi/16km nie było mgły czyli widoczność nie była równa 10 nm tylko 11 nm (przy takim zakresie mamy najmiejszą widoczność przy której pojawia się odkryte niebo czyli nie ma mgły - sprawdzałem to elegancko w FSUIPC)
2.Innym rozwiązaniem jest zamiana dystansu widoczności, którą FS traktuje jako mgłe ale nie wiem zupełnie gdzie tego szukać, istnieć musi gdzieś na pewno.
3. Nie chodzi mi o możliwą do wygenerowania przez FS widoczność czyli linika MAX_UNLIMITED_VIS= odpada.

* Ciężko mi to wyjaśnić, jak nie rozumiecie to sorki.*


Pozdrawiam
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

W ustawieniach Active Sky są parametry maksymalnej i minimalnej widoczności, ale dotyczą jedynie pogody generowanej przez AS - obawiam się, że w ustawienia mgły samego FSa nie da się ingerować. Możesz spróbować też zmienić ustawiania "fog layer generation" i "depict FS haze layer", ale odniosą one skutek dopiero przy używaniu pogody z AS.
Fog Layer Generation – When enabled, and visibility is less than 4nm at a particular station, a pseudo fog layer will be generated via a ground cumulus cloud layer. Helpful to prevent ground visibility when flying above an area that is fogged in.

Depict FS9 Haze Layer – By default, FS9 depicts the visibility layer up to a certain altitude (called the visibility ceiling). This can be a nice effect when flying at lower altitudes. However, when flying high altitudes, an un-realistic “ring” of haze can follow the aircraft. In addition, FSUIPC is unable to smooth the rendering of changing visibility conditions between different stations, causing apparent low-level cloud/visibility shifts. Checking this option eliminates the FS9 haze layer and utilizes ASV6’s automatic visibility graduation (if not disabled) to keep things as smooth as possible.

Minimum Visibility – When “Enforce Visibility Limits” is enabled, this value specifies the minimum visibility for any weather station.

Maximum Visibility - When “Enforce Visibility Limits” is enabled, this value specifies the maximum visibility for any weather station.
Ostatnio zmieniony sob 25 paź, 2008 13:03 przez PZL Belfegor, łącznie zmieniany 1 raz.
tomcat
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 300
Rejestracja: ndz 29 paź, 2006 12:07
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: tomcat »

Hmmm... Dzięki, co prawda inne rozwiązanie ale ważne że skuteczne, AS posiadam ale korzystałem do tej pory tylko z jego chmurek. O to mi chodziło, w samym FSie też musi to gdzieś być ale głęboko, oj, głęboko.
Awatar użytkownika
SW
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 58
Rejestracja: pt 22 sie, 2008 13:28
Skąd jesteś: VOR KMI

Post autor: SW »

Witam.
Mam pytanie. W zasadzie dwa ;)
Niedawno zaopatrzyłem się w ten dodatek do symulowania pogody i kilkakrotnie przeglądałem ten wątek. Ustawiłem Active Sky tak jak było to pokazane na screenach znajdujących się w tym temacie.
Wszystko jest ok , mam zaznaczoną opcję wx-influenced itd.
Zresztą niech jakiś fachowiec zerknie na to okiem i potwierdzi,że wszystko jest ok.
Obrazek

I teraz pytanie pierwsze. W ActiveSkyGraphics , tam gdzie wybiera się opcję rozmiarów chmur nie mogę wybrać opcji DXT3 ,nie wiem dlaczego.

Po drugie : taki metar - EKCH 211420Z 33006KT 300V010 9999 FEW020CB +RA BKN070 01/M02 Q0989 TEMPO 2000 SHSN -

To z dzisiaj,dosłownie z przed chwili. To SHSN na końcu oznacza jeżeli dobrze pamiętam przelotny opad śniegu. Po odpaleniu gry nie pada żaden śnieg , nawet przelotnie ;) Leje za to deszcz i dość mocno grzmi. Niby w metarze jest ,że są Cumulonimbusy,ale żeby aż tak waliło ?
Czy to normalne ?
Może się czepiam i nie wiem czego wymagam ale dopiero co dwa loty wykonałem z tym programem i trochę się zdziwiłem jak przy temperaturze - 6 zaczął mi padać deszcz ;)
Pozdrawiam i dziękuje jeśli ktoś odpowie.
Alalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
pkris
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 211
Rejestracja: pt 09 lis, 2007 11:00
Skąd jesteś: Rybnik

Post autor: pkris »

W METARze masz +RA czyli silny deszcz.

TEMPO 2000 SHSN- ozmacza przewidywaną tymczasową zmianę : widocznośc 2000 i słabe przelotne opady śniegu.
Obrazek
Awatar użytkownika
Skymad
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 169
Rejestracja: pt 08 sie, 2008 07:20
Skąd jesteś: Starogard Gd

ASv6.5 nie chce się zaktualizować.

Post autor: Skymad »

Problem jak w temacie.
"Downloading data from HiFi net(...)"
Internet jest podłączony, działa. Gdy chcę aktualizację pogody przez FSa też wywala error.
O co chodzi? Przecież net działa...
Neo 1mb/s
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2748
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Skymad pisze:Za tą szaloną radą wszedłem na stronkę HiFi i nic, dalej lipa :(
Spróbuj w opcjach zmienić serwer (Force Primary / Force Secondary).
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x32GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX4080S, W11
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2765
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Jako, że wkurzały mnie strasznie czasy uruchamiania się ASX pod FSX (z zegarkiem w ręku uruchamiało mi się to 2 minuty), wywaliłem wczoraj ASX (zostawiając jedynie XGraphics) i na to miejsce zainstalowałem starego, dobrego AS 6.5. Działa w FSX wyśmienicie.

Oczywiscie ActiveSky Graphics z 6.5 nie działa w FSX ale po to własnie zostawiłem XGraphics. Teraz AS 6.5 odpala się w pare sekund. Z XGraphics wrzucam sobie jedynie własny zestaw tekstur. Co prawda ASX + XGraphics może wysyłać do FSX'a tekstury tzw. wxInfluenced ale na moje oko niezbyt dobrze sobie z tym radził. Wolę więc sam wybrać sobie rodzaje teksturek, jakie będą się pojawiać w FSX, a nad całością pogody czuwa AS 6.5.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
milus
Cadet
Cadet
Posty: 14
Rejestracja: ndz 07 cze, 2009 21:55
Skąd jesteś: Świdnik

Post autor: milus »

Czy ktos moze pomoc bo przy instalacji AS 6.5+AS Graphics pojawia mi sie blad " Error 1325.ActiveSky is not a valid short file name"
Wczesniej przy instalacji tego dodatku do fs9 nie było klopotu teraz takie "szopki".
Nadmieniam ze przed instalacja tego dodatku zainstalowalem PMDG i ATR 52-700.

Za pomoc z gory dziekuje.
miechel
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 112
Rejestracja: pt 18 sie, 2006 00:45
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: miechel »

Witam. Mam problem. Otóż ASv6 pobiera mi cały czas taką sama pogodę z dnia 011130Z. Wszystko mam ustawione tak jak w manualu (FSUIPC, itp.) + zaznaczyłem opcję vatsim online weather. W oknie głównym ASv6 widnieje prawidłowo "online mode". Mam Viste. Kiedyś pod Xp mi działało poprawnie. Oczywiście FS9.
Sebol
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 151
Rejestracja: sob 25 lut, 2006 21:08
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: Sebol »

ja miałem podobnie pod Win7, pomogło uruchomienie programu z poziomu administratora
Pozdrawiam SEBOL
GG:7199365
Obrazek
miechel
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 112
Rejestracja: pt 18 sie, 2006 00:45
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: miechel »

Super! Pomogło. Nawet o tym nie pomyślałem :)
ODPOWIEDZ