[FS2002] Beechcraft King Air 350

Dział dla początkujących pilotów. Uwaga - przed zadaniem pytania sprawdź (SZUKAJ) czy dany temat nie był już poruszany.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

Awatar użytkownika
trendus
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Skąd jesteś: EPGD

[FS2002] Beechcraft King Air 350

Post autor: trendus »

Otóż jestem początkującym pilotem FS i mam pytanie.Nie zdziwię się jeśli inni piloci mnie wyśmieją.A więc jak wyłączyć silniki w samolocie jak w temacie inaczej niż po przez wyłączenie dopływu paliwa ??

Oprócz pytania mam jeszcze prośbę.Mógł by mi ktoś wykonać malowanie lini Central Wings albo Lot do tego samolotu ??

Z góry dziękuje i pozdrawiam.
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

A więc jak wyłączyć silniki w samolocie jak w temacie inaczej niż po przez wyłączenie dopływu paliwa ??
Przeczytaj checklistę, stamtąd dowiesz sie, że silniki wyłącza się właśnie przez odcięcie dopływu paliwa.
Oprócz pytania mam jeszcze prośbę.Mógł by mi ktoś wykonać malowanie lini Central Wings albo Lot do tego samolotu ??
To taka zabawa latać w fikcyjnym malowaniu? Ani Lot, ani Centralwings nie lata B350... najbardziej zbliżony jest BAe-3201.
PS
Po znakach interpunkcyjnych jest spacja, nie przed ;)
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Skąd jesteś: EPPO

Re: Beechcraft King Air 350

Post autor: konraf »

trendus pisze:A więc jak wyłączyć silniki w samolocie jak w temacie inaczej niż po przez wyłączenie dopływu paliwa ??
Z ciekawości, jak chcesz je inaczej wyłączyć? Odcinasz paliwo albo wajchą w panelu, albo skrótem klawiaturowym. Tyle.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Awatar użytkownika
trendus
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Skąd jesteś: EPGD

Post autor: trendus »

Kluczykami 8-)
mimo wszystko prosił bym o zrobienie tych malowań

P.S. Czy jakiś samolot z FS2002 lata na liniach Lot albo Central Wings ??
PZL Belfegor
Moderator
Moderator