Otóż jestem początkującym pilotem FS i mam pytanie.Nie zdziwię się jeśli inni piloci mnie wyśmieją.A więc jak wyłączyć silniki w samolocie jak w temacie inaczej niż po przez wyłączenie dopływu paliwa ??
Oprócz pytania mam jeszcze prośbę.Mógł by mi ktoś wykonać malowanie lini Central Wings albo Lot do tego samolotu ??
Z góry dziękuje i pozdrawiam.
[FS2002] Beechcraft King Air 350
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
-
PZL Belfegor
- Moderator

- Skąd jesteś: Warszawa
Przeczytaj checklistę, stamtąd dowiesz sie, że silniki wyłącza się właśnie przez odcięcie dopływu paliwa.A więc jak wyłączyć silniki w samolocie jak w temacie inaczej niż po przez wyłączenie dopływu paliwa ??
To taka zabawa latać w fikcyjnym malowaniu? Ani Lot, ani Centralwings nie lata B350... najbardziej zbliżony jest BAe-3201.Oprócz pytania mam jeszcze prośbę.Mógł by mi ktoś wykonać malowanie lini Central Wings albo Lot do tego samolotu ??
PS
Po znakach interpunkcyjnych jest spacja, nie przed
Re: Beechcraft King Air 350
Z ciekawości, jak chcesz je inaczej wyłączyć? Odcinasz paliwo albo wajchą w panelu, albo skrótem klawiaturowym. Tyle.trendus pisze:A więc jak wyłączyć silniki w samolocie jak w temacie inaczej niż po przez wyłączenie dopływu paliwa ??
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
-
PZL Belfegor
- Moderator

No jak wyłączysz kluczykiem to się wyłączy, ale tak sie nie robi ( instrukcja nie pozwala ). Wyłącza się poprzez całkowite wyciągnięcie dźwigni składu mieszanki, potem przekręca się kluczyk, wyłącza master.PZL Belfegor pisze: Kluczykiem możesz w mniejszych Cessnach i innych małych śmigłowych GA.
Nie liczyłbym na to. Tutaj nikt nie robi malowań na zamówienie... choć nigdy nic nie wiadomo.trendus pisze:mimo wszystko prosił bym o zrobienie tych malowań
Marcin
-
PZL Belfegor
- Moderator