Carenado Cessna 206 - opinia

Dział poświęcony płatnym samolotom i śmigłowcom (czyli opinie, recenzje, poradniki). Z problemami technicznymi proszę do działu Problemy Techniczne-Samoloty.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

Awatar użytkownika
zbyszek
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 133
Rejestracja: ndz 26 wrz, 2004 21:13
Skąd jesteś: EPBA

Carenado Cessna 206 - opinia

Post autor: zbyszek »

Pomimo, iż bardzo długo wystarczała mi defaultowa c172 postanowiłem zaeksperymentować z czymś nowym, a więc:
samolocik idealny do niestresujących lotów VFR, trudność pilotażu i dynamika lotu bardzo zbliżone do defaultowej c182, jednak do pilotażu defaultowej cesny wystarczał w miarę dobry joystick.
Po zakupie c206, wysłużony joystick przeszedł na emeryturę. Sprawdził się dopiero kombajn złożony z dwuosoiwego drążka, przepustnicy i pedałów.
Maszyna trochę cięższa / 6 miejsc /, ale w zamian silnik 300-konny. Carenado daje wersje standard, cargo oraz hydro.
Tekstury zrobione bardzo dokładnie, bez żadnego zarzutu, cockpit również na bardzo wysokim poziomie. Dzwięk silnika robi szczególne wrażenie, przez subwoofer słychać rasowy warkot.
Producent nie dołącza żadnego konfiguratora; fuel i load z defaultowego panela.

Moja opinia jest wysoce pozytywna, dawno nie miałem okazji pobawić się w latanie precyzyjne, a do tego c206 jest idealna.
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez zbyszek, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Voyteck
Cadet
Cadet
Posty: 19
Rejestracja: ndz 01 paź, 2006 18:46
Skąd jesteś: JED (115.600)

Post autor: Voyteck »

Też mam ten samolot i jestem zadowolony. Carenado robi solidne zabawki. Podoba mi się również Carenado Cessna 182 z chowanym podwoziem ... fajna zabawka i wysoce realistyczna kabina :P............ (tak, prysznicowa) :P
Awatar użytkownika
Kamandra
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 248
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 17:51
Skąd jesteś: EPML

Post autor: Kamandra »

AMD Athlon 3000+/3,25GB RAM/ATI 4870 512MB/nVidia nForce4-4X/CH Yoke/Logitech Cyborg X/MCP/Pro Pedals CH/350d/100-400L/17-40L
Marcin EPML
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2765
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Recenzja w rodzimym języku:
http://yoyosims.pl/FS2004_Cessna206.html
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
miechel
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 112
Rejestracja: pt 18 sie, 2006 00:45
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: miechel »

Jak otworzyć kran paliwa na both? W instrukcji tego nie znalazłem a w samolocie potrafię tylko na left i right.
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Nie ma takiej pozycji, pomimo tego co stoi w checkliście.
Ostatnio zmieniony pn 01 cze, 2009 14:55 przez PZL Belfegor, łącznie zmieniany 1 raz.
miechel
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 112
Rejestracja: pt 18 sie, 2006 00:45
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: miechel »

Aha, czyli jak mnie będzie przechylało na prawą stronę z powodu nierównomiernego spalania to muszę zmienić pozycję kranu na right? To raczej nie ułatwia pracy pilota :)
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Tak, musisz co jakiś czas zmieniać zbiornik (na przechył pomoże trymowanie) ;)
Awatar użytkownika
da-w-id
Cadet
Cadet
Posty: 19
Rejestracja: wt 06 lis, 2007 12:08
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: da-w-id »

Hmm....tylko gdzie sie ustawia wysokosc i VS?? Bo nie daje rady,czytalem manuala ale tak "z grubsza" :lol:
Ostatnio zmieniony sob 13 cze, 2009 23:01 przez da-w-id, łącznie zmieniany 1 raz.
W!ZZ:D
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Nigdzie, autopilot nie ma tych trybów.
Awatar użytkownika
da-w-id
Cadet
Cadet
Posty: 19
Rejestracja: wt 06 lis, 2007 12:08
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: da-w-id »

PZL Belfegor pisze:Nigdzie, autopilot nie ma tych trybów.
Czyli jak chce utrzymywac wys. np. 4000ft to musze reczne??? ale w C172 itp.jest przeciez taka mozliwosc.. dla mnie to dziwne ze nie ma takiej opcji..
W!ZZ:D
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Tak.
ale w C172 itp.jest przeciez taka mozliwosc.. dla mnie to dziwne ze nie ma takiej opcji..
To, ze samolot ma "wyższy numer" nie znaczy, że dany egzemplarz jest nowszy i ma bardziej zaawansowaną awionikę.
Awatar użytkownika
da-w-id
Cadet
Cadet
Posty: 19
Rejestracja: wt 06 lis, 2007 12:08
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: da-w-id »

PZL Belfegor pisze:Tak.
ale w C172 itp.jest przeciez taka mozliwosc.. dla mnie to dziwne ze nie ma takiej opcji..
To, ze samolot ma "wyższy numer" nie znaczy, że dany egzemplarz jest nowszy i ma bardziej zaawansowaną awionikę.
Wiem :)
W!ZZ:D
ODPOWIEDZ